Capitolul 4: Sila 🩷 Wayu

786 43 2
                                    

Sila se uită la chipul lui Wayu apoi am simțit imediat o durere în piept când am văzut ochii nemulțumiți ai celeilalte persoane. Asta la făcut pe Sila să știe că Wayu nu a putut renunța la el. Odată ce a știut asta, a existat un moment în care Sila s-a simțit ușurată, dar a scăpat repede de acel sentiment.





-Bine ați revenit, domnule Wayu, a spus Sila din emoție sinceră, deși tonul vorbirii trebuia să sune puțin îndepărtat.





-Hm, scoase Wayu un sunet din gât. Parcă si-ar bate joc de el  însusi.





-Dacă nu vine din inima ta, nu trebuie să o spui, i-a spus Wayu .Sila ramase tăcut.





-Ți-am adus un suvenir. Nu știu dacă  îl vrei sau nu. Dacă nu îl, poti  arunca la gunoi. Cu sentimentele rănite,Wayu  vorbește sarcastic înainte să îndese punga de hârtie pe care o pregătise în mână lui Sila și a plecat cu o bufnitură. Acest lucru la făcut pe Sila să se grăbestete să o tina de teamă că va cădea, apoi Wayu a ieșit imediat din cameră pentru că îi era teamă că dacă va sta mai mult era sigur că va plânge din nou.





Wayu, a plecat. Sila care stătea nemișcată în mijlocul încăperii deschide punga de hârtie, se uită imediat la suvenirul pe care Wayu i-l cumpărase. Tânărul scoase din cutie un ceas de lux. Îl întoarse și văzu că numele lui era gravat pe el.Sila zâmbi încet.





-Mulțumesc , Wayu, spuse Sila singură. Înainte de a pune ceasul deoparte in cutia cu grija.





Wayu după ce a părăsit biroul fratelui său a plecat imediat la locul întâlnirii cu prietenii lui. Wayu a scrâșnit din dinți, reținând durerea din propriul piept. Până să ajungem la restaurantul unde erau prietenul lui. Era un magazin destul de luxos, de îndată ce Wayu a intrat în magazin. A atras foarte bine ochii multor oameni. Pentru că urmau doi bodyguarzi.





-În acest fel. L-a văzut pe Wayu și și-a ridicat imediat mâna pentru al saluta. Wayu a zâmbit larg înainte de a merge spre grupul său de prieteni.





-La naiba, chiar mi-e dor de tine. Prietenii lui l-au îmbrățișat și l-au salutat cu nostalgie





-Te-ai întors și arăți și mai bine de data asta, îl tachina Hem. Wayu și-a clătinat din sprâncene spre prietenul său, supărat.





-Desigur, a răspuns Wayu , Înainte de a se întoarce pentru a ridica suvenirurile pentru prieteni sai .





-Puteți să vă așezați și să beți la bar. Nu trebuie să stati de pază, a spus Wayu bodyguarzilor.





-Da, a răspuns pentru că barul era aproape de masa unde stăteau Wayu și prietenii sai. Dacă s-ar întâmplat ceva, Ei pot interveni  pentru a-și proteja seful.





-Uite, ți-am cumpărat niște suveniruri. Wayu s-a întors și a întins suveniruri tuturor prietenilor săi care erau așezați. Apoi au vorbit și au întrebat despre suferințele celuilalt.





A lăsat mai întâi povestea Silei deoparte. Apoi s-a așezat și a băut cu prietenii.





-Hai să mergem la baie. Wayu s-a întors și și-a invitat prietenul apropiat. După ce a stat și a băut și a vorbit o vreme.





-Hai, a răspuns altul înainte de a se întoarce să le spună prietenilor săi și să se ridice să meargă la baie cu Wayu. Bodyguardul lui Wayu l-a văzut și l-a urmat imediat pentru a avea grijă de el, așteptând în fața intrării în baie.





   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum