Capitolul 12: Sila 🩷 Wayu

865 47 9
                                    

Sila s-a trezit de dimineață prost dispus, dar tot a insistat sa-l duca la bunica lui pe Pong. Pentru că deja promisese, chiar dacă Pong a spus că va merge singur.





-Sila lăsa-ma acasă la bunica. Apoi întoarce-te și odihnește-te. Ma voi întoarce curând, bine? a spus Pong. Aseară a știut-o pe Sila abia a dormit din cauza sentimentului de vinovăție și îngrijorare pentru Wayu





Sila a tăcut un pic înainte de a da din cap. Apoi cei doi au iesit din camera mergând direct la lift. Când liftul s-a deschis Sila a trebuit să-și încrunte sprâncenele când l-a văzut pe Kowit ieșind cu o expresie obosită, iar ținuta pe care o purta era tot aceeași ca aseară.





-Tocmai te-ai întors?a întrebat Sila curios. Kowit a deschis gura și a căscat ușor.





-Da, a răspuns el scurt.





-Deci, este în ceva in neregulă că l-ai trimis pe Khun Wayu? a întrebat Sila mai departe.





Kowit s-a uitat puțin la fața Silei, înainte ca un zâmbet să-i curbe buzele:

-El Bine, a răspuns el.





Sila dădu din cap. Kowit a rămas blocat după ce la văzut pe  Pong ca a intrat în lift.





-Dar nu l-am trimis acasă, continuă Kowit, făcându-l pe Sila să deschidă primul ușa. Împreună cu privirea la fața lui Kowit fără a înțelege





-Se întâmplă că khun Wayu să nu vrea să meargă acasă. L-am dus la un hotel. Și apoi noi doi am rămas împreună până dimineață, Khun Wayu nu ma lasat sa plec, a spus Kowit. Apoi a căscat și s-a îndreptat spre propria sa cameră. A ales să il mintă pe Sila despre unele lucruri. Era adevărat că a stat cu Wayu până dimineață, dar a fost și in conflict cu el.





Aseară, a aflat povestea lui Wayu și Sila de la descărcarea emotionala a șefului său. Când a terminat de vorbiy, Wayu s-a așezat și a băut. Stând și vorbind despre asta până când Kowit a reușit să pună cap la cap ce se întâmplase între Wayu și Sila,si a trebuit să stea și să bea pentru că Wayu și  la forțat si pe Pat dar el a supraviețuit deoarece a susținut că trebuie să rămână cel puțin o persoană treaza. Chiar și Kowit trebuie să stea și să bea cu el și cu prietenul sau. Și asta l-a făcut pe Kowit să se simtă destul de supărat pe Sila. Pentru că îl vede pe Wayu ca pe idolul său.





Sila rămase nemișcată un pic când auzi cuvintele ambigue ale lui Kowit și zâmbetul răutăcios al celeilalte părți. Nu voia să se gândească mai mult decât atât, dar nu se putea abține să nu se gândească la asta.





-Sila, hai să mergem, strigă din nou Pong. Așa că Sila a fost de acord să închidă ușa liftului și l-a escortat până la casa bunicii. Înainte să se întoarcă spre casă mare .





********





-Oh, te-ai întors la tatăl tău, Sila? a întrebat mama lui Wayu când la văzut pe Sila mergând spre casă.



Sila a ridicat imediat mâna pentru a saluta cealaltă parte:





-Uh... Da, tocmai am sosit. O să vin mai întâi să o salut pe doamnă și pe director, a susținut tânărul. Tocmai a vrut să vină să se intereseze și de Wayu.





-Încă vrei să-mi spui doamna, sunt eu, a spus încet mama lui Wayu, făcându-l pe Sila să zâmbească încet.





-Directorul și tatăl tau. Nu sunt aici au mers împreună să joace golf, a spus mama lui Wayu. Sila dădu ușor din cap.





   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum