⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Sila la împins uşor pe Wayu. Înainte de a folosi degetul pentru a-i șterge lacrimile cu blândețe, Wayu se uită și la Sila cu ochi tremurând. Sila își mișcă degetul în jos pe buzele moi era un semn roșu pentru că Wayu își mușca propria buză pentru a reține un suspine. Când degetele fierbinți l-au atins pe Wayu, el a simțit că căldura îi pâlpâie în tot corpul. Plus că a băut alcool. Prin urmare, provocând să apară unele sentimente. Sila s-a uitat în ochii lui Wayu înainte de a se apleca încet pentru a săruta blând lacrimile de pe coada lui, Wayu ,a închis puțin ochii și Sila a închis încet ochii. Mișcandu-si buzele în jos a ajuns să se odihnească pe buzele lui Wayu Cu un sărut blând Wayu închise ochii somnoros pentru că nu a visat niciodată că il va săruta pe Sila
Sila i-a mângâiat încet buzele lui Wayu, puțin câte puțin, sugându-i marginile buzei inferioare alternând cu buza superioară până când Wayu a simțit pielea de găină răspândită pe tot corpul, iar Sila nu a suportat. A apăsat sărutul mai tare și și-a introdus cu pasiune limba în gura lui Wayu sărutandu-l înapoi si tremurând ușor, Sila s-a aruncat încet spre Wayu. Făcându-l pe Wayu să se întindă încet pe șezlongul de lângă piscină, Sila a instigat cu pasiune sărutul. Și a vrut sa il simta asa cum dorea inima lui, până când Wayu a trebuit să-și ridice brațele și să le înfășoare în jurul gâtului celuilalt, mâinile lui mângâind părul Silei cu o senzație de furnicături în piept.
😘...😘 ...
Zgomotul sărutărilor răsuna din când în când. În timp ce cei doi schimbau sărutări, Sila s-a îndepărtat încet. Ochii lor s-au uitat unul la altul. Sila nu a cerut nimic, pentru că chiar acum cei doi s-au uitat în ochii lor și parcă și-ar fi cunoscut inimile. Sila la purtat pe Wayu sus imediat Wayu și-a înfășurat rapid picioarele în jurul taliei Silei pentru că îi era frică să nu cadă, înainte ca Sila să îl conducă în casă. Și s-a dus direct în cameră lui Wayu, imediat ceilalți bodyguarzi păreau să-și cunoască datoria, ieșind din casă pentru a-i permite lui Wayu sa rămână cu Sila. Sila a deschis ușa, a intrat în cameră și apoi a încuiat-o. Înainte să-l țină pe Wayu astfel încât spatele să fie lipit de ușa camerei, l-a sărutat din nou. Brațele puternice ale Silei încă îl purtau pe Wayu. Când îl săruts până când este mulțumit Sila își mișcă buzele în jos pentru a săruta colțul gâtului lui Wayu ca un manechin flămând.
-Mai mult... Phi Sila... Te rog, spuse Wayu cu o voce zgâriată. Simțind o fluturare în piept și abdomen
Sila l-a adus pe Vayu la pat cum voia. Cu el urmându-l în jos și continuă sadescheie nasturii de pe cămașa lui Wayu s-au desfășurat rapid, inclusiv clemele de la pantaloni.
-Ah... Phi Sila... Uf... Wayu tresări și gemu amețitor. Sila s-a aplecat și i-a mușcat partea de sus a pieptului alternand apoi cu supt împreună cu ungerea vârfului limbii pe ambele părți ale pieptului, alternând înainte și înapoi. Mâinile lui Wayu țineau părul Silei pentru a elibera fiorul.
-Nu mai rezist... Oh. Sunetul unui mârâit în gâtul Silei se auzea din când în când înainte ca acesta să se desprindă și să-și scoată complet cămașa. Atunci ii scoase si pantalonii lui Wayu.
Corpul lui Wayu era roșu de jenă și dorință. Și-a acoperit mijlocul cu o pernă în timp ce încă purta cămașa. Wayu s-a simțit puțin jenat când a văzut ochii Silei care păreau că și-ar fi dorit să-l înghita întreg. Nu mai văzuse niciodată privirea înflăcărată a Silei ca in aceasta moment, făcându-i inima să bată cu putere. Sila a scos perna și apoi s-a aplecat și l-a sărutat pe Wayu în mod repetat, cu vârful limbii târându-i în jos in curba gâtului pe piept și pe abdomen. Wayu ridică grăbit mâna pentru a împinge mai întâi capul Silei.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romans🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...