Capitolul Special 1: Sila 💙 Wayu

950 38 57
                                    

-Ce? Cum puteți voi doi să vă căsătoriți înaintea mea? Din gura lui Watin iese un cuvânt deloc serios. Când Sila și-a adus propriul tată să vorbească cu părinții lui Wayu despre căsătorie.

-De ce nu? a întrebat Wayu. Acum stă lângă mama lui.

-Sunt fratele tău mai mare. Încă nu l-am convins pe Klong, a spus Watin din nou, făcându-l pe Klong care stătea lângă el să se simtă destul de jenat. Înainte de a întinde mâna sa il ciupească pe iubitul său, nu prea tare.

-Doare, Klong, i-a spus Watin iubitului său cu o voce mai blândă, făcându-l pe Wayu să pufnească spre propriul său frate, supărat.

-Cine se va căsători cu tine? spuse Klong pentru a-și acoperi timiditate.

-Nu vrei să te căsătorești cu mine? a întrebat Watin înapoi cu o voce serioasă, făcându-l pe Klong să-și dea ușor ochii peste cap.

-Încă studiez, a răspuns Klong.

-Atunci aștept ca Klong să absolve Wayu atunci lasă-mă să mă căsătoresc mai întâi, te poți căsători mai târziu, a spus Watin din nou.

-Tin, cred că ești mai gelos pe Wayu, spuse Sila, făcându-l pe Watin să tacă puțin în tot acest timp. Este adesea rece față de fratele său mai mic, uneori, dar este și o persoană căreia îi pasă și este destul de protector cu fratele său mai mic. Dar nu arată mare lucru.

-Dacă eram gelos, îți  permiteam să îl duci undeva pe fratele meu mai mic? a răspuns Watin.

Toată lumea a zâmbit. Wayu își  strânsese în brațe propriul său frate.

-P’Tin la rugat-o pe Wayu să nu se căsătorească cu P’ Sila acum . Wayu și Pee Sila au trecut prin multe, am pierdut mult timp împreună. P’Tin nu simpatizează, nu? Wayu a încercat să-l roage pe propriul său frate. Acest lucru l-a făcut pe Watin să-și dreaga ușor glasul.

-Nu este din cauza lașității tale, Sila? Watin continuă să-și bată joc de prietenul său.

-Recunosc că sunt un laș, un prost care la făcut pe Wayu trist mulți ani. Încerc să recuperez cât mai mult timpul pierdut. Sila a spus întorcându-se spre Watin, iar acesta si-a curbat ușor un zâmbet.

-Klong, te rog ajută-mă. Wayu se întoarse să vorbească cu Klong. De fapt, toată lumea știa că Watin nu intenționa să-i împiedice în mod serios nimic. Doar l-am enervat pe prietenul său si pe propriul său frate

-P’Tin, poți te rog să-i lași pe adulți să termine de vorbit? Începe să-mi fie foame. A spus Klong .

-Atunci... tu și unchiul Hin ar trebui să vorbiți cu tata și cu mama. Oricare ar fi problema, spune-mi. Aș vrea să-l iau pe Klong ca să iau ceva de mâncare mai întâi. Tată, mamă, Ah Hin, eu și Klong, va rog să ne scuzați mai întâi. A spus Watin, așa cum credea toată lumea, el nu  va împiedica nimic. Pentru ca și el era cel care voia ca Sila sa se căsătoreasca cu fratele sau mai mic, dar îi tachina asa pentru ca era enervat si gelos. El însuși voia sa se căsătoreasca cu Klong. Dar era blocat de Klong care încă învăț. După ce le-a spus tuturor, Watin la luat imediat pe Klong.

-Bine, atunci hai să continuăm să vorbim, a spus tatăl lui Wayu cu un oftat. Tatăl Silei, Hin, sa apropiat oficial de Wayu din nou.

-Felicitări, saluturile prietenilor lui Wayu au sunat mai tare în timp ce Wayu ,a chemat pe toată lumea să-le spună că el și Sila se vor căsători

-Vă mulțumesc foarte mult băieți. Mai ales tu, i-a spus Wayu lui Big. Cu un sentiment de adevărată recunoștință

-Nu te-am ajutat prea mult. Pentru că până și phi Sila nu este diferit te iubea deja. A răspuns Big zâmbind.

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum