Capitolul 1 Special: Watin 💙 Klong

1.2K 50 17
                                    

-De fapt, phi Tin nu trebuie să vină să mă ia pot veni singur, Klong a vorbit când l-a văzut pe Watin așteptând să-l ia după școală. Trecuseră deja două săptămâni de când își ajutase propria soră. Klong încă nu s-a întors acasă, dar a sunat și a vorbit cu tatăl și cu sora lui periodic .

-De ce? Nu-ți place să vin să te iau? a întrebat Watin înapoi. Nu-l văzuse pe Klong de trei zile pentru că a zburat în Singapore. Așa că a sunat astăzi săi spună lu Klong că va veni să il ia de la facultate.

-Îmi place, dar sunt enervat de ochii prietenilor mei pentru că vor pune multe întrebări. Cu cine merg? M-am plictisit sa răspund, a spus klong obosit.

-Nu vrei să știe nimeni? a întrebat Watin, curios.

-Nu chiar. În inima mea, vreau să știe alți oameni. Dar un alt lucru este că nu vreau să spună nimeni că ești o bonă, a răspuns Klong.

Watin râse încet. La început a crezut că Klong va fi îngrijorat pentru imaginea de sa dar s-a dovedit că Klong era îngrijorat pentru el.

-Ceea ce spune cineva este treaba lui. Nu mi-a păsat absolut deloc de cuvintele oamenilor care nu ne cunosc identitatea nu ar trebui să-i dăm prea multă importanță, spuse Watin .

Klong a stat liniștit un pic pentru că se gândea. Înainte de a da din cap în semn de acceptare .

-Deci, ai de gând să mă duci în camera mea? În seara asta, trebuie să merg la barul lui Phi Sin. A întrebat Klong.

-Te trimit imediat. De fapt, probabil că Klong ar trebui să înceteze să lucreze cu jumătate de normă. Nu avem prea mult timp de petrecut împreună , s-a plâns Watin.

-Dacă mă las de lucru de unde iau banii sa mănâncare? Apoi nu vreau  sa iau de la tine bani, a răspuns Klong pentru că nu a vrut ca nimeni să spună că este cu Watin din interes .

-Klong sunt aici să am grijă de tine. Pot să-ți dau o indemnizație de îngrijire, spuse Watin. Klong clătină din cap.

-Nu este vorba de a avea grijă de tine, o fac pentru tine de bunăvoie. Te rog, nu-i pune preț. Nu-i vreau. Klong spuse ceea ce credea, făcându-l pe Watin să ofteze obosit. Dar era bucuros că Klong avea ideea asta.

-Nu trebuie să-ți faci griji. Avem mult timp împreună. Dacă nu te-ai plictisit, voi merge primul. Va trebui să-mi iau din nou concediu de la serviciu mâine, a spus Klong, aruncându-se în spate și zâmbind. Știa că Watin vrea doar să aibă mai mult timp împreună.

-Deci, la ce oră te-ai hotărât să mă duci mâine la casa tatălui tău? a întrebat Watin.
A schimbat subiectul pentru că știa că acum s-ar putea să nu se răzgândesc despre munca part-time.

-Poți să mergi dimineața târziu, pentru că asa vom lua prânzul cu tatăl meu si seara putem merge la tine acasă, am spus sincer că nu sunt pregătit, dar până la urmă trebuie să merg, nu? a întrebat Klong cu o voce plata, apoi trebuie să nu lucrez mâine pentru că era  programat pentru a merge atât la el acasă, cât și la Watin.

-Da, chiar vor să-te cunoască  Klong,  Wayu a spus multe, așa că tata și mama vor să-te cunoască cat mai repede, spuse Watin zâmbind.
Klong nu putea decât să ofteze încet.

-Dacă tatăl tău și mama ta nu mă plac? a întrebat Klong cu o voce blândă.

-Huh, de ce scoți sunetul ăsta? În mod normal, ești un  copil care crede în el însuși și dacă chiar nu te plac. Se va despărți Klong de mine?  A întrebat Watin
Klong s-a încruntat și a făcut imediat o mutra.

-Nu renunț. Dar sunt îngrijorat pentru că nu vreau să suferi, a răspuns Klong.

Watin a zâmbit puțin știind asta până la urmă Klong era  mai preocupat de sentimentele lui.

-Nu renunț la Klong, pot să te asigur, de asta Klong nu este nevoie să modifici sau să înfrumusețezi nimic. Dacă cineva ne iubește sau îi pasă de noi, lasă-i să ne iubească cu adevărat așa cum suntem, a spus Watin încurajându-l.

Klong oftă încet înainte de a da din cap.

-Ai ceva ce ai vrea să sugerezi despre Klong, Sila” l-a întrebat Watin pe confidentul său care era pe scaunul din față
Sila se întoarse să se uite ușor la tobă.

-Șeful îi plac oamenii care au încredere în ei înșiși. Cât despre stăpână, ea este deja amabilă. Sila vorbi scurt, făcându-l pe Klong să ridice puțin din sprâncene, dar a păstrat informația în inimă.

Curând au ajuns la penthouse-ul lui Vatin. Acum hainele lui Klong  sunt atât în penthouse, cât și camera veche în care Watin obișnuia să-l ducă pe Klong spunând ca este și propria lui cameră pentru că Klong asă a vrut. Dar astăzi Klong a urcat la Penthouse-ul lui Watin să facă duș și să se schimbe pentru a se pregăti să mearga la muncă, motocicleta lui Klong a fost lăsată aici.

Watin îl îmbrățișă imediat pe Klong. Când Klong își scoate cămașa și o puse in coș pentru că se  pregătea să faca duș.

-P’Tin, dă-mi drumul. Am de gând să fac un duş. A spus Klong zâmbind. Se simţea cald de fiecare dată când Watin îl atingea. Fie că este vorba de îmbrățișare că îl ținerea de mână sau îl mângâiea capul.

-Mi-e dor de Klong. Nu ți-e dor de mine ? Nu ne-am văzut de trei zile. A întrebat Watin în timp ce îi săruta încet umărul lui Klong, dându-i lui Klong  pielea de găină în tot corpul

-Te comporți că și cum nu am fi vorbit deloc, a răspuns Klong în glumă pentru că atunci când Watin era plecat la Singapore Watin video îl sună în fiecare seară.

-Nu este ca și cum ne-am întâlnit în realitate, apelând de pe telefonul mobil, nu te pot îmbrățișa, nu se pot săruta, s-a plâns Watin.
Klong a zâmbit puțin înainte de a se întoarce către Watin și de a-l săruta mai întâi, liniștitor. Watin l-a sărutat pe Klong înapoi cu același dor, de fapt, lui Klong însuși îi lipsește foarte mult Watin si tânjeste după atingerea lui, Dar nu îndrăznesc să vorbesc direct. Cei doi au făcut schimb de limbi cu pasiune vârfurile limbii lor se împinseră înainte și înapoi fără ca nimeni să cedeze. Watin profită de ritmul lui Klong, împingându-l încet pe Klong spre pat și sprijinindu-l să se așeze si sa urcat în pat deasupra lui.

-Ummm...P’Tin, uh...ajunge, trebuie să merg la muncă. Klong  apăsă în grabă pieptul lui Watin când și-a dat seama că stătea întins pe un pat larg. Watin și-a întredeschis buzele și i-a sărutat obrazul și gâtul lui Klong cu blândețe.

-Sunt pe cale să-mi frâng inima, spuse Watin, cu vocea trosnind, zâmbind puţin, cu faţa încingându-se. Pentru că știa bine la ce se referea Watin.

-Poți te rog să mă lași mai întâi să mă întorc acasă de la serviciu? a oferit Klong.

Watin își ridică capul și se uită la Klong cu ochii plini de dorință înainte de a ofta din greu pentru a-și înăbuși emoțiile.

-Bine, bine, în seara asta, nu mă tachina. Altfel, te voi face  sa nu te mai poti ridica din pat și nu te vei  duce nicăieri timp de o săptămână, a amenințat Watin.

Klong râde ușor. Înainte ca Watin să accepte să se mute de pe pat. Apoi ul ajutape Klong sa se ridice.

-În seara asta, mă voi supune dorințelor tale. Dar trebuie să fi constient că mâine noi  trebuie să mergem la părinții noștri? a avertizat Klong. Nu-l lăsa pe Watin să facă nimic drastic pentru că îmi era teamă că nu va putea merge la ambele familii. Watin a zâmbit în semn de acceptare înainte de a-l lăsa pe Klong să meargă să facă un duș pentru a se pregăti pentru muncă.


-De ce te încrunți așa, Klong?Întrebă Watin zâmbind in timp ce el şi Klong erau pe cale să meargă la casa lui Klong însoțiți de  Kowit și Sai, Watin a spus că deja așteaptă la casa părinților săi.

-Trebuie  să-mi ceri să răspund? a întrebat Klong, uitându-se și la Watin cu coada ochiului.
Noaptea trecută, Watin era atât de încăpățânat încât Klong cu greu s-a putut ridica în picioare. Chiar și în timp ce stătea în mașină, Klong încă simte durere in tot corpul. Dar  măcar nu avea deloc febră.
Watin îl ținu stânjenit de mâna pe Klong.

-Îmi pare rău, am fost puțin răsfățat, răspunse Watin. Klong se uită în secret puțin la subalternii lui Watin , întrebându-se dacă ei doi știu despre ce vorbeau el și Watin.

-Este bine de știut, a spus Klong doar pentru că nu a vrut să spună prea multe pentru că era jenat de subalternii lui Watin.

Curând au ajuns la casa lui Klong. Tar se repezi și îi deschise ușa împreună cu ridicarea mâinilor pentru a-i aduce omagiu lui Watin ,Fata nu a avut nicio nemulțumire să știe că fratele ei se întâlneste cu un bărbat parțial pentru că Watin a ajutat-o.

-Tata? a întrebat Klong, ținând capul surorii lui și legănând-o înainte și înapoi. După acea zi Klong și Tar sunt din nou împreună ca înainte.  Sora sa îl sună adesea să-i spună diferite  povesti. Oriunde mergem, sunăm și îi cerem permisiunea lui Klong, chiar dacă nu locuiesc împreună.

-Tata se pregătește să pună masa. Hai să intrăm în casă, a spus tânăra înainte de a merge Klong și Watin în casă și a se îndrepta către bucătărie.

-Bună, Watin ridică mâna pentru a-l saluta pe tatăl lui Klong, care purta un șorț.

-Ah, bună ziua. Vino repede ia loc, a mai rămas doar de prăjit peștele și am terminat. Tar, grăbește-te și adu apă pentru frați tai, Tatăl lui Klong s-a întors să-i spună fiicei sale.

Tar a turnat în grabă apă în pahare și la servit atât pe Watin, cât și subordonaților săi. Watin stă și el în fața casei.

-Părinte, du-te și stai și odihnește-te il voi prăji eu . Și , tată, ai aranjat două seturi? l-a întrebat Klong pe tata.

Watin părea ușor confuz. Nu înțeleg de ce sunt două seturi.

-Deja am pregătit. Dar... nu-i vei lăsa să vină să mănânce împreună? Tatăl lui Klong a întrebat .

Klong se întoarse să se uite ușor la Watin.

-Nu îndrăznește să stea la masă cu propriul său șef, tată, a răspuns Klong.

Wow!

-Ce este? a întrebat Watin, iar Klong a zâmbit.

-Tocmai l-am pus pe tatăl meu să pregătească mâncare pentru subalternii tai. Îi voi pune să stea și să ne aștepte nu mă simt foarte bine” a spus Klong, făcându-l pe Watin să zâmbească. Mulțumit că Klong s-a gândit și la cei doi subalterni ai săi. La început, Watin i-a rugat pe cei doi să meargă să găsească ceva de mâncare în apropiere.

-Atunci  îmi pare rău că te deranjez. Watin se întoarse să vorbească cu tatăl lui Klong. Klong a preluat responsabilitatea de a prăji peștele de la tatăl său. Cât despre tatăl său, aranja mâncarea subordonaților lui Watin la masa din fața casei. Cât despre ei, vor mânca împreună in bucătărie pentru că există o masă.

-Probabil este suficient pentru a mânca, nu? l-a întrebat tatăl lui Klong pe Watin în timp ce punea masa.

-Da, pot mânca, a răspuns Watin în fața tatălui lui  Klong care stă în capul mesei în timp ce se uită la Klong și Tar care lucrează împreună la prajirea peștelui cu ochi blânzi

-Nu credeam că voi mai vedea vreodată o imagine ca asta, a spus tatăl lui Klong.

Watin zâmbi ușor.

-Este cale înapoi către haos? Watin a întrebat despre Kaewta, după ce Watin a încheiat un contract a adus-o inapoi tatălui lui Klong pentru a decide cum să gestioneze situația dar Tatăl lui Klong i-a cerut să iasă din casă și să nu se se mai implice din nou, la început, Kaewta nu i-a permis dar tatăl lui Klong nu i-a permis să se întoarcă în casă. Așa că a trebuit să meargă să locuiască cu rudele și să meargă să lucreze într-o fabrică de lângă zona industrială Nava Nakorn pentru a câștiga bani pentru a-i plăti datoriile lui Watin. Watin însuși a pus oamenii să o spioneze periodic.

-M-a sunat să ceară să ne împăcam dar nu vreau să vorbesc cu ea .Recunosc că eu însumi sunt îngrijorat și îmi pare rău pentru ea. Dar nu mai vreau pe nimeni sa vina si sa dăuneze din nou familiei male, a răspuns tatăl lui Klong.

În această chestiune, Klong știa deja că tatăl său a decis să se despartă de mama lui vitregă. Pentru că tata a sunat și a vorbit cu el.

-Părinte, nu-ți face griji. O să ajut să am grijă de tata. Fata s-a întors și a spus zâmbind.

-Voi încerca să mă vin des. Dacă ai ceva, sună-mă. Klong s-a întors să vorbească din nou cu tatăl său , Tatăl lui Klong a zâmbit de fericire și s-a întors din nou către Watin.

-Vă mulțumesc foarte mult că ați venit să ajutați la salvarea crizei familiei mele înainte de a fi prea târziu, a spus tatăl lui Klong din sentimentele sale sincere.

Watin zâmbi puțin.

-Nu din cauza mea. Depinde de tine cum vrei sa fie familia ta? a răspuns Watin sincer. El doar ajută la rezolvarea unor probleme. Numai contează dacă tatăl lui Klong nu s-ar putea gândi la povestea asta  probabil că nu s-ar fi terminat  așa.

-Cred că ar fi mai bine dacă mi-ai spune tată? La urma urmei, esti persoana pe care Klong o iubeste, a spus tatăl lui Klong zâmbind.

-Atunci tata trebuie să-mi spună doar Tin. Nu-mi spune khun, răspunse Watin politicos. Tatăl lui Klong zâmbi. Cât despre Klong care aude sa simțit atât de fericit încât nu a putut să spuna.

-De ce phi Klong trebuie să fie atât de roșu? Tar a închis pe propriul său frate, făcându-l pe Klong să o lovească pe cap o dată, dar nu prea tare în mijlocul zâmbetelor tatălui și ale lui Watin

Când totul este terminat cei patru s-au așezat să mănânce împreună. Cât despre Sai și Kowit, s-au așezat și au mâncat în fața casei. Watin a avut o conversație plăcută cu tatăl lui Klong în timp ce vorbeau despre studiile și munca ulterioară a lui Klong.

-P’Tin și cu mine trebuie să mergem întâi, tată. Urmează o întâlnire la P’Tin acasă. Klong a vorbit după ce a terminat de mâncat și a stat în propria casă până la ora 15.00.

-Du-te la el acasă și poarte bine, te va iubi, a spus tatăl lui Klong zâmbind.

-Tata, nu vorbi de parcă aș fi genul căruia îi place să aibă necazuri, a spus Klong, fără să spună că tatăl său vorbea serios.

-Ești și mai nerăbdător, a răspuns tatăl său.

-Nu vă faceți griji. Klong este  deja bun, a lăudat Watin persoana iubita

Klong ridică din sprâncene spre tatăl său supărat. Tatăl său clătină amuzat din cap înainte de a ieși să-l trimită pe Klong și Watin la mașină cu o Tar.

-O să încerc să mă întorc în fiecare săptămână, tată, spuse Klong, iar tatăl lui dădu din cap.

-Pot să te îmbrățișez, te rog? Sau ești mare și nu vrei ca tatăl tău să te îmbrățișeze? Spuse Tatăl lui Klong.

Klong se opri puțin înainte de a merge stângaci spre tatăl său pentru că cei doi nu și-au arătat niciodată dragoste așa de foarte mult timp, tatăl lui Klong și-a îmbrățișat fiul și l-a bătut ușor pe spate. Klong și-a îmbrățișat tatăl atât de tare încât a simțit că multe dintre lucrurile din inima lui au dispărut.

-Comporta-te bine, nu fi prea încăpățânat cu el, știi, a spus tatăl lui Klong, cu un zâmbet înainte de al împinge pe Klong deoparte și sa uitat la Watin.

-Te rog, ai grijă de fiul meu răutăcios, a spus tatăl lui Klong, făcându-l să i se încingă fața lui Klong când a văzut ochii lui Watin și zâmbind. Stiind clar ce gândești și ce simte despre Klong.

-Nu-ți face griji, părinte. Voi avea grijă de el, a promis Watin. Inima lui Kling bate tare când aude promisiunea lui Watin rostită în fața tatălui său, înainte ca Watin să-l invite pe Klong să urce în mașină fără a uita să ridice mâna în semn de salut. Klong la final a frecat apoi capul surorii lui și i-a ordonat să mai studieze puțin, apoi la urmat pe Watin la mașină.

-Cum e? a întrebat Watin în timp ce mașina ieșea în fața casei lui Klong.

Klong s-a uitat la tatăl său până când acesta a dispărut din vedere. Înainte de a se întoarce din nou către Watin

-Mă simt de parcă sunt ușor, ca și cum tot ce este greu din mine a dispărut, P’Tin, a spus Klong zâmbind. De asemenea, Watin a zâmbit fericit.

-Mulțumesc”, a răspuns Klong.

-Cu plăcere. Watin a răspuns cu o voce caldă înainte de ai ordona lui Sai să conduca imediat direct la casa mare.

Cu cât mai aproape era de casa lui Watin, Klong a devenit și mai neliniștit

-Hm, calmează-te, a spus Watin când a văzut expresia lui Klong.

-P’Hin, întreb cu adevărst. P’Tin este entuziasmat? Când îl întâlnești pe tatăl meu? Klong l-a întrebat pe Wathi din curiozitate. Pentru că l-am văzut pe Watin de parcă n-ar fi simțit nimic.

-Când spun asta, mă vei crede? că cred tatăl lui Klong este grijuliu cu mine pentru că am ajută-o pe Tar. Încerc doar să arăt ca un adult astfel încât tatăl lui Klong va fi sigur că pot avea grijă de Klong, ceea ce de fapt îmi face și inima să tremure de emoție, a spus Watin cu voce tare, făcându-l pe Klong să râdă încet. Cât despre Sai și Kowit, râd în secret pentru că rareori l-am văzut pe Watin din acest unghi.

-Și în fața familiei mele Cum ar trebui să-mi păstrez aspectul?a întrebat Klong, părerea lui Watin.

-Cu familia mea Klong nu trebuie să aibă grija exact cum am spus Klong fi doar tu însuți, este de ajuns, a răspuns Watin.

Klong stătea și oftă încet.

-Bine, asa voi face își spuse Klong încurajator, cu Watin stând și privind cu drag.

Curând au ajuns la casa lui Watin. Klong se uită în jur, simțindu-se extrem de entuziasmat pentru că casa lui Watin era mult mai mare decât a lui. Erau și oameni care se plimbau prin curte.

-La fel ca în filme, Tin. Sunt gărzi de corp peste tot în casă, spuse Klong,

-Nu este atât de mult. Sunt doar câțiva oameni in casa este doar o menajeră generală. A răspuns Watin până când mașina s-a întors și a parcat în garaj. Klong s-a uitat la ușa din față a casei lui Watin cu inima grea înainte de a respira adânc și s-a întors să se uite la fața lui Watin care stătea și se uita la Klong.

-Ești gata? a întrebat Watin.

-Dacă nu sunt pregătit, trebuie să fiu pregătit, a răspuns Klong zâmbind înainte de a deschide ușa mașini sa coboare.

Watin îl urmă îndeaproape, iar Sila ieşi din casă şi se apropie de Watin şi Klong.

-Marele șef așteaptă, a spus Sila.
Watin clătină din cap.

-Acum nu suntem în timpul serviciului, înceteaza să fii politicos cu mine, spuse Watin zâmbind. Sila a zâmbit puțin și a dat din cap.

-Intră în casă. Tatăl meu vrea să se întâlnească și cu iubitul tau, spuse Sila dezinvoltă. Pentru că el și Watin au crescut împreună la fel ca frații adevărați, Sila a deschis calea spre casă.

Watin a atins ușor spatele lui Klong . Klong mergea alături de Watin, cu inima bătând cu putere. Klong știa că mâinile îi erau reci, dar transpirau și. Watin se uită în secret la Klong cu drag. Când au intrat în sufragerie, Klong a văzut doi bărbați de aproximativ aceeași vârstă cu tatăl său o femeie care sta  împreună cu Wayu, klong nu trebuia să-i ceară lui Watin să cunoască bărbatul și femeia care era. A văzut că sunt părinții lui Watin pentru că semănau foarte mult cu Watin. În ceea ce privește cealaltă persoană, Klong a ghicit că era tatăl Silei pentru că era înalt și mare.

-Vino, phi Tin, tata, mama și unchiul Hin vă așteaptă, le strigă Wayu celor doi zâmbind.

-Klong acesta este tata aceasta  este mama mea, iar acea acesta este Ah Hin, tatăl Silei. Watin le-a prezentat pe Klong tuturor.

-Bună, Klong ridică imediat mâna în semn de salut cu bună știință. S-a încordat ușor când a văzut ochii cercetători ai tatălui lui Watin. Mama lui Watin a zâmbit puțin.

-Toată lumea, acesta este iubitul meu, a introdus Watin cu o atitudine relaxată, în timp ce Klong își ținea nervii la distanță.

-Ia-ți micuțul să stea primul, a spus mama lui Watin. Așa că Watin l-a luat pe Klong să stea împreună pe o altă canapea.

-Am auzit numele de la Wayu de mult timp. Tocmai am ajuns să te cunosc si în realitate. Chiar arati așa cum a spus Wayu. Tatăl Silei l-a întâmpinat cu un zâmbet blând. Klong i-a zâmbit sec înapoi pentru că nu știa dacă obraznicia despre care vorbea tatăl Silei era într-un sens pozitiv sau nu.

-Câți ani ai?”a întrebat tatăl lui Watin cu o voce liniștită, făcându-l pe Klong să se întoarcă imediat și să privească.

-Optsprezece, a răspuns Klong.

Tatăl lui Watin s-a întors imediat să se uite la chipul fiului său cel mare.

-Doisprezece ani, spuse încet tatăl lui Watin.
Watin oftă încet.

-Pa, este doar un număr, spuse Watin, făcându-l pe Klong să creadă că tatăl lui Watin s-ar putea să nu-i placă că este mult mai tânăr.

-Nu ți-e teamă că tatăl dău va veni și te va raporta pentru acuzația de abuz asupra unui minor? a întrebat mai departe tatăl lui Watin.

-Nu-ți face griji „Pa”. Sunt prea bătrân să am grijă de tinerețea mea. Mai mult... tatăl lui  Klong mi-la încredințat deja să am grijă de el, a spus Watin zâmbind.

Fața lui Klong era fierbinte din cauza ochilor tachinatori ai lui Wayu.

-Și nu simți ceva că Watin este cu doisprezece ani mai mare? Tatăl lui Watin se întoarse să-l întrebe pe Klong.

-Nu, dar sunt unele lucruri, pentru că lui P’Tin îi place să folosească cuvinte ca un bătrân. Klong răspunde sincer.

Watin se întoarse imediat să se uite la față lui Klong.

-Nu sunt chiar atât de bătrân, răspunse Watin.

-Dar ești uneori îți place să asculți cântece de cand eu nici nu m-am născut. Klong s-a certat cu Watin într-un mod amuzant.

-Și îți face inima să bată mai repede? răspunse Watin. Klong își strânse buzele și își reținu un zâmbet.

-De ce îți place să mă tachinezi atât de des? a întrebat Klong, dar s-a simțit puțin jenat.

-Am spus doar atat, a răspuns imediat și Watin.

-Sunt de acord, spuse Klong, pentru că cu cât se certa mai mult, cu atât se simțea  mai jenat, înainte de a se întoarce să se uite la ceilalți care se holbau la ei doi. Si-a dat seama că era în fața părinților lui Watin

-Uh, scuze. Klong ridică imediat mâna pentru a-i saluta pe toți.

-Nu-i nimic, a trecut ceva vreme de când nu l-am văzut pe Watin asa, a spus mama lui Watin zâmbind.

-Așa că au ajuns la concluzia că nu trebuie sa te gândesti prea mult la faptul că Watin este mai în vârstă, a întrebat în continuare tatăl lui Watin.

-Da, răspunse imediat Klong.

-Și te-ai gândit vreodată că, dacă trec mai mulți ani, Watin îmbătrânește din ce în ce mai mult, iar tu ajungi să fiu adult în jurul vârstei lui Watin, atunci vei dori să te asociezi cu oameni de aceeași vârstă sau vrei să ai o familie cu copii și o soție? a întrebat tatăl lui Watin pe un ton serios. Klong a fost capabil să înțeleagă întrebarea tatălui iubitului său și știa că cealaltă parte întreabă pentru că era îngrijorat și pentru Watin.

-Și unchiule, vrei ca ,phi Tin să aibă un copil și să aibă o soție? a întrebat Klong sincer, tot nu îndrăznea să-l numească pe celălalt tată sau ”Pa” ca  Watin.

-Dacă mă întrebi, mi-ar plăcea și mie. Pentru că unul dintre fii mei a dispărut, a spus tatăl lui Watin în timp ce se uita la Wayu. Față de care Wayu doar a ridicat puțin din umeri.

-Unchiul vrea ca P’Tin să aibă copii și o soție pentru că vrea ca P’Hin să aibă pe cineva care să aibă grijă de el. Sau vrei ca cineva să continue afacerea? a întrebat Klong din nou.

-Probabil ambele, răspunse direct tatăl lui Watin. Klong se întoarse să se uite la Watin.

-Deci, unchiule, crezi că pot să am grijă de P’Tin la bătrânețe sau să-l pot ajuta pe P’Tin să-și continue afacerea? a întrebat Klong.

Tatăl lui Watin se uită confuz la Klong.

-Nu știu pentru că încă nu te cunosc suficient de bine, a răspuns tatăl lui Watin

Klong zâmbi puțin.

-Da, atunci unchiul trebuie să mă cunoască mai bine. Unchiul va avea răspunsul pentru el. Si va vedea ce se va întâmpla cu Watin și cu mine in viitor? spuse Klong zâmbind, făcându-l pe Watin să zâmbească în secret. Ar putea spune că Klong îl enerva pe tatăl său dar era adevărul pe care Klong voia să-l transmită tatălui său așa cum Watin ls învățat.

-Acum, chiar dacă spun lucruri drăguțe pentru a-i face pe plac unchiului că nu îl voi abandona pe  Tin, că voi avea grija de Tin. Unchiul, va crede cuvintele mele? a întrebat Klong din nou.

Tatăl lui Watin a zâmbit și a dat încet din cap, pentru că era adevărat ce a spus Klong, indiferent cât de bine a vorbit Klong astăzi. Tatăl lui Watin încă  nu vreau să cred că Klong va face de fapt ceea ce spune nu pentru că nu a experimentat adevărata natură a vieți dar el a trăit și a  auzit multe in jurul lui așa că doar vine și ascultă.

-Asta înseamnă că la-m acceptat cu ușurință pe Sila pentru că îi cunoșteam personalitatea si este bun și poate avea grijă de  Wayu, a spus tatăl lui Watin mormăind, mai degrabă vorbea singur.

-Phi Wayu și phi Sila se întâlnesc? a întrebat Klong deodată cu îndoială

-Oh, nu știai încă? a întrebat tatăl lui Watin.

Klong se întoarse imediat către Watin. Watin dădu din cap în semn de acord, în timp ce Wayu stătea tăcut, roșind.

-Ei bine... și eu am bănuit ceva în secret. Dar nu credeam că este adevărat, răspunse Klong, apoi se uită tachinător la Wayu.

-Serios, nu am plănuit niciodată viețile copiilor mei de a se căsătorit cu o femeie cu sâni mari și sa aibă copii. Altfel, nu i-as fi permis lui Tin să se deghizeze in profesor care să atragă copiii, a spus în secret tatăl lui Watin.

Toată lumea a zâmbit în secret.

-Avem nevoie doar de cineva care să stea alături de Watin în orice situație, indiferent cât de grea sau ușoară este situația, a spus tatăl lui Watin într-un mod normal.

-Sincer să fiu, la început am crezut că acest unchiul mă va testa. De exemplu, mă va lasă să mă lupt cu cineva să-mi văd potențialul și să văd dacă pot să urc pe marginea stâncii. Klong a spus exact ceea ce a crezut, făcându-l pe tatăl lui Watin să ridice ușor sprâncenele și să zâmbească la colțurile gurii.

-Te-ai uitat la prea multe filme? Watin a ținut capul lui Klong și la legănat încet înainte și înapoi. Și ceilalți au zâmbit amuzați.

-Nu trebuie să fie atât de mult. Așa cum ai spus, cu timpul voi ajunge să-ți cunosc identitatea și voi ști daca este potrivit să stai lângă Watin sau nu?... Atunci te rog arată-mi. Tatăl lui Watin a spus asta. Spunându-i lui Klong că l-a acceptat la un anumit nivel. Restul este datoria lui Klong de a face pe tatăl lui Watin încrezător în sine.

-Unchiule, nu-ți face griji. Poți avea încredere în mine, spuse Klong zâmbind. Tatăl lui Watin nu s-a putut abține să nu zâmbească.

-Oh, pot să numesc Pa după phi Tin? a întrebat Klong. Tatăl lui Watin și-a ridicat puțin din sprâncene. Nu credea că Klong va cere asta, dar a dat din cap pentru că urma să-i spună lui Klong să-l numească așa.

-Va fi egal, spuse Klong zâmbind, Watin se întoarse să-l privească confuz.

-Cum este egal? a întrebat Watin după cela lăsat pe Klong să demonstreze asta cu cuvinte pentru o vreme

-Ei bine, phi Tin, poți să-l numești pe tatăl meu tată. A trebuit să-l numesc pe tatăl lui P’Tin tata, a răspuns Klong, făcându-l pe Watin să zâmbească cu drag.

-Atunci să-mi spui mamă, a spus mama lui Watin. Klong zâmbi larg uşurat.

-L-am auzit pe Wayu spunând că poti găti, Ți-ar plăcea să-ți arăți abilitățile?ba oferit mama lui Watin când și-a amintit.

-Cine a spus că nu sunt testat? a întrebat Klong, râzând în schimb.
Watin clătină violent din capul lui Klong.

-Cred că vei câștiga inimile părinților iubitului tau, a spus mama lui Watin
Fața i s-a luminat când am auzit cuvântul iubit din gura mamei iubitului sau.

-Da, așa îmi voi arăta abilitățile la maxim. Daca poți să mănânci sau nu? Să mai vorbim despre asta. A răspuns Klong în glumă.

Apoi toată lumea la lăsat pe Klong să o urmeze pe mama lui Watin în bucătărie.
Această masă a fost foarte plăcută pentru toată lumea. Tatăl lui Watin a lăudat mâncarea si gustul este nesfârșit.

Când s-a săturat, Watin la luat pe Klong să se plimbe prin grădină pentru a-și digera mâncarea.

-Klong a fost foarte bune astăzi, a lăudat Watin.

-Este vorba de mâncare? a întrebat Klong în timp ce se uita la Watin de asemenea
-În parte, știi, rar l-am văzut pe tatăl meu lăudând mâncarea altor oameni decât mama și mătușa Jai, a spus Watin despre bucătarul din acasă.

-Se simte bine, a spus Klong cu un zâmbet înainte de a sări în sus și de a ridica agrișe. Watin râse încet.

-A te relaxa așa înseamnă că ești în largul tău, a spus Watin,

-Da, familia lui P’Tin este foarte drăguță își înțelege copii și le dă libertatea de a alege ,a spus Klong, lăudându-i din inimă.

- Acum Klong face parte din familie, spuse Watin pe un ton serios.

Klong se întoarse să se uite la Watin, mâinile puternice ale lui Watin îmbrățișând talia lui Klong.

-Îți mulțumesc că m-ai lăsat să fac parte din familia ta, a răspuns Klong zâmbind.

-Bine ați venit în familia Chakrabodin, a spus Watin înainte de a face un gest pentru al săruta pe Klong. Dar a fost prins și i-a băgat mai întâi o agrișă în gură. Prin urmare, l-a făcut pe Watin să o scuipe aproape la timp. Cât despre Klong, a râs cu poftă. Watin nu este furios înainte de a sări să culesgs agrișe ca să-l  tachinezi pe Klong.
Cu ochii părinților lui Watin care privesc din interiorul casei.

-El este fericirea mea, i-a spus mama lui Watin soțului ei. Tatăl lui Watin a zâmbit puțin.

-Fericirea ta este fericirea noastră, a răspuns tatăl lui Watin zâmbind.
Se știe că Klong a devenit parte a acestei familiei cu adevărat.

Nota  ⚠️

Apreciez enorm acest gen de părinți care  le dă libertate copiilor să aleagă ceea ce ei consideră că este bun pentru sufletul lor indiferent de gen. Și mă bucur enorm când și în realitate întâlnesc asemenea persoane care pun preț pe fericire copilului sau și nu pe gura lumii.

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum