Capitolul 17: Sila 💙 Wayu

772 37 0
                                    

-Și acum? a întrebat Wayu mai departe. El a recunoscut că inima i-a dispărut pentru un moment când la auzit pe Sila vorbind acum o clipă.

Sila întinse mâna și frecă capul lui Wayu.

-Aceasta este acum casa noastră, a răspuns Sila pe un ton serios, făcându-l pe Wayu să zâmbească. Și la îmbrățișat pe Sila

-Nu mă lasă. Sila l-a îmbrățișat pe Wayu înapoi, pentru ai oferi siguranță .

-Da, nu plec nicăieri. Dacă o să plec te iau cu mine, a spus Sila din Sentimentele reale nu sunt spuse ca să-i placă lui Wayu în niciun fel.

-Dar uneori trebuie să lucrăm separat, a spus Wayu. Sila zâmbi ușor.

-Asta e treaba. Sila a râs și a răspuns.

-Cred că ar fi mai bine să mergem acasă. Vreau să te uiți la casă și să vezi dacă vrei să o redecorezi.

-Ai schimba ceva? De fapt, casa asta tocmai a fost terminată de curând. Am venit o singură dată să montez mobila, a spus Sila, așa că cei doi au ajutat să ridice lucrurile. Lua geanta din mașină pentru a intra în casă. Această casă este o casă cu un etaj. Dar este împărțit perfect în zone. Există un balcon cu vedere la câmpurile de orez, la munți verzi și, cel mai important, există o mică piscină. Făcandu-l pe Wayu să zâmbească lărg imediat

-Foarte frumos, phi Sila, a spus Wayu entuziasmat. Sila s-a ridicat și a îmbrățișat din spate.

-Ne  jucăm în apă în seara asta? Poți vedea stelele foarte clar aici, a invitat Sila, iar Wayu a dat imediat din cap.

-Și câmpurile de orez de aici aparțin lui Phu Sila? a întrebat Wayu mai departe.

-Da, dar îl închiriez unchiului Kong pentru a cultiva pământul, a răspuns Sila. Wayu dădu din cap recunoscator.

-Vremea nu este atât de caldă. Îmi place foarte mult. Wayu vorbește cu un zâmbet apoi se uită la câmpul de orez din față înainte ca acesta să zâmbeascs în jos și fără să spună nimic, Wayu  și-a aplecat fața să se uite.

-Ce este? a întrebat Sila, văzând expresia tristă de pe chipul lui.

-Wa... Îmi imaginez că sunt singur aici și nu știu cum să fac fata dureri din inimă, a spus Wayu pentru că a crezut invers că, dacă Sila ar fi fost căsătorită și ar avea o familie, Wayu nu ar putea face față.  Cu siguranță va trebui să plece departe ca să se poata împacă cu asta.

-Iubitule... Sila se aplecă și îl sărută pe obraz.

-Nu te mai gândi la asta. Acum suntem împreună. A spus Sila reconfortant. Wayu a putut să zâmbească încet.

-Așa este, discursul ăla distruge complet atmosfera. Dar cu o atmosferă bună ca aceasta, să facem carne de porc la grătar în această seară, a invitat Wayu.

-Da, dar înainte de cină. Ce vrei să mănânci la prânz? O voi face pentru tine, Sila răspunde și să întreb înapoi.

-Tot ceea ce face phi Sila Wayu poate mânca de toate, a răspuns Wayu liniștit. Înainte, cei doi au vorbit despre mâncare și au mers să stea în casă să se odihnească.

-Deci, adormi? și-a spus Sila. În timp ce el și Wayu stăteau  împreună uitandu-se la televizor în casă Sila a simtit apoi o greutate mare pe umerii lui. Cand sa uitat in jos la Wayu, a vazut ca cealalta persoana dormea deja.

Sila zâmbi ușor stia că noaptea trecută Vayu era atât de entuziasmat încât nu putea dormi bine. Mai trebuia să se trezească si devreme, așa că Sila și-a luat încet iubitul și l-a purtat ca să-l ducă să doarmă într-un dormitor confortabil, a făcut totul complet tăcut, l-a făcut chiar și conștient că era purtat când îl dusese deja pe Wayu să doarmă în dormitor. Sila a ieşit şi s-a uitat care sunt ingredientele pentru gătit .

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum