După noaptea aceea Sila a încercat să se apropie de Wayu pentru a vorbi.
Sila voia să-l avertizeze pe Wayu să se comporte bine, nu dorea ca cealaltă parte să devină prea aproape de Kowit. Își dorește ca Wayu să întâlnească pe cineva demn de el, dar se dovedește că Wayu îl evită întotdeauna. Făcandu-l pe Sila să se simtă Destul de enervat Și Watin a avut timp să fie atașat de copilul sau. Așa că a trebuit să accepte mai multe îndatoriri uneori trebuie să se descurc cu lucru în numele lui Watin, care s-a separat de Wayu, așa că nu sau mai văzut ceva vreme, dar în curând Wayu va trebui să meargă la Phuket . Așa că sa gândit să mearga acolo și să vorbesc. Neștiind că era tras în planul lui Vayu. Astăzi, Wayu a a venit să-și vadă fratele într-una dintre camerele apartamentului fratelui său, deoarece Watin la adus pe Klong .Tânărul pe care îl urmărea era bolnav wayu a venit apoi să-și vadă fratele aici. A bătut la ușa camerei temporare a lui Watin. Înainte ca fratele său să îi deschidă ușa sa intre, Wayu și-a ridicat imediat privirea în dormitor, dar a fost târât de Watin în camera de oaspeții.
-Nu pot să intru și să-ți verific copilul? a întrebat Wayu cu un zâmbet blând.
-Nu face tam-tam. Ce e în neregulă? a întrebat Watin înapoi când a ieșit in camera de zi.
-Am vrut doar să vin să arunc o privire și să vorbesc și despre muncă, a răspuns Wayu zâmbind.
Watin se uită la chipul fratelui său mai mic. Știu că cealaltă parte are ceva incomod.
-Ce s-a întâmplat în noaptea aceea când ai fost la magazinul de băuturi alcoolice? a întrebat Watin zâmbind. Watin se referea la noaptea în care a mers la bar să-l caute pe Klong și Wayu s-a întors beat.
-Care-i treaba? Nu știu, eram beat și nu știu nimic. A răspuns Wayu de parcă nu s-a intamplat nimic Dar Watin este încrezător că există ceva dar nu a vrut să mai intrebe nimic.
-Pomâine, vrei să mă duc la Phuket să văd munca în locul tău, aș vrea să-l iau pe Kowit cu nine, a spus Wayu despre muncă.
-De ce nu mergi cu Sila? a întrebat Watin mai departe, pentru că Sila ar ști totul despre lucrare.
Wayu a stat liniștit un pic.
-Tu ai grijă de copilul tau. Cât despre phi Sila, el se ocupă de munca ta in locul tau, când esti dependent de acest copil Ar fi mai bine asa, și-a tachinat Wayu fratele.
Watin oftă înainte de a da din cap:
-Cum vrei, îi voi spune lui Sila pentru tine. a răspuns Watin, Wayu a zâmbit ușor, dar Watin a văzut că a fost un zâmbet forțat înainte ca Wayu să continue să vorbească despre munca cu Watin. Pentru că va trebui să se ocupe în schimb de munca în Phuket. Cei doi au vorbit despre muncă mai bine de o oră.
Sila a venit să-l vadă pe Watin în camera de lânga pentru a lua informațiile pe care i le-a dat Watin pentru a le investiga. Pentru că Watin la adus pe Klong aici dar nu este încă pregătit să-l ducă la penthouse prin urmare, a trebuit să fie adus în unul din apartamentele de la etajul bodyguarzilor , Sila a sunat la usa din fata camerei. Curând ușa s-a deschis și a înghețat puțin când a văzut că era si Wayu. Wayu însuși nu a spus nimic dar m-am întors cu o expresie calmă, Sila a intrat și a închis ușa cu grijă, cu ochii ațintiți pe fața lui Windu, care părea plictisitoare. Până când Watin a întrebat despre muncă așa că a trebuit să se întoarcă și să vorbească mai întâi cu Watin până când Watin a ordonat ca lucrarea să fie finalizată.
-În ceea ce privește cealaltă chestiune. Nu trebuie să mergi la Phuket cu Wayu, lasă-l pe Kowit să plece, a spus Watin. Sila se întoarse imediat să se uite la Wayu.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romantik🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...