Capitolul Special 3: Watin 💙 Klong 🔥🔞⚠️

1.5K 47 10
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️⚠️

-Nu te întorci diseară? întreba cu o voce liniștită. În timp ce vorbea cu Watin la telefon in seara zilei aproape de terminarea cursurilor de la universitate, după ce și-a terminat certificatul de vocație, inițial urma să meargă la muncă dar Watin a cerut să-și continue studiile. Încă doi ani de facultate pentru a obține o diplomă. Klong a fost de acord să continue să studieze, iar Song la urmat pentru a studia împreună.

(Trebuie să zbor la Singapore. Îmi pare rău că nu m-am întors. Mănâncă și cina.) spuse Watin cu vinovăție pentru că azi  Klong a promis că gătește pentru el dar la final Watin a trebuit sa plece .
Klong oftă încet în secret.

-E în regulă, Tin. Când ajungi acolo, te rog să găsești ceva de mâncare. Spuse Klong îngrijorat.

În acest timp, Watin are un proiect de a deschide cazinou in străinătate ascuns într-un hotel.


Țările în care cazinourile sunt legale nu au mari probleme, dar in țările care nu sunt legale încă este o problemă. Watin a trebuit să meargă și să construiască relații cu oameni mari.

(Da, dacă ajung acolo, te sun.) spuse Watin.

Klong a acceptat schimbul înainte de a închide. Se întoarse să se uite la mâncarea pe care o terminase. Și apoi s-a așezat la masă cu un sentiment slab în inimă. Înainte de a te hotărî să-l puna într-o cutie spoi a făcut un duș și sa îmbracat ca să iasa afară. Oricum, nu vreau să arunce mâncarea pe care am făcut-o cu siguranță, dar dacă o mănânca singură, probabil că nu o va termina pe toata.

-Dacă phi Tin nu zbura brusc spre Singapore. Probabil că nu ai fi gătit atât de mult, nu? Vocea lui Song se auzi după ce Klong s-a apropiat de casa unde stătea Song. Aceasta este o casă pe care Sin a cumpărat-o nu prea departe de magazinul de băuturi, astfel încât să fie mai ușor atât pentru el, cât și pentru Song.

-Klong ti-a adus să mănânci și încă încearci să-l tachinezi. Sin a împins capul lui Song nu prea tare și a adus o farfurie cu orez pe care el o luase deja și l-a pus jos pentru el.

-Phi Sin, acesta este soţia ta. Poţi s-o plesneşti. Dezbaterea nu este serioasă. Înainte ca Sin să se aşeze lângă el şi să-i întindă lui Klong o farfurie cu orez.

-Nu fi prea entuziasmat, te-am împins, nu te-am lovit”, a spus Sin cu voce tare înainte de a se întoarce spre Song.

-Bine că ai venit mai devreme. Altfel, aș fi gătit deja mâncarea. A spus Sin zâmbind.

-Ești leneș, doar spune-mi. Știi Klong indiferent de tam-tam, spune-mi. Mergem să mâncăm la restaurant daca nu vreai să-mi faci ceva de mâncare. Song murmură în fața lui în timp ce se uita ușor la Sin.
Klong ststea și zâmbi ușor.

-M-am plâns și dat tot am făcut-o? a întrebat Sin înapoi uitandu-se la Song, Song zâmbit dulce înainte de a-și freca obrajii de umărul puternic a lui Sin,

-Asa este, phi Sin este cel mai bun din lume. Song spuse măgulitor, făcându-l pe Sin să râdă afectuos.

-Tu și Sin. Arătati foarte fericiti. Uneori sunt gelos pe tine și pe Song, a spus Klong. Făcându-i pe cei doi să se întoarcă imediat să se uite la prietenul lor.

-Sunt gelos pe tine. La ce nivel de oameni ai ajuns, arăți ca un om de afaceri miliardar? Eu și Sin trebuie să contribuim la gestionarea barului altfel mi-e teamă că magazinul va pierde bani. În unele luni, este foarte stresant. A spus Song sincer.

-Dar ești fericit, nu? a spus Klong din nou, făcându-i pe Sin și Song să tacă puțin.

-Vorbești de parcă nu ești mulțumit de relația ta cu Khun Watin. Întrebă Sin confuz.

Klong zâmbi gânditor.

-Sunt fericit, phi. As fi foarte fericit daca ar avea mai mult timp sa petrecem împreună. Încerc sa-l înțeleg ca e treaba lui întotdeauna am avut răbdare. Nu am avut niciodată o problema cu munca lui chiar am înțeles pentru că mă duc deseori să-l ajut, dar în ultima vreme nu a fost deloc cu mine. Luna asta am petrecut o zi sau doua împreună. În unele nopți se întorce târziu și dacă nu sunt încă treaza, merg la companie. Eu însumi merg la facultate, a spus Klong prietenilor săi.

-Te-ai plictisit? A întrebat Song înapoi, Klong clătina din cap înainte și înapoi.

-Nu mă plictisesc niciodată. Dar există unele sentimente de dezamăgire. Înțelegi asta? Explica Klong, Song dat din cap în semn de recunoaștere.

-Gândește pozitiv. Că vei avea propriul tău timp, vei avea libertatea de a merge oriunde și vei putea veni și pleca”, a spus Song optimist. Pentru că nu vreau ca prietenul lui să se gândească prea mult.

-Ce dracu este libertatea? Crezi că P’Tin nu are subordonați? Știe totul oriunde mă duc, a spus Klong amuzat. Nu m-am simțit deloc rău.

