Capitolul 20

1.1K 45 4
                                    

Capitolul 20

Nu după mult timp, Watin a ajuns la deschiderea noului magazin al lui Bass. A venit destul de multă lume. Pentru că magazinul lui Bass este destul de renumit printre actori și actrițe, atunci când noua sucursală s-a deschis, mulți oameni au venit să il felicite.

Când Watin intră în multe perechi de ochi s-au întors să-l privească, Bass, care stătea de cealaltă parte pentru a primi oaspeții, s-a întors și l-a văzut și s-a îndreptat imediat spre el.

-Credeam că Watin nu va mai veni, spuse Bass cu o voce răgușită.

-Felicitări. Watin nu a răspuns la salutul lui Bass, ci i-a trimis un coș cu flori pentru a-l felicita. Bass la primit-o cu un zâmbet.

-Sa intram. Părinții tăi sunt înăuntru, a invitat Bass. Ținându-l de braț pe Watin cu o mână, Watin nu a spus nimic. Intrând înăuntru cu o expresie calmă, putu să vadă că Bass dădea dovadă de proprietate asupra lui. Dar Watin nu era interesat.

Când sa întâlnit cu părinții lui Bass, Watin ia salutat politicos au vorbit apoui o vreme și după părinții lui Bass s-au despărțit pentru a vedea cum stau lucrurile și i-au întâmpinat pe oaspeți,

-Tocmai ai sosit? Vodka și Mark au intrat să-l întâmpine pe Watin. Watin dădu din cap. Înainte de a se întoarce să se uite la fratele mai mic al prietenului său pe care  nu îl mai văzuse de luni de zile.

-Bună, phi Tin. Tânărul ridică mâna în semn de salut.

- Nu ne-am văzut de două luni, Ram, răspunse Watin. Ram este fratele mai mic al lui Vodka, Rom mergea adesea la pub-ul lui Watin.

-Desigur. Pentru că P’Tin își petrece timpul agățat de copii, nu? a tachinat Ram înapoi, făcându-l pe Watin să râdă încet în gât.

- Vodka ti-a spus vestea, spuse Tin zâmbind.

-Desigur. Cât despre răspândirea veștii, te rog spune-i fratelui meu. Fratele meu se pricepe foarte bine la asta. A tachinat Ram, referindu-se la propriul său frate. Înainte de a fi lovit în cap de Vodka, nu foarte tare.

-Nu ne vei spune când se întâmplă ceva, a continuat Vodka. Propriul lui frate mai mic râde nu vorbea serios.

-Dar... de ce îți pasă de studenții de la institutul inamic , frate Tin? Copiii de la universitatea mea sunt mai buni, a vorbit Ram zâmbind.

-He he, spui asta din cauza copilului care te interesează. Ce copilul tau este mai ostil decât al neu, nu? Watin se uită înapoi, făcându-l pe Ram să se oprească puțin și apoi să zâmbească amuzat.

-

-Wow! P’Tin, pur și simplu îl iubesc. E un copil atât de ciudat, așa că mă întreb cum ar putea un astfel de copil să studieze la o universitate.” A răspuns Ram înainte de a ridica din sprâncene.

-Dar de unde știi? a întrebat Ram când și-a amintit. Înainte de a se întoarce către fratele său, pentru că îi spusese această poveste .

-Știu, lumea știe, a răspuns Vodka. Înainte ca toată lumea să râdă.



NOTA 😁  Ceva va da virgula...? Daca aveți vreo bănuiala da este vorba de același „Ram” din povestea lui „Dave- Si „. Deci încă o data Yeonim mă surprinde cum reușește să împletească aceste povești din Universul Love Sindrom.



-Tin, ai mâncat încă ceva? Vrei o ceașcă de cafea? Bass, care se despărțise de ceilalți oaspeți, a intrat și l-a întrebat îngrijorat pe Watin.

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum