-Acela este Sathorn... Păi, voi pune pe cineva să verifice pentru tine... Are grijă de tine, Wayu, nu lăsa nimic să meargă rău. Nu-l lăsa pe Sathorn să se apropie de Khun Wayu, înțelegi? a ordonat Sila pe un ton serios. După ce a închis telefonul, a venit să spună că l-a întâlnit pe Sathorn la un restaurant din Chiang Mai și cealaltă parte a venit să-l întâmpine pe Wayu. Asta la făcut pe Sila să se simtă puțin anxioas. Pentru că îl cunoaște pe acel Sathorn Ce părere are despre Wayu? Înainte ca persoana responsabilă cu găsirea informațiilor să meargă să investigheze imediat. Ce va face Sathorn în Chiang Mai?
În câteva ore, a primit informații că Sathorn tocmai încasa un împrumut de la un debitor acolo. Problema întâlnirii cu Wayu a fost o coincidență, dar Sila nu-i venea să creadă. Pentru că acum Sathorn știe că Wayu este și la Chiang Mai. Cu siguranță va găsi o oportunitate de a se alătura echipei.
Sila a bătut la ușa biroului lui Vatin și a deschis-o.
Watin și-a ridicat capul și s-a uitat ușor.
-Ce este? a întrebat Watin, așa că Sila a raportat incidentul din Chiang Mai. Pe lângă faptul că îi spunea lui Watin informațiile pe care le găsise.
-Pat și Jira sunt și ei acolo. Nu ar trebui să fie probleme, a spus Watin pe un ton lejer, dar Sila se simți puțin agitată.
-Dar ce se întâmplă dacă Sathorn se încurcă la locul de muncă? a răspuns Sila.
Watin se uită la chipul Silei în tăcere.
-Atunci spune-mi ce să fac? a întrebat el înapoi.
-Cred că ar trebui să mai trimit câțiva oameni să aibă grijă de Khun Wayu. Doctorul știe că khun Wayu este în Chiang Mai. Trebuie să afle cu siguranță unde stă domnul Wayu și unde se duce. Mi-e teamă că va găsi probleme cu domnul Wayu. A răspuns Sila pe un ton serios.
-Ah, chiar vrei sa te trimit. I-am spus Watin ca răspuns, făcându-l pe Sila să rămână tăcută un pic.
-Dacă plec, cine te va proteja? Poți să trimiți pe altcuiva, spuse Sila, evitând ușor ochii lui Watin.
-Dacă nu ești tu, du-te. Nu e nevoie să trimiți pe nimeni. Watin se lăsă pe spate în scaun și se uită la Sila cu ochi calmi.
-Sila, chiar trebuie să separați treburile de lucru și cele personale, dar uneori trebuie să vă coordonați cu Wayu în numele meu. Anon este secretarul. Dar sunt câteva lucruri pe care vreau să le învăț de la tine. Nu poți evita să mergi des cu așa ceva. Dar înțeleg. Nu te voi forța să mergi cu Wayu de fiecare dată. Dar unele locuri de muncă sunt vechi și ar trebui să pleci de asemenea, spuse Watin pe un ton serios.
Sila a tăcut un pic. Pentru că și-a dat seama că se comporta ca un copil. Cât de diferit este de Wayu? Încercarea de a evita întâlnirea cu fața celuilalt doar pentru a dori ca cealaltă persoană să renunțe cu ușurință.
-Îmi pare rău, domnule. Sila și-a plecat capul în fața lui Watin. Watin oftă încet.
-Bine, ce vom face în privința asta? a întrebat Watin în legătură cu această problemă.
-Voi zbura la el ca să-l ajut pe Khun Wayu însuși, a răspuns Sila, făcându-l pe Watin să zâmbească cu satisfacție și să dea din cap.
-O, du-te și rezervă-ți zborul. În ceea ce mă privește, nu-ți face griji, mai avem o mulțime de oameni. Watin a vorbit pentru ca Sila să nu-și facă griji. Este într-adevăr siguranța lui. Watin nu este o mafie atât de mare încât să fie nevoit sa existe bodyguarzi pentru al proteja la fiecare mișcare si nu era neglijent. Doar watin însuși avea abilități de luptă care nu diferă de Sila.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romansa🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...