Nu știu cât timp a dormit VWayu dar adevenit brusc conștient ca altcineva sa întins șila îmbrățișat pe la spate. Vayu a tresărit ușor, dar pentru că simțea un parfum familiar a stiutcă persoana care il îmbrățișa era Sila
-Oh, phi Sila, îi strigă Wayu iubitului sau. „
-Te-am trezit? a întrebat Sila cu o voce profundă.
-Da, dar e în regulă. Te-ai întors de mult? a întrebat el.
Înainte de a se întoarce să il găsească pe Sila Și s-a băgat în pieptul lui puternic, Sila l-a îmbrățișat pe Wayu .
-Tocmai am ajuns. După ce le-am dat ordine lui Kowit, am venit să te văd, a răspuns Sila.
-Cât este ceasul? a întrebat Wayu pentru că nu știa ora.
-E deja ora șase. Sila se uită la ora și îi răspunse iubitului său înainte că Wayu să întrebe despre munca si despre ce a vorbit. Sila i-a raportat totul lui Wayu. Când au terminat de vorbit despre munca lor, s-au îmbrățișat în tăcere.
-Cand ne întoarcem la Bangkok. Imi voi lua liber pentru o săptămână. Îmi va permite Tin să iau o pauză? a spus Sila brusc, făcându-l pe Wayu să ridice imediat privirea la iubitul său.
-De ce? Phi Sila, unde ai de gând să mergi? a întrebat Wayu imediat. Sila i-a aruncat un zâmbet blând.
-Vreau să te duc într-un loc, a răspuns Sila
-Unde? a întrebat Wayu din curiozitate.
-Vei ști când ajungi acolo. În primul rând, trebuie să solicitați o vacanță de la Tin mai întâi. Mai ales în această perioadă cand e ocupat cu copilul, Nu știu când voi putea să mă opresc, spuse Sila slab. Pentru că în acest timp, Watin a lăsat munca pentru ca el să se ocupe în schimb de Klong. Apoi s-a deghizat în profesor ca să atragă studenții de la Tech College
Tru... Tru... Tru
Telefonul mobil a lui Sila a sunat, la luat și s-a uitat la el. Este numărul lui Pong, Wayu, care stătea întins lângă el, Sila se întoarse imediat să se uite la Wayu. Înainte de a răspunde la telefon și de a porni difuzorul sa audă și Wayu.
-Ce e, Pong? Sila a răspuns la telefon
(„Ești ocupat?” ) a întrebat Pong.
-Nu, putem vorbi, a răspuns Sila. Împreună cu strângerea brațelor , Îmbrățișandu-l pe Wayu mai strâns Wayu nu a întrerupt deloc pentru că a vrut să știe despre ce vor vorbi cei doi?
(„Tocmai am găsit invitația președintelui și am văzut că mâine,este invitat la petrecere așa că am sunat sa-i spună mai întâi lui Sila. Vă rog să-l informați și pe președinte.) răspunse Pong
-Ce fel de invitație? Cine a trimis-o? a întrebat Sila.
(„Este o invitație la petrecerea de deschidere a cazinoului de la Poipet, a lui Khun Sathorn.”) Pong a citit invitația și a răspuns. Sila și Wayu s-au uitat imediat unul la altul și și-au încruntat sprâncenele, surprinși de Sathorn. Îndrăznind să-i trimită o invitație lui Watin, deși nu se înțelegeau.
-Ei bine, îi voi spune. Oricum, ai putea te rog să faci o poză cu invitația și să mi-o trimiți? Te rog, Sila vrea să citesca detaliile din invitație.
(Bine, voi face o fotografie și ți-o trimit.) răspunde Pong .
(„Serios, ai mai vorbit cu Khun Wayu?) Pong a întrebat pentru că nu știe că Sila este acum cu Wayu. Și când și-a auzit propriul nume, Vayu a devenit puțin tăcut.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Roman d'amour🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...