-Înseamnă că este foarte gelos și îngrijorat pentru tine. Altfel, nu ar lăsa oamenii să te urmeze as, a spus Sin.

Klong rămase nemișcat puțin înainte de a da din cap. Pentru că și el gândește așa.

-Vrei să mergi la magazin astăzi? îl invită Song. Klong se gândi un moment înainte de a da din cap. Pentru că Watin nu s-a întors in seara asta.

-Ce? Poți să stai și să te uiți la telefonul tău mobil.Song a intrat pentru a saluta un prieten. După ce l-a invitat la magazinul de băuturi al lui Sin Klong stătea la tejgheaua barului la care lucrase anterior. Magazinul lui Sin s-a extins și a adăugat mai multe decorațiuni până a devenit cunoscut în întreagul oras. Klong a venit și el să stea și să bea, ajutându-l pe Sin să aibă grijă și de clienți. Dar Klong s-a uitat mai mult la telefonul mobil pentru că Watin nu l-a sunat încă.

-Aștept ca phi Tin să ma sune. Nu știu dacă am ajuns la Singapore încă, se plânse Klong, tragandu-si respirația

Sin a ieșit și a scos o farfurie cu salată de caju.

-Iată-te, vrei să mănânci și nu te duci să-l iei. Ai nevoie să ți-l aduc Eu ? Vrei să te hrănesc ? Sin ia spus propriul său iubit nu vorbea serios.

-Asta e bine, phi Sin. Te rog, dă-mi-o. Song s-a prefăcut că il atinge pe Sin înainte ca Sin să fie enervat și să impinga fruntea lui Song.

-Uită-te la asta, Klong nu il lăsa să te deranjeze prea mult , îi spuse Sin lui Klong înainte de a merge să ia clientul. Apoi ii lăsa pe cei doi să stea și să vorbeascs ca prieteni,

-Phi Sin este bun. Chiar dacă te mai cearta, dar si-a urmat inima, a spus Klong zâmbind.

-Te comporti ca și cum phi Tin nu te lasă să faci ce vrei. Este mai indulgent decât P’Sin. Song a spus-o pentru că era adevărat. Klong zâmbi puțin.

-Mă gândesc la tine cu P’Sin și râd. La naiba! Cum ai îndrăznit să-l rogi pe Sin să facă sex cu tine din curiozitate. ” A spus Klong când se gândea la povestea lui Song și Sin, care și-au început relația pentru că Song dorea încerce.

-Deci phi Sin nu este mai nebun pentru că sa jucat cu mine?, a strigat amuzat și Song, pentru că Song înșiși încă nu înțelegea la acel moment de ce au avut curaj.

-Cred că și phi Sin ar fi interesat. Altfel, nu ți-ar fi răspuns, așa că s-a întâmplat? În cele din urmă, ati ajuns să va îndrăgostiți , A spus Klong tachinător, zâmbind.

-Dar m-a și rănit. La dracu și apoi ai ieșit cu o fată. Spunând asta mi-a făcut rău. Song s-a plâns. Nu s-a gândit prea mult la asta, pentru că în acel moment relația lui cu Sin nu era clară.

-Și după ce a-ti fost într-o relație serioasă? A mai fost vreodată cu cineva? Întrebă Klong mai departe.

-Niciodată, dar sunt mulți oameni care se apropie de el. Ai văzut? Mai ales clienți de sex feminin. Song dădu din cap spre Sin care vorbea cu un client obișnuit. Klong se întoarse să privească și zâmbi puțin.

-Ești puțin gelos? V-ați certat vreodată unul cu celălalt? a întrebat Klong, curios.
El și Watin au avut câteva mici certuri, mai ales pe prostii. Dar nu s-au certat niciodată violent pentru că Watin era mereu calm cu Klong. Klong însuși are uneori un temperament fierbinte, dar când  întâlnește un Watin rece, devine și el rece.

-Obișnuiam să ne certam. Dar P’Sin a spus că are grijă de clienții săi. În mod normal, așa a fost tot timpul. Până când eu însumi a trebuit să stau și să mă gândesc la asta. Este așa  cum a spus el, este de datoria lui. Și dacă trebuie să stau și să fiu geloasă ar trebui sa ne certam unul cu celălalt de fiecare dată când are grijă de clienți. Nu este o problemă, eu sunt cel care este obosit, așa că mă uit doar in alta parte, dar sunt niște clienți care vor să încerce lucruri, a spus Song în glumă.
Klong a continuat să-și asculte prietenul și a continuat să bea.

-Deci poți să te întorci la apartament, nu? a întrebat Song când și-a amintit că și-a văzut prietenul bând multe pahare.

Watin i-a dat o mașină să meargă la cursuri și unde are nevoie pentru că Klong a avut un accident de motocicletă odată. Așa că Watin l-a forțat să conducă o mașină.

-Da, dacă nu mă descurc, cineva va veni să mă ia. Dacă ar trebui să ghicesc, în acest moment probabil că este cineva care a parcă în apropiere în fața magazinului, Klong a vorbit de parcă ar fi avut clarviziune. Oamenii lui Watin și-au parcat de fapt mașina pentru a avea grijă de Kking în afara magazinului.

-O, nu bea până la punctul de a te îmbăta. Dacă vrei să mănânci ceva, spune-mi ma duc eu însumi, dar dă-mi banii . Haha. A spus Song râzând înainte de a se așeza să vorbească despre alte lucruri.

Timpul a trecut până când magazinul s-a închis. Klong și-a luat apoi rămas bun de la prietenul său pentru a merge acasă. Klong merge spre mașină dar oamenii lui Watin se îndreptară spre el.

-Khun Klong, poți să conduci? a întrebat Kowit, care acum este responsabil de monitorizarea și îngrijirea lui Klong.

Kling clătină din cap în semn de aprobare.

-Khun Kowit, poți te rog să mă lași acasă la tatăl meu? a întrebat Klong.
Kowit își ridică ușor sprâncenele.

-Nu te întorci la penthouse? a întrebat Kowit.
Klong scutură din cap înainte și înapoi.

-Vreau să mă întorc să-mi văd tatăl și sora mai mica. Săptămâna trecută nu m-am dus să-i văd, a spus Klong zâmbind.

-Oh, da, atunci îți da-mi și cheile de la mașină, a spus Kowit înainte că Klong să îi dea cheile de la mașină.

Kowit s-a apropiat și a vorbit cu un alt bodyguard care îl însoțea, spunându-i să conducă până la Casa tatălui lui Klong , Klong a urcat și s-a așezat lângă șofer, ceea ce era normal pentru Klong dacă nu este prezent Vatin , Klong nu  sta singur pe bancheta din spate pentru că este atent cu garda de corp a lui Watin.

-Cine a mers cu P’Tin? a întrebat Klong după ce a stat un timp în mașină.

-P’ Sila și Sai, a răspuns Kowit, iar Klong dădu din cap în semn de acord.

Momentan este trecut de 1 a.m. în Thailanda, iar în Singapore, probabil, este trecut de 2 a.m. Inima mea vrea să il sune dar nu vreau să ii deranjeze timpul de odihnă al lui Watin.

Curând au ajuns la casa tatălui lui Klong, unde luminile fuseseră stinse și dormeau. Klong are deja cheia casei. Deci nu trebuie să sune sa isi trezeasca tatălui în miezul nopții

-Întoarceți-vă și odihniți-vă, a spus klong când a coborât din mașină cu Kowit.
Kowit ezită puțin.

-Nu merg nicaieri, spuse din nou Klong, așa că Kowit dădu din cap înainte de a returna cheile mașinii lui Klong și de a te întoarce cu cealaltă mașină pentru a se odihni.

Klong descuie ușa casei când eram pe punctul de a urca în cameră, l-am văzut pe tatăl său mergand prin casă.

-Încă nu dormi, tată? a salutat Klong.

-Tocmai am auzit zgomotul unei mașini, așa că am coborât să arunc o privire. Deci, de ce ai venit acasă atât de târziu în noapte? Ai venit singur? a întrebat cu îngrijorare tatăl lui Klong.

-Da singur. Chiar acum, phi Tin este în Singapore. Așa că am venit să dorm acasă. Mâine o să-o iau pe Tar să cumpere niște cărți. I-a spus Klong tatălui său și s-a întors.

-Oh, atunci poți să te culci, a răspuns tatăl lui Klong înainte de a pleca la culcare.

Klong a urcat în camera lui a facut un duș sa schimbat și se pregătește de culcare, Klong i-a trimis un mesaj lui Watin, spunându-i lui Watin să-l sune dimineața.

-Tru... Tru... Tru

Telefonul mobil al lui Kling a sunat la ora opt dimineața. Klong se trezi și răspunse imediat la telefon.

- Bună, răspunse Klong la apel cu o voce somnolentă.

(Te ai întors sa dormi acasă la tatăl tău?) Vocea profundă a lui Watin a răsunat, făcând ca ochii lui Klong să se lumineze instantaneu.

- Da, răspunse Klong și se ridică, somnoros, dorind să vorbească cu Watin.

-Nu m-ai sunat ieri? a întrebat Klong pe un ton normal.

(Când am ajuns, am întâlnit pe cineva cunoscut. Și apoi a trebuit să merg și eu la petrecere. Deci nu am avut ocazia să sun. Aseară, m-am întors târziu la hotel. Nu am vrut să te sun și să te deranjez Klong.Ai băut mult aseară?) întrebă Watin înapoi.

-Putea suna doar să îmi  spui că ai sosit. Sau pur și simplu să îmi trimiți un mesaj scurt. Nu ai  avut deloc timp? a întrebat Klong cu o voce calmă.

(Klong) Watin l-a strigat pe Klong cu voce joasă când a știut că Klong era nemulțumit.

Klong oftă din greu, încercând să-și amintească cuvintele lui Song în care cealaltă parte avea propriile sale îndatoriri.

-Sa o lăsăm asa. Ai mâncat încă? Klong a schimbat subiectul. Dar în inima lui încă se simte tulbure.

(Am vrut să mă duc să mănânc după ce am făcut un duș și m-am îmbrăcat,dar am văzut mesajul lui Klong. Așa că am sunat prima data). Watin a răspuns.

-Atunci, phi Tin, hai să mâncăm. O sa fac si eu un dus. Astăzi o voi lua Tar să cumpăr cărți, i-a spus Klong mai întâi lui Watin. Chiar vrea să vorbesc mai mult dar Klong își cunoaște propriile emoții. Era iritat dacă ar fi continua să vorbească, cu siguranță ar s-ar fi enervat și mai rău.

(Klong este supărat pentru asta, nu?) întrebă Watin înapoi. Klong oftă încet.

-Nu deloc. Când te întorci? Klong încă a găsit o modalitate de a schimba subiectul, nedorind să vorbească despre starea lui de spirit chiar acum.

(Probabil încă două sau trei zile. La început am crezut ca voi reveni mâine. Dar khun Yang Kao are o petrecere poimâine, așa că trebuie să stau puțin. Nu vreau să zbor înainte și înapoi răspunse Watin.

Klong era puțin tăcută. De fapt, Watin își cumpărase deja un avion privat putea zbura înainte și înapoi în orice moment.

(Vrei o geantă sau pantofi? Mă duc să ți-le cumpăr). Întrebă Watin liniștit.

-Ai timp liber să mergi să cumperi suveniruri? a întrebat Klong cu o voce liniștită.

(Daca o vrei... Watin încearcă să-l liniștească pentru că știe că Klong este într-o dispoziție proastă.)

-Nu vreau nimic. Ceea ce vreau phi Tin ar trebui să știe exact ce este. Atâta tot. Mă duc la baie. Klong a intervenit și a închis imediat și telefonul.

Dispoziţia lui Klong creştea din ce în ce mai mult, îi era frică să nu explodeze. Asa că a închis înainte să se certe cu Watin

Klong dezactivează telefonul mobil. Watin a sunat din nou, dar Klong nu era pregătit să vorbească. Klong s-a ridicat și a intrat în baie să facă un duș și să se schimbe. După aceea, s-a dus să o ia pe Tar și să se pregătească pentru că urma să o ducă să cumpere o carte

-Khun Klong, vrei să vorbești cu Khun Watin? Kowit se apropie de Klong în librărie. În timp ce Klong alege o carte cu Tar.

-Încă nu am timp să vorbesc, a răspuns Klong înainte de a se apropia să arunce o privirevoa o carte. Așa că Kowit a trebuit să-i spună lui Watin așa cum îi spusese Klong.

-P’Klong s-a certat cu P’Tin? a întrebat Tar. Fata este acum în primul an de școală.

-Nu este o chestiune de copii. Poti să alegi alta carte? Klong nu vrea să vorbească despre asta. Pentru că nu vreau să fir enervat pe sora lui.

De fapt, Watin încerca să sune de mai multe iri. Dar telefonul lui Klong este pe vibrați si nu a acceptat deloc apelurile așa ca Watin l-a sunat apoi pe Kowit.

-Bine, mi-e foame. A răspuns fata zâmbind.

Klong si-a luat pe sora mai mica să plătească și apoi a mers să găsească un magazin de orez. Dar in timp era pe cale să aleaga ce să mănânce când s-am lovit de o tânăra model cu care klong era familiara:

-Omule, mi-e atât de dor de tine. Lala a venit și i-a îmbrățișat intim brațul lui Klong.

După ce a știut că Watin il avea pe Klong tânăra a renunțat la Watin. Dar ei sunt încă prieteni și s-au întâlnit deseori cu Klong până când acesta a devenit aproape de el la un anumit nivel. Klong  își amintește încă de momentul în care tânără a venit să-l întâmpine cand el era cu un grup de prieteni,  Toată lumea a fost șocată că Klong cunoștea un model celebru

-Bună, soră Lala, Klong  ridică imediat mâna pentru a saluta cealaltă parte. Fata a zâmbit înainte de a se uita la Tar.

-Cine este această fetiță? Tânăra nu i-a întâlnit niciodată sora mai mică.

Așa că Klong  le-a prezentat pe cele doua. Se pare că Tar era un fan a lui Lala de multă vreme. Așa că a cerut să facă o fotografie împreună, iar Lala a acceptat de bunăvoie să facă fotografi asa că Tar era foarte fericită.

-Deci unde mergi mai departe?a întrebat Lala

-O duc pe Tar sa mânance. Phi Lala, ai vrea să mergem împreună? a invitat Klong.

-Tocmai am mâncat, Mă duc să-l îmi fac părul ... ăă, Klong, nu trebuie să-ți faci griji pentru vestea asta. Tipului ăla îi place să se facă scandal des, a spus Lala, făcându-l pe Klong să se încrunte imediat.

-Ce vești? a întrebat Klong înapoi, făcând-o pe femeie să se oprească puțin. Înainte de a zâmbi tachinat

-Klong nu s-a uitat pe nici o rețea de socializare, nu? a întrebat tânăra când si-a dat seama că a vorbit din greșeală.

-Este vorba despre Phi Tin? a întrebat Klong înapoi.

Lala dădu din cap.

-Îmi pare rău, am crezut că Klong a văzut știrile. După cum am spus, nu este nimic, acel tip vrea să fie celebru. Tânăra a încercat să vorbească că Klong să nu se gândească prea mult și și-a cerut scuze lui Watin în inima ei pentru că i-a cauzat probleme.

Klong dădu din cap fără să spună nimic.

-Atunci aș vrea să o duc să ia ceva de mâncare mai întâi.” Klong și Tar ridică mâna pentru a o saluta din nou pe tânără. Înainte ca Lala să plece, Klong a dus-o pe Tar în restaurant.

