Capitolul 13

690 40 4
                                    

-Stai puțin, Profesore, cu cine naiba te culci? Profesore, du-te să-ți faci treaba. Strigă Klong grăbit, Watin râse în gât.





-Glumesc. Sau dacă vrei să vin să mă culc cu tine, poți să-mi spui. Sunt mereu fericit. Watin dădu din cap către Klong





-Întreb cu sinceritate,  vrei doar să găsești probleme pentru a mă molesta, nu? Ce e bun e la mine? De aceea ești interesat de mine” a întrebat Klong din curiozitate. El credea că nu era atât de atractiv pentru oamenii de același sex si nu este un copil bun să impresioneze pe nimeni.





-Am încredere doar în sentimentele și instinctele mele. Nu este cineva care sa mă facă să fiu interesat ușor de acea persoana, Dar odată ce sunt interesat, voi face tot ce este necesar pentru a-l obține. A spus Watin în timp ce se uita în ochii lui Klong. Pot fi cuvinte care par egocentrice. Dar a făcut și inima lui Klong să bată cu putere.





-A vorbi fără voință te va lega, a spus Klong pentru a acoperi simptomele din inima lui .





-De fapt, am cu ce să te impresionez, începu Watin. Făcând ca Klong să facă imediat o expresie curioasă.





-Ce se întâmplă? a întrebat Klong, încercând el însuși să-și dea seama unde se duce. Ce a făcut mai exact pentru a-l impresiona pe Watin? Dar nu se poate gândi la nimic.





-Nu o să spun, răspunse Watin. Făcând ca Klong să-și îngusteze puțin ochii când a văzut zâmbetul lui Watin.





-Vorbind așa, nu-mi spune că, dacă vreau să știu, trebuie să am ceva la schimb, îl întrerupse Klong. Îl face pe Watin să râdă de satisfacție Pentru că era pe cale să vorbească și el.







-Heh, acesta este un alt motiv pentru care sunt interesat de tine, a spus Watin zâmbind foarte satisfăcut Îi plac oamenii care sunt la deștepți. Nu-mi plac oamenii care se plâng? Și se comportă prea mult ca un copil. Nu-mi plac oamenii slabi care vorbesc încet sau vorbesc doar puțin si i se înroșește ochii și  plâng. Pentru că stilul lui de viață nu funcționează că la majoritatea oamenilor normali Watin are nevoie de cineva care să fie gata să-i fie alături in orice chestiune și poate accepta și identitatea lui.







Nota⚠️ Ca și Roman la ales pe Keith după instinct asa a făcut și Watin in concluzie oameni puternici au nevoie lângă ei de oameni cu caracter puternic pentru a putea face față provocărilor.







-Huh! Dacă nu sunt asa cum crede profesor până acum, probabil că o să mă pierd în fața profesorului. A spus Klong, privind înapoi. Watin râse încet.





-Chiar dacă îmi urmezi gândurile, Dar vreau să te pierzi oricum, spuse Watin.

Klong icni la cuvintele directe ale lui Watin.





-Nu iti face griji. Când va veni acel moment voi avea grijă de tine, spuse Watin ca și cum ar fi făcut o promisiune

.

-Viseaza, a spus Klong, întorcându-se.





-Deci sunt cineva căruia îi place să facă visele să devină realitate, nu un visător. Watin a răspuns imediat și el.





-Uau! M-am săturat să vorbesc cu profesorul. Deci, o să mă lași să mă întind și să mă odihnesc? Poți vorbi. Klong se prefăcu că apucă pătura subțire și o scutură ușor să se pregătească să doarmă. Este de asemenea, o modalitate de a alunga  pe Watin , Klong simți inima că deja lucrează prea mult.





   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum