Capitolul 28

903 54 4
                                    

-Bună, a răspuns Klong la telefon pe un ton normal.

(Phi Klong...P’Klonkg...Ajută-mă din nou... vocea fetei este mai tare. Dar Klong o recunoscu drept vocea surorii sale Acest lucru l-a făcut imediat pe Klong să-și încrunte sprâncenele.

-Ce se întâmplă cu tine? întrebă Klong pe un ton încordat. Watin se uită suspicios la Klong.

(... Mae Kaew... huh... P’Klong... Tar nu știe cât de mult nu poate vorbi pentru că era foarte speriată.

-Tar, calmează-te și vorbește încet. Ce se întâmplă? Ce a făcut nenorocita aia nebuna? a întrebat Klong supărat.

(Huh, Mae Kaew m-a adus să ma vânda... Huh, phi Klong, te rog ajută-mă) Sunetul cuvintelor lui Tar a făcut ca Klong să amorțasca.

-Ce naiba se întâmplă? Ce vinde? Tar, te rog spune-l clar, a întrebat din nou Klong. Acum simțea că propriile mâini îi tremurau. Watin a văzut apoi am știut că trebuie să fie ceva în neregulă. Așa că i-a luat telefonul mobil lui Klong și a pornit difuzorul. Klong se uită la fața lui Watin cu confuzie. Dar expresia de pe chipul lui Klong era blocată și puțin stresata.

(Huh, phi Klong, te rog ajută-mă.) Tar pare să fie atât de speriată încât nu se poate controla. Dar nu înainte ca Klong să întrebe din nou. Am auzit vocile oamenilor. Furând telefonul mobil de la Tar.

(Aduceți-o aici. Să vorbim singuri nu vom putea vorbi dacă plângem așa?) O voce de bărbat a răsunat pentru ca ei să o auda.

Watin și-a încruntat imediat sprâncenele.

(Buna, esti fratele mai mare al acestui copil?) O voce de bărbat a întrebat:

-Da! Cine ești tu? Ce i-ai făcut surorii mele mai mici? a întrebat Klong înapoi înfuriat. Acum era foarte îngrijorat de propria lui soră mai mică.

-Nu contează cine sunt băiete. Dar te-am contactat să-ți spun să ca vreau cei Trei sute de mii de baht, te rog înapoiazai șefului meu. Dacă nu primim banii înapoi astăzi, o voi lua pe micuța ta sora cu mine.) Cealaltă parte a răspuns.

Watin i-a trimis imediat un mesaj lui Sila să intre în această cameră.

-Ce banii, nu știu nimic, răspunse Klong. Watin ținea mâna lui Klong.

(Mama ta vitregă Îi datorez șefului meu 300.000 de baht și nu are bani să plătesc dobânda, dar l-am contactat și i-am spus că o va aduce pe sora ta mai mic pentru a plăti dobânda. Dar sora ta mai mica a implorat și a spus să te contactez să pot obține banii înapoi. De aceea am lăsat-o sa sune.) Cealaltă parte a răspuns.

Klong scrâșnește din dinți. Era foarte supărat pe mama lui vitregă.

-Și unde este chestia aia? a întrebat Klong furios.

Sila care a deschis usa era pe cale sa intrebe. Dar Watin ridică mâna ca să-l oprească sa scoata un sunet, Sila se opri brusc pentru un pic. Apoi a venit  lângă Klong și Watin.

(S-a întors deja înapoi. S-a plătit deja, dar Șeful meu este amabil și îți da șansa să-ti recuperezi sora.) Cealaltă parte a spus
Klong își strânse pumnul.

-Întreabă-l daca pe seful lui il cheamă Sathorn, nu?!! Șopti Watin.
Klong îşi încruntă imediat sprâncenele pentru că nu înţelegea Ce legătură are asta cu Sathorn? Watin dădu din cap către Klong sa întrebe.

-Seful tau, Este  Khun  Sathorn?na întrebat Klong în timp ce a spus Watin. Cealaltă parte a fost puțin tăcută.

(Da, de unde știi? Dar să-ți spun mai întâi. Dacă această problemă ajunge la urechile poliției, cei care vor suferi este familia ta). Cealaltă parte a răspuns.
Klong a simțit o mare căldură în piept. Privind chipul lui Watin pentru ai cere părerea despre ce să facă în continuare.

-Întreba unde să duci banii? Watin a vorbit cu Klong. Klong se întoarse să întrebe cealaltă parte, așa cum spuse Watin. Când bărbatul îi spune locul Watin ia spus lui Klong că îi spună celuilalt că ar dori timp să pregătească banii. Si îl va contactacta din nou. Klong a spus totul așa cum i-a spus Watin.

(Da, oricând, dar nu mai târziu de astăzi, insistă cealaltă parte.

-Aș vrea să vorbesc cu sora mea mai mică. Klong voia să fie sigur că sora lui mai mică va fi bine.

(, P’Klong) S-a auzit sunetul suspinelor lui Tar. Klong și-a strâns ușor buzele când a auzit-o pe sora sa .

-Opreste-te din plâns. O să te iau înapoi, spuse Klong cu o voce severă. Pentru că nu am vrut ca sora sa mai mic să știe că de fapt tremur din cauza a ceea ce s-a întâmplat.

(... P’Klong, vino repede. Îmi pare rău.... eu... )Tar încearcă să spună multe lucruri.

-Nu vorbi. Vorbim mai târziu. Dar deocamdată fii puternica. Nu am avut niciodată o soră mai mică care să fie slabă, i-a spus Klong surorii sale mai mici. Tar a răspuns înainte ca apelul să fie tăiat .

-Despre ce este vorba, phi Tin? De unde știi că acea persoana este khun Sathorn? l-a întrebat imediat Klong pe Watin, din curiozitate și anxietate.

-Ce s-a întâmplat, , Khun? Sila care tocmai intrase  ia fost suficient să înțeleaga o parte din semnificație, dar vreau să știe toate detaliile.

-Mama vitregă a lui Klong o va duce pe sora mai mică a lui Klong să o vândă  lui Sathorn, dar e bine că i-a permis surori mai mici a lui Klong să-l sune pe Klong pentru a obține bani în schimb. Watin i-a spus lui  Sila povestea.

-Deci ce ai de gând să faci în privința asta? Sila a întrebat mai întâi părerea lui Watin.

-Pregateste cecul pentru ca eu să-il duc. Atunci lasă-l pe Sai să pregătească oamenii. Trebuie să mergem să-l găsim pe Sathorn, spuse Watin pe un ton serios. Sila a acceptat schimbul înainte de a pleca în grabă.

-P’Tin, despre ce este vorba? Te rog spune-mi, l-a întrebat Klong pe Watin fără a înțelege acum era foarte confuz de incident. Watin trase adânc aer în piept și strânse strâns mâna lui Klong.

-Drum, ascultă-mă. De fapt, am aflat înainte de asta, mama ta vitregă este dependent de jocuri de noroc, i-a spus Watin lui Klong.

-Atunci de ce nu mi-a spus phi Tin? a întrebat imediat Klong.

-La început nu m-am gândit la nimic. Dar când Klong s-a certat cu tatăl său ,apoi ai fost acuzat că ai furat aur din casă. Am trimis oameni să investigheze si au obținut dovezi că mama ta vitregă,  Klong a fost cea care a amanetat aurul, dar nu am avut șansa să-i spună lui Klong. Și după noi  eram in dezacord așa că am uitat complet de această chestiune. Nu credeam că se va întâmpla așa ceva. Îmi pare rău, a spus Watin cu o voce blândă.
Klong se uită la chipul lui Watin și își strânse ușor buzele.

-Nu trebuie să-ți ceri scuze. Nu sunt deloc supărat pe tine din cauza asta. P’Tin nu știa că acel șarpe otrăvitoar ar îndrăzni să facă așa ceva. Chiar vreau să știu cum îi va spune tatălui său. Dacă Tar nu vine acasă, spuse Klong, simțind furie în interior pentru mama lui vitrega.

-Dacă i-a dat-o lui Sathorn. S-ar putea să folosească motivul ca sora lui Klong a fugit cu un bărbat. A răspuns Watin în timp ce se gândea. Klong a scrâșnit din dinți când a auzit.

-Mă duc să te ajut. Atunci o să-i smulg masca aia de șarpe otrăvitor. Știu exact cum este, spuse Klong furios. Apoi a vrut  să coboare din pat, dar Watin îl apucă primul de braț.

-Calmează-te, cu siguranță îl voi lua pe Klong să-si ajute sora mai mica, dar lasă-i pe oamenii mei să se pregătească mai întâi. Trebuie să mergem într-un mod care să nu ne dezavantajeze. Cred că acum e mai bine să mergem să facem un duș și să ne răcorim mai întâi. Cred că sora ta e in  siguranță, și să vadă ca nu e nimic în neregulă cu Klong, a spus Watin calm pentru a calma . Klong se uită o clipă la chipul lui Watin.

-Ce zici de cei trei sute de mii de baht? a întrebat Klong când și-a dat seama că nu avea atât de mulți bani și a putut vedea că Watin avea să plătească acești bani, ceea ce l-a făcut pe Klong să se simtă rău.

-Nu îți  face griji pentru bani acum. Pot plăti Klong. Știu că Klong nu este fericit, dar vom vorbi din nou despre asta după ce o vom ajuta pe sora ta.

-Să mergem , a oferit Watin pentru că nu a vrut ca Klong să fie stresate în nici un caz.

Klong se uită la chipul lui Watin cu o senzație de tremur în piept. Nu știa cum să-i mulțumească lui Watin.

-Nu te gândi prea mult. Du-te să faci un duș înainte de a pleca. Mă duc să văd dacă oamenii mei sunt pregătiți? a spus Watin în timp ce îi mângâia  capul lui Klong, făcându-l pe Klong să se simtă foarte atins înăuntru.

Klong a fost de acord să se ridice și să meargă să facă un duș. Cât despre Watin, a ieșit să-și vadă subalternii.

După ce am pregătit totul Watin la adus și pe Klong să mearga la hotelul unde este Sathorn. Care este un hotel ce apartine companiei lui Watin.

-De ce au venit și au închiriat o cameră la hotelul tau? a întrebat Klong cu curiozitate, iar în inima lui era foarte îngrijorat pentru sora lui.

-Ar fi ca și cum ai câștiga ca un copil, probabil că vrea să se simta că si un client al fratelui meu. Trebuie să am mare grijă de tine. Răspunse Watin cu nonșalanță pentru că, de fapt, nu-l mai vedea pe Sathorn în cameră.
Klong dădu din cap și oftă încet, cu ochii ațintiți asupra lui drumului, Watin luă mâna lui Klong și o strânse ușor și îi aruncă un zâmbet cald de încurajare. Klong zâmbi și el încet în schimb. Klong are sentimente  și era sigur că orice ar fi, Watin cu siguranță îl va ajuta să-și aducă sora înapoi. Nu după mult timp a ajuns la hotelul lui Watin. Angajații au venit în grabă să-i ne ureze bun venit, dar Watin i-a lăsat să meargă la muncă ca de obicei. Watin l-a dus pe Klong și subalternii lui în cameră. Sathorn este înăuntru

Camera în care a venit Sathorn era deschisă. Este o suită de familie deoarece este spațioasă și are trei dormitoare. Sila s-a dus să apese pe soneria din fața camerei. La scurt timp după ce subalternii lui Sathorn au deschis ușa din curiozitate, Klong a vrut să se grăbească în acea cameră dar Watin îl ținu primul de mână.

-Ce faceți? a întrebat confuz subalternul lui Sathorn.

-Am afaceri cu șeful tău. Te rog spune-i că il caut. Watin vorbea încet. Cealaltă parte și-a plecat ușor capul și a dispărut înăuntru.
După un timp, deschise ușa pentru a-i lăsa pe Watin și pe ceilalți să intre înăuntru. Doi dintre subalternii lui Watin stăteau de paza la ușă. Cât despre Sai și Sila au intrat cu Watin și Klong.

-Ce vânt te-a purtat la mine? Te rog, ia loc. Sathorn ieși să-i ureze bun venit și îl puse să stea în hol.
Klong și-a căutat imediat propria soră, dar nu a putut-o vedea.

-Unde este sora mea mai mică?! Klong, incapabil să suporte, la întrebat pe Sathorn cu o voce aspră. Sathorn părea ușor confuz.

-Imi pare rău că nu ți-am spus în avans. Dar mă simt ca persoana ta, să suni un debitor pentru a obține bani pentru a-si răscumpăra sora, nu? a întrebat Watin.
Sathorn se încruntă uşor. Înainte de a deschide ochii când a înțeles ce a spus Watin.

-Ah, lumea este într-adevăr rotundă, hehe, a râs Sathorn, pentru că nu credea că persoana pe care o aștepta era Klong, persoana lui Watin.

-Du-te și adu-o pe copila aia, s-a întors Sathorn către subalternii săi. Curând, Tar a fost scoasa dintr-o cameră cu lacrimi curgându-i pe față.
Klong vrea să intre și să-și găsească sora. Dar oamenii lui Sathorn l-au reținut primii, iar Watin însuși la tras pe Klong .

-Huh, P’Klong, îi strigă Tar lui Klong cu un sunet de hohote. Klong scrâșnește din dinți. Se întoarse să se uite la faţa lui Sathorn.

-Nu cred că în zilele noastre cauți lucruri care jignesc oamenii. Plus că este încă un copil, spuse Watin mai reținut. Sathorn scoase un zgomot ușor în nas.

-De fapt, nu vreau să fiu o persoană. Dar cred că să te agăți de rahat este mai bine decât să te agăți de pipi. Cel puțin acest copil ar trebui să poată face niște bani pentru mine, a spus Sathorn zâmbind.

-La naiba! Sora mea este încă un copil. Nu ai conștiință? strigă Klong cu furie. Tar însuși stătea tremurând de partea lui Sathorn.

-Cred că ar trebui să-ți păstrezi copilul calm, Khun Watin, spuse Sathorn, nemulțumit de Klong care țipa în față lui. Watin îl apucă de braț pe Klong și îl strânse ușor.

-Trebuie să-l înțelegi puțin. Este normal ca el să fie îngrijorat pentru sora lui mai mica. Watin a vorbit în numele lui Klong, dar în adâncul său era și nemulțumit de Sathorn.

-Dacă ești atât de îngrijorat, de ce ai lăsat-o pe sora ta mai mică să fie considerată de la sine înțeles. ? întrebă Sathorn pe un ton batjocoritor.

-Nenorocitule , Klong voia să sară și să-l lovească pe Sathorn în față, dar nu voia că lucrurile sa se complice mai mult .

-A fost un eveniment neașteptat. Cred că ar fi bine să nu-ți pierzi timpul. Femeia care a adus acest copil să-ți șlefuiască florile pentru tine. Cât datorează și cât este dobânda? a întrebat Watin pentru a nu pierde timpul. Pentru că il va face pe Klong și  mai neliniştit decât atât.

-I-am împrumutat 300.000 baht, 100.000 baht cu dobândă, în total 400.000 baht, a răspuns Sathorn.

-Atunci voi plăti dobânda pentru ca ti-a dat copilul pentru 100.000 de baht. Este în regulă? a oferit Watin. Dar Sathorn zâmbi răutăcios.

- E prea ușor, Khun Watin. Dacă doriți să răscumpărați acest copil Chiar vreau toți banii. Atât copacul, cât și florile așa cum am spus copila asta probabil îmi va câștiga mulți bani, a spus Sathorn, încercând săl provoace pe Klong. Acesta respiră adânc pentru a-și înăbuși emoțiile, si a încercat să nu danseze după cuvintele lui Sathorn.

-Timp! Pentru că e dificil să mănânci așa. Chiar dacă nu te poti compara cu P’Tin, spuse Klong fără să cedeze cu ușurință, făcând ca fața lui Sathorn să se încordeze imediat.

-Phi Tin nu cred că trebuie să facă ceva atât de murdar ca tine. El încă merge departe și are mai mult respect decât tine. Spuse Klong din nou sarcastic. De fapt, Klong nu știa până la ce nivel era faima lui Watin. Și care este statutul lui Sathorn? Voia doar să facă niște comentarii sarcastice celeilalte persoane. Dar chiar i-a înjunghiat inima lui Sathorn.

-Ești doar un copil, ce știi? Este doar treaba nouă. Nu este atât de diferit, spuse Sathorn furios.
Gura lui Watin se curbe într-un zâmbet, mulțumit că Klong a putut să-i întoarcă vorbele lui Sathorn pentru al irita.

-Vom vorbi în afara subiectului? De acord  vrei un total de patru sute de mii, nu? Întrebă Watin din nou.

-Da, dacă primesc patru sute de mii. Îți voi returna acest copil imediat, a răspuns Sathorn, privind la Klong puțin enervat.

- Sila, adu-mi cecul, spuse Watin.
Sila îi înmână imediat cecul și stiloul lui Watin.

-Phi Tin, asta... klong a simțit că sunt prea mulți bani.

-Ți-am spus că vom vorbi mai târziu, repetă Watin. Klong a trebuit apoi să-l lase pe Watin să semneze un cec pentru Sathorn de patru sute de mii.

-Nu vă faceți griji că cecul va fi respins. Știi foarte bine cât de bun este creditul meu, spuse Watin, tachinandu-l pe Sathorn.
Sathorn este enervat pe Watin, dar nu poate face nimic.

- Alt lucru... nu vreau un copil ca acesta. Dacă ar fi mai în vârstă, ar fi interesat. Atunci poți să iei copilul, a spus Sathorn, dând din cap către propriul subaltern, iar Tar a fost eliberată. Tânăra a alergat în grabă spre fratele ei, însuși  Klong și-a îmbrățișat repede propria soră.

-Hă, P’Klong... P’Klong, mi-e frică, strigă Tar, făcându-lo să plângă de uşurare când fratele său a venit să o salveze

-Nu-i nimic. Te voi duce înapoi chiar acum, spuse Klong. Watin se întoarse apoi către Sathorn.

-Ce zici de contractul de împrumut pe care l-ai făcut? Watin a întrebat despre documente, iar Sathorn le-a dat cuiva pentru a le aduce lui Watin cu bună-credință. Odată cu semnarea banilor, Watin a luat documentele și le-a trimis la Sila pentru a le păstra.

-Atunci mă scuz, sperând că nu ne vom mai întâlni în această situație, a spus Watin înainte de al ajuta pe Klong care o îmbrățișa pe sora lui mai mică  și să il scoată imediat pe Klong din această cameră.

Klong și-a îmbrățișat sora până la mașină. Tar încă plângea și tremura.

- Ne voi întoarce la apartamentul neu, Klong, spuse Watin, dar Klong clătină din cap înainte și înapoi.

-Eu vreau sa merg acasa. Trebuie să fac aranjamente acolo astăzi. Tatăl meu trebuie să poată deschide ochii acum, spuse Klong pe un ton serios. Nu putea să lase această chestiune sa dureze prea mult timp.
Watin a văzut intenția lui Klong. Așa că i-a spus să conducă imediat la casa lui Klong. Pe drum, Tar i-a spus că mama vitregă  a spus că o va invita pe Tar să meargă la mall. Tar a venit cu încredere până a fost adusă la hotelul în care stătea Sathorn. Mama vitregă a lui Klong i-a spus lui Tar că a trecut să vadă o prietenă, dar norocul a fost că Tar a lust telefonul mobil și a putut suna.

- Nu-o voi lăsa nepedepsita, spuse Klong printre dinți strânși.

- Calmează-te, Klong. La urma urmei, ea este o femeie. Nu fi prea dur, a avertizat Watin. Klong dădu din cap. Curând au ajuns la casa lui Klong. Iar tatăl lui Klong este acasă.

-Am ajuns, Klong și-a scos imediat propria soră din mașină. Oamenii lui Watin s-au dus și au apăsat pe sonerie să cheme oamenii din casă.

După un timp, tatăl lui Klong a ieșit și i-a privit pe toți confuz.

-Klong, Tar, ce se întâmplă? a întrebat tatăl lui Klong confuz, făcându-l pe Klong să ghicească că tatăl său încă nu știa că Tar ar fi putut să nu se mai întoarcă aici din nou

-Unde este femeia aia veninoasa, părinte? întrebă Klong cu asprime.

-Ce se întâmplă? Vă rog să vorbiți frumos. Cine sunt acești oameni?, a întrebat tatăl lui Klong confuz. Se potrivește ca mama vitregă a lui Klong care nu cunoștea situația și a ieșit din casă.

-Cine este aici? a întrebat mama vitregă a lui Klong înainte să-i facă ochii mari, când văzu că Tar stă  în faţa casei cu Klong , Klong a plecat de lângă sora lui și s-a dus imediat să-și găsească mama vitregă

Slap!!! Slap !!!

Klong își strânge mâna și o plesnește pe cealaltă persoană de două ori violent cu furie
Făcându-l șocat pe tatăl lui Klong pentru că Klong nu s-a inteles niciodată cu mama vitregă. Tatăl lui Klong a făcut o mișcare pentru a-l opri. Dar oamenii lui Watin s-au dus să-l  blocheze, în timp ce Watin stătea nemișcat și privea.

-Ce este asta, Klong? Oprește-te acum. Cine ești și cum ai venit să-mi invadezi casa? a întrebat cu asprime tatăl lui Klong.
Tar a alergat și și-a îmbrățișat tatăl.

-Tata.... Mătușa Kaew, a vrut să mă vânda. Ha ha. P’Klong, a venit sa ma ajute, I-a spus Tar tatălui său, plângând, și nu a numit-o pe mama vitregă „Mama”, făcându-l pe tatăl lui Klong să se oprească brusc. Klong și-a prins mama vitregă și a aruncat-o jos la pământ în fața casei, lângă locul în care stătea tatăl lui Klong.

-Cum e, scumpa soție a tatălui? A luat-o pe fiica tatălui și a dat-o unui colector de datorii pentru creditori. Tatăl meu știe? Sau tatăl este implicat în asta! strigă Klong cu voce tare.

Tatăl lui Klong rămase uluit și se întoarse să se uite la fața soției sale.

-... nu este adevărat, Khun. Tar se furișează din casa pentru ca găsi un bărbat si nu îndrăzneste să iti spuna. Așa că am spus doar că merge cu prietenii. Mama vitregă a lui Klong a venit totuși cu o scuză.

Klong îsi ridică piciorul pentru a o lovi. Dar a fost tras mai întâi de Watin.

-Klong, calmează-te, a avertizat Watin înainte de a se uita la tatăl lui Klong. Trebuia să se întindă și să vorbească. Pentru că toba este foarte supărată.

-Aș vrea să nu mă prezint acum. Dar am venit să confirm ca ceea ce spun Klong și Tar este adevărat, spuse Watin încet.

-Serios, Kaewta? Chiar mi-ai luat copilul să îl vinzi? Tatăl lui Klong s-a întors și a întrebat cu o voce crăpată.

Mama vitregă a lui Klong s-a grăbit să se agațe de piciorul tatălui lui Klong. Și clătina din cap înainte și înapoi

- Nu este adevărat, Khun. Cum o să folosesc pe Tar ca să „lustruiască floarea” cuiva. Nu este nicio problemă este din nou despre bani. Trebuie să mă crezi. Mama vitregă a lui Klong încă nu accepta că a fost demascata .

-Cred că nu trebuie sa spui mare lucru am toate dovezile. Știu că până și tu l-ai păcălit în secret pe soțul tău că-ți vizitezi mama în afara orașului. Dar, de fapt, ai trecut adesea granița spre Poipet pentru a paria. Watin vorbi și se întoarse din nou către tatăl lui Klong.

-Cat deespre aur si învinovățirea lui Klong pentru că la furat, am și dovezi că soția ta a fost cea care l-a amanetat, a continuat Watin înainte de a se întoarce să ridice dovezile la Sila și să le înmâneze tatălui lui Klong să vadă. Tatăl lui Klong a deschis imediat și s-a uitat la dovezile din dosar înainte
Încet, și-a ridicat capul pentru a privi pe Klong cu ochi plini de vinovăție. Când vazu totul Klong s-a uitat și la tatăl său cu același regret.

-I-am spus tatălui. Dar tata nu m-a crezut niciodată, spuse Klong, cu vocea îndurerată Așa că Watin a trebuit să se întoarcă și să-l țină de mână pe Klong.

-Kaewta, chiar ai făcut toate astea? a spus tatăl lui Klong, epuizat după ce a aflat adevărul.
Mama vitregă a lui Klong tăcu din nou pentru că nu se putea certa cu nimic.

-Nu vă faceți griji că sunteți urmărit de recuperatorii de datorii. Pentru că am plătit pentru asta, iar acum îmi datorezi bani. O să pun pe cineva să te ducă mai întâi acolo pentru a gestiona toate documentele contractului și  ratele.
Te voi trimite înapoi să lămurim chestiunile de familie, spuse Watin înainte de a întoarce capul la subalternul său și să-i dea un semnal. Doi dintre subalternii lui Watin merg spre mamei vitrege a lui Klong, si o conduse la mașină.

-Unde mă duceți băieți... voi? Vă rog să mă ajutați. Kaewta a strigat către tatăl lui Klong după ajutor. Dar tatăl lui Klong nu s-a întors să o vadă.

Cât despre Klong, se uită la Watin confuz pentru că Watin nu-i spusese până acum că se va ocupa și de banii pierduți în acest fel.

- Ți-am spus, vorbim mai târziu, spuse Watin când a văzut fața lui Klong privindu-l .

-Imi pare rău, Tar. Aproape că ți-am distrus viața, a spus tatăl lui Klong, simțindu-se vinovat și rănit de alegerea sa greșită de a le da o noua mamă celor doi copii. Tatăl lui Klong se uită la el cu ochii roșii

-Klong, lui tata... îi pare rău, a spus tatăl lui Klong.
Klong înghiți cu greu. Împreună cu reţinerea presiunii de la fiecare poveste din trecut

- Nu cred că este o idee bună, cred ca tacă ar trebui să intre primul în casă, îl întrerupse Watin.

-Atunci, te rog, vino, a spus tatăl lui Klong, deși încă se întreba cine era Watin. Tatăl lui Klong a luat-o pe Tar în casă. Watin îl împinse ușor pe Klong din spate și dădu din cap pentru ca Klong să intre. Klong îl urmă inevitabil pe tatăl său în casă.

- Stai primul, spuse tatăl lui Klong, uitându-se în continuare la el mereu.

-Îți mulțumesc foarte mult că mi-ai salvat fiica, a spus tatăl lui Klong, recunoscător.

-E în regulă. Am ajutat din cauza lui Klong, a spus Watin sincer. Tatăl lui Klong se uită la fiul său cu rușine în inimă.

-Ce ai de gând să faci acum?a întrebat imediat Klong pentru că a vrut stie asta cel mai mult

-Cum vrei să se descurce tata? Poți să-i spui tatălui. Nu vreau să iau din nou o decizie greșită, a spus tatăl lui Klong îndurerat. Tar încă suspina încet pe pieptul tatălui său.

-Dacă îi cer tatălui să se despartă de aceea femeie și să iasă din casa asta, tata ar putea să o faca? a întrebat Klong pe un ton serios.

-Dacă asta vrei, tata o va face. Tatăl însuși nu vrea ca această poveste sa se mai repetă de două ori. Acest lucru este prea mare pentru a fi acceptat, a spus tatăl lui Klong, mângâind ușor capul Tar.

-A fost vina mea că am vrut să adaug o altă femeie în casă pentru că am văzut că Tar era singura femeie din casă. Tatălui îi era teamă că Tar se va simți inconfortabil, așa că am adus-o pe Kaewta. Dar nu credeam că se va întâmpla așa ceva, a spus tatăl lui Klong cu o voce de angoasă care aproape că a costat-o viitorul pe fica lui.

-Pot locui aici. Nu ma mai simt incomod, a spus Tar cu o voce tremurata. Tatal lui Klong a îmbrățișat-o si a consolat-o pe fica sa, simțind aceeasi cantitate de durere.

- Îmi pare rău, fiule, spuse tatăl lui Klong, cu vocea tremurândă.

Klong trase adânc aer în piept, nu era supărat și nici nu-și ura tatăl, ci era doar dezamăgit. Când am văzut cât de vinovat s-a simțit tatăl meu, era parcă uşurat greutatea din inima lui a dispărut.

-Va rămâne Klong mai întâi cu tatăl său acasă? a întrebat Watin, dar Klong a clătinat din cap.

- O să merg și eu cu tine, a spus Klong. Watin dădu din cap.

- P’Klong nu stă cu mine și cu tata? a întrebat Tar, cu vocea tremurândă. Klong se uită la chipul tatălui său a văzut că tatăl lui așteaptă. Răspunsul este același.

-Mă voi întoarce când tata va termina sa se ocupa de toate, a răspuns Klong.
Tatăl lui Klong se uită vinovat la fiul său.

-Părinte, nu trebuie să te gândești prea mult. Am și chestiuni personale de clarificat. Vin mai târziu, a spus Klong pe un ton serios. Tatăl lui dădu din cap.

-Atunci, Klong și cu mine trebuie să ne scuzăm să plecăm mai întâi. Nu-ți face griji pentru  Kaewta, o voi trimite înapoi după ce mă ocup de contrac, repetă Watin înainte de a se ridica, urmat de o Klong .

-Stai, a strigat primul tatăl lui Klong. L-a făcut pe Watin să facă o pauză.

-De ce mi-ai ajutat familia? Care este relația ta cu fiul meu? a întrebat tatăl lui Klong confuz.
Watin se întoarse să se uite la  față lui Klong. Klong întinse mâna și ținu mâna lui Watin mai întâi, apoi se întoarse să se uite la chipul propriului tată.

- P’Tin este iubitul meu.

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum