⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ Buna dimineața tuturor ❤️ Astăzi vin in exclusivitate cu o poveste magică♥️Haideți♥️♥️ să îi cunoaștem mai bine pe cuplu secundar Sila❤️ Wayu...
Lectura Plăcută tuturor 🩷
+++++++++++++++++++++++++++++
Printre studenții în halate de absolvire rude și prieteni toată lumea avea zâmbetul pe buze. Pentru că astăzi este ziua absolvirii. A studenților care au absolvit programe de licență printre ei există un tânăr pe nume Wayu Chakrabodin, fiul cel mic al familiei Chakrabodin, care deține cea mai mare companie imobiliară din țară.
Pe lângă faptul că are o afacere imobiliară, Această familie mai are și alte afaceri. Gray se află în spatele multor altele. Mai ales la cazinou, Wayu are un frate mai mare pe Watin. Pe care Watin învaţă să moştenească afacerea şi Atotputernicia moștenită de la tatăl lor Wayu se pregătește să devină O persoană care își ajută și propriul frate.
-Phi Tin, phi Sila, nu a venit? l-a întrebat Wayu pe propriul său frate.
Sila este fiul lui Ah Hin. Care este un subordonat apropiat al tatălui său Y Thai că familia Sila are și o casă în zona casei familiei, de asemenea Tatăl lui Wayu îl iubea pe unchiul Hin ca pe un alt frate mai mic
Sila, care avea aproximativ aceeași vârstă cu Watin. Au crescut învățând împreună și am devenit prieteni apropiați. Și acum Sila este pe cale să moștenească slujba de la tatăl său însuși, fiind un bodyguard apropiat și pentru Watin.
-Cauta un loc de parcare, a răspuns Watin cu o voce calmă.
-Acest frate mai mare al lui Wayu a fost o persoană liniștită din timpuri imemoriale. Mai mult, trebuie să învețe despre îndatoririle familiei. Cu cât îl face mai serios pe Watin decât oamenii de aceeași vârstă Wayu îi era destul de frică de propriul său frate mai mare.
Era o persoană căreia îi plăcea să cerșească în copilărie, dar de cele mai multe ori mergea să cerșească la prietenul fratelui său mai mare Sila. Deoarece Sila a crescut cu el de când era copil și a avut mereu grijă de el.
-Vino acolo.
Watin dădu din cap spre alt coridor. Wayu s-a întors să privească și a zâmbit larg. Înainte de a se grăbi să găsească un trup puternic cu o papusa dinozaur în brațe, care îi plac lui Wayu Se repezi imediat să îmbrățișeze talia Silei.
-De ce ai întârziat atât de mult? a întrebat Wayu zâmbind. Sila a zâmbit încet.
-Îmi pare rău, a trebuit doar să vin și să fac o comisie, a răspuns Sila,
-P’Tin îl folosește prea mult pe P’ Sila a spus Wayu, iar Sila a râs încet în gât. .
-Iată un cadou. Nu stiu ce sa cumpar. pentru că am văzut că ai totul, așa că ți-am cumpărat o păpușă, spuse Sila cu blândețe. Wayu a primit-o cu un zâmbet.
-Orice îmi dă phi Sila, îmi place, a spus Wayu cu inima bătând cu putere.
Uitandu-se la chipul lui întunecat și frumos al persoanei de lângă el s-a simțit puțin stânjenit. Nimeni nu-l cunoștea pe acel om. Il Iubește în secret pe phi-ul lui apropiat... Sila, de multă vreme. Dar nu am îndrăznit să dezvăluie propriile sentimente .
Wayu s-a gândit că astăzi va mărturisi propriile sentimente pentru ca Sila să le cunoască. Din cauza multor acțiuni ale lui Sila față de el a fost mai special decât celelalte din trecut.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...