Astăzi este sâmbătă, ziua în care Watin nu trebuie să meargă la universitate, dar a venit să lucreze în propria firmă, să curețe munca rămasă din zilele precedente.
Klong venise să ajute la infirmerie în timpul prânzului său obișnuit, ceea ce l-a făcut pe Watin să se simtă încrezător că Klong nu-l disprețuia prea mult, Watin își găsește mereu probleme cu Klong, uneori Klong scăpa, alteori nu, alteori țipa la el dar în cele din urmă, când Watin l-a prins și l-a sărutat, Klong a răspuns și el fără tragere de inimă.
Watin se așează, citește și semnează cu severitate hârtiile, pentru că nu venea în fiecare zi la firmă ca înainte, așa că trebuie să facă totul mai temeinic și mai atent; Poate părea obosit, dar Watin a simțit că atunci când a devenit profesor și l-a cunoscut pe Klong, l-a relaxat mai mult, deși munca este încă grea.
Cioc.... Cioc....
A bătut la ușa biroului lui Watin din companie, alături de Wayu care a deschis ușa, urmat de secretara lui Watin care se ocupă de companie, cât pentru joburile negre, va fi treaba lui Sila.
-Te rog, am vorbit mai întâi cu domnule Pakpoak, Wayu i-a vorbit secretarei lui Watin cu o voce calmă, cealaltă parte și-a plecat ușor capul și a pus dosarul pe biroul lui Watin.
-Acesta este un document care detaliază antreprenorul care a făcut licitația, deja am reușit să-l găsesc. Domnul Watin va face o programare, dacă doriți să vină cineva și să vorbească cu dumneavoastră, l-am informat deja pe Khun Sila ca să poată face iar o întâlnire cu fiecare dintre ei, a spus tânăra secretară
-Eh, nu e nevoie să il informezi pe Sila, spuse Wayu parcă nemulțumit, făcându-lo pe tânăra secretara să-și coboare imediat capul cu o expresie plictisită. Watin s-a întors să se uite la fratele său mai mic cu ochi fioroși, pentru că știa foarte bine de ce fratele său mai mic spusese asta, făcându-l pe Wayu să stea calm pe canapea, cu brațele încrucișate.
-Mulțumesc foarte mult Pakpoak, îmi pare rău că ai venit să lucrezi într-o vacanță ca asta, a spus Watin calm celuilalt, pe un ton normal. Firma lui este închisă sâmbăta și duminica, dar Watin a venit să elibereze lucrul, l-a sunat pe Pakpoak să vină să vadă și el lucrul.
-Nu contează, n-am avut ce face azi, dar mâine nu voi putea veni, am niște treburi, Spuse Pakpoak încordat.
-Bine, dacă am ceva de lucru, lasă-mi un bilet pe masă, a răspuns Watin, Pakpoak și-a plecat capul în semn de acceptare.
-Stai, o să cer și raportul despre operațiunile interne, să-l duc acasă să-l citești, dacă totul a fost pregătit, poți să te întorci și să te odihnești, a răspuns Watin, care nu a vrut să fie un șef prea dur cu angajatii lui. Pakpoak a dat din cap înainte de a părăsi biroul lui Watin, Watin s-a întors să-l privească pe Wayu cu ochi nemișcați.
-Nu-l hărțuiește, spuse Watin, făcându-l pe Wayu să se ridice încruntat, pentru că fratele lui mai mare nu i-a luat partea.
-Atunci de ce este aici? a întrebat Watin.
-A venit să mă ajute cu munca mea, în cazul în care aveam îndoieli și întrebări, atunci mi-a putut explica, a răspuns Wayu, pentru că atunci când fratele său nu s-a alăturat companiei, el în calitate de vicepreședinte trebuia să se ocupe de totul în locul lui. . Watin s-a uitat cu bună știință la fața fratelui său înainte ca Watin să continue să se uite la document, fără să-l mai întrebe pe fratele său mai mic. Wayu bâjbâia, de parcă ar fi vrut să întrebe ceva.
-Să verificăm soldul contului pentru a vedea dacă este corect, a spus Watin fără să se uite la el, Wayu a trebuit imediat să meargă să-l ajute la munca lui Watin. Cei doi au lucrat împreună o vreme.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...