De-a lungul timpului petrecut în Chiang Mai Relația dintre Wayu și Sila este încă aceeași. Sila a continuat să păstreze distanța față de Wayu păstrând o poziție șef angajat. Cât despre Wayu, uneori se plânge și va fi sarcastici, dar când este timpul să lucreze, cei doi s-au coordonat bine. Sila ajută foarte mult cu munca lui Wayu. Până s-au întors la Bangkok, tânărul bodyguard s-a întors pentru a avea grijă de Watin.
După câteva zile.
-Ce se întâmplă? Big care aranjase o întâlnire cu Wayu să iasă să ia prânzul cu ei. Toți cei de la mall au întrebat. Când a văzut expresia de pe chipul prietenului său.
-Sunt pe cale să mor, spuse Wayu.
-Ce e cu tine? a întrebat Big încet. Din expresia de pe chipul lui Wayu, a bănuit că nu era nimic grav.
-Știai că fratele Tin mi-a dat aproape toată munca de făcut pentru că era dependent de copii? Wayu a bârfit despre fratele său prietenilor apropiați.
- P’Tin? Despre ce copil e vorba? Ce se întâmplă? a întrebat Big curios. Înainte ca Wayu să le spună prietenilor săi povestea fratelui său mai mare, Watin este interesat de un tânăr student dintr-o facultate tehnică. Până la punctul de a devenit profesor de educație pentru sănătate și lucrează la infirmerie pentru a fi aproape unul de celălalt. Când a auzit, i-a lăsat cu gura căscată.
-Uimit, nu? Când am aflat despre asta si eu sunt uluit, a spus Wayu când a văzut expresia prietenului său.
-Phi Tin este cel mai bun. Înseamnă că această persoană este serioasă? Și este și un bărbat. A întrebat Big , surprins.
-Probabil este serios. Nici eu nu l-am mai văzut niciodată pe phi Tin așa, a spus Wayu, după cunoștințele sale.
-Și mama și tatăl tău știu? a întrebat Big.
-Știu, dar nu am spus nimic. Știu că dacă phi Tin se gândește să facă ceva, nimeni nu-l poate opri, a răspuns Wayu.
-Deci, cum sunt lucrurile cu phi Sila? l-a întrebat Big pe prietenul său. Sunetul nu este foarte puternic. Pentru că Pat și Jira stăteau la o masă lângă ei doi.
Wayu a fost liniștit un pic. Fața i s-a întunecat ușor.
-E tot așa până a trebuit să mă întreb. Crezi că sunt un psihopat care îmi place să suporte atâta durere? se batjocorește el însuși.
-Este foarte greu să devii dependent? a întrebat Big .
Wayu a dat încet din cap,
-Nu știu de ce sunt atât de atașat de phi Sila, deși mă doare din cauza lui. Dar tot am cedat și am așteptat cu răbdare. Probabil pentru că nu l-am văzut încă pe phi Sila că are pe cineva, așa că cred că mai am speranță, a spus el cu o privire goală pe fereastra.
-Și cu secretarul lui P’Tin, al cărui nume este Pong? a întrebat Big mai departe. De fapt, el și-a dorit ca prietenul său să poată accepta o dată pentru totdeauna. Deci nu trebuie să te doare așa.
-Nu sunt sigur. Este încă vag, a răspuns Wayu, pentru că nu era prea sigur de relația lor. Dar dacă într-o zi Sila decide să se întâlnească cu adevărat cu Pong, Wayu nu ar putea decât să renunțe in acea zi.
-Știi cum sunt? Sunt ca Phi Bass prietenul lui P’Tin deși a reușit să se despartă de P’Tin, dar nu a putut, așa că nici măcar nu m-am putut contrazice, a spus Wayu pe un ton batjocoritor către Bass care fusese îndrăgostit de fratelui său Watin de pe vremea școlii unde Watin are doar prietenie de oferit, dar cealaltă parte nu poate renunța deloc de Watin, deși au trecut mulți ani. Wayu, care știa asta, a vrut să-și ajute fratele, așa că a încercat să spună sau să facă orice pentru a-l determina pe Bass să se disocieze de Watin.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...