-Unde ai fost? La început ai spus că ești în penthouse ,a întrebat Vodka, când l-a văzut pe Watin intrând pe ușa propriei case după ce prietenii lui au intrat și s-au așezat lângă subalternii pe care i-a trimis Watin.
-Sunt aici, a răspuns Watin, privindu-și prietenii cu o privire severă, înainte de a se așeza pe canapea.
-Credeam că Tin se duce astăzi în camera de divertisment, a spus Bass, zâmbind înainte de a se ridica și de a se așeza lângă Watin.
-Sunt leneș, a răspuns Watin într-un mod normal
-Ai vrea să te așezi și să bei lângă piscină? a sugerat Watin, pentru că în penthouse-ul lui există și o mică piscină.
-Oh, ce bine, voi putea vedea și priveliștea, a răspuns Mark înainte ca toată lumea să plece.
-Ei stăteau lângă piscina privată a lui Watin, subordonații lui Watin rămânând nu departe în caz că Watin suna sau avea o urgență. Watin le-a dat ordine să facă gustarea și să pregătească totul corect. Apoi s-au așezat, au băut împreună și au vorbit o vreme, până când Wayu a venit să li se alăture.
-Vino, Wayu, hai să bem ceva împreună, îi făcu semn Vodka, așa că fratele mai mic al lui Watin s-a îndreptat spre ei, ridicând din sprâncene când l-a văzut pe Watin.
-Dacă ești aici, cine se uită la acel copil? a întrebat Wayu, uitând și neștiind că fratele său nu le-a spus prietenilor povestea lui Klong, făcându-i pe cei trei prieteni, în special pe Bass, să se întoarcă să se uite la chipul lui Watin imediat.
-La cine te uiti? Întrebă imediat Vodka, curios.
-Nimeni, răspunse Watin încet.
Wayu și-a apăsat buzele, când și-a dat seama că deja i-a dat mai multă muncă pentru fratele său, Wayu a știut de fapt că propriul său frate nu a vrut să-l ascundă, pur și simplu nu o spune pentru că îi este prea lene să-i spună prieteni.
-Nu mă minți, ai ceva să ne spui, despre acel băiat Ai Wayu vorbește, nu este băiatul care te-a făcut să investești în el, ce, ești chiar profesor universitar?, a întrebat Mark.
Watin însuși era gata să zâmbească cu colțul gurii, pentru că din când în când aveau ceva care urma să vină după Watin. Cât despre Bass, stătea uitându-se la fața lui Watin cu o expresie serioasă.
Watin a oftat ușor, apoi s-a uitat la frățiorul său, pentru că deja poate ghici că prietenii lui probabil îl cunosc pe Klong, din cauza lui Wayu.
-Ei bine, Klong era bolnav, așa că l-am adus aici să am grijă de el, i-a răspuns Watin prietenului său într-o manieră normală, făcându-i pe cei trei să facă ochii mari de șoc, pentru că nu credeau că Watin va lăsa pe cineva necunoscut în propriul său spațiu.
-Unde este? În camera ta? a întrebat Vodka.
-Nu, în camera de jos. Încă nu vreau să știe cine sunt, așa că nu i-am spus asta, a răspuns Watin fiind sincer, Bass s-a ridicat, și-a mușcat buza și a părut să se relaxeze puțin. ,
-La naiba Tin, vorbesti serios? Nu m-am gandit niciodata ca vei aduce pe cineva aici in afara de noi, a intrebat Vodka curios.
-Tin nu l-a adus aici, ci doar l-a ținut în camera de jos, ca și ceilalți bodyguarzi, a spus Bass, parcă s-ar consola. Watin se uită la Bass în tăcere, dar nu spuse nimic.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...