Capitolul 20:Sila 💙 Wayu

754 43 6
                                    

-Khun, oamenii noștri spun că poliția se pregătește să înființeze un punct de control chiar acum. Urmând drumul pe care vor merge Ce ar trebui să facem? a spus un subaltern al lui Sathorn, pentru că și ei eveau polițiști locali, deși gradul lor nu era foarte mare. Dar a continuat să trimită mici știri pentru a-l facilita pe Sathorn.

Wayu , când a auzit oamenii lui Sathorn vorbind, s-a întors, s-a uitat la Big și a zâmbit. Wayu era sigur că era treaba fratelui său.

-Încearc să găsești o altă rută? Ar putea fi o pierdere de timp, a spus bărbatul în vârstă.

-Sau ii vom duce mai întâi să se ascunzda la reședința șefului, a spus un alt bărbat.

-O să sun mai întâi pe șef. Cum ai de gând să faci asta? Persoana care era fiul bătrânului a vorbit și și-a luat telefonul mobil pentru a suna sa-l  găsească pe Sathorn imediat.

-Khun, aș vrea să vă întrerup o clipă. Linia noastră spune că acum poliția instalează un punct de control, Vorbeam despre ducerea oamenilor în altă direcție, si găsirea unei drum spre graniță. Sau ar trebui să ne oprim mai întâi la reședința șefului? Ce vrei să facem? Un membru senior al grupului a vorbit cu Sathorn.

-Da... Bine... Când ajung acolo, îmi voi suna din nou șeful... Când a terminat de vorbit, a închis telefonul.

Wayu se uită la cealaltă persoană, curios să vadă unde îl duce.

-Șeful mi-a spus să-l duc mai întâi să se ascundă într-o casă din Chachoengsao. Șeful va veni sa se alăture noua, le-a spus celorlalți cel care vorbea cu Sathorn. Și i-a spus șoferului să meargă imediat la reședința lui Sathorn

-La naiba, ne vor găsi P’Watin și P’Sila? Big  îl întreabă in șoapta pe Wayu când știu că vor fi duși la casa lui Sathorn pentru a evita mai întâi poliția.

-Cu siguranță ne vor găsi. Nu trebuie să iti faci griji, spuse Wayu cu încredere înainte de a se așeza și de a privi traseul din afara mașinii, spunând că oamenii lui Sathorn erau prosti. Sau nu știu daca are încredere in el, nu ii acoperă ochii, nu il leagă de mâini si de picioare, deși afara e întuneric dar asta nu înseamnă că nu poți vedea unde este acum.

Wayu și Big au stat ținându-se de mână în tăcere până când mașina a intrat pe o potecă destul de liniștită si întunecată și nu putea vedea pe ambele părți ale drumului Wayu știa doar că drumul era un drum cu pietriș până au ajuns la poarta casei. Oamenii lui Sathorn au coborât să deschidă poarta și au intrat cu mașina într-o casă mare de lemn pe piloni înalți. Era o menajeră în picioare  așteptând. Pentru că Sathorn sună să spună să  pregătească să deschidă casa.

Când mașina s-a oprit, Wayu și Big au fost scoși din mașină. Wayu aruncă o privire în secret la locul unde și-a ascuns telefonul mobil, nu a putut să-l scoată. Așa că nu putea decât să spere că nimeni nu-i va găsi mai întâi telefonul mobil. Wayu se uită la casa mare care era puternic luminată.

-Du-i pe acești doi în camera de oaspeți. Și încuie bine camera. Sefu ne va urma, a spus fratele mai mare al grupului. Înainte ca cei doi bărbaţi să vină la Wayu și Big sa fie dusi in casă sa intre într-unul din dormitoare cu ușa încuiată din exterior.

Wayu s-a dus imediat la fereastra camerei. Dar s-a constatat că era acoperită cu fier forjat. El a cercetat și camera.

-Există și o baie. Dar orificiul de ventilație este atât de mic, încât nu putem ieși, a spus Big  când s-a dus să se uite la baie.

-Ei bine, ferestrele au fier forjat pe ele, a spus Wayu înainte de a ofta. Apoi s-a dus să se așeze la capătul patului. Așa că Big a venit și s-a așezat lângă el.

-Acel Sathorn este nebun după tine. De aceea te-am prins așa, a spus Big.

-Nu stiu dar cu siguranță nu voi lăsa acel nenorocit să-mi atingă corpul, nici măcar părul. A spus Wayu serios.

-Big, nu trebuie să-ți faci griji. Phi Tin va veni în ajutor în curând. Telefonul mobil este pornit si are dispozitiv de urmărire, chiar acum ar putea veni cineva trimis de fratele meu sa ne ajute pe amândoi. Wayu a vorbit cu încredere.

Ceea ce spusese Wayu, chiar acum, se dovedi a fi adevărat Pat și Kowit își parcaseră mașina și o ascunseseră într-o zonă cu tufișuri. Departe de casă Sathorn este la vreo cinci sute de metri distanță. Pentru a nu lăsa oameni lui Sathorn sa-i vadă . Kowit a condus aproape în spatele dubei care l-a prins pe Wayu, dar nu au intervenit să-i ia înapoi în vreun fel pe Wayu și Big. Pentru că Watin a spus săi urmeze mai întâi pentru că ei nu știu câți oameni sunt în interiorul mașinii si ce arme există? Nu voiau ca Wayu și Big să fie răniți.

-L-ai sunat și i-ai spus lui phi Sila, nu? îi spuse Pat lui Kowit în întuneric care pândeau în afara gardului.

-I-am spus, probabil că ar trebui să treacă ceva timp până să ajungs, a răspuns Kowit, privind pe furiș în zona casei.

-Din câte văd, cred că Sathorn cu siguranță nu este aici. Pentru că nu este alta mașină. În afară de duba care l-a adus pe Khun Wayu și pe Big, a vorbit Pat, deoarece Sila a spus că persoana care l-a capturat pe Wayu a fost probabil Sathorn.

-Nu știu dacă va veni sau nu. Oricum, haideți să ne uităm mai întâi pe aici, așteptând să vina phi Sila. Cred că cu siguranță nu îndrăznesc să-i facă nimic, lui Khun Wayu. A spus Kowit pe un ton serios. Era sigur că Wayu este încă în siguranță.

Kowit și Pat au pândit ținând un binoclu pentru a vedea situația până a trecut ceva timp. O mașină a intrat. Kowit și Pat a privit în liniște până când a văzut două mașini mergând și parcând în fața casei.

-Sathorn a sosit, spuse Pat, ușor surprins.

Știind că cealaltă parte probabil că nu era prea departe de această casă, Kowit a sunat în grabă.

Sila răspunse instantaneu.

-Phi Sila, a sosit Sathorn... Da... da. Kowit i-a raportat lui Sila situația înainte de a închide telefonul.

-P’ Sila este aproape, a spus Kowit pentru Pat. Împreună cu a aștepta cu înfrigurare

-Băieți, urmăriți cu atenție. Watin este o fantomă cu urechi de furnică și un nas de furnică. În cazul în care mă urmează aici, le-a spus imediat Sathorn subordonaților săi când a coborât din mașină.

-Va sti, Khun? Că fratele lui mai mic a fost luat de noi, a spus subordonatul lui Sathorn. Pentru că era sigur că Watin nu știa că Wayu este aici

-Nu-l subestima prea mult pe Watin, a avertizat Sathorn.

-Și unde este Wayu? a întrebat Sathorn.

-In cameră, șefule l-am adus pe prietenul lui Khun Wayu cu noi. La acel moment, era chiar necesar, a spus subalternul lui Sathorn, făcându-l pe Sathorn să se încrunte ușor.

-Nu contează, poate fi vândut, a spus Sathorn cu un zâmbet răutăcios înainte de a merge spre camera în care Wayu și Big erau ținuți.

Cât despre Vayu, era pe cale să audă sunetul oamenilor care vorbesc. Găsi un plan de evadare înainte de a rămâne blocat.

-A venit cineva, Wayu a vorbit cu Big. Înainte ca ei doi să se uite la ușa camerei curând ușa s-a deschis.

-Sathorn, Wayu a strigat imediat numele celeilalte persoane când i-a văzut fața.

-Mă bucur că încă îți amintești de mine, Khun Wayu, spuse Sathorn zâmbind, dar Wayu s-a simțit dezgustat de zâmbetul celeilalte părți.

-De fapt, nu vreau să-mi amintesc multe, a răspuns Wayu. Făcându-l pe Sathorn să zâmbească.

-Încă ești bun de gură ca întotdeauna, spuse Sathorn și se uită la Wayu cu ochi orbitori

-Hai să avem o discuție plăcută. Vreau să știu de ce m-ai rapit? si de ce l-ai luat și pe prietenul meu? a întrebat Wayu cu curiozitate, deși în adâncul sufletului deși putea ghici.

-De fapt, nu am vrut deloc să-ți prind prietenul, dar il voi lua ca pe un cadou gratuit ca te-am capturat Există doar o poveste si ar trebui să știi mai bine, a răspuns Sathorn.

-Nu știu, a spus Wayu imediat.

-Ești sigur că nu știi? Dar, creierul tău, ochii tăi, se uită doar la un bodyguard mediocru ca Sila. Ce vei ști și vei vedea, nu? a spus Sathorn sarcastic. Gândindu-se la Sila, s-a supărat.

-Phi Sila nu este o persoană deficientă, așa cum spui. El este mult mai bun decât știi și nu este nevoie să explic asta unor străini ca tine. A răspuns Wayu. Acest lucru l-a făcut pe Sathorn să strângă din dinți.

Big a venit să-l țină de mână pe prietenul său și să-l strângă ușor pentru a-l avertiza să nu-l provoace. Sathorn era prea supărat de dragul siguranței celor doi.

-Așa cum era de așteptat de la fratele mai mic al lui Watin. Dar crezi că fratele tău și Sila vor veni să te ajute? Dacă o face, probabil că nu va fi la timp. Chiar vreau să știu. Dacă Sila vede că ești deja al meu. Cum va acționa? Sathorn vorbi aspru. Înainte de a se adresa propriilor subordonaţi

-Ia-l pe prietenul lui Wayu și închide-l în camera alăturată, spuse Sathorn.

Big și Wayu s-a îmbrățișat în grabă strâns.

-Cât despre tine, lasă-mă să-ți mai acord puțin timp să te pregătești, îi spuse Sathorn lui Wayu. Înainte de a pleca

Oamenii lui Sathorn au venit și l-au târât pe Big pentru a fi închis într-o altă cameră. Wayu nu  a putut împiedica asta pentru că sunt mulți oameni si Îl face pe Vayu incapabil să îl țină pe Big lângă el. Acum Wayu și Big au fost despărțiți. Wayu și-a mușcat buza încordat, rugându-se ca iubitul său să vina cat mai repede.

-Ar fi bine să aștepți în mașină. Ne vom ocupa noi înșine. I-a spus Sila lui Watin când au ajuns în zona cu Kowit deja pândit și au ascultat scurtul raport al situației de la Kowit, așa că știau că Sathorn tocmai sosise nu cu mult timp în urmă.

-Da, a răspuns Watin, nu pentru că îi era frică sau că era laș, ci pentru că dorea ca persoana care a mers să-i ajute fratele să fie Sila, cu alte cuvinte. Watin a vrut să știe dacă Sila va fi capabil să-i protejeze fratele mai mic. El știa că ar fi ca și cum i-ar pune viața propriului frate mai mic drept test, dar pentru că era încrezător ca situația nu era prea periculos, așa că a acceptat să aștepte în mașină pentru a afla vestea.

Sila a chemat oamenii să se strecoare. El plănuiește cu Atenție și dă rapid ordinele au ieșit brusc, făcându-l pe Watin să zâmbească de satisfacție. Oamenii lui Watin s-au răspândit urmând rapid ordinele Silei

Planul Silei era să înconjoare casa lui Sathorn și să o deschidă de jur împrejur pentru a deruta cealaltă parte.
Pentru a nu ști care parte trebuie ajutata prima. Important este că nu sunt mulți oameni de ai lui Sathorn.

Wayu se plimba nervos prin dormitor, căutând o armă care să se protejeze. Dar nu a găsit decât o lampă și s-a gândit că, dacă într-adevăr nu ar putea lupta cu cealaltă parte, Va folosi lampa ca ajutor.

Grrr...

Se auzi zgomotul deschiderii ușii. Wayu s-a întors să privească și a văzut că Sathorn a intrat. Cealaltă parte s-a uitat la Wayu și a zâmbit înainte de a apăsa ușa.

-O să te bagi în necazuri, șuieră Wayu.

-Nu-mi pasă dacă ești deja al meu, a răspuns Sathorn. Wayu s-a îndepărtat de Sathorn, care se apropia încet de el. În timp ce Sathorn se arunca spre el. , Wayu și-a folosit puterea pentru a  riposta. Sathorn  este suficient de puternic și există o oarecare îndemânare. Așa că s-a îndepărtat și sa luptat cu Wayu înapoi în același mod, Wayu si-a pierdut poziția și a fost lovit cu pumnul în stomac. Până când s-a aplecat și s-a așezat pe podea.

-Hee, sa cedezi cu ușurință de la început nu va strica. Sau dacă îți place mai violent, pot să o fac și așa, A spus Sathorn în timp ce îl ridica pe Wayu și îl aruncă pe pat, făcându-l pe Wayu mai inconfortabil decât înainte. Sathorn s-a urcat în grabă pentru a se încadra pe Wayu, iar Wayu a rezistat puterii sale pentru a se proteja.

Lovitura

Fața lui Vayu s-a întors de la palma lui Sathron. Deci Sathorn a lăsat capul în jos spre gâtul lui Wayu, Wayu se zvârcoli înainte ca mâna lui să apuce lampa de pe noptieră și să o trântească de capul lui Sathorn.

Lampa sa spart împreună cu capul lui Sathorn care a fost și el rupt face ca sângele să curgă afară. Sathorn și-a prins propriul cap și când a văzut sângele s-a înfuriat. A vrut sa îl plesneasca din nou pe Wayu, dar s-a oprit când a auzit un strigăt puternic din afară.

Cioc cioc!

Se auzi o bătaie puternică în ușa camerei.

-La naiba! a blestemat Sathorn de furie. A luat un prosop din cameră pentru a-și opri sângele care curgea din cap și apoi s-a dus să deschidă ușa.

-Șefule, din păcate, a intrat cineva. Nu vom mai putea rezista. Trebuie să scăpăm mai întâi, spuse subalternul lui Sathorn cu o voce panicată. Sathorn strânse din dinți.

-V-am spus că a fost Watin. Urechile alea de fantomă și nasul de furnică, nenorociților, mă ruinați. Strigă el furios înainte de a se întoarce să se uite la Wayu care se ridica într-o poziție așezată.

-Ia-l pe Wayu. Măcar poate fi un ostatic, a spus Sathorn înainte ca subalternii săi să vină și să-l târască pe Wayu .

Big era încă închis în camera alăturată. Sathorn a ales să nu-l ia pe celălalt cu el pentru că nu dorea să aibă nicio povară suplimentară. Wayu a fost târât în spatele casei pentru că Sathorn avea o mașină de rezervă. Se auzi un zgomot de armă. Wayu la căutat pe Sila, neliniştit, speriat că Sila va fi rănit.

-Oprește-te! se auzi vocea aspră a Silei. Făcând grupul lui Sathorn care este pe cale sa scape sa își oprească picioarele

Wayu s-a întors să privească și a văzut că era propriul său iubit

-Phi Sila, îl strigă Wayu fericit pe Sila. Chiar dacă este un sentiment amestecat cu durerea de a fi lovit cu pumnul în stomac.

Sila văzu pata de sânge din colțul gurii lui Wayu și strânse din dinți.

-Da-mi-l pe Wayu înapoi acum, spuse Sila cu severitate. Sathorn încă stătea cu spatele la Sila. Cu propriii subordonați care îl protejeaza

-Khun, ce ar trebui să facem? a întrebat subalternul lui Sathorn.

-Pregătește-te să scapi, a spus Sathorn înapoi înainte de a-l împinge pe Wayu spre locul în care stătea Sila, iar Sila se aplecă să-l prindă pe Wayu.

-Mori, Sila, spuse Sathorn cu resentimente. Că Sila era duşmanul inimii lui

Wayu s-a întors și a văzut că Sathorn ridicase pistolul pentru al  împușca pe Sila, așa că s-a mișcat repede pentru al  bloca.

Bang!

Se auzi un zgomot de armă. Împreună cu trupul mic al lui Wayu tremurând uşor. Pentru că glonțul i-a zdrobit umărul pentru că Sila il ținea, Wayu poate eschiva gloanțe, deși nu complet. Dar a reușit să scape din punctul morții.

-Wayu, îi strigă Sila șocat către Wayu în brațele sale Wayu se încruntă ușor din cauza durerii la umăr, Sathorn se bazează pe ritm el a alergat să se urce în mașină. Oamenii Silei nu au putut să il ajungă din urmă, permițându-i lui Sathorn și celor trei însoțitori ai săi să scape.

-Nu trebuie să-i urmezi, a spus Sila , când a auzit că  Sila refuza să-i lase să ia mașina și să-l urmeze pe Sathorn.

-De ce? a întrebat Pat înapoi.

-Acum trebuie să-l ducem mai întâi pe Khun Wayu la spital. Mergeți și voi și găsiți-l pe prietenul lui Wayu, a spus Sila înainte de al lua în brate  pe Wayu pentru a-l duce grăbit direct la mașină.

-Ce s-a întâmplat? a întrebat Watin când a văzut că intră în graba Sila și Wayu. Fața lui Wayu era acum palidă.

-Glonțul mi-a zgâriat puțin  brațul, Phi Tin, i-a spus Wayu fratelui său cu voce joasă.

Watin s-a uitat la fața Silei cu așteptare.

-Îmi pare rău, mă voi ocupa eu de asta, a spus Sila ca prieten. De asemenea, Watin nu a spus nimic mai departe. Acum s-au grăbit să-l ducă pe Wayu la un spital din apropiere.

În cele din urmă, Big a avut deja ajutorul lui Kowit. Si l-a urmat la spital. Când a ajuns  Wayu, a fost dus in camera de urgenta.

-A scăpat ? a întrebat Watin cu o voce calmă în timp ce aștepta în fața camerei de urgență.

-Ei bine, tocmai de data asta, a spus Sila cu o voce liniștită. Chiar acum, inima lui era atât îngrijorată pentru Wayu, cât și furios. Watin putea simți furia Silei.

-Sila, îți dau responsabilitatea de a gestiona treabă lui Sathorn. Orice vrei să faci, fă-o. Voi lămuri singur lucrurile, a spus Watin pe un ton de deschidere.

Sila dădu din cap. Cei doi au stat și au așteptat până când Wayu a fost trimis să se recupereze într-o cameră specială. În plus, Watin și-a pus oamenii să-l ducă acasă după ce a știut că Wayu este în siguranță.

Nota: 😁 Deci asta înseamnă să fi mafiot ,după cum ați văzut atât Roman ,Kamol cât și Watin în momente de criza își păstrează calmul lasă deoparte sentimentele si judeca la rece deci asta ii face câștigători.


-Ce mai faci? l-a întrebat Sila pe Wayu îngrijorată.

Wayu a zâmbit încet,

-Nu-i nimic sunt in siguranță. Phi Sila pare stresat. El și-a ridicat mâna pentru a-i mângâia obrazul. Mângâind ușor sprâncenele Silei, Wayu părea acum slăbit. Pentru că era epuizat de efort și pierduse o cantitate destul de mare de sânge.

Sila a luat mâna lui Wayu și a sărutat-o încet:

-Îmi pare rău că l-am făcut pe Wayu să se rănească așa, a spus el încet.

-Wayu si-a făcut-o singur, a argumentat Wayu.

-Cred că ar trebui să te odihnești puțin. Te vei recupera repede. Mâine te voi transfera înapoi la spitalul din Bangkok, a spus Watin. Wayu dădu încet din cap.

-Dormi, voi avea grijă de tine, a spus Sila, sărutând încet fruntea lui Wayu.

Wayu a zâmbit ușor și a închis ochii înainte de a adormi curând. Când a văzut că Wayu dormea deja. Sila se ridică.

-Tin, îi voi lăsa mai întâi un mesaj. Dacă nu mă întorc la timp, vă rog să mă ajutați să repar. Spuni că pot să o fac, a spus Sila.

-Ei bine, nu te răni și întoarce-te, a răspuns Watin, știind unde se ducea Sila.

Sila se uită ușor la fața lui Wayu. Înainte de a ieși din camera de recuperare, Watin a rămas să-și vegheze fratele mai mic, sunând să-i spună povestea iubitului său pentru ca să nu își facă griji.

După ce a ieșit din camera de recuperare a lui Wayu, Sila a chemat mai mulți subalterni calificați să se întâlnească la punctul stabilit și le spune planul pe care urma să-l facă, pe care toată lumea era dispusă să-l urmeze, Sila a călătorit până la graniță. Pentru că știa că Sathorn trecuse deja granița în propriul oraș, iar informatorul  lui Sila la ajutat pe Sila să treacă granița. Oamenii lui Sathorn nu știau deloc despre asta.

-Unde este acum? a întrebat Sila pe propriul informator care era ascuns înăuntru in cazinou

-În camera lui de la etaj. Doctorul tocmai a terminat de cusut rana de la cap, A răspuns informatorul.

-Există o rută care poate fi urmată fără ca oamenii să știe? a întrebat Sila în continuare.

-Există o cale secretă. S-ar putea să dureze ceva timp, a răspuns informatorul. Înainte de a desfășura planul cazinoului către Sila, să vadă unde va merge.

Odată realizat Sila a dat imediat ordine. Toată lumea s-a răspândit să-și facă datoria, Sila s-a îndreptat spre traseul secret pe care informatorul lui îl indicase.

-Puteți ieși, aveți nevoie de odihnă, a spus Sathorn, după ce doctorul venise deja în cameră pentru a coase rana. Și-a trimis subalternii și ei însuși au părăsit camera. Pentru că credea că acest loc este sigur pentru el.

-Dacă primesc ceva din partea asta. Mă grăbesc să-ți spun, a spus subordonatul lui Sathorn. Pentru că Sathorn îi ceruse să meargă să afle ce plănuiește să facă Watin în continuare. Sathorn era sigur că Watin și Sila probabil vor fi îngrijorați și ocupați chiar acum cu povestea lui Wayu care a fost împușcat, prima data îl loc sa vina să se ocupe din nou de el, Sathorn însuși o va face la timpul potrivit .

-Oh, răspunse Sathorn în gât. Până când toți subalternii săi au plecat, Sathorn a mers în dormitorul său. Împreună cu luarea medicamentului dat de medic apoi se culca Nu și-a dat seama că îngerul morții aștepta acum în cameră.

Odihna lui s-a terminat in timp ce Sathorn dormea .El trebuie să fie șocat când simți o forța de compresiune asupra gâtului A deschis ochii și s-a trezit dar a fost extrem de șocat când la văzut pe Sila in fata lui ca îl sugruma cu o mână.

-Bună, salută Sila cu o voce rece.

Sathorn se zvârcoli și a vrut să se ridice. Să scape de strangularea Silei dar Sila i-a permis lui Sathorn să se ridice, iar Sathorn și-a căutat arma, dar nu a găsit-o.

-Nu trebuie să te uiți, este acolo. Sila se uită la pistolu de pe podea, care fuseseră complet dezasamblat.

-Cum ai intrat... ,la naiba...? a întrebat Sathorn cu o voce zgârietoare înainte de a fi aruncat de Sila să se întindă la pământ. Sathorn a inspirat grăbit si repede. Sila s-a repezit spre Sathorn și l-a lovit cu piciorul în interior.

-Ai! strigă Sathorn de durere. Până când a fost aplecat și întins pe podeaua camerei.

-Tocmai am intrat, a răspuns Sila.

-Crezi că ești deștept. Crezi că ești cel mai bun, Sathorn? a întrebat Sila, cu vocea lui batjocoritoare. Înainte de a-l lovi din nou pe Sathorn

-Pentru mine, ești doar un copil care învață să meargă. Crezi că eu și Watin  nu-ți vom face nimic pentru că crezi că încă ești un copil, o să fii un băiat rău! a spus Sila, apoi l-a călcat pe mână. Sathorn, care era pe cale să se ridice.

-Ah, țipă Sathorn de durere ca mâna  ia fost călcată.

-Credea că nu mă vei deranja si nu mai faci nimic. Dar ai atins ceva ce nu ar fi trebuit să atingi, a spus Sila.

Sathorn ridică capul și se uită furios la Sila.

-Cel puțin știu cât de parfumat este corpul lui Wayu, gândi Sathorn, că cuvintele sale îl va iritantă pe Sila pentru că vrea să câștige

Lovitura! Pok....

Sila lovi cu pumnul atât de tare în fața lui Sathorn, încât fața celuilalt bărbat tremura. Strigă de durere sângele curge imediat din gură. Când Sila a fost mulțumit de loviturile lui, Sila s-a ridicat din nou. Și și-a scuturat ușor părul înainte ca telefonul mobil al Silei să vibreze. A apăsat să răspundă la telefon.

-Uh... Bine, ne vedem într-o jumătate de oră, a spus Sila înainte de a închide, și lăsa telefonul mobil deoparte.

-Am ceva ce vreau să-ți arăt, Sathorn, a spus Sila înainte de a-l apuca pe Sathorn de gulerul cămășii sale, pur și simplu, Sathorn nu i-a putut răspunde deloc lui Sila. Pentru că a fost clar din momentul în care s-a trezit, Sila l-a târât pe Sathorn la geamul de sticlă pentru a vedea la un alt cazinou al lui Sathorn

-Uite, spuse Sila. Sathorn își întoarse privirea înainte ca ochii să se mărească.

-Mi-ai ars cazinoul, Sila? a strigat Sathorn tare când a văzut focul.

-A da foc În mijlocul haosului de oameni de dedesubt și a mașinilor de pompieri

-Sef, șef, cazinoul și canalul nostru au fost incendiate. Se auzi o bătaie puternică la ușa dormitorului pentru că Sila încuiase ușa.

-Ajutor... Sathorn era pe cale să deschidă gura și să-și strige subalternii, dar Sila i-a îndesat mai întâi o cârpă în gură. Apoi l-a lovit din nou puternic în stomac, făcându-l pe Sathorn să fie orbit pentru o clipă. Sila îl lăsă pe Sathorn să stea acolo, apoi se duse spre uşă şi o deschise.

Bang!

Sila împușcă imediat subordonații lui Sathorn. Făcând cealaltă parte să se prăbușească în fața lor. Unii oameni ar putea crede că Sila a mers prea departe sau nu, chiar dacă Wayu spune că nu e  mare lucru, dar Sila crede că dacă nu ajungea la timp să-l ajute pe Wayu poveste proasta ar fi mai mult decât atât, afacerea pe care o făcea Sathorn era destul de crudă. Sathorn lua adesea debitoare femei și le obliga să se vândă pentru a-și rambursa datoriile. Unde nai exista di traficul de persoane? Copiii devin cerșetori uneori există transport special de persoane  dar se va ocupa de asta. Cei care îi blochează calea lui Sila vor fi tratați ca subordonaţii lui Sathorn. Sila s-a întors din nou la Sathorn, lovind cealalta persoane până când a rămas întins pe podeaua camerei intr-o baltă de sânge .

-Bine, mai am un lucru să-ți spun, a spus Sila pe un ton calm. În mod normal, nu era atât de crud. Dar pentru că Sathorn i-a atins iubitul așa că și-a ars siguranța.

-Acest cazinou va fi și el ars. Ai timp să scapi de aici. Înainte de a fi ars de viu, spuse Sila cu voce joasă.

-Am fost foarte amabil cu tine, a răspuns Sila. Sathorn îl privi cu ochi speriați. Pentru că acum aproape nu mai exista energie pentru a se ridica și a merge nicăieri. Sila a luat o cârpă și a șters sângele lui Sathorn pe mâini înainte de a ieși din camera lui Sathorn.

Clopotul sună...

Apoi a sunat alarma de incendiu. După ce Sila a plecat la mai puțin de zece minute din camera lui Sathorn.



   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum