După ce a convenit asupra unui loc de întâlnire cu Bass, Klong s-a așezat călare pe motocicleta și a rămas tăcut înainte de a-l suna pe Watin.
(Ce se întâmplă? Klong a ieșit încă din universitate!) Întrebă Watin înapoi imediat ce răspunse la telefon.
-Phi Tin, poți merge mai întâi să cumperi singur? Trebuie doar să-l găsesc pe Song. Să mergem mai întâi să facem niște comisioane apoi, să ne întâlnim la apartament, a răspuns Klong, scuzându-se în inima lui , pentru că a fost nevoit să-l mintă pe Watin.
(Da! Sunt pe cale să ajung la magazin acum. Deci vrei să aştept să cumpărăm împreună sau ce? Întrebă Watin înapoi pe un ton normal. Nu a existat niciun fel de resentimente. Am anulat o întâlnire pentru a merge împreună la cumpărături.
-Phi Tin, cumpără-l mai întâi singur lucrurile pe care trebuie să le cumpărm sunt pe lista pe care am scris-o. Îmi pare rău, sunt foarte ocupat. Mă voi întoarce și mă voi face orez prăjit pentru ca tu să mănânci în camera ta, a răspuns Klong simțindu-se vinovat.
(-Bine, bine, pot să mă întâlnesc cu tine la apartament.) a răspuns Watin. Înainte de a mai vorbi puțin și apoi de a închide.
-Uau! Klong oftă încet. Împreună cu purtarea unei căști pentru a merge cu motocicleta sa-l vada pe Bass conform programării.
După ziua deschiderii magazinului de Bass, Klong l-a mai întâlnit pe Bass doar de câteva ori pentru că Bass a venit să-l vadă pe Watin în camera lui cu alți oameni. S-au întâlnit întâmplător când Watin l-a scos să mănânce la un restaurant.
(Huh? P’Bass a făcut o programare la același magazin universal la care a mers P’Tin. Ce naiba, poate că nu ne vom întâlni?) Se gândi Klong în secret în inima lui. Dar Bass și-a făcut o programare la un restaurant de la etajul trei.
Nu a durat mult până când Klong a ajuns la restaurantul unde si-au propus. Și-a parcat motocicleta și a mers direct sus pentru al găsi pe Bass. Klong a intrat în restaurant și a căutat pe cealaltă persoană. L-a văzut pe Bass ridicând mâna pentru a-i face semn unde să vina. Așa că Klong s-a îndreptat spre el într-un mod calm. Pe lângă al evalua pe Bass în mintea sa, Se gândi ce va face Bass?
-Bună, Klong și-a ridicat mâinile pentru a-l saluta pe Bass cu bune maniere. Bass dădu din cap cu o expresie calmă.
-Stai, spuse Bass încet. Ochii lui încă arătau dezgust față de chipul lui Klong.
Klong se aşeză pe scaunul opus.
-Ce aeste? a întrebat imediat Klong pentru a nu pierde timpul.
-Ai vrea să comanzi mai întâi o băutură, în cazul în care îți este uscat gâtul? spuse Bass pe un ton batjocoritor, despre care Klong nu știa ce înseamnă.
-Mai bine nu, vreau să vorbesc repede pentru că trebuie să merg să fac ceva mai multă mâncare pentru P’Tin. Klong vorbește despre Watin pentru a-l tachina pe Bass înapoi în Bass își musca uşor buza. Înainte de a zâmbi amuzat de ceva a făcut ca Klong să se simtă puțin nemulțumită.
-Ești jalnic, începu Bass, făcându-l pe Klong să se încrunte. S-au apropiat unul de altul fără să înțeleagă.
-Dacă ai ceva, spune-o. Nu e nevoie de un prolog. Este o pierdere de timp. Klong vorbi noroios. Suficient pentru a ști că celălalt probabil nu va veni să vorbească frumos cu el.
-Cât de bine crezi că îl cunoști pe Watin? a întrebat Bass, iar Klong părea plictisit.
-Dacă ai de gând să vorbești despre cum vă cunoașteți de la liceu și sunteți apropiați de mai mult timp decât mine, Ar fi bine să plec de aici. Klong se prefăcură că pleacă, dar a fost oprite de următoarele cuvinte ale lui Bass.
-Tin nu este cu adevărat un profesor. Klong se întoarse să se uite la Bass cu îndoială.
-Așează-te mai întâi și-ți voi deschide ochii, a spus din nou Bass. Klong s-a așezat în același loc, cu ochii plini de curiozitate și năucit
-Ce vrei să spui prin a spune că P’Tin nu este cu adevărat profesor? a întrebat Klong pe un ton serios.
Bass și-a scos iPad-ul și a deschis ceva și l-a întins lui Klong.
Klong ia iPad-ul lui Bsss să se uite la el. Imaginile și textul de pe ecran il fac pe Klong sa își încruntă sprâncenele. Când a fost un interviu cu un tânăr om de afaceri din Thailanda este la cel mai înalt nivel de influență și acea persoană este...
Watin Chakrabodin
-În caz că încă nu înțelegi. Îți spun altă poveste. Tin nu este o persoană obișnuită, așa cum vezi. Tin ti-a ascuns-o pentru că nu a vrut sa sti spuse Bass din nou.
Klong stătea și se uită la poza cu Watin într-un costum luxos, cu ochi tremurând.
-Nu e nimic altceva, nu? Atunci mă voi scuza. Îi întinse iPad-ul înapoi. Klong s-a ridicat apoi pentru a părăsi magazinul.
-Sper să realizezi că tu și Tin sunteți la niveluri diferite. Lumea ta și lumea lui Tin sunt diferite. A spus Bass pe un ton serios. Klong inspiră adânc și se întoarse să se uite la fața lui Bass.
-Știu asta de mult timp. Mulțumesc pentru avertisment. Atât a spus și a ieșit din magazin.
Klong simti că creierul lui este încețoșat și nu știu unde să merg mai departe. Capul lui se gândea acum la felul în care îl păcălise Watin. Gâtul lui Klong era uscat.
-Heh, heh, Klong și-a frecat fața cu mâna și a râs zgomotos în gât.
Batjocorindu-se când se gândea la vremea când Bass i-a pus să comande apă probabil că Bass știe că Klong va avea gâtul uscat când va știi adevărul. Klong a mers spre parcare, confuz cu privire la ce ar trebui să faca în continuare. Klong mergea pentru a părăsi mall-ul, dar a trebuit să tacă când a văzut mașina lui Watin plecând cu prietenul său pe nume Buk stând împreună. Dacă ar fi normal, Klong va întreba de ce Watim a plecat cu Buk. Dar când a aflat adevărul de la Bass despre Watin îl face pe Klong să-și piardă cunoștința și să se gândească imediat strânse puțin din dinți înainte de a ieși din mall.
Klong a mers direct în apartamentul lui Watin. Subordonatul lui Watin care are grijă de Oameni care intră și ies din lift Nu s-a gândit la nimic când la văzut pe Klong pentru că Watin comandase deja ca ori de câte ori venea Klong să poats urca. Când a intrat în lift, Drum nu a apăsat butonul pentru etajul camerei de oaspeți unde dormea des, ci a apăsat pe butonul pentru a urca la alt etaj.
Inima ii bate frenetic. Când liftul s-a oprit la etajul superior Klong iese afară s-a uitat în jur și a văzut că era o singură intrare, așa că Klong s-a îndreptat spre acea intrare. Care a atras privirile oamenilor din fața intrării în penthouse. Amândoi l-au recunoscut pe Klong . Dar s-au uitat unul la altul cu suspiciune. De ce a ajuns Klong la acest etaj?
-Scuză-mă, ce cauți aici sus? a întrebat subalternul lui Watin.
-P’Tin mi-a cerut să vin și să aștept aici, a răspuns Klong, a mințit pentru a afla adevărul.
Cei doi subalterni ai lui Watin s-au mai privit un pic, dar l-au lăsat pe Klong să intre. Pentru că a crezut că Watin a comandat cu adevărat. De îndată ce subalternii lui Watin a deschis ușa. A orovocat o durere ascuțită în piept pentru că se poate confirma că acesta este penthouse-ul lui Watin.
Klong a intrat și a cercetat împrejurimile. Decorurile indicau clar statutul proprietarului. Din holul de la intrare, continua sa mearga si găsit o cameră de zi mare Klong simți diferența dintre el si Watin din ce în ce mai mult, simțea o durere și un nod în piept. Avea simptome ca cineva care vrea să plâng, dar nu poate. E strâmt și incomod înăuntru...
-Imi pare rău domnule. Mă vei lăsa să am grijă de copil. Așa este? a întrebat Khai după ce Watin deja îl lăsase pe Buk la casa lui și tocmai se întorsese la apartament cu Sai conducând cu el.
Anterior, a avut loc un eveniment de forță majoră. Watin a fost în locul nepotrivit la momentul nepotrivit când a fost atacat de un băiat pe nume Singh din gelozie pentru un student de la colegiul lui Watin care se întâmplase să fie cu Watin în acel moment.
Acest lucru se datorează faptului că Watin s-a oferit voluntar să-l ducă Buk acasă, după ce cumpărase niste articolele care erau prea multe pentru ca Buk să le poată transporta înapoi pe o motocicletă.
Când Watin a fost lovit cu pumnul de Singha și i-a aruncat o privire care nu avea să-l afecteze. Pentru că nu a fost mare lucru și a înțeles starea de spirit a lui Singh la acel moment până când agentul de securitate a intrat să oprească situația.
Când a văzut că propriul său student se afla într-o situație proastă, l-a pus să intre și să călătorească cu el. Și l-a dus acasă după aceea a cenit direct înapoi la apartament.
-Nu trebuie să vă învinovățiți. Aceasta este o chestiune mică. Un alt lucru... este despre copiii care sunt geloși unul pe celălalt, înțeleg. Nu e nevoie să facem nimic în privința asta. A răspuns Watin. El a zâmbit puțin, deloc enervat de cei doi tineri. Singh a fost cel care l-a lovit cu pumnul și sa gândit la Klong că un pumn a fost cauza care la făcut să se agațe se Klong.
Watin se uită in parcare și a văzut motocicleta lui Klong parcata a zâmbit puțin când a aflat ca Klong a sosit. Watin îi cere lui Khao să se odihnească. Cât despre el, s-a separat imediat pentru al găsi pe Klong în camera lui.
Watin a deschis ușa și a fost întâmpinat de gol și tăcere.
-Klong, Watin îl triga pe Klong ar nu a existat niciun răspuns.
-Klong, striga Watin din nou. A intrat în bucătărie și nu la găsit a intrat în dormitor dar Klong nu era.
Sprâncenele lui Watin s-au încruntat. Când nu l-am văzut pe Klong în cameră, dar motocicleta lui Klong era parcată în parcare. Watin și-a luat imediat telefonul mobil și l-a sunat pe Klong.
(-Da) Vocea care răspundea la telefon se auzi.
-Unde ești Klong? a întrebat imediat Watin.
(-În camera lui Phi TȚin) Răspunse sunetul liniştit al lui Klong, făcându-l pe Watin conştient de anormalitatea acelui ton.
-Unde ești? Sunt în cameră. Nu te văd nicăieri Klong, a răspuns Watin, întorcându-se înainte de a auzi un râs gutural batjocoritor de la Klong.
(Ești în camera greșită? Camera în care stau acum este adevărata ta camera ?) întrebă Klong înapoi cu o voce care a devenit mai aspră, aproape țipând, făcându-l pe Watin să tacă puțin și inima lui să dispară pentru un moment când a ghicit ceva.
-Klong...esti sus, nu? a întrebat Watin cu o voce blândă, dar Klong îi întrerupse apelul. Watin a ieșit în grabă din camera temporară. Imediat, s-a dus direct la lift și a urcat la penthouse-ul lui.
-Klong este înăuntru, nu? l-a întrebat Watin pe subalternul său cu o voce liniștită.
-Da, a răspuns subordonatul lui Watin. Watin trase adânc aer în piept. Era sigur că Klong știa cine este el acum. Watin intră și îl cauta pe Klong până când îl găsi pe Klong stând pe scaunul său de lângă piscină.
-Klong, strigă Watin către Klong cu o voce blândă, în timp ce Klong stătea în tăcere privind priveliștea de dedesubt.
-Penthouse-ul tău arată bine, spuse Klong cu o voce calmă, fără să se întoarcă deloc să se uite la Watin.
-Klong, te rog, ascultă-mă mai întâi, începu Watin.
-Nu trebuie să spui nimic, înțeleg, a răspuns Klong, făcându-l pe Watin să se oprească puțin și să ridice ușor sprâncenele.
-Ce înțelegi? a întrebat Watin înapoi în timp ce se îndrepta spre el și îl apuca de umăr, dar Klong se scutură , se ridică si se întoarce să se uite la Watin cu o privire dezamăgită, inima lui Watin a sărit o bătaie când a văzut ochii lui Klong.
-Înțeleg că vrei doar să găsești ceva distractiv de făcut pentru a scăpa de plictiseala. Cum este? Este suficient de distractiv? Sa mă păcăliști. Te distrezi foarte mult, nu?! Eu sunt cel care vindecă plictiseala. Îți dau un curs bun, nu?!!! a strigat Klong stânjenit. Parcă lumea se prăbușise în fața lui .Când persoana care Klong crede că este singura persoană de lângă el când suferă si cel care îl mângâie când este trist devenise persoana care la mințit și la înșelat, Deci il face pe Klong să nu știe ce este adevărat din tot ce a exprimat Watin?
-Klong, nu este ceea ce crezi. Watin încercă să-l apuce de braț, dar Klong se îndepărta și îl împinse cu putere in piept oe Watin, fără a-l lăsa să se apropie de el.
-Klong, nu fi emoțional, bine? Hai să vorbim frumos, a avertizat Watin. Știa că Klong erau fierbinte. Așa că a trebuit să încerce să fie calm.
-De ce mi-aș folosi emoțiile? Oamenii ca mine sunt așa. Nu pot să mă prefac că sunt la fel de calm ca tine. Strigă Klong furios la Watin. Fața lui Klong era roșie de furie.
Subordonații lui Watin care au auzit zarva se grabesc sa vina imediat să vada, Klong aruncă o privire peste el și un zâmbet tachinator îi curbă buzele.
-Heh, mă dai oamenilor tăi. Vrei să mă arestezi și să mă arunci din apartament? a întrebat Klong sarcastic.
-Ieși afară. Watin se întoarse să-și alunge subalternii care ezitau, dar când văzu privirea ascuțită a lui Watin, a trebuit să se retragă așa cum i-a ordonat Watin.
-Și tu ești cu adevărat influent. Oamenii tăi trebuie să râdă că am venit aici ca să fiu un prost pentru ca tu să mă păcăliști, a spus Klong cu nonșalanță.
Watin ridică mâna pentru a-și freca fața, obosit că Klong nu s-a gândit să-l asculte deloc.
-Ce ști despre tine Klong? a întrebat Watin pentru că a vrut să știe ce știe Klong despre el? El va putea explica. Dar întrebarea lui Watin îl face pe Klong a gândit în alt mod.
-Nu știu nimic despre tine! N-am știut niciodată, de aceea sunt așa de prost! Klong striga tare la Watin.
-Klong, ascultă ! O să scap de prostia mea. Watin l-a certat pentru că s-a uitat de sine, făcând să se oprească puțin . Ochii i-au ars când a auzit asta. Watin însuși a tăcut imediat când și-a dat seama că i-a vorbit accidental sarcastic lui Klong.
-Klong, nu pot…
Dintr-o dată!
Fața lui Watin se întoarse la forța loviturii lui Klong. Care este lovit exact acolo unde a fost lovit de Sing. Prin urmare, colțul gurii lui Watin a crăpat până când a țâșnit sânge. Watin a tras aer în piept și s-a uitat la Klong în tăcere. Klong în sine s-a zvâcnit brusc când a văzut sângele din colțul gurii lui Watin.
-Ești cu adevărat un nenorocit. Cum mi-ai rupt încrederea? spuse Klong scurt și a vrut să plece. La început, Klong avea multe lucruri pe care voia să il întrebe. Dar acum simțea că a rămas fără energie pentru a cere.
-Klong, unde te duci? Watin se apropie de Klong.
-Nu am timp să stau sau să vorbesc despre nimic. Trebuie sa merg la munca. Nu sunt super bogat ca tine. Să-mi acord timp să fac lucruri pentru a scăpa de plictiseală, a spus Klong, privind înapoi.
-Încă nu ne înțelegem. Nu il voi lăsa pe Klong să meargă nicăieri. Watin vorbi cu o voce profundă.
Klong se uită atent la chipul lui Watin.
