Epilog (Finalul)

1.1K 63 31
                                    

Epilog

-Ce este? Te-am văzut zâmbind de când am plecat din casa mea. Întrebă Klong în timp ce stătea în mașină cu Watin. Și erau pe cale să se întoarcă la Penthouse împreună cu Watin, acesta se întoarse să se uite la față lui Klong și a râs gutural

-Sunt fericit, a răspuns Watin.

Klong își ridică ușor sprâncenele înainte de a zâmbi în timp ce ghicea ceva.

-De ce i-am spus tatălui? a întrebat Klong înapoi. În acel moment, Klong se simțea încrezător și nu se temea că tatal sau va accepta sau nu. El a îndrăznit să spună că Watin era iubitul lui, deși la făcut  să se simta foarte stânjenit când ai ieși din casă.

-Așa e. Nu credeam că ai îndrăzni să-i spui tatălui tau, a spus Watin zâmbind. Klong se întoarce în secret și zâmbește în altă direcție.

-Apropo, noi doi nu am vorbit încă oficial. Ce e în neregulă cu noi doi? a spus Watin deodată când și-a amintit.

-Nici nu ești conștient? Ce se întâmplă cu mine? a întrebat Klong înapoi. Watin a zâmbit.

-Știu, dar vreau să vorbesc despre asta. Pentru a fi sigur că este adevărat, Watin la tachinat dar Klong nu putea decât să clatine din cap.

-Chiar ești ca un copil. Nu ți-e rușine de oamenii tăi? a întrebat Klong, dând din cap spre Sila și Sai care erau in fața lui. Watin se întoarse imediat să se uite la cel mai apropiat subaltern al său.

-Sila Sai, ați auzit ceva? a întrebat Watin cu o voce calmă.

-Nu..... Atât Sila, cât și Sai au răspuns la unison, făcându-l pe Klong să deschidă gura spre el de enervare.

Watin se întoarse și își ridică puțin sprâncenele spre Klong.

-În concluzie, banii pe care i-ai plătit pentru a o răscumpărare pe Tar. Cum  de ai fost deacord cu asta? a întrebat Klong când și-a amintit.

-M-am ocupat de asta. Cine a luat banii trebuie să plătească. Doar schimbă creditorul din Sathorn în Phi. Asta-i tot. A răspuns Watin într-un mod normal.

-La început am crezut că o să-ți dau banii înapoi eu, a spus Klong în timp ce se gândea. Pentru că crezuse că Watin plătise bani pentru a-i ajuta sora,  dar îi va primi înapoi, nevrând să profite de Watin.

-De ce spui că Klong o să-mi dea înapoi? Din moment ce Klong  nu a fost cel care ia împrumutat, oricine ia împrumută acea persoană plătește bani, nu e treaba sau  vina lui Klong să plătească datoria altcuiva. Spuse Watin așa cum plănuise înainte.
Klong se uită puțin la fața lui Watin.

-Mulțumesc. Mulțumesc pentru tot, a spus Klong din inimă.
Watin ridică mâna pentru a freca ușor capul lui Klong.

-Pentru Klong, pot face orice, spuse Watin înapoi cu o voce blândă. Fără să-i pese dacă subordonații săi audă sau nu. Pentru că totul este adevărat.

Klong și-a sprijinit capul pe umărul lui Watin, simțindu-se copleșit și mulțumit. Watin s-a așezat și l-a ținut de mâna pe Klong pentru a-i confirma lui Klong că el nu va lăsa această persoană să plece nicăieri.

Până au ajuns la apartamentul lui Watin. Cei doi au urcat la lift. Watin a apăsat podeaua unde se odihnea de obicei Klong. Când liftul s-a deschis, Watin l-a scos pe Drum și a ieșit, dar Klong la ținut  înăuntru. Făcându-l pe Watin să-l privească confuz pe Klong.

-Pot să merg sus? a întrebat Klong, făcându-l pe Watin să zâmbească larg de fericire, După ce a auzit asta, le-a ordonat lui Sila și Sai să se odihnească, în timp ce l-a dus imediat pe Klong cu liftul până la penthouse-ul său.

Chiar dacă Klong au mai fost deja Dar sentimentele din acel moment și episodul acesta  este diferit. La vremea aceea, a venit cu furie și dezamăgire, dar acum a venit cu fericire și inima îi era plină. Watin il ține de mână și îl conduce pe Klong sa intre înăuntru și l-a dus pe Klong într-un tur pietonal al fiecărei camere.

-Klong ooste să vină și să rămână oricând. Locul ăsta este ca casa lui Klong. Tot ceea ce am îi aparține si lui Klong, a spus Watin zâmbind. Klong se uită la fața lui Watin și a zâmbit răutăcios.

-P’Tin asta înseamnă si compania. Te referi și la afacerea ta? Klong se prefăcu că întreabă.

-Cum te numești? Îți dau totul Klong, spuse Watin cu voce tare și serioasă, il face pe Klong să se simtă destul de bine.

-Glumesc. Nu îndrăznesc să iau tot ce ai drept al meu. Ceea ce am primit de la tine. este mai mult decât suficient, a spus Klong zâmbind și a continuat să exploreze penthouse-ul.

Watin i-a spus să urce la etaj, unde era dormitorul lui. Klong a fost de acord să urce, ultima dată când Klong a venit, nu a fost destul de entuziasmat.

-De fapt, nu ți-am dat nimic Klong, a spus Watin, pentru că și-a amintit că i-a dat doar un telefon mobil . Cât despre mâncare, nu a inclus-o. Klong, care se uita în jurul camerei, se întoarse să se uite la fața lui Watin înainte de a lovi ușor cu pumnul în partea stângă a pieptului lui Watin.

-Asta este ceea ce mi-ai dat, a spus Klong, făcându-l pe Watin să zâmbească de satisfacție. Încearca să se întoarca rapid și să meargă spre dulapul negru pentru a vă scăpa de jena. Watin s-a apropiat și la îmbrățișat pe Klong din spate

-Atunci și Klong ni-am dat multe. Klong readuc culoare vieții mele vreau să știi asta Cum e să ai pe cineva   lângă tine care așteaptă? a spus Watin pe un ton serios.

-Ai mulți oameni  lângă tine , inclusiv subalternii tăi și întreaga ta familie, a spus Klong , dar era adevărat.

-Atunci schimbă-te din nou. Klong mă face să știu asta ai putea fi lângă mine, vrei pe cineva care sa-te consoleze si  care sa aiba grija de tine , se simte foarte bine. Watin reformula propozitia. Îl face pe Klong să se simtă puțin copleșit.
Klong se întoarce spre Watin, Watin încă il îmbrățisa pe Klong .

-Ești interesat să stai alături de mine pentru totdeauna? a întrebat Klong zâmbind. Watin a râs încet în gât.

-Hai, Klong. Cum poate să vină Klong și să vorbească înaintea mea? La început am intenționat că voi vorbi cu Klong în timp ce iau cina la lumina lumânărilor astăzi, a spus Watin, plângându-se.

-Huh, ce ai de gând să spui? Sub lumina unei lumânări, se vor stinge luminile? a întrebat Klong în glumă. De fapt, Klong a înțeles sensul cuvântului la lumina unei lumânări. Glumea doar ca să-și ascundă jena așa.

-Ce ai de gând să-mi spui? O poți spune chiar acum. Nu vreau o atmosferă bună sau o cină scumpă. Este ca într-un roman sau într-o dramă TV, a spus Klong într-o introducere interesantă. Pentru a deschide calea lui Watin să spună ceea ce voia să spună.

Watin a zâmbit ușor, crezând că aceasta era Klong cu adevărată.

- Am două lucruri despre care aș vrea să vorbesc: Klong nu mai este supărat pe nine, spuse Watin și îl sărută ușor pe Klong pe obraz.

Klong își strânse buzele și zâmbi ușor.

-Am venit aici sus. Ar trebui să  conștientizezi, nu? Că nu mai sunt supărat pe tine. A întrebat Klong înapoi. Watin a zâmbit puţin.

-Știu destule, dar vreau să aud și din gura lui Klong, a răspuns Watin.

-Nu mai sunt supărat pe phi Tin. Adevărul este că nu mai sunt supărat de multă vreme. Vreau doar să-te tachinez  P’Tin. A spus Klong cu o sprânceană ridicată. Watin la sărutat pe Klong pe ambii obraji . Klong nu la scăpat însa am fost de acord să se ridice și să-l las pe Watin să il sarute.

-Dar o altă chestiune? a întrebat Klong despre o altă chestiune pe care Watin trebuia să o spună.

Watin se uită în gol la față lui Klong. De fapt, se gândise deja la asta. Sa îl ducă pe  Klong să mănânce la un restaurant cu atmosferă plăcută și să vorbeasca despre asta, dar când Klong spune că nu are nevoie de asta. Watin a fost de acord să o vorbească .

-Sunt iubitul tau? a întrebat Watin, de fapt el și Klong. Cunoaștem bine această situație doar că nu au vorbit încă serios. Klong râde pentru a-și ușura jena, fața lui este roșie.

-Ai! Nu e nevoie să mai întrebi. De câte ori ,ne-am înțeles? își spuse Klong, simțindu-se jenat.

-Aș vrea să fie oficial, a răspuns Watin zâmbind și și-a ridicat o sprânceana ca o cerere de răspuns. Klong a întins apoi mâna înainte să-l sărute pe Watin, iar Watin a răspuns imediat. Pentru că nu la atins pe Klong de mult timp deja din cauza pedepsei pentru că și-a ascuns identitatea. Cei doi s-au sărutat cu dor, de parcă ceva s-ar fi împlinit în inimile lor. Înainte de a se îndepărta încet

-Iată răspunsul meu, a spus Klong zâmbind. Watin l-a îmbrățișat pe Klong și s-a ridicat și s-a legănat fericit înainte și înapoi. Klong a zâmbit și el fericit înainte de a-l împinge pe Watin, jenat. Erau dulci împreună, așa

-Ce fel de cabina este acesta? Pot să-l deschid?Klong arătă spre dulapul din lemn fin din spatele lui, schimbând subiectul pentru că se simțea foarte stânjenit.

-Poți să-l deschizi. Sunt diverse accesorii. Dacă vrei să le folosești, poți să vii să le folosești. Cât despre Klong, nu mă zgârcesc niciodată, a spus Watin. Klong s-a întors să deschidă dulapul din lemn și a văzut ceasuri de mână, inele, ochelari și alte lucruri. Au fost așezați în straturi într-o manieră ordonată. Apoi, ochii lui Klong zăriră un ceas. Așa că l-a scos și s-a uitat la el:

-Phi Tin, vrei să știi? De ce te-am lovit cu pumnul în noaptea aceea? a întrebat Klong.

-De ce? întrebă Vatin curios. Klong ridică apoi ceasul din propria mână către Watin, care stătea pe o parte.

-Din cauza acestui ceas. În noaptea aceea, îmi amintesc ceasul perversului care ma privt în secret în baie era exact ca aceasta, așa că am crezut că ești acea persoană. Sau chiar tu esti? Klong se întoarse să-l întrebe pe Watin. Watin izbucni în râs.

-La naiba, de ce sa spionez in secret clienții? Am instalat în secret o cameră în baie. Nu-i așa mai bine? spuse Watin timid. Klong însuși doar tachina.

-Din cauza acestui ceas l-am întâlnit pe P’Tin. A spus Klong zâmbind, dar Watin a clătinat din cap.

-Cred că este mai mult din cauza pumnului tau Klong. Știi, asta ma facut sa fiu interesat de Klong, de la început a fost pumnul tau. Cine va ști că eu voi fi lovit de un copil, spuse Watin în glumă, ridicând mâna lui Klong și facandu-l să țină un pumn.

-Știai că Klong își folosește „pumnii în schimbul dragostei” ? a spus Watin, făcându-l pe Klong să stea nemișcat un pic. Inima ii bate mai repede ca oricând pentru că cei doi aproape că nu își spun cuvântul dragoste unul altuia. Watin însuși știe la ce se gândește Klong.

-Huh, știi că îmi place Klong, nu? a întrebat Watin. Klong și-a strâns buzele și a dat din cap cu fața devenind roșie.

-Și știi, nu? Că și eu... te iubesc, a fost de acord să spună Klong. Îl face pe Watin să zâmbească fericit.

-Poate că nu sunt foarte afectuos sau dulce cu tine. Dar te iubesc cu adevărat, spuse Klong, ridicând mâna pentru a-și scărpina ceafa pentru a scăpa de jena. Watin se uită la el cu drag. Înainte de a freca capul lui Klong înainte și înapoi:

-Este o poveste dulce. Să fie datoria ta. Spuse Watin. Klong zâmbește și râde.

-Dulce ca cineva din anii 90? a tachinat Klong. Watin a râs la invitație. Înainte ca Klong să-și strângă pumnul pe obrazul lui Watin.

-Atunci o să mă duc să iti arăt  că pot folosi pumnii cu care obișnuiam să mă lupt cu alți oameni de peste tot, ca să putem face schimb de iubire, a spus Klong zâmbind. Watin l-a prins de pumn și l-a sărutat încet.

-Oricât de multe lovituri primesc am multă dragoste de împărtășit cu tine, spuse Watin cu dulceață.

-Phi... klong este pe cale să spună ceva.

-Îmi spui că folosesc cuvintele unui bătrân? îl întrerupse Watin.

Klong a zâmbit puțin.

-Da... dar mi-ai făcut inima sa bată . Klong a răspuns, făcându-l pe Watin să zâmbească cu satisfacție.


Cine ar fi crezut că a dat cu pumnul in cineva? În loc să fie lovit. Pumnii au revenit la el in schimb, am fost lovit de dragoste.

Acesta este ceea ce se numește „Dragoste, schimb de pumni”

SFÂRȘITUL

NOTA

Si uite așa am mai terminat o poveste din minunata Lume a lui Yoenim „Love Sindrom „ sper că și această poveste că impresionat la fel că si pe mine 😂 știți că sunt o obsedata a acestor povesti care pentru mine nu sunt doar simple povesti ci lectii de viață reale că dragostea vine de multe ori de acolo de unde te aștepți mai puțin și că dragostea nu tine cont de vârstă sau de statut social ci doar de sentimente și de lucrurile simple prin care ne putem demonstra dragostea adică de a sprijini și de a oferi încredere și liniște sufletească persoanei de lângă noi .

    Vor urma ultimele 2capitole din Sila Wayu și apoi vom avea 3 capitole speciale din Watin Klong cât și 3 capitole speciale din Sila Wayu.

Bineînțeles că vom mai avea și alte povesti din acesta mare nebunie a lui Yoenim care nu le veți găsi în altă parte nici măcar pe site-ul oficial al lui Yoenim pentru că nu au fost încărcate complet.

            Cu drag a voastră Kally

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum