⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Watin nu știe cum să-l consoleze pe Klong în această chestiune. Nu știa dacă ar trebui să se descurce pentru tatăl lui Klong sau nu, pentru că dacă așa ceva s-ar întâmpla din nou. Klong nu i-ar fi crezut din nou cuvintele de consolare. Watin nu voia ca Klong să se simtă bine o vreme, dar voia să-l facă pe Klong să se simtă încrezător în cuvintele lui pentru totdeauna nu voia să-l consoleze în mod constant.
-Și ce a mai spus tatăl tău? a întrebat Watin mai departe. Klong a dat încet din cap.
-Mi-a cerut să găsesc aurul și să-l returnez. Cum îl pot returna? Ei bine, nu l-am luat nu știu cât aur lipsește. Nici măcar nu l-am văzut niciodată. Dacă îl găsesc și i-l returnez, înseamnă că eu sunt adevăratul hoț, a spus Klong, părându-i milă pentru propriul său tată.
-Calmeaza-te, o rezolvăm împreună. Astăzi poate că la înțeles greșit pe Klong. Dar crede-mă în curând va deschide ochii, spuse Watin pe un ton serios.
Se simțea foarte supărat pe tatăl lui Klong. Dacă cealaltă parte nu era tatăl lui Klong probabil că ar fi trimis pe cineva să se ocupe de asta. Cât despre aurul lipsă, Watin nu poate decât să ghicească vag despre ce este vorba.
-Ai mâncat ceva? întrebă Watin îngrijorat. Dorind să schimbe subiectul pentru a nu-i provoca pe lui Klong mai multa neliniște de ceea ce s-a întâmplat.
Klong scutură din cap înainte și înapoi.
- Nu pot mânca nimic, spuse Klong încet.
- Nici măcar nu poti să mănânci . Dar poți să mergi să cumperi bere să o bei, a tachinat Watin, Klong ridică capul și se uită la Watin cu ochi tulburi.
-Hehe, nu fi supărat. Deci, hai să mâncăm ceva care să ne umple stomacul, nu? Și mie mi-e foame. A întrebat Watin zâmbind.
Klong simți o oarecare ușurare în piept. După ce s-a evacuat la Watin, deși suferința din inima lui nu dispăruse încă.
- Vreau să beau, spuse Klong, blând.
-Bine, dacă vrei să bei. La urma urmei, beai în camera mea. Deci, ar trebui să merg mai întâi să faci un duș? voi comanda mâncare și apoi cobor și cumpăr niște bere se oferi Watin.
Klong dădu încet din cap înainte ca Watin să meargă să-l trimită pe Klong în dormitor, astfel încât Klong să poată face mai întâi un duș. Apoi Watin a părăsit imediat camera și a mers direct în camera lui Sai de la același etaj. Sai se grăbi să deschidă ușa când am aflat că era Watin, a intrat în camera lui Sai pentru a vorbi despre această problemă comanda să fie făcute investigați.
-Voi ruga pe cineva să meargă să cumpere ceva de mâncare și un pachet de bere la cutie și apoi voi mai avea ceva de investigat, a spus Watin pe un ton serios.
Așa că Sai a avut grijă ca subordonații lui care erau jos sa rezolve problema mâncării a băuturi.
-Ce vrei să investighez? a întrebat Sai după ce a terminat de vorbit la telefon.
-Klong mi-a spus că aurul tatălui său a fost furat. Tatăl său l-a învinuit pe Klong că la furat din ceea ce i-a spus Klong. Bănuiesc că ar putea fi mama vitregă a lui Klong. Vreau să te duci să investighezi și să vezi dacă este adevărat sau nu. Spuse Watin cu o voce ușor tulbure pentru că era nemulțumit de persoana care a făcut ca Klong să fie așa.
Acest fapt este o chestiune foarte mică pentru Watin, dar când s-a întâmplat cu Klong, Watin crede că totul este important, indiferent cât de mare sau mic ar fi.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...