Cum au ieșit din cazino Watinz , Wayu și oamenii lor sau urcat în mașină pentru a se întoarce la Bangkok in aceiasi noapte pentru că nu vrea să rămân în zonă. Sila stătea pe scaunul din spatele lui Vatin, unde erau doar două locuri pe fiecare rând. Pentru că mașina în care mergeau era o dubă VIP comandată special, după plecare Sila se mişcă uşor.
-Tin, am ceva despre care vreau să vorbesc cu tine, a ales Sila să vorbească în mod normal, ca prieten cu Watin Acest lucru l-a făcut pe Watin să ridice ușor sprâncenele pentru că atunci când Sila i-a vorbit așa asta înseamnă că este ceva personal de vorbit.
-Trebuie să vorbim acum. În mașină? Întrebă Watin înapoi.
-Ei bine, o data ajunși Bangkok trebuie să fii obosit ,așa că vreau sa vorbesc în mașina , a spus Sila, apoi Watin și-a întors propriul scaun pentru a se uita la Sila.
Wayu își întoarse și scaunul sa se uite la Sila ca să-l încurajeze, iar Sila îi aruncă un zâmbet blând.
-
-Vrei să vorbim despre tine si Wayu, a spus Vatin, care observase de la început.
- Da, recunoscu Sila înainte să întindă mâna și să ia mâna lui Wayu în a lui.
-Eu și Wayu am ajuns la o înțelegere. Și am convenit deja să fim împreună. Vreau să te anunț mai întâi, a spus direct Sila. Watin s-a uitat la fața fratelui său în tăcere.
-Ești atât de blând la inimă, nu ai fost rănit de mulți ani? l-a întrebat tachinat pe fratele său mai mic.
-Din cauza durerii și a timpului pierdut atâția ani, nu vreau să mai pierd timpul, a spus Wayu.
-
-Tin, îmi pare rău pentru tot ce i-am făcut lui Wayu înainte. A fost vina mea pentru că am fost atât de necugetat și de laș, i-a spus Sila direct lui Watin . La urma urmei, erau prieteni.
-
-Știu că ceea ce am făcut a fost o insultă la familia ta, cum vrei să mă pedepsești sau ce vrei să fac? Accept totul pentru a remedia greșeala mea, a spus din nou Sila. A recunoscut că a fost vina lui si i-a ranit inimă lui Wayu, deși Wayu îl iertase.
-Nu-ți voi face nimic. După cum a spus fratele meu mai mic, voi doi ati irosit destul de mult timp, a spus Watin pe un ton serios, deși uneori era rece față de fratele său mai mic dar el își iubește fratele mai mic la foarte mult.
-Nu cer mare lucru. Te rog să îți amintești bine timpul trecut și să nu faci nimic care să-l facă pe Wayu să sufere din nou, a spus Watin.
Wayu se uită la fratele său cu ochii roșii pentru că nu se gândea că fratele lui sau i-ar păsa atât de mult de el.
-Am făcut o promisiune. Dacă se întâmplă să îmi încalc promisiunea, te las să mă împuști. A spus Sila cu încredere. Wayu îi strânse ușor mâna Silei înapoi.
-
-Să ne amintim bine cuvintele tale. Să spunem doar că sunt la curent cu voi doi, nu intenționez să împiedic nimic. Oricum, cand avem timp, să mergem să spunem și celir de acasa, a spus Watin despre părinții săi și despre tatăl Silei.
- Ei bine, cred că il voi lua pe Wayu mâine. Spuse Sila ceea ce plănuise.
Watin dădu din cap înțelegând. Înainte de a întoarce scaunul în poziția inițială
-Mulțumesc, phu Tin, i-a spus Wayu fratelui său. Watin nu a răspuns nimic. Dar a ridicat mâna și a clătinat ușor capul fratelui său și a revenit la a sts normal. Wayu s-a mutat să stea lângă Sila pe bancheta din spate, cei doi au stat tot timpul ținându-se de mână. Împreună cu trimiterea de zâmbete fericite unul altuia
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Roman d'amour🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...