Capitolul 15

727 44 4
                                    

Watin îl puse pe Klong să stea pe canapeaua lungă de lângă el.

Bass se apropie și se așeză lângă Watin de cealaltă parte. S-a dovedit că Watin stătea drept. La jumătatea distanței dintre Klong și Bass, Mark și Vodka s-au așezat pe aceeași canapea. Klong nu au acordat prea multă atenție lui Bass. A aranjat imediat să amestece băuturi pentru toată lumea, în timp ce Watin i-a cerut să rămână și să ajute.

-Ce ar trebui să amestecăm pentru fiecare dintre voi? a întrebat Klong în timp ce Vodka scotea lichior, iar băuturile folosite pentru a se amesteca , Watin deja le cumpărase și le pregătise.

-Eu și nenorocitul de Vodka, vne place cu sifon. Bass amestecată cu Cola pentru el. Nu trebuie să bei multă băutură alcoolică a spus Mark, așa că Klong a făcut-o așa cum a comandat. A spus prietenul lui Watin și fă-o și pentru Watin

-Tin nu ți-a spus încă care este amestecul, a întrebat Vodka tachinat. Watin a zâmbit puțin pentru că nici el nu spusese tobei. Klong a înghețat puțin când a fost tachinat.

-Ei bine, profesorul obișnuia să bea la restaurantul unde lucrez cu jumătate de normă. Deci stiu. Klong  a răspuns într-un mod normal.

Watin și-a ridicat ușor sprâncenele.

-Dar îmi amintesc că persoana care a venit să amestece băuturi alcoolice pentru mine în acea zi a fost prietenul tău, nu tu ersi la bar, de unde știi? Watin s-a prefăcut că întreba pe Klong, provocându-l acesta se întoarse imediat să se uite la chipul lui Watin.

-Profesoare, mă lași să stau și să fac băuturi? Klong se prefăcu că amenință înapoi.

Watin a râs încet și nu a spus nimic:

-Hei! Oricum, doar o mică vorbă și vei fi tăcut? Vodka strigă amuzat.

-Ii permit doar unei persoane, a răspuns Watin în timp ce se uita la Klong.

Klong s-a prefăcut că nu se uită la fața lui Watin pentru că îi era rușine.

-Deci nu bei? a întrebat Mark.

- Nu este aici doar ca să-si faca meseria ? Spuse Bass cu o voce calmă.

-Da, răspunse Klong scurt, apoi se întoarse să-i zâmbească politicos lui Bass.

-Vrei să bei? Eu nu mă supăr. Este distractiv să bei cu mulți oameni, a invitat Watin.

-Atunci nu sunt atent. Klong însuși nu a negat. Si-a făcut un cocktail. Apoi sta și bea și mănâncă gustări în același timp.

-Tin, te rog să mănânci ceva. O să mă doare stomacul. A spus Bass, luând mâncare și punând-o în farfuria lui Vatin.

Watin dădu din cap, dar nu spuse nimic. Klong îi observă în secret atitudinea lui Bass si putea ghici vag că Bass ar putea fi interesat de Watin.

-Ce vrei, Khun Mark? O voi face pentru tine, a spus klong când l-a văzut pe prietenul lui Watin care avea de gând să-și facă singur coktail.

-Nu-i nimic, stai și mănânci, a răspuns Mark, preluând rolul. Face coktail în locul lui Klong Klong  s-a întors imediat să se uite la fața lui Watin, pentru că Watin l-a pus să vină să facă băutură pentru toată lumea. Dar i s-au răpit îndatorirea.

-Dacă vrea să faca, lasă-l să faca. E și mai bine. Vei putea sta confortabil, a spus Watin. Așa că Klong nu a întrebat nimic.

-Apropo, nu-mi mai spune „Khun” și supune-mi „phi”, nu? Să ne uităm mai atent, a oferit Vodka. Mark dădu din cap în semn de acord.

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum