Daniel szsz:
Reggel felkelek, minden bèkès és nyugodt. A gyönyörű szerelmem, pedig mellettem alszik. Úgy látszik nem korán kelő. Szerencsére fèlmeztelen ezèrt. Vègig csókolom az egèsz testèt.
- Mhm jó reggelt nyitja ki szèp szemeit
- Neked is csókolok szájára.
- Kora reggel nem bírsz magaddal simít tarómra kuncogva.
- Nehèz súgom oda neki.
- Azon gondolkodom, hogy befestetem a hajam szőkére.. szerinted jó állna nekem?
- Lenne egy szöszim vigyorgok vègignèzek rajta és a barna haja helyett szőkèn kèpzelem el. HM. Igen szexi a látvány...
- Szóval?
- Szerintem jól állna, sőtt már foglalhatnál is időpontot a fodrászhoz. Zökkenek vissza a valóságba.
- Örülök, hogy tetszene. Amúgy arra is gondoltam, hogy te fesd be és akkor ez egy tökéletes randi lenne.
- Addig okè, hogy tökéletes randi lenne, de drágám èn nem tudok hajat festeni. Sose volt jó a kèzügyessègem. Kezdem el újra vègigcsókolni imádott testèt.
- Mit csináljunk ma? Löki le magáról a takarót.
- Mi lenne, ha elmennènk moziba? Ha meg nem találunk jó filmet, akkor itthon.
- Benne vagyok, de előbb együnk.
Na igen nem szokásom reggelizni, de most megteszem. Kimentünk a gyönyörű retro konyhába.
- Mit kívánsz?
- Öhm... Bolognait
- Házi szósszal lesz, megtanultam.
- Milyen jó pasit fogtam ki kuncogott - Okè te csinálod a szószt ès a tèsztát èn meg sajtot reszelek. Odamegyek játèkosan mintha èn egy ragadozó lennèk ő meg a zsákmányom ès elkapva derekát magamfelè fordítom.
- Nagyon rossz kisfiú vagy suttogom fülèbe
- Szeretek rossz lenni simít arcomra ezután ajkaimra csókol, amit azonnal viszonzok. Kis keze elkezd a közèpen lèvő családièkszeremre vándorolni majd marokra fogja trèning nadrágba bújtatott családi èkszerem és masszírozni kezdi.
- Baby szerintem ez mèg korai puszilom szájára.
- Igazad van, èhes vagyok válik el tőlem és mosolyog szórakozottan.
- HM. Szóval direkt hergeltèl. Jól Van kis tigrisem jól van megjegyeztem.
Ezután már mindketten nekikezdtünk a dolgunknak. Először felraktam a tèsztát főni, majd forró olajat csináltam és megpucoltam egy hagymát. Fel kockáztam és beletettem az olajban. A fokhagymából 3 gerezdel ugyanezt a folyamatot megcsináltam. Miközben pirítottam eszembejutott, hogy a csatornán csinálhatnèk most egy főzős liveot. Odamegyek a kis kuktám mögè:
- Nem bánnád, ha most indítanèk a youtube csatornára egy liveot és kicsit te is benne lennèl?
- Hát legyen mosolyog rám én pedig hagyom tovább reszelni.
A telefonomon megnyitom a youtube appot, utána megkeresem a live funkciót ès bekapcsolom. Rögtön be is kapcsolódott 300 ember.
- Sziasztok srácok most ez egy ilyen chilles főzős live lesz. Nyugodtan kèrdezzetek igyekszem nèzni a chatet. Nyitom meg az előadást ès elkezdem mutogatni mi kèszül.
- Leveszem a gázról a megpirult hagymákat majd leveszem a másik edènyről a fedelet és mutatom meg nekik a tèsztát. Utána megmutatom a hagymát, amibe beleöntöm a paradicsomot és a darálthúst. Megfűszerezem vègül összekeverem az egèszet fakanállal. Amikor ez kèsz elkezdem olvasgatni a chatet.
- Ja igen elfelejtettem mondani bolognai lesz a mai menü. - Most nèzzük meg mit csinál a kuktám.
- Mi jót csinálsz? simítok derekára szabad kezemmel.
- Mivel már kèsz a sajt reszelès megterítek. Mondja rám se nèzve. Lenèmítom a liveot és elfordítom a telefont.
- Zavarban vagy èdes? Érintem a homlokom az övèhez.
- E e egy kicsit pirul el.
- Akkor kikapcsolom
- NE vagy is nem pont a live zavar, hanem nem tudom, hogyan viselkednek veled a kamera előtt. Nem mondhatjuk azt nekik, hogy járunk, mert mèg nem. De nem akarom, hogy csak egy barátodnak higgyenek. Kezd el durcizni.
- Ide figyelj és ezzel feloldom a hang le mutolását.
- Nos srácok ez a fiú itt az a szemèly akinek udvarolok, csapom a szelet. Mèg nem kèrdeztem meg, hogy lenne e a párom, mert mèg nem èrzem úgy, hogy elèrkezett az ideje. De meg fogom. Akinek ez nem fèr bele sajnálom. Akik meg támogatnak, azoknak meg köszönöm. Kb. 60 emberrel kevesebb lett a nèzőközönsèg és a moderátoroknak akadt egy kis dolga és pár embert bannolniuk kellett. Akadtak azèrt èrtelmes kèrdèsek is. Pl. Hogy hívják és nèhány gratuláció is elárasztotta a chatet.
- Nos ennek a csodálatos fiúnak Jocó a neve.
- Sziasztok integet nekik.
Egyre többet kèrdezgetnek róla, ami neki is feltűnik.
- Add ide mesèlek nekik magamról kicsit
- Imádlak csókolom meg szerelmesen a kezèt és odaadom a kèszülèket ő pedig a kanapèhoz vonul és mesèlni kezd. Èn addig, hogy elfoglaljam magam fogok egy vizes szivacsot és letörölgetem a koszos pultot, elmosom az edènyeket megterízem az asztalt, mivel Jocó csak előszedte a tànyèrokat ès az evőeszközöket.
- Dani jön mögülem egy èdes hang. - Szeretnék adni egy kis apróságot. A liveot már kikapcsoltam 2 órás lett. Kuncog.
- Mit szeretnél adni èletem?
Előveszi a háta mögött tartott kezèt és egy kis doboz kerül elő, amit átnyújt nekem. Èn kibontom és egy gyönyörű dögcèdulát pillantok meg benne.
- Köszönöm ölelem meg szorosan. Egy darabig így maradunk, felrakom a nyakamba és jóízűen enni kezdünk.
- HM nagyon finom lett.
Az evès vègeztèvel leülünk a nappaliba és elindítva a Taxi 1 című filmet és egymáshoz bújva a legnagyobb bèkessègben nèzzük.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Találkozásunk
RomanceA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...