In timp ce astepta servirea mâncării Klong a pornit imediat telefonul mobil. A ales să se uite la diverse pagini de știri de divertisment înainte ca Klong să devină puțin tăcut când a văzut o poză cu Wahin stând în picioare și vorbind cu un tânăr model. A auzit că e gay. Era o valiză în apropiere și era o poză cu cei doi urcând împreună într-o mașină la aeroport. Împreună cu titlul care spunea

„Tânăr model masculin intalnire secreta cu un tânăr om de afaceri”  A iesit să mănânce în străinătate, dar nu poate scăpa de ochii șoimilor de știri. Apoi sunt detaliile știrilor. Un tânăr model masculin care pe nume Ryu a zburat în secret în Singapore singură. Apoi Watin a zburat după el, comportându-se de parcă nu ar fi fost împreună. Dar s-au întâlnit un pic acolo pentru a evita ochii reporterilor. Apoi era o poză cu ei doi intrând în hotel cu Sila și Sai urmândui.

-Cred că este doar o coincidență, P’Klong. Tar a vorbit pentru că nu voia ca fratele său să se gândească prea mult.

-E nasol, răspunse Klong în gât.

De fapt, Klong nu este o persoană care să creadă cu ușurință în ceva. Dar este iritat. Și să te simți rănit de Watin așa că nu am fost mulțumit când am văzut această poză. Deşi Watin are o relație cu Klong si mulți oameni sunt conștienți de acest lucru. Atât în lumea afacerilor, cât și în cercul de divertisment, dar sunt mulți oameni care vor să se pună între ei. Pentru că cred că cei doi nu au nimic în comun.

-Hai să mâncăm, apoi ne grăbim înapoi, i-a spus Klong surorii sale când mâncarea a fost servită înainte de a se așeza să mănânce.
Când a mâncat suficient, și-a luat sora mai mică înapoi acasă.

-Khun Klong a intrat Kowit în casă căutându-l pe Klong .

-Da, a răspuns Klong.

-Khun Watinz mi-ai cerut să-l duc pe Khun  Klong la el, urcați în mașină. Spuse Kowit.

Klong pare confuz.

-Unde vrei să merg? a întrebat klong, dar a mers fără tragere de inimă spre mașină.

De îndată ce a urcat în mașină, Kowit a mers imediat direct la aeroport.

-Khun Kowit, ce este asta? a întrebat Klong cu o voce liniștită când Kowit la luat pe Klong în avionul privat al lui Watin, care a zburat înapoi să-l ia pe Klong din Thailanda.

-Să urcăm mai întâi în avion. Nu vom ajunge la timp, Kowit nu a oferit clarificări. Klong a urcat imediat în avion. A durat puțin peste două ore pentru a ajunge în Singapore. Subordonatul lui Watin a facut toate documentele necesare. Și îl conduce pe Klong la mașină și apoi merge direct la hotel.

Acum Klong nu-l întreabă pe Kowit nimic. A stat nemișcat pentru că nu a fost mulțumit de Watin pentru că a făcut ceva atât de brusc și i-a legat mâinile așa. Kowit la luat pe Long să-l găsească pe Watin  în camera de hotel Când a intrat în cameră, l-a văzut pe Watin stând pe canapeaua din camera de oaspeți Lângă o fereastra mare si se uită afară. Vederea de afară este clară.

Watin se uită la el și zâmbi, dar Klong nu zâmbi înapoi.

-Lasati lucrurile lui Klong la dressing. Apoi puteți pleca cu toți, Watin s-a întors să vorbească cu Kowit.

Kowit și-a plecat capul pentru a accepta cuvântul înainte de a merge să lase  geanta cu haine ale lui Klong ,pe care oamenii lui Watin le pregătise și toată lumea l-a lăsat pe Watin singur cu Klong.

-Ce este asta, phi Tin? l-a întrebat Klong pe Watin cu o voce aspră. Watin se mișcă să-l prindă de mână pe Klong și să-l tragă în jos să stea unul lângă celălalt.
Klong stătea cu o expresie tristă pe față.

-De ce nu mi-ai răspuns la telefon? Watin nu a răspuns la întrebarea lui Klong, dar el a fost cel care la întrebat pe Klong înapoi. Klong a refuzat să răspundă statea doar cu brațele încrucișate. Nervos

-Klong nu răspunde la telefon. Nu vrei să vorbesc cu tine. De aceea a trebuit să-l pun pe Kowit să-l aducă pe Klong, a spus Watin.

-Klong se întoarse să privească fața lui Watin cu ochi nemulțumiți.

-De ce vrei să vin? Te vei întoarce să mă vezi , sau nu ai de gând să mă întâlnești din nou. Spuse Klong sarcastic, nemulțumit. Watin se uită la Klong cu ochi fioroși.

-Nu spune asta. Știu că e vina mea că nu am timp de tine .Vreau să mă întorc la Klong vreau să fiu cu Klong în fiecare zi. Dar, în ultima vreme, munca  este foarte aglomerată, iar Klong știe asta. Watin a vorbit serios, dar vocea lui nu suna ca ochii lui.

-Ocupat din cauza muncii sau din cauza oamenilor? a întrebat Klong pe un ton aspru, chiar nu voia sase certe cu Watin. Dar a fost enervat de știri.

-Ai văzut vestea aia? Prostii. Tipul acela este un model al Hotelul lui Khun Yang l-am întâlnit deja la ceremonia de deschidere a hotelului, iar ieri m-am întâlnit cu el la aeroport. Când a știut că vin aici, mi-a cerut să vina si el în mașină, atâta tot. I-a explicat Watin lui Klong pentru a înțelege.
Klong stătea puțin tăcută.

-Și mai important, el este copilul domnului Yang. Apoi i-am spus lui Sai să aibă grijă de persoana care mi-a făcut fotografia. Watin a vorbit nu prea tare pentru a lămuri îndoiala lui Klong.

-Crezi ce spun? Mai ai încredere în mine? a întrebat Watin pe un ton serios
Klong a oftat încet. Watin a rămas mereu calm cu Klong.

-Te cred, dar mă simt rănit. În aceste zile, încerc să-mi spun că trebuie să lucrezi și că e  datoria ta. Dar nu pot să nu mă simt rănit nu mă pot abține să nu mă gândesc. Mă înțelegi? Și apoi  mai sunt si știri și cu cât mă enervez mai mult, a spus Klong, simțindu-se inconfortabil.

Watin stătea și ascultă gura de aerisire a lui Klong. În timp ce îi ținea dosul mâinii lui Klong și o freacă ușor. Pentru a ușura frustrarea din inima lui.

-Nu am fost niciodată interesat de nimeni. Niciodata nu te-am inselat Klong nici macar putin. Cand lucrez, sunt momente in care trebuie sa am grija de clienti. Dar niciodată nu m-am gândit prea mult la nimeni. Uneori este posibil să nu ne putem contacta pentru că situația nu este propice, dar nu înseamnă că nu sunt îngrijorat ca nu-mi lipseste Klong a spus Watin din nou. El știa că Klong începe să se calmeze puțin acum.

-De fapt, am vrut să zbor înapoi la Klong, dar eram convinsă că Khun Yang va merge la banchet. De aceea m-am hotărât să îl iau pe Klong să vină la mine pentru că nu voiam să ne certam sau să ne simțim răniți, spuse Watin pe un ton serios. Ceea ce este adevărat, așa cum a spus Watin de când au început să se întâlnească Watin a fost  întotdeauna clar. Și si-a ajustat mereu înțelegerea cu Klong în aceasi zi.

-Mi-a fost teamă că Klong mă va înțelege greșit și ca vei fi dezamăgit și mai mult, așa că am pus pe cineva să trimită o scrisoare profesorului de la universitate, informându-i că Klong va înceta să mai studieze timp de o săptămână, spuse Watin, făcându-l pe Klong  să se uite șocată la Watin.

-Ce zici, phi Tin? De ce nu vrei să mai studiez? a întrebat imediat Klong înapoi.

-Vreau să merg împreună cu Klong la evenimentul domnului Yang și, după aceea, il voi lua pe Klong și vom face o călătorie. Unde vrei să mergi? Îmi poți spune. Zise Watin pe un ton serios
Klong a protestat în grabă pentru că Watin era șeful companiei.

-Pot sa fac orice. Dacă îi place lui Klong, spuse Vatin din nou. Klong oftă încet, simțindu-se supărată. Paranoia m a dispărut total. Când și-a dat seama că Watin chiar va renunța la tot pentru Klong.

-Există și alte moduri de a-mi face plăcere, a spus Klong și a zâmbit puțin.

-În ce sens? a întrebat Watin înapoi înainte de a se opri când Klong s-a ridicat brusc și s-a așezat în poala lui. Odată cu ridicarea brațelor pentru a se înfășura în jurul gâtului lui Watin, Watin a știut imediat despre ce vorbea Klong.

Watin a zâmbit la colțul gurii pentru că aproape niciodată Klong nu lua inițiativa, apoi și-a înfășurat imediat brațele în jurul taliei lui Klong pentru a se mișca mai aproape de el.

Chiar dacă se simte jenat dar Klong a vrut să-i facă pe plac lui Watin și s-a simțit puțin vinovat că era enervat pe Watin, chiar dacă Watin a venit la muncă. Kling nu a așteptat și s-a aplecat imediat să-l sărute pe Watin. Watin a așteptat să primească acel sărut din toată inima. Cei doi au savurat aromele celuilalt. Vârful limbii zvâcnește și suge de la lent la început apoi urma să fie mai fierbinte.

-Mmmm, gemu mulțumit Klong în gât din cauza lui Watin , Nu am avut nimic împreună de două săptămâni pentru că Watin a fost ocupat cu munca.

Mâinile puternice ale lui Watin s-au mișcat să-i strângă talia și apoi s-au învârtit pentru a-i strânge fesele. Klong se misca înainte și înapoi, apoi mana lui Watin alunecă încet spre tivul lui Klong dar Klong îl ținu mai întâi de mână pe Watin.

-Nu trebuie, o voi lua singur, a spus Klong cu un zâmbet înainte de a-i scoate cămașa și a continua să-l sărute pe Watin.

Watin a fost foarte mulțumit. Își dădea seama că Klong se simte vinovat că a fost prost cu el. Watin și-a întredeschis buzele pentru a le folosi pe curba gâtului lui Klong, buzele lui fierbinți încrucișându-se și sugându-i peste tot curba gâtului și Umărul înclinat al lui Klong ia provocat niște urme.

-Ahh ....gemu și se încordă Klong. A fost un pic palpitant când Watin a aspirat partea de sus a pieptului, făcând ca Klong să se încline ușor. Cu Watin folosindu-si brațele pentru a susțin spatele lui Klong. Vârful limbii lui Watin acționează ca un farmec până când întregul corp al lui Klong tremură de emoție. Înainte ca Klong să-l împingă pe Watin .

Cei doi s-au privit cu ochi strălucitori. Și apoi Klong îi scoase cămașa lui Vatin și săruta ușor pe gâtul lui Watin, cu Watin așezat pe spate pe canapea, permițându-i lui Klong să facă ceea ce voia. Klong s-a mutat să sărute și să suga și vârful sânului lui Watin.
Klong se uită puţin la Watin, iar Watin zâmbi satisfăcut.

-Mmmmm, gemu Watin în gât, în timp ce Klong îi mușcă partea de sus a pieptului, tachinând ușor, până când Klong coborî din poala lui Watin pentru a se așeza în genunchi pe podea în fața canapelei

-Klong? Watin scoase un sunet surprins când Klong întinse mâna sa îi desfaca pantalonii.

-Ce faci? a întrebat Watin, uitându-se la fața lui Klong care era roșie.

-Tu doar stai aici. Vocea lui Klong suna de parcă era nemulțumit, dar Watin știa că cealaltă parte își acoperă jena. Așa că Watin a cedat și i-a dat drumul lui Klong. Pe lângă faptul că Watin a ajutat la scoaterea pantalonilor așa Klong a putut să-i dea jos mai usor pantalonii lui Watin.
Watin nu mai are haine pe el. O siluetă puternică stă sprijinită pe spătarul canapelei. Klong se uită la corpul lui Watin și fața lui se simțea fierbinte, Watin nici măcar nu se simțea deloc jenat. Așa că a trebuit să se comporte de parcă nu știa să lui Klong îmi era rușine.

-Sunt singurul care isi scoate lucrurile? a întrebat Watin tachinător. Klong îi privi cu ochi fioroși lui Watin.

-O să-le scot pe ale meke. Phi Tin, te rog să nu pui prea multe întrebări, bine? Gemu Klong, nu se auzea complet pentru că era jenat. Întrucât nu mai făcuse niciodată așa ceva, Watin și-a strâns buzele pentru a nu îl mai tachina .

Klong era în secret puțin enervat pe Watin, ai cărui ochi străluceau de satisfacție. Când l-am văzut făcând așa ceva. Klong se mișcă între picioarele lui Watin. Mâinile puternice ale lui Klong îi țineau pula lui Watin în sus. Stomacul lui Watin s-a încordat ușor și el și-a lins buzele uscate. Watin își dorea foarte mult să sară pe Klong și să ia totul, dar era entuziasmat și curios sa vada  ce va face Klong.

-Ah ..hmmm! a gemut Watin de plăcere când vârful limbii  lui Klong tremura pe pula sa iar cele două picioare ale lui Watin flanchează corpul lui Klong care era în genunchi în față lui și gura lui calda se ocupa de pula sa fierbinte.

-Klong... ahh... Când Klong isi mișcă încet buzele în sus și în jos pe pula fierbinte, sunetul de gâfâit și gemetele răgușite ale lui Watin sunt ca o forță pentru Klong să-și miște buzele mai repede, deși nu o poate inghiti complet Klong își folosește mâinile pentru a ține pula complet întărită.
Klong aruncă o privire spre stomacul puternic al lui Watin, care se contracta și până când poate vedea clar ondularea mușchilor. Chiar dacă Watin a îmbătrânit, silueta lui este încă perfectă în ochii lui Klong.

-Nu mai suport, Klong, e suficient deocamdată.  Watin il împinse grăbit pe Klong de pe pula lui .
Klong îl privi pe Watin cu ochi  de neînțeles.

-Nu vreau să termin acum. Klong ma înțelege, nu?bWatin a vorbit cu o voce încețoșată, ochii lui sclipind până când inima lui Klong i-a bătut în piept. Pentru că știu că emoțiile lui Watin erau aproape la maxim.

-Dar dacă nu mă lași să te eliberez întâi munca grea va cădea cu siguranță asupra mea. Spuse Klong , Watin zâmbi înțelegător. Pentru că nu mai făcuse sex cu Klong de mult timp, și Klong crede că Watin își va pune toată energia în el.

- Știu că ma vei accepta, spuse Watin cu un zâmbet răutăcios.
Klong își dădu ușor ochii peste cap. Înainte de a se muta să se ridice și să-și dea jos pantalonii cu Watin stând și privind cu sete în ochii trupul lui Watin era alert și gata de luptă.

-Ai gel și prezervative? a întrebat Klong, dar Watin a clătinat din cap înainte și înapoi pentru că nu plănuia să le aduca cu el dacă Klong nu a venit cu el odată. Așa că Klong a intrat gol în dormitor și a găsit o crema de îngrijire a pielii, așa că l-a luat și a folosit pentru a facilita intrarea când a obținut ceea ce își dorea, Klong s-a întors la Watin.

-Ești dispus să mă lași să-l port astăzi? a întrebat Watin zâmbind, făcând ca Klong să devină fierbinte și să-i facă cu ochiul lui Watin. Watin îşi strânse grăbit buzele şi îşi reţinu râsul. Drum s-a întors în picioare pe poala lui Vatin. Apoi au schimbat săruturi pasionale.
Încă o dată, mâinile lor puternice s-au mângâiat unul pe celălalt ca și cum nimeni nu ar ceda. Klong simți pula fierbinte care ii atingea fundul  acum dar Klong nu a pierdut timp, a luat crema ia a întins-o pe tot  pula lui Watin și pe propria sa gaura. Înainte de a fi el cel care ține pula lui Watin în poziția potrivită apoi se împinge în jos încet.

-Ah... Klong.... la naiba. Gemu Watin când pula lui fierbinte este înconjurat de un canal moale
Klong și-a relaxat respirația și și-a strâns ușor buzele din cauza frecării până când acesta a fost furnicături.

Watin a ajutat să susțină fesele lui Klong și l-a apăsat încet. Klong s-a aplecat să-l sărute pe Watin pentru a-și evacua frustrarea care a apărut...

-Hmmm....Ahhhh... Klong gemu când pula complet întărită a lui Vatin a intrat în corpul său in întregime.
Klong se prăbuși pe umerii puternici ai lui Watin pentru a se odihni și a se adapta. Watin răsuflă cu același entuziasm. A tras sărutări de-a lungul claviculei lui Klong, ajutând ca Klong să-și relaxeze canalul strâns. Când Klong si-a reglat corpul își ridică capul cu fața roșie. Watin și-a lins ușor buzele. Ochii îi erau plini de dorință. Watin însuși trebuia să-și suprime și emoțiile. Klong se prinse de umăr și spătarul  canapelei pentru a isi susține corpul atunci când se deplasa în sus și în jos in poala puternică a lui Watin

-Sunt plin... ahh... Watin vorbește cu  senzație de furnicături în abdomen.

Sunetul cărnii lovind carnea se auzea împreună cu ritmul legănării lui Klong. Watin strânse din dinți până când vasele de sânge i se ridicau la tâmple.

-Mai mult... P’Tin... ah... Klong gemu și strigă numele lui Watin,cu  vocea tremurând. Watin nu doar stătea nemișcat, ci se aplecă într-o poziție potrivită. Apoi șoldurile sar în sus pentru a primi și presiunea și forța lui  Klong.

-Ah...ah...ohhh! Corpul lui Watin a intrat foarte adânc.

Watin se uită la expresia iubitului său cu satisfacție înainte de ak răsturna pe klong sa se întindă pe spate pe canapea. Klong înghiți în sec.

-P’Tin, o voi face singur, gemu Klong răguşit.

-Lasă-mă să o fac mai întâi. Nu mai suport, a spus Watin înainte de a-i apuca picioarele lui Klong să se sprijine pe o parte a canapelei.

Apoi Watin a fost cel care si-a bătut șoldurile până când corpul lui Klong s-a cutremurat Tremurând puternic

-Din nou... ah... uh... p... P’Tin...Ahh..oh...ah... Klong clătină din cap înainte și înapoi din cauza fiorului care a apărut.

Klong părea să nu mai poată respira când Watin își bătu șoldurile fără reținere, dar era plin de fericire de care Klong însuși era mulțumit.

-Nu pot fi moale....ahh... Spuse Watin Expresia feței lui Watin când era entuziasmat îl făcu pe Klong să se simtă bine că era singurul care poseda această expresie a lui Watin.

-Atunci fă ce vrei... Ah...! Când sunetul lui Klong a incetat, Watin a devenit mai puternic decât înainte,  sunetul gemetelor lui Klong deveni din ce in ce mai tare...

După ce cei doi au terminat bătălia de pe canapea, s-au mutat în dormitor.

Klong nu știa de câte ori se eliberase. Dar a fost bucuros să accepte atacul lui Watin, Watin însuși este ca un bunic care a murit de ani de zile. Și-a saturat fericirea cu Klong și i-a dat cât a vrut înainte ca ei doi să se așeze împreună în cada  înmuiată în apă caldă. Subordonații lui Watin păreau să-și cunoască munca nimeni nu a intrat să întrerupă.

-Adormi?;a întrebat Watin pentru că acum Klong se sprijinea de pieptul lui.

-Nu încă, răspunse Klong cu o voce slabă până când Watin zâmbi în secret și sărută ușor părul lui Klong.

-Mă gândesc și la cele trei linii de păr ale lui Klong ,a spus Watin zâmbind. Pentru că acum încerc să-si tund părul într-un stil normal nu mai arata ca în trecut.

-Și  îmi mai lipsește Halatul, spuse Klong zâmbind.

-Ar trebui să încercăm să o facem într-un Halat? a sugerat Watin. Klong și-a ridicat capul pentru a-și privi iubitul cu ochi ciuguliți, făcându-l pe Watin să izbucnească în râs.

-Ei bine, asta ar fi interesant. Vrei să-ți spun Profesore? a spus Klong, făcându-l pe Watin să ridice puțin din sprâncene pentru că nu credea că Klong va reactiona așa de bine în această chestiune.

-Te rog să așteptați o clipă, spuse Watin în timp ce se ridica și pleca. Din cadă

Klong îl privi confuz.

-Unde te duci? A întrebat Klong înapoi.

-O să ies să spun oamenilor să cumpere rochii. Terminând de vorbit, Watin apucă prosopul și a iesit imediat.

Klong rămase cu gura deschisă.

-Phi Tin... Nu azi! a strigat Klong tare. Dar nu pare să fie la timp.

Klong stătea clătinând din cap în cadă înainte de a zâmbi încet, râzând de el însuși pentru că nu era supărat pe Watin.

-Dacă ești dezamăgit și te confrunți des cu acest tip de violență, corpul tău va fi cu siguranță distrus. Klong vorbește singur în glumă. În timp ce statea în apă așteptând ca Watin să se întoarcă.

De data aceasta Klong nu a trebuit să aștepte mult. A sunat un subordonat și i-a spus să găsească un  halata de doctor. A plecat imediat zâmbind și a revenit în apă lângă Klong!

Sfârșit 💜💜💜
 
Nota. 😂 In concluzie cea mai buna împăcare este o partida de sex fierbinte🔥🔥🤣

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum