(-Da) Se auzi vocea lui Klong Acest lucru l-a făcut pe Watin să zâmbească puțin din colțul gurii pentru că era enervat din cauza călătoriei lungi. Imediat a fost într-o dispoziție mai bună.
-Ce faci? întrebă Watin cu voce joasă. Făcându-l pe Wayu iritat de propriul său frate.
(-Eu merg la magazin. Deci unde esti? Întrebă , Klong înapoi. Acest lucru l-a făcut pe Watin să zâmbească cu satisfacție că și cealaltă parte l-a intrebat înapoi.)
-Am ajuns în jurul Chachoengsao, a răspuns Watin după ce s-a uitat din mașină pentru a vedea unde se afla.
(-Să călătorim în siguranță. Dar... ce ai de gând să mănânci mâine? Îți voi cumpăra.) întrebă Klong înapoi cu o voce puțin mai tare.
-Nu ai curs de după-amiază mâine, nu? Watin îl tachina pe Klong înapoi.
(-O să mănânci? Dacă nu mănânci, nu va trebui să-l cumpăr.) Klong strigă înapoi și el pe un ton scurt pentru că știa că Watin îl tachina.
-Heh, nu fi supărat. Ce a cumpărat Klong am mâncat toat, dar numai de la Klong , a răspuns Watin cu o voce blândă. Îl face pe Wayu să se întoarcă și să se uite la fratele său și făcu ochii mari.
-Phi? a spus Wayu, repetând ceea ce spusese Watin cu o clipă în urmă. Ochii lui Watin se mijiră ușor și se uită la fratele său mai mic. Dar nu a spus nimic pentru ca inca vorbea cu Klong
(-Bine, ti-l cumpar maine). Asta e tot deocamdată, P’Tin. Plec din cămin.) A spus Klong,. Watin a fost apoi de acord să închidă telefonul.
Watin stătea confortabil cu mâinile încrucișate în poală, doar auzind vocea lui Klong Se simțea deja mai bine.
-Încep să mă enervez cu adevărat pe copilul tau, sunt cu adevărat fratele tău mai mic. Tin încă ma numește Chan Loei și copilul tău îmi spune frate mai mare, vorbeste-mi că lui Klong. Wayu se preface că îl ignoră pe fratele meu mai mare.
-Vrei să mă comport cu tine că și cu Klong? a întrebat Watin înapoi, Vayu a tăcut puțin înainte de a clătina din cap de furie.
-Nu, îmi faci pielea de găină, hahaha, a spus Wayu râzând. Nu-i era deloc milă de fratele său. Doar îl tachina, și s-a obișnuit ca Watin să se refere la sine ca mai mult decât un frate.
Watin a stat și a vorbit continuu despre munca cu Wayu. Până la hotelul din Aranyaprathet, unde trebuie să se pregătească mai întâi aici.
-De ce nu rezervi un hotel în Poipet, frate Thin? întrebă Wayu curios în timp ce se pregătea în camera de hotel.
-Sunt și hoteluri în rețeaua domnului Sathorn. Ar trebui să știi că nu intenționez să intru și să fiu sacrificat ușor, a spus Watin.
Wayu dădu din cap.
-Apropo... ați contactat ofițerul de imigrări, Sila. Nu vreau să stau la Poipet. Mâine trebuie să merg la facultate, Watin se întoarse să o întrebe din nou pe Sila. Pentru a fi sigur, punctul de control pentru imigrare se închide la ora 22:00. Nu plănuia să stea atât de mult. Dar pentru orice eventualitate.
-Deja gata, Khun. Răspunse Sila serioasă. Watin dădu din cap satisfăcut.
-Vorbind ca cineva care are responsabilitatea de a preda, phi Thin, dar de fapt... Wayu a vorbit, făcând o pauză pentru a-l lăsa pe Watin să răspundă.
-Mă duc să îl găsesc pe Klong, a răspuns și Watin imediat, făcându-l pe Wayu să râdă imediat de fratele său mai mare.
-Huh. A trecut mult timp de când nu te-am văzut într-o dispoziție atât de bună. Cred că tata și mama ar fi șocați dacă te-ar vedea în ultima vreme, a spus Wayu zâmbind.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Roman d'amour🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...