-Nu vreau să vorbesc. Și nu ai dreptul să mă oprești. Și dacă folosești forța cu mine sau vin subordonații tai să mă opreasca. Voi lupta până voi muri.A spus Klong amenințător pentru că în adâncul sufletului știa că Watin nu ar îndrăzni să-i facă rău.
Watin văzu hotărârea în ochii lui Klong și oftă încet. În acest moment Klong era fierbinte și cu siguranță nu era pregătit să-i asculte explicatile.
-Încă un lucru, phi Tin. Chiar nu știu dacă ascult ce îmi explici voi mai putea să cred asta vreodată în tine? spuse Klong cu o privire îndurerată în ochi, pe care Watin o văzu și s-a simțit la fel de chinuit.
-Astăzi, îl voi lăsa pe Klong să meargă primul. Dar ți-am spus că cu siguranță nu te voi elibera Klong. Klong este doar al neu, spuse Watin, cu vocea atât de gravă încât Klong era îngrijorat în secret. Dar și-a păstrat simptomele.
Klong se uită din nou la chipul lui Watin. Înainte de a se întoarce și de a pleca. Watin strânse din dinți într-un mod inexpresiv. El trebuie să știe de la cine știe Klong despre el? Și va trebui să înțeleagă și Klong cât mai repede posibil
Klong a ieșit din camera lui Watin simțindu-se epuizat. E ca și cum întregul corp este ușor și gol. Subordonații lui Watin il privi confuzi pe Klong, Klong nu-i pasă de nimeni. A coborât din lift până la propria motocicleta și a ieșit imediat din apartamentul lui Watin. Pleoapele sunt fierbinți, iar durerea se răspândește pe partea stângă a pieptului. Aproape că a căzut de pe motocicleta de mai multe ori, dar Klong a reușit să-și recapete calmul și să ajungă la magazinul lui Sin.
Klong a intrat în magazinul lui Sin ca o persoană fără suflet, Frați și surorile din bar, strigă salutări dar Klong nu răspunse nimănui și intră drept în spatele barului.
Klong face totul ca de obicei. Dar nu este normal pentru toată lumea. Mai ales pentru Sin și Song până când cei doi nu au suportat și s-au apropiat de prietenul lor care stătea în față ștergând pahare.
-Klong, ești bine? a întrebat Song pe un ton serios. Klong se uită la prietenul său și dădu din cap. Dar nu a spus nimic, Song stătea și se uita cu atenție la Klong pentru că era sigur că Klong trebuie să aibă vreo problemă și trebuie să fi fost puțin tulburătoare pentru el.
Zgomot!
Paharul din mâna lui Klong a alunecat și s-a spart. Îl face pe Klong să strângă strâns dinții pentru că era supărat pe sine pentru că nu se putea stăpâni Sin a intrat pentru a găsi o altă persoană.
-Ce se întâmplă? întrebă Sin, uitându-se la Kling care era aplecat pentru a ridica bucățile sparte de sticlă.
-Mi-a alunecat din mână, phi, răspunse Klong cu o voce calmă. Sin se uită la față lui Song. Iar Song clătină din cap înainte și înapoi cu o expresie tensionata.
-Klong, ai vrea să te odihnești mai întâi ? Nu te-am lăsat să te odihnești pentru că Ai spart paharul. Dar te las să te odihnești pentru că starea ta chiar nu este în regulă, a spus Sin cu o voce serioasă. Pentru că Klong este cu adevărat diferite de orice.
-Sunt bine, phi Sin, a răspuns Klong.
-Ești, dar nu accepți asta. Nu știu în ce te-ai băgat, dar nu sunt mulțumit de situația ta acum. Serios, ai uitat să-ți iei sufletul? a întrebat Sin puțin în glumă pentru că nu a vrut să il facă pe Klong sa se simta presat.
Klong oftă din greu.
-Cred că ar fi bine să stau și eu o noapte, răspunse Klong agreabil. În propria sa stare de spirit La început, a crezut că întâlnirea cu mulți oameni ar ajuta să uite de ceea ce a întâlnit. Dar nu este deloc asa. Afectează munca care urmează să fie făcută. Dacă continuă să lucreze în timp ce amestecă băuturi pentru clienți s-ar putea să aibă amestecul greșit.
-Oh, daca mâine ești bine, atunci vino la muncă, a spus din nou Sin. Apoi Klong și-a scos șorțul pentru a se întoarce la cămin.
-Dacă vrei să cumpăr ceva, sună și spune-mi, a spus Song. Klong a dat din cap și a mers direct spre mașină. Song și Sin poate doar să priveasca cu îngrijorare
Buzzz....buzzzz...Buzzz...
Telefonul lui Song vibra în pantaloni. Așa că l-a luat și a văzut că era numărul lui Watin pe care îl înregistrase.
-Da, profesore. Song a răspuns imediat la telefonul lui Watin.
-Klong a ajuns la bar.
-Da dar sa si s-a întors Profesore, este ceva în neregulă? a întrebat Song când cealaltă parte a intrebat de Klong, dar Watin a spus că nu era nimic înainte de a întrerupe apelul. Song s-a uitat la telefonul mobile cu îndoială, dar a revenit la lucru ca de obicei.
👊....👊....👊.....👊
-Oh, parca ai vrut ca Klong să gătească pentru tine, nu-i așa, Tin? Atunci de ce ai apărut aici? a întrebat Wayu în timp ce se aflau în camera privată a lui Watin de la cazinou. Watin stătea și bea alcool, cu fața încordată, singur.
-Sunt chestiuni care trebuie rezolvate, răspunse Watin încet. Wayu a fost surprins de atitudinea fratelui său. Pentru că este diferit.
Watin a cărui viață era incoloră acum niciun zâmbet nu s-a întors. Wayu s-a întors să se uite la fața lui Sai. Sai a zâmbit slab. Asta l-a făcut pe Wayu să știe că trebuie să fi fost o problemă. Până când ușa camerei a fost bătută. Împreună cu cei trei prieteni ai săi care intrau cu un zâmbet
-De ce ești încântat astăzi? De ne-ai rugat sa venim să bem aici. A salutat Vodka cu expresia lui obișnuită. Mark a mers înainte iar Bass îi zâmbi ca de obicei.
-Stai jos, Sai, pregătește băuturi pentru prieteni mei, le ordonă Watin subalternilor săi cu o voce calmă.
Mark se încruntă ușor. Când devine conștient de anormalitatea prietenului tău Dar încă nu am întrebat nimic.
-Tin, ți-am adus prăjituri cu migdale. Nu este prea dulce, așa că o poți mânca cu cafea. Bass a pus borcanul cu fursecuri pe masa de sticlă în fața lui. Watin se uită în gol la fața lui Bass.
-Ai inclus sinceritatea? a întrebat Watin, făcându-i pe toți să se oprească puțin.
Bass îi zâmbi lui Watin fără să se gândească.
-Da, am pus sinceritate. Pun dragoste de fiecare dată când fac desert, a răspuns Bass.
Watin zâmbi tachinat.
-Ești sigur, Bass? Nu faci ceva ipocrizie? a întrebat Watin cu o voce puțin mai aspră.
-Hai! Tin, ce se întâmplă? a întrebat Vodka curios. Cât despre Bass, stătea cu gura strânsă puțin.
-Despre ce vorbești? a întrebat Bass cu dezaprobare
Ping! Phlaeng!
-Nu-ți mai plesnești numele, Bass!! a strigat Watin tare în cameră, împreună cu a trântit un pahar de vin pe masa de sticlă până când paharul i s-a spart în mână.
Bass tresări, iar ochii lui erau roșii:
-Tin, calmează-te, il avertizează Mark .
-Am fost calm în toți acești ani, Mark. De ce, Bass, de ce trebuie să te amesteci în treburile mele? Chiar dacă nu există Klong Eu nu sunt interesat de tine in acest sens. Mereu am fost clar. Deci de ce iti place sa te amesteci în treburile mele? a întrebat Watin cu o voce furioasă. Venele de la tâmple îi pulsau și se umflau până când Mark a trebuit să se miște să stea cu Watin pentru a-și ține prietenul în brațe.
-Pentru că acel copil nu este potrivit pentru Tin! a spus Bass cu regret.
-Nimeni nu este potrivit pentru mine în opinia ta restrânsă. Pe cine iubesc? Nu ai dreptul să te amesteci. Până și tata și mama care m-au crescut nu i-a deranjat sau nu a ajuns să îmi spuns dacă acea persoană este potrivită sau nu pentru mine. Deci cine ești tu? Cine crezi că ești?! a înjurat Watin cu voce tare, cu trupul tremurând de furie. În timp ce Mark Rodka și Wayu încă nu înțeleg totul.
-Deci, cât timp crede Tin că îl poate ține ascuns pe acel copil? N-ar fi mai bine să știe ? strigă Bsss în fața lui Watin.
-Plănuiam deja să îi spun lui Klong. Dar Klong ar trebui să știe din gura ta, Watin se ridică și îl certa pe Bass de furie.
Nu a durat mult până când Watin a aflat cu cine se întâlnise Klong înainte de a veni la el, până când și-a dat seama că este Bass. Acum toată lumea știe ce s-a întâmplat.
-Klong știe deja despre asta, phi Tin? a întrebat Wayu șocat. Se uită la fața lui Bass cu aceeași nemulțumire.
-De ce... de ce nu se uită Eatin la mine? De ce nu mă iubește Tin? Sunt bun cu Tin în toate. Accept totul. Întotdeauna am fost lângă tine, dar Tin nu se mai uită la mine... de ce? Bass se ridică și lovi pieptul puternic al lui Watin.
Mark și Vodka s-au ridicat repede pentru al trage pe Bass. Mark îl împinge pe Watin. L-a păstrat la distanta pentru că ii era teamă că Watin îl va lovi cu siguranță.
-Pentru că nu te iubesc. Este un lucru atât de simplu. De ce nu ai înțelege dacă ai învăța să privești adevărul? Dacă accepți adevărul, nu vei fi rănit așa. Dacă as putea să ma întorc în timp nu as mai avea de gând să beau, nu am avut de gând să-ți fac asta, ești ?. Întreabă-te mai întâi chiar te gândești bine la mine? Știu ce ai pus în secret acolo în paharul meu in noaptea aceea să beau. Dar sunt un prost pentru că am avut încredere în prietenii mei. A fost o greșeală, a strigat Watin într-o serie de cuvinte. A aflat totul mai târziu. Pentru că l-am auzit pe Bass vorbind cu persoana care ia dat amplificatorul sexual. Apoi Watin la urmat în secret și a așteptat acea persoană mai târziu. Până când a fost de acord să spună tot ce voia să știe ca Bass a amestecat medicamente pentru ca Watin să le consume.
-Este adevărat, Bass? a întrebat Vodka, uluit pentru că nu au știut niciodată. Știa doar că Watin era beat și a făcut sex cu Bass. De asemenea, Bass nu se aștepta ca Watin sa știe .
-Am fost de acord să nu vă vorbesc sau să ma plâng de nimic pentru că am văzut ca ești un prieten. Și speram că vei fi un prieten bun, dar probabil m-am înșelat, a spus Watin simțindu-se trist.
Bass a plâns imediat. Până când Vodka a trebuit să-l îmbrățișeze cu îngrijorare.
Hă, îl iubesc pe Tin, spuse Bass cu o voce tremurândă.
-Nu rosti cuvântul dragoste. Dacă tot nu poți face diferența dintre a iubi și a dori să câștigi, sunt lucruri diferite, a spus Watin cu o voce calmă. Bass suspină din nou.
-Phi Tin, mâna ta sângerează, a spus Wayu când a văzut sângele curgând din mâna fratelui său, deoarece Watin a fost tăiat de sticlă spartă.
-Sai, te rog pune pe cineva să aducă trusa de prim ajutor, Wayu s-a întors grăbit și a ordonat. Subordonatul lui Watin sa dus imediat înainte ca Sai să se grăbească să o ia.
Bass încă stă acolo plângând.
-Cred că ar fi mai bine să-l iau pe Bass înapoi mai întâi, a spus Vodka, pentru că dacă rămânea, ar duce doar la ceartă nesfârșită.
Mark dădu din cap. Cât despre Watin, nu a spus nimic. Deci Vodka il susține și îl scoate imediat pe Bass din camera lui Watin.
-Înțelegeți de ce v-am adus pe toți aici? a întrebat Watin, Mark a venit în timp ce stătea și își spăla rănile.
-Înțeleg, a răspuns Mark. O parte din el dorea ca prieteni săi să-și suprime emoțiile. Și vrea ca cineva să fie lângă Bass când trebuie să fie trist.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...