Capitolul Special 2

965 45 13
                                    

-De ce a făcut phi Tin asta?
După ce s-a terminat cursul Klong, s-a dus imediat să-l vadă pe Tin în camera de plăcere. Pentru că Watin a venit să clarifice lucrurile.

Watin se opri puțin în picioare, confuz.

-Ce faci? a întrebat Watin.

-P’Tin, ce-i propui directorului de la facultatea mea. Klong se apropie și se așeză pe canapea. Apoi s-a așezat cu brațele încrucișate și a întrebat:

-Ce este phi?

Watin a zâmbit imediat când a aflat. S-a îndepărtat de la birou și s-a așezat lângă Klong.

-Stii, Klong nu va trebui să piardă timpul căutând un stagiu. Îți sugerez să vii și să încerci, iar Song va putea veni cu tine, a răspuns Watin, pentru că Klong caută un stagiu. La început, când a venit Klong să-i spună că se uita la o locație de stagiu ers în zona Pathum Thani, care este departe de penthouse și Klong, va trebui să găsească un loc de cazare în acea zonă. Asta l-a făcut pe Tin să facă o ofertă Directorul Ayutthaya , a spus că dorește ca Klong și Song să facă stagiari în compania sa.

-Dar nu vreau să folosesc această linie de stagiu, s-a plâns Klong din nou când directorul de la Ayutthaya i-a sunat pe el și pe Song să vorbească. A spus că JBD Company i-a cerut lui Klong si Song să facă stagiari acolo. Lui Klong îi ieșea  fum din urechi, dar erau Song care l-a ajutat să se calmeze puțin. Klong  a încercat să nu se prea agite.

-Nici eu nu vreau ca Klong să meargă prea departe, spuse Watin pe un ton serios.

Klong stătea cu o mutra ușor îmbufnată.

-Nu-ți face griji Klong. Nimeni de la companie nu l-a întâlnit vreodată pe Klong, în afară de bodyguardul meu. Alt lucru... l-am pus pe Klong să meargă ca stagiar la departamentul de inginerie. Lucrezi la companie ca un stagiar normal reglementările de lucru sunt în vigoare. Așa cum este stabilit de companie si faci practică ca de obicei. Nu ți-am acordat privilegii speciale. Klong în altă chestiune Îți ofer doar un stagiu la compania mea. A încercat Watin să-l convingă. Pentru că nu voia ca Klong să fie departe de el.

-Ești atât de răsfățat, s-a plâns Klong.

Watin ridică paharul de băutură care i s-a dat și îl bău în timp ce ridica brațul pe spatele canapelei.

-Da, sunt răsfățat. Accept, a răspuns Watin. Klong oftă din greu.

-Chiar dacă vreau să ,fac stagiul în altă parte. Probabil că nu vei ceda, nu? a întrebat Klong, cu vocea serioasă.

-Da, răspunse Watin pe același ton serios.

Atitudinea lui Watin  îl face pe Klong să știe că chiar dacă Klong este încăpățânată și nu va ceda, Watin își va confirma oricum cuvintele originale. Klong a fost cu Watin de ceva vreme și știe  când trebui să fie încăpățânat si Când ar trebui să cedeze? În acest moment, Klong a trebuit să cedeze așa cum dorea Watin

-Bine, pot face un stagiu la compania ta, a răspuns Klong obosit. Îl face pe Watin să zâmbească imediat.

-Dar am o condiție, a spus Klong.

Watin își ridică ușor sprâncenele în timp ce aștepta să audă cuvintele lui Klong.

-Voi face un stagiu ca un student normal. Vă rog să nu mă deranjați dacă sunt certat pentru ceva ce am greșit te rog, nu fi de partea mea. A spus Klong pe un ton serios.

Watin zâmbi satisfăcut. Acesta este un alt lucru pe care îl iubește la Klong. Klong nu își folosește niciodată greșit puterea. Ori de câte ori are o problemă, Klong o rezolvă întotdeauna singur.

-Da, a asigurat Watin.

-Când sunt în companie, dacă mă întâlnesti, te rog să nu anunțați pe nimeni ce este între noi doi. Vreau să-mi fac stagiul confortabil, a spus din nou Klong.

Watin dădu din cap. Klong se uită la chipul lui Watin și oftă din nou.

-Bine, vreau să fac practica la biroul în care sunt desemnat. De fapt, Song este foarte fericit să știe că se va antrena la compania ta. Spune că este prea leneș să se îndepărteze de soțul său. Klong vorbește despre Song într-un mod iritant.

-Chiar dacă nu vreau să fiu departe de iubitul meu, de ce vrea să fugă de mine? Watin s-a prefăcut că întreabă înapoi.

Klong se uită la fața lui Watin cu ochi tulburi.

-Unde am fugit de tine? Am de gând să fac doar un stagiu. Încă un lucru... sâmbătă Duminică, pot reveni și eu să te văd. Pathum Thani, phi Tin, nu este Arabia Saudită, a strigat Klong către Watin. Dar Watin mi-a zâmbit.

-Sunt îngrijorat, a spus Watin într-o frază scurtă. Acest lucru a făcut ca Klong să se oprească puțin înainte de a răspândi încet un zâmbet.

-Bine, s-a terminat, spuse klong vesel, starea de spirit iritată inițială a dispărut instantaneu.
Știa că Watin era îngrijorat. Dar când l-am auzit pe Watin vorbind, nu sa putut abține să nu se plânga.

Watin a zâmbit cu satisfacție înainte de a se ridica pentru a continua curățenia, fără a uita să sărute cu afecțiune capul lui Klong. Klong stă apoi și se joacă oe telefonul mobil, așteptând ca Watin să termine treabă și să se întoarcă la penthouse împreună.

-La naiba! Sunt entuziasmat. Song a vorbit când au ajuns la compania lui Watin în dimineața primei zile de stagiu.

La început, Watin a vrut să venina împreună. Dar Klong a refuzat, Klong și Song au mers împreună cu motocicleta pentru că îi era teamă că oamenii din compania lui Watin îi vor vedea impreuna, dar pe Watin nu-l deranja.

-Calmează-te, nu uita! Dacă ești în companie, nu il cunosti cu phi Tin, și-a avertizat Klong dinainte prietenul.

-Spui asta de parcă as îndrăzni să ma comport altfel cu el, a argumentat Song, întorcându-se încet, dar înțelegând ceea ce vrea să spună Klong.

Când a văzut că era timpul cei doi au intrat împreună înăuntru și dand informați recepționerului că au venit pentru stagiu. Înainte de a fi trimis la biroul de Resurse umane imediat

-Luați loc, domnule, spuse un ofițer din camera de resurse umane. Klong  și Song s-au așezat mai întâi pe scaunele din fața biroului fetei.

Șeful departamentului va mai vorbi puțin despre regulile și reglementările din cadrul companiei. Apoi ii trimite pe Klong și Song către departamentul de întreținere al companiei.

-Asta e vocea șefului de stagiar? Hai, o să vă prezint seniorilor. Îl salută șeful de departament când i-a văzut pe Klong și Song mergând cu documentele în mână. Klong și Song și-au ridicat imediat mâinile în semn de salut înainte de a înmâna documentele liderului de departament

-Astăzi vom avea doi stagiari. Care sunt numele voastre? Vă rog să vă prezentați, a spus șeful departamentului numit Suchart.

-Bună, eu sunt Song. Song și-a ridicat mâinile pentru a saluta pe toată lumea și s-a prezentat pe scurt.

-Bună, mă numesc Klong. Klong și-a ridicat mâna pentru a-i saluta și pe toată lumea.

-Compania noastră a încetat să accepte stagiari în urmă cu mulți ani. A întrebat unul dintre angajați curios.

-Ei bine, președintele a deschis-o din nou. Dacă aveți îndoieli, mergeți sus și întrebați-l, a spus Suchat. Persoana care a întrebat a clătinat imediat din cap.

-Doar sa trec pe lângă și nu îndrăznesc să fac contact vizual apai sa mai întreb, a spus cealaltă parte, stârnind râsete blânde de la toata lumea, Song s-au uitat în secret la Klong și a zâmbit.

Klong l-a luat apoi de mână și l-a înghiontit să rămână nemișcat.

-Și pe cine vei pune să-i învețe pe frații mai mici? a întrebat o altă persoană, fiecare dintre ei părând că se pregătește să meargă să facă ceva.

-Lăsați-i pe Ai Han și Ai Chim , pentru că cei tineri sa învețe despre electricitate. Suchat a spus numele a doi oameni care i-ar ajuta să-i învețe pe cei mai tineri, deoarece în departamentul de întreținere vor fi tehnicieni în fiecare linie de lucru.

-Am deja mult de lucru. Vrei să am grijă de copil, phi Chat. Vocea unui bărbat care stătea la capătul îndepărtat al mesei vorbi.

Klong observase de mult că această persoană nu le-a acordat prea multă atenție lui și lui Song de când au intrat.

-Oh, sunt doar două luni, spuse Suchat serios. Han s-a strâmbat ușor. Dar nu a obiectat din nou. Doar uitându-se la Klong și Song a fost foarte nemulțumit.

-Nu te gândi prea mult. Așa e. Numele meu este Chim. Îmi pare bine să te cunosc. Te voi ajuta să te antrenezi Chim a intrat pentru a-i saluta pe Klong și Song.

-Mulțumesc, phi, a spus Song, zâmbind ca o persoană bună, iar Klong a zâmbit puțin.

-În mod surprinzător, nu există mese libere în această cameră. Pe lângă masa de conferință din mijloc pentru că acolo se lucrează la documente . Voi doi stați acolo și faceți-vă treaba. Faceți-vă confortabili , a spus Suchat, făcându-l pe Klong să simtă că acest șef de departament este o persoană bună.

Han s-a ridicat în picioare ținând în mână niște documente și o cutie de echipament, s-a întors să cheme un alt prieten și a părăsit biroul departamentului.

-Unde mergi, Khun Han? a întrebat Chim.

-Sa lucrez. Astăzi eu și Jit trebuie să mergem să verificăm firele electrice la departamentul de contabilitate. Han vorbi cu o voce severă.

-Atunci să iei si copiii să ajute la schimbarea panoului de iluminat de la cantină. A intervenit Chim.
Han nu răspunse nimic. Dar a plecat imediat

-Hai, vino, ajută-mă să-mi duc lucrurile. Te voi duce acolo, a spus Chim fericit înainte de al lua pe Klong și Song pentru a începe munca imediat.

Chim a adus un plan brut al companiei pentru Klong si Song pentru ca ei să se poată descurca și să știe unde este fiecare departament . În ceea ce privește planurile de instalare a cablajelor și sistemelor electrice va fi dat de Suchat. Dar, în cea mai mare parte, oamenii care sunt aici de mult timp își amintesc unde sunt .

-La ultimul etaj, dacă nu ai permisiunea, nu trebuie să intri deloc, sau cu siguranță vei fi dat afară de gărzile de corp ale președintelui, a avertizat Chim.

-Da, răspunse Klong pe un ton normal. Împreună cu întoarcerea să se uite la un prieten care zâmbește în secret.

Chim îi duce pe Klong și Song la cantina personalului de la etajul al treilea. Pentru a schimba un bec spart

-De ce numești acest loc un loc paradis, Chim? a întrebat Song curios.

-În pauza de prânz, angajatele vin să mănânce aici, a răspuns Chim zâmbind.

Klong și Song au zâmbit fără să spună nimic. Klong transportă scara pentru a schimba becul spart. Chim ia pus să-l ajute. Și sa învațe despre lucruri pe care Klong si Song nu le știu.

Telefonul mobil din pantaloni lui Klong a vibrat așa că nu s-a putut abține să nu-l ridice și să se uite la el și a văzut că Watin a fost cel care a trimis un mesaj întrebând unde se află. Klong a răspuns că se află în cantină. Dar nu avu încă timp să tasteze o interdicție asupra lui Watin pentru a veni să-l găsească înainte să audă un zgomot din spate.

-Vi să faci un stagiu, nu să te joci cu telefonul mobil, a răsunat vocea cuiva. Îl face pe Klong să se întoarcă pentru a privi și a văzut că a fost Han  împreună cu un alt prieten, a început să îl certe pe Klong.

-Grăbește-te și pune-ți telefonul mobil în pantaloni.

-Îmi pare rău, a spus Klong, știind că era vina lui pentru că și-a folosit telefonul mobil .

Han se uită la Klong cu coada ochiului. Înainte de a trece pe lângă Klong cu o expresie strânsă pe față

-Nu știu de ce au accepta studenți. Este o pierdere de timp pentru alții a mormăit Han prietenului său de parcă ar fi vrut să-l lase pe Klong să audă.

Klong se încruntă uşor nu ştia de ce lui Han nu-i plăcea chipul său .

-Vrei să știi de ce tipul ăsta este așa? a spus Chim care a văzut incidentul îl întreba pe  Klong . Iar Klong dădu din cap.

-Este gelos pe cât de frumos ești, a răspuns Shim. Klong ridică puțin din sprâncene, confuz.

-Doar asta, domnule? a întrebat el imediat.

-Tipului ăla nu-i plac ceilalți oameni din jurul lui. Este enervant de asemenea, arată acest tip de atitudine nu numai pentru că sunteți voi doi stagiari, Știu pentru că am lucrat împreună de mult timp.

-La naiba, phi, spuse Klong slab. A vrut să vina și să facă practica confortabil in schimb, am fost respins.

-Nu-i acorda nicio atenție, stai nemișcat și nu te va deranja, a răspuns Chim înainte de a-i cere lui Klong să-l ajute să schimbe becul din partea cealaltă a cantinei.

Lăsându-l pe Klong să fie cel care se schimbă, astfel încât să isi poata antrena mâinile. Cât despre Han, s-a dus să verifice firele electrice din cantină. În curând, sa auzit zgomotul oamenilor din cantină, Klong privi în jos pentru că era pe scara. Song și-a ridicat imediat privirea spre Klong pentru că Watin a intrat în cantină cu Sila. Klong își încruntă imediat sprâncenele.

-Klong coboară primul. Chim strigă în grabă la Klong, iar Klong coborî încet scările până jos. În timp ce Watin se opri și stătea drept.

-Bună, domnule președinte. Chim ridică imediat mâna pentru a-l saluta pe Watin. Klong și Song au ridicat și ei mâinile pentru a aduce un omagiu.

-Sunt stagiari? a întrebat Watin într-un mod normal, dar s-a uitat la fața lui Klong nu a privit în altă parte.

-Da, tocmai au venit azi, a răspuns Chim.

-Intenționati să faceti un stagiu. Vă rog să continuați să lucrați. Tocmai am venit să verific cantina, spuse Watin cu o voce calmă.
Când lucrează arăta calm si este foarte formidabil dar când sunt doar ei doi se enervează adesea, când a terminat de vorbit Watin s-a prefăcut că se duce să verifice cantiba. Acest lucru i-a făcut pe ceilalți să intre destul de mult în panică. Klong îl văzu pe Han grăbindu-se și el să-l întâmpine pe Watin. Lui Klong nu i-a păsat deloc și a continuat să lucreze. Watin însuși nu a venit să vadă nimic altceva.

-Cum a fost prima ta zi de stagiu? Watin l-a întrebat pe Klong după ce sa întors de la muncă la penthouse. Klong s-a mutat în penthouse cu Watin, așa că Watin a avut ocazia să aducă pe Klong .

-Este bine. Phu Chim ne învață bine și este distractiv să vorbim, a răspuns Klong înapoi, pentru că astăzi cei mai mulți dintre ei  iau ajuta să învețe, dar Klong nu vorbește despre Han. Și nu m-am gândit să-i spun lui Watin că lui Han nu-i place de el.

-Asta e bine. Dacă cineva face ceva rău poți veni să-mi spui, a spus Watin.

-Nu sunt un copil, phi Tin. Și astăzi, ai inspectat cantina a fost doar o scuză, nu? Klong s-a prefăcut că întreabă înapoi.
Watin zâmbi ușor.

-Ei bine... da, am vrut doar să vin să văd cum a fost prima zi de ucenicie a lui Klong, dar chiar nu vreau ca Klong să se suie pe o scară înaltă, OK, ce vei face dacă cazi și iti rupi piciorul? s-a plâns Watin când și-a amintit.

Klong se încruntă când îl auzi.

-Este treaba mea, Tin. Și nu ii permit lui P’Tin să îi comande lui P’Suchat că nu avem voie să folosim scara, Klong a vorbit grăbit primul pentru că era sigur că, dacă nu ar fi interzis, Watin trebuie să îi comande lui Suchat .

-Klong  îmi cunoaște prea bine inima si gândurile, a spus Watin timid.

-Am venit să învăț munca, phi Tin. Dacă P’Tin face asta, de ce sa mai fac un stagiu? a spus Klong serios.

-Bine, știu. Pur și simplu nu pot să nu-mi fac griji, a spus Watin zâmbind.

-Oh, în acest timp s-ar putea să nu pot merge la companie în fiecare zi, deoarece în unele zile trebuie să zbor în alte provincii pentru a căuta noi proiecte. Dacă este ceva, poți să mă suni. I-a spus Watin mai întâi lui Klong.

-Și asta e bine. Nu va trebui să mă privești din nou lucrând în secret, a spus Klong.

-Wow! De îndată ce se va întâmpla, așteaptă și vezi, a răspuns Watin. Klong din față mergea slab înainte și înapoi.

-Este suficient, nu mai vorbi despre asta. Mă duc să prăjesc orezul pentru tine. Vrei să mănânci, nu-i așa? Orez prăjit cu slănină? a întrebat Klong în glumă. Înainte de a merge să pregătească mancarea pentru a-i da lui Watin să mănânce.

Klong face stagiu ca de obicei de două săptămâni.

Klong este favorit printre femeile angajate din companie care vin deseori să-l tachineze, Klong vorbește cu toată lumea fără să se gândească la nimic. Watin însuși știe asta pentru că Klong aduce mereu gustări de la angajate înapoi la penthouse. Dar Watin nu a spus nimic pentru că avea încredere în klong. Există unele plângeri, ca o persoană geloasă.

Dar o persoana că Han care este nemulțumită și vorbește mereu prostii. Klong a încercat să-l ignore mult timp. Până când am aflat că Han nu-l plăcea prea mult pentru că a aflat ca tânăra de care era interesată ii aducea gustări lui klong la departament.

-Nong Klong, ți-am cumpărat niște fructe, a spus curajoasa angajata. S-a apropiat și i-a adus fructe lui Klong la masa din cantină.

Klong vine la cantina mai ales pentru că prețul este ieftin și dau mult. La început, Watin avea să-l lase pe Klong să mănânce cu el, dar Klong a refuzat . Watin s-a plâns conform regulilor dar nu l-a putut forța să facă nimic pentru că Klong a acceptat cu bunăvoință să vină să facă stagiul la compania lui în loc să plece în Pathum Thani.

-Mulțumesc, phi Waew, a răspuns Klong cu un zâmbet și a acceptat fructele. Împărtindu-le cu toată lumea să mănânce.

Han stătea la o masă din apropiere privindu-l pe Klong cu nemulțumire, Klong nu-i păsa pentru că nu se gândea la nimic cu acea tânără.

-Esti aici doar de doua săptămâni si întreaga companie miroase bine. A tachinat Chim pentru distracție.

Klong zâmbi înainte ca telefonul său mobil să vibreze. Klong la luat și s-a uitat la el, Watin a sunat. Astăzi, Watin nu s-a alăturat companiei pentru că a plecat la Chiang Mai.

-Mă duc mai întâi să răspund la telefon, P’Chim, se scuză Klong înainte de a se ridica și de a merge separat pentru a vorbi în grădina de lângă cantina. Acest lucru le-a oferit angajaților un loc unde să stea și să se odihnească. Erau copaci plantați în toată zona și bănci, așa că Klong a mers să stea într-un loc în care nu era multă lume.

-Da, phu Tin... tocmai am mâncat o masă completă... eram pe cale să mănânc niște fructe, dar m-ai sunat și m-ai întrerupt, Klong a vorbit la telefon cu Watin, care a sunat pentru a întreba despre chestiuni generale.

-Când te întorci în seara asta voi putea găti... P’Tin nu fi prea mult... ce vrei să spui acum? I-a strigat Klong la Watin, când cealaltă parte i-a cerut să spună cuvântul „Mi-e dor de tine”.

-Da, mi-e dor de tine... ne vedem asta seara. Ai mâncat prânzul. De asemenea... Da. Ne vedem mai târziu. Klong a închis telefonul, dar înainte să se poată ridica să plece, Watin a trimis un mesaj în care spunea: „Îmi place Klong.”
Așa că Klong a răspuns:
„Și eu îmi place P’Tin.”

Când apăsa sa trimita Klong a stat și a zâmbit. Că el însusi a venit să trimita mesaje dulci.

-Oh! Esti de fapt gay. O voce tachinatoare se auzi în spatele lui, făcându-l pe Klong să se întoarcă să se uite și la văzut pe Han stând în picioare. Klong și-a pus în grabă telefonul mobil in buzunar.

-Ce ai spus? a întrebat Klong din nou.

-Ești gay? Te-am auzit că ai spus unui barbat că il iubești și că iti lipsete, a întrebat Han din nou. Făcându-l pe Klong să știe că Han trebuie să fi stat în secret și la ascultat. Dar probabil că nu știa cine este persoana cu care vorbea Klong:

-Și ce? Sunt gay, care e problema ta? a întrebat Klong, din curiozitate.

Han se uită cu dispreț la Klong.

-Da, pentru că nu-mi place. În plus, ești gay, deci de ce să mă deranjez? a întrebat Han nemulțumit.

Klong a scot un râs gutural.

-De fapt, esti gelos, a spus Klong,

-Cine crezi că este? a întrebat Han cu asprime.

-P’Han, când am venit aici am venit să fac un stagiu. Nu am venit să-mi găsesc un iubit. Cât despre cine mă iubește, accept. Nu m-au întrebat și nici nu i-am păcălit, a răspuns Klong, dar ştia că Han, probabil, nu ar ascultă ce spune Klong pentru că există deja o părtinire față de Klong.

-Dar nu-mi place, a răspuns Han imediat. Klong oftă obosit. Angajații care au mâncat au iesit încet să stea în grădină.

-Depinde de tine, spuse Klong cu nonşalanţă. Apoi a intrat imediat înapoi înăuntru.

Han se uită nemulțumit la Klong. Klong nu s-a gândit să-i spună această poveste lui  Watin, pentru că altfel o să fie o mare problemă. Klong se întoarse la Song care stătea și mânca fructe, așteptând să le încerce.

-L-am văzut pe phi Han urmărindu-te. Este vreo problemă? a întrebat Song.

-Nimic. A ieșit să vorbească la telefon. Klong nu i-a spus prietenului său pentru că a văzut că nu era nimic important.

Când sau saturat Klong cu prietenul și seniorii care s-au așezat să mănânce împreună se întoarc la departament să se pregătească de lucru . Nu a fost prea mult de munca în după-amiaza aceea. Suchat ii dă lui Klong și Song  documente de munca așa că cei doi s-au așezat la masa de conferință. Chim vine să-i ajute.

-Chim, mai bine ai grijă la spate. Se auzi vocea lui Han, făcându-l pe Chim să se întoarcă și să privească confuz. în spate.

-Ce este? a întrebat Chim.

Han se uită cu dispreț la Klong.  Însuși Klong se întoarse să se uite la Han de asemenea.

-Ai grijă să nu fii lovit în fund de un bărbat gay, haha, spuse Han, privind spre Klong. Song care au auzit asta s-au uitat imediat la Klong.

-Despre ce vorbești? Chim nu înțelegea mare lucru din ceea ce spunea Han. Klong nu a răspuns  stătea și lucra în liniște. Han face zgomote din când în când, discutând uneori cu prietenii despre homosexuali. Cât de dezgustător și de dezonorant era. Klong încercă să nu-i acorde atenție. Song il înghionti pe Klong

-Nu îi acordă atentie, spuse Klong .

Song stăteau cu fata încruntate pentru că era nemulțumiți de prostiile lui Han.  Song știu deja că Han se refera cu siguranță la Klong. Dar il afectează și pe Song . Klong nu a fost interesat până când era aproape timpul să termine treaba. Waew s-a dus apoi la secțiea unde era Klong împreună cu o pungă de gustări

-Nong Klong, seniorii din departamentul meu mi-au cerut să aduc niște gustări, a spus zâmbind fata. E normal ca Klong să primească de fiecare dată gustări de luat acasă, dar de data aceasta nu este normal. Pentru că Han il caută pe Klong.

-Oamenii nu pot vedea acum, idiotule. Ce gen de persoana ești mai exact? Unii oameni au o mulțime de fete interesate de el, dar ești un homosexual, a spus Han degajat.
Era gelos pe faptul că iau adus gustări lui Klong și a vorbit intim. Femeia se întoarse să privească confuza.

-Ce e cu tine, idiotule? Te-am văzut vorbind despre asta toată după-amiaza. A întrebat Suchart curios când a auzit .

Han se uită batjocoritor la Klong.

-Ai un trecut cu un bărbat gay, phi Han? a întrebat Klong cu tristețe, incapabil să mai taca. El tăcuse de câteva ore. Dar parcă i se termina răbdarea.

-Oamenii ca mine nu au niciun fel de sentimente pentru gay ca tine,  Klong, a spus Han, făcându-i pe toți să se întoarcă să se uite la Klong șocați, nu din cauza dezgustului. Dar nu cred că Klong  va fi asa.

-Da, sunt gay. Și ce? Ești gelos pe mine pentru că sunt gay? Dar totuși, fetele sunt interesate de mine în timp ce tu ești un tip adevărat și nu există încă fete care sa se uite la tine. Klong nu s-a putut abține să nu se raspunda înapoi.

Song a zâmbit imediat cu satisfacție.

-La naiba! Han a vrut să se repeada spre Klong, dar ceilalți l-au prins primii.

-Dacă ești suficient de matur. Probabil știți că acesta este un loc de muncă. Există probleme la locul de muncă în timpul orelor de lucru. E calea proștilor, spuse Klong, făcând o pauză.

Han strânse din dinți.

-Doar termina cu cearta. De îndată ce președintele află, ne va certa pe toții, nebunule. Ce ai de gând să faci cu copilul asta? Orice ar fi, este o chestiune proprie. Stai liniștit și nu crea probleme. Șeful departamentului îl mustră aspru pe Han.

Klong se uită cu îndrăzneală în față, fără teamă. Fără să se gândească că avea sprijin de la Watin, oentru că în mod normal până când nu l-am întâlnit pe Watin nu ii era frică niciodată daca avea probleme.

-Cu siguranță ne vom întâlni afară, a spus Han.

-Crezi că mi-e frică? a răspuns Klong indiferent.

-V-am spus că este suficient. Să ne despărțim, Khun Han. Ieși afară să te calmezi înainte de a pleca, Suchat îi ordonă lui Han să-și ajusteze mai întâi starea de spirit. Prietenii lui Han l-au scos afara.
Cât despre Klong și Song, sunt în departament pentru a continua analizarea documentelor.

-Este Klong cu adevărat gay? a întrebat Waew din curiozitate. Pentru că ea este încă în acea cameră.

-Da, a răspuns direct Klong.

Haew a zâmbit puțin pentru că oricum nu s-a gândit prea mult la Klong era doar drăguț.

-Dacă P’Rung află, cu siguranță va trebui să ai grija. Persoana aceea este o fată rea. Cred că ar fi bine să te duci să-i spui mai întâi. Terminând de spus asta, a ieșit imediat. Song și Klong au stat și s-au uitat unul la altul, confuzi.

-La naiba phi Han, doar mă amenințați să nu mă uit, nu? Song șoaptu în secret lui Klong.

-Ce risipă, o personalitate atât de copilărească. De ce întâlnesc doar oameni cu acest gen de personalitate? s-a plâns Klong, nefiind serios.

Până când e timpul să plece de la muncă, Han se întoarse în cameră să-și ia geanta și se uită nemulțumit la Klong.

Klong nu-i pasă. El și Song au coborât în parcarea motocicletelor. Han se apropie de Klong și îi smulse casca, Klong se încruntă imediat.

-Ce vrei? întrebă Klong cu o voce tremurândă.

-Trebuie să-mi ceri scuze. Ești doar un copil. Chiar dacă nu poți să-mi vorbești murdar, spuse Han cu o voce severă.

Prietenul lui Han stătea în spatele lui. Parcă îl susține pe Han. Angajații care urmau să se întoarcă treptat priveau cu curiozitate și interes.

-Deci ai crezut că ți-ai putea folosi maturitatea pentru a vorbi cu oricine? a răspuns imediat și Klong.

Brusc

-Nu trebuie să fii bun la asta, Klong. Han împinse nemulțumit umărul lui Klong.

Klong și-a băgat limba în obraz, iritat.

-Ți-am spus să nu te arăți prost. Nu vreau sa se întâmple ceva aici, a avertizat Klong sper binele lui .
Oamenii din s-au adunat în jur să privească din curiozitate. Când Klong l-a certat din nou, Han se repezi imediat cu pumnul pentru al lovi pe Klong. Dar Klong s-a eschivat .

Brusc!

Mâinile puternice ale Silei au reușit să prindă primul pumnul lui Han, făcându-l pe Klong care se pregătea să contraatace să se oprească imediat. Pentru că Sila a mers la Chiang Mai cu Watin. Dacă Sila a veni aici, înseamnă că....

-Ce se întâmplă? strigă o voce profundă. Angajații care urmăreau au fost șocați. Când l-am văzut pe Watin, președintele companiei, intrând.

Watin se uită cu atenție la fața lui Han. Han și-a tras în grabă mâna înapoi, a tăcut și nu a spus nimic.

-Este cineva care să-mi spună ce se întâmplă? a întrebat Watin din nou. Suchart icni apoi și intră. Pentru că cineva ia spus că Han se ceartsa cu Klong în parcarea motocicletelor.

-Ah, domnule președinte. Copiii sunt puțin supărați unul pe celălalt. O să-i iau eu să lămuresc lucrurile. A spus Suchat cu o voce tremurândă pentru că amândoi erau in grija lui.

-De ce sunt supărati? Am dreptul să știu și eu despre conflictele din companie, a spus Watin cu o voce calmă și hotărâtă.
Suchart este puțin ezitant .

-Nimic. Dar a existat o mică neînțelegere, a spus Klong, întrerupându-l pentru că nu dorea ca Watin să știe mai multe despre asta.

Watin îşi miji uşor ochii.

-Îti dau încă o șansă să îmi spui care este problema, a întrebat Watin din nou, dar toată lumea a tăcut.

-Vrei să concediez întregul departament? a întrebat vocea lui Watin. Acest lucru i-a făcut pe toți cei care au auzit să stea uluiți pentru că nu auzise niciodată ca Watin se se ia de vreun angajat, chiar și pentru fratele său Vayu.

-Uh... cun sa va spun asta? a întrebat Suchart.

-În sfârșit am înțeles, murmură Klong  furios.

-Ce ai auzit? îi spuse Watin încet lui Suchat.

-P’Tin, te rog spune ceva frumos. P’Suchart nu a făcut nimic rău. Klong văzu asta și nu sa putut abține . Aşa că se plânse furios lui Watin. Ceilalţi se priviră nedumeriţi. Până și Han însuși a rămas uluit.

-Deci, care este problema? De ce nu mi-ai spus? a întrebat Watin privind furios în față.

-P’Han nu-i place că Klong este gay, a spus Song, enervat de Han.

Klong se întoarse să-și privească prietenul cu ochi fioroși. Watin a tăcut un pic.

-Nu vă plac homosexualii, nu-i așa, Khun Han? l-a întrebat Watin pe Han cu o voce calmă. Scoase încă un mic gâfâit înainte să-și facă ochii mari. Pentru că la auzit pe Klong care vorbesc la telefon in acel moment, Klong l-a numit pe cealaltă persoană P’Tin și tocmai acum, Klong l-a numit și pe președintele companiei sale P’Tin.

-Președinte... și... uh.... Vocea lui Han se stinge și arătă spre Klong  și Watin înainte și înapoi.

-Da, după cum vă puteți imagina, Watin nu a spus sigur. Dar asta l-a făcut curajos. Știu clar care este relația dintre Klong și Watin.

Fața lui Han a devenit instantaneu palidă.

-Stai, du-te sus și vorbește cu mine. Și voi doi, îi spuse Watin lui Han, apoi se întoarse să vorbească cu Suchart și Chim. Ceilalți vor rămâne și vor continua să lucreze. Sau va  duceți acasă?

Watin s-a întors să vorbească cu angajații care priveau. Înainte ca toată lumea să plece înapoi acasă imediat

Watin le-a cerut tuturor să aștepte în mica sală de ședința. Klong și Song sunt obligați sa meargă și ei.

-Bine, am ceva să vă spun. De fapt, vreau să spun tuturor. Watin se întoarse spre Klong care stătea, cu faţa încruntă.

Han tăcu imediat. În timp ce Suchat și Chim priveau confuzi.

-Khun Han nu-i plac gay, nu? a întrebat Watin încet. Han stătea tacut pentru că știa deja toată povestea.

-Deci nu-ți plac homosexualii sau nu-ți plac Klong? a întrebat Watin mai departe. Han stătea cu o expresie încordată pe față.

-Dacă nu-ți plac homosexualii Nu vrei să lucrezi pentru o companie care este deținută de un gay? a întrebat Watin direct.

Suchart și Chim au încremenit când au auzit asta.

-De fapt, nu sunt gay. Sunt bisexual, a spus Watin fara jenă.

-Dar dacă nu-ți place Klong Probabil că nu vrei să lucrezi într-o companie unde președintele este iubitul lui Klong? a răspuns Watin din nou. De data aceasta, Suchart și Chim s-au întors să se uite șocați la Klong.

-Președintele și... Klong a spus Suchat pe neașteptate.

-Da, Klong și cu mine suntem iubiți. Și familia mea acceptă asta, dar nu îți spun pentru că sunt părtinitor l-am tratat pe Klong ca pe un stagiar obișnuit, nu ca pe iubitul meu, dar pare că nu e bine primit. Watin vorbea încet, cu o privire îndrăzneață pe chip.

-Sau Klong a făcut ceva împotriva regulamentelor companiei, khun Han, de aceea nu vă place de el? a întrebat Watin.

-Îmi pare rău, domnule preşedinte, spuse Han cu o voce încordată când a aflat asta Eu însumi am făcut o greșeală.

-Nu trebuie să fie Klong. Fie că este student care face practica sau alte persoane noi angajate ar trebui să-i întâmpinați și să-i invațăti cum să lucreze cât mai mult posibil să fie consecvent cu ceea ce a ales sa muncească, aici nu folosim preferințele sau părtinirile  personale pentru a judeca alte persoane. Ești o persoană talentată cu viitor dar nu-ți lăsa calul să moară din cauza propriilor prejudecăți. Ține-ți mintea larg deschisă, a avertizat Watin.

Han își ținu capul în jos. Nu îndrăznea să se uite la Klong.

-Cât despre tine, numele tău este Chim, nu? Watin se întoarse către Chim.

-Da, a răspuns rapid Chim.

-Sunteți o persoană bună. Vă mulțumesc că l-ați ajutat pe Klong sa învete și cum să-și dezvolte abilitățile, Khun Suchat vă mulțumim că ați primit atât de bine stagiarii. Watin i-a lăudat pe cei care au făcut bine.

-Klong, vrei să spui ceva? Watin se întoarse să-l întrebe pe Klong. Klong oftă în timp ce se uită la Han.

-Nu am multe. Vreau doar ca această chestiune să se termine. Vreau să pot sta confortabil. Încă ceva, phi Han. După cum a spus phi Tin, ești o persoană talentată. Sper că în timpul acestui stagiu voi obține niște cunoștințe bune de la tine. Klong a vorbit din adevăratele sale sentimente. Nu vrea să aibă probleme cu nimeni.

Han ridică capul și se uită la Klong cu un sentiment de jenă.

-Îmi pare rău, spuse Han scuzându-se.

-Nu trebuie să fii atât de politicos cu mine. Sunt doar un stagiar. Pur și simplu acționează normal. Klong ia spus lui Han să nu se mai simtă stresat. Han zâmbi slab.

-Chiar dacă vrea ca problema să se termine dar mai aveți o pedeapsă, khun Han, spuse Watin încet.

-Da, a răspuns Han știind soarta lui.

-Voi deduce cinci la sută din salariul tău luna aceasta ca penalizare. Nerespectarea regulamentului la locul de munca aceasta poveste  poate cauza companiei lipsa de credibilitate, a spus Watin pentru a-l anunța pe Han. Înainte de a se întoarce spre klong:

-În ceea ce il privește pe Klong, am aceeași pedeapsă. Înțelegi? Watin vorbi, Klong dădu din cap pentru că nu voia ca Han să simtă că a fost nedreptățit si profita de statutul său.

-Să deduci cinci procente din salariu și pentru stagiar, E în regulă klong? a întrebat Watin pentru că dorea să audă și părerea lui Klong.

-Da, nu am probleme, a răspuns Klong pentru că nu s-a gândit prea mult la cât i se va deduce din salariu pentru că el voia doar să vină să învețe munca.

-Deci asta este. Și aș vrea să vă întreb pe voi trei despre Klong și eu. Într-adevăr, nu-mi pasă dacă știe cineva ce e între mine și Klong, dar Klong nu a vrut că voi să vă simțiți  incomod. Vă rog ca să păstrați asta secret până când Klong își termină stagiul. Sper că voi trei o puteți face pentru mine. Spuse Watin pe un ton normal, dar ascultând cu atenție, s-ar simți ca și cum ar fi forțati.

-Da, au răspuns ei trei la unison.

-Atunci, phi , nu fiți încordați cu mine, i-a spus Klong celeilalte persoane. Suchart și Chim au zâmbit înțelegând.
La început, am fost puțin șocati, dar când a văzut Klong, nu păreau să se fi schimbat față de ei deci nu s-au încordat atât de mult.

-Atunci... putem merge pe drumuri separate acum. Să sperăm mâine vom lucrăm împreună fără alte probleme. A mai spus Watin pe un ton serios , Klong dadu din cap, Klong îl urmă afară din sala de ședințe.

Klong și Song s-au întors să ridice mâinile pentru a-i aduce omagiu lui Suchat, Chim și Han din nou înainte de a-l urma pe Wahin. Song au cerut să plece mai întâi. Cât despre Klong, s-a întors cu Watin pentru că în parcarea lui Watin nu era nimeni.

- Dacă este o problemă, nu ai de gând să-mi spui, spuse Watin prinzând ușor ceafa lui Klong .

-Ei bine, cred că este o prostie, a răspuns Klong.

-Tocmai acum, dacă tipul acela te-ar fi bătut, M-as fi ocupat altfel de el, spuse Watin cu voce serioasă.

De fapt, era foarte nemulțumit de Han. Dar nu a vrut să-și arăte puterea prea mult că de fapt era de partea lui Klong, pentru că lui Klong probabil nu i-ar plăcea.

-Știu, dar acum, nu ar îndrăzni să se mai certe cu mine, spuse Drum cu o voce dominatoare.

-Serios, dacă Klong ar fi fost lovit de tipul ăla? Ce aveai de gând să faci ? a întrebat Watin zâmbind.

-Atunci contraatacam, cine mă va lovi gratis? Kkong a răspuns conform propriilor gânduri. Watin râse încet, pentru că Klong era același pe care la cunoscut.

-De acum înainte, dacă ai probleme, te rog să-mi spui. Așa voi ști cu ce fel de situație se confruntă Klong? Dacă nu este prea mare, te voi lăsa să o repari singur. Dar dacă este prea greu vreau să te pot ajuta măcar cu un sfat, a avertizat Watin îngrijorat.

-Da, a răspuns Klong, înțelegând îngrijorarea iubitului său înainte de a merge înapoi la penthouse.

După acea zi Klong îi spune apoi lui Watin poveștile zilei și ajutandu-l cu sugestii cu privire la diverse chestiuni. De asemenea, Watin ascultă cu drag ce ii spune Klong..

Han însuși a început să se deschidă și să-l ajuta la predarea munci. Până când stagiul lui Klong și Song a trecut fără probleme.

-Cum a fost ultima ta zi de stagiu? a întrebat Watin zâmbind.

-Este grozav să pot face stagiul aici. Toți seniorii m-au învățat multe lucruri, a spus Klong cu un zâmbet în timp ce se uita la multe gustări pe care seniorii, angajații din departament și compania le-au oferit cadou în ultima zi a stagiului.

-Deci, după absolvire, vrei să vii să lucrezi aici? a oferit Watin, iar Klong a râs imediat.

-Este suficient sa vin și să fac doar un stagiu. Dacă o sa lucrez cu adevărat, lasă-mă să merg și să încerc și eu însumi mai întâi. Și dacă într-adevăr nu reușesc, mă voi întoarce și mă voi baza pe Pee Tin. A spus Klong amorțit. Watin zâmbește.

-Da, dar sa nu o faci departe de mine, bine? i-a amintit Watin. Acest lucru sună foarte serios.

-Da, a răspuns imediat klong cu încredere. Pentru că, sincer, nici Klong nu vrea să meargă nicăieri departe de Watin.

Watin a zâmbit din nou și a frecat cu satisfacție capul lui Klong că Klong a trecut bine de stagiu.
Watin s-a gândit deja că indiferent ce fel de muncă alege Klong să facă sau ce se va hotărî să faca, El va fi mereu acolo pentru al susține.

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum