Watin nu la deranjat că Klong i-a dat apă, a luat-o și a băut-o în timp ce se uita la el. Klong l-a ignorat și a continuat să-și facă singur treaba. Watin nu a vorbit și nu a invitat să vorbească. Pentru că stătea și se uita la Klong până când Klong s-a simțit destul de agitat în inima lui. Treceau niște clienți de sex feminin și îl tachinau puțin. Klong voia să vorbească cu clienții de sex feminin pentru a-l enerva și pe Watin, dar era prea obosit pentru a face așa ceva.
Klong, este un client bețiv care țipă. Un angajat s-a apropiat și i-a spus lui Klong, dar înainte ca acesta să poată ieși și să aibă grijă de el ca întotdeauna, subalternii lui Watin au intrat și au avut grijă de el mai întâi. Făcându-l pe Klong să-și încrunte sprâncenele.
-De ce te deranjezi? Klong se întoarse să-l întrebe pe Watin cu o voce supărată.
-Îmi fac doar datoria de bun cetățean, a răspuns Watin.
Klong se uită nemulțumit la fața lui Watin. Dar nu a spus nimic, gândindu-se optimist că nu va trebui să depună niciun efort. Watin a comandat un aperitiv să stea și să mănânce cu un pahar cu apă și Klong i l-a oferit. Klong era foarte enervat de atitudinea dezinvoltă a lui Watin. Chiar dacă Watin își scosese acum costumul, oricine l-ar vedea ar crede ca Klong că Watin nu era deloc potrivit pentru acest loc. Iar Watin a stat cu răbdare și a așteptat până când Klong a terminat cu adevărat să munca.
-Vrei să vorbesti cu el?”Song s-a apropiat și l-a întrebat pe Klong care venise să adune lucruri în spatele barului.
-Crezi că pot evita asta? a întrebat Klong înapoi, clătinând din cap înainte și înapoi.
-Cred că ar fi o idee bună să mergi să vorbești cu el și să afli. Ca să nu fii nevoit să stai și să-ți faci griji așa. Dacă se va termina, lasă-l să se termine. O să fii foarte rănit, spuse Song pe un ton serios. Pentru că de multe zile Klong nu au fost prea bine .
Klong oftă încet. Cu un semn de aprobare din cap înainte de a continua să adune lucrurile, Song a plecat să-l găsească pe Watin, care stătea încă în același loc.
-Khun Watin te numește Watin. Watin și-a ridicat ușor sprâncenele.
-Poți să-mi spui phi așa cum ma bumeste Klong, a răspuns Watin, știa că Song era un bun prieten al lui Klong.
-Nu te voi numi phi până nu se termină totul. Și stau aici pentru că am ceva să-ți cer ceva. Spuse Song pe un ton serios.
Daca era intrebat dacă îi era frică de subalternii lui Watin care stăteau departe, îi era frică, dar era mai îngrijorat de prietenul său
-Spune, răspunse Watin.
Song a simțit că atmosfera din jurul lui Watin era foarte diferită de când era profesor si asistent medical din cauza atmosferei acum arăta extrem de formidabil în mintea lui .
-Dacă nu ești serios în privința lui Klong vreau să-l eliberezi. Nu il trata ca pe o jucărie, a întrebat Song fără să știe dacă îi va accepta Watin cererea sau nu?
-Cine ți-a spus că ii voi da drumul lui Klong, te rog să-i spui că nu îl voi elibera niciodată pe Klong. Atunci nu trebuie să-ți faci griji. Nu m-am uitat niciodată la Klong ca la o jucărie, a spus Watin pe un ton serios.
Song este încrezător că Watin spune adevărul. Așa că s-a simțit oarecum în largul său. Așa că s-a despărțit și s-a dus să-i ajute pe ceilalți să curețe barul până când Klong a ieșit.
-Despre ce vrei să vorbești cu mine? a întrebat Klong când se opri în fața lui Watin.
-Hai cu mine, spuse Watin.
Klong se uită la fața lui Watin cu ochi tulburi.
-De ce trebuie să merg cu tine? Putem vorbi aici, răspunse Klong. Watin se uită în jur. Cu ochii neclintiți
-Ești sigur că vrei neapărat să vorbim aici? a întrebat Watin înapoi, s-a uitat în jur și a văzut că erau angajați în bar și alți oameni.
-Hai cu mine. lti promit că daca vrei sa te intorci te voi aduce înapoi, spuse Watin.
Klong se uită cu atenție la fața lui Watin. Când se întoarse să se uite la Song, Song dădu din cap, încurajându-l să meargă cu Watin.
-Hmm, răspunse Klong în gât. Acest lucru l-a făcut pe Watin să zâmbească înainte ca Klong să-l ducă pe Watin în fața barului într-un mod calm.
Subordonații lui Watin s-au dus în grabă spre mașină. Apoi au deschis ușa din spate.
Klong se uită cu coada ochiului. Înainte de a merge pe partea cealaltă, deschide ușa și se așeza singur.
Watin a clătinat ușor din cap și a intrat în partea laterală a mașinii pe care a deschis-o subordonatul lui, ordonându-i subordonatului să meargă direct în camera de plăcere.
În timpul călătoriei Klong nu se întoarse deloc să se uite la Watin, ci doar privi afară din mașină. Pentru că sa gândit dinainte că ce i-ar spune Watin? Asta făcu inima lui Klong să tremure destul de mult. Watin însuși nu a spus nimic până nu a ajuns la pub-ul lui Watin. Era o cameră de plăcere sub pământ. Klong părea confuz de ce îl adusese Watin aici.
-Ce cauți aici? întrebă Klong suspicios. El știe bine locul. Pentru că a avut un incident în care un pervers l-a spionat în baie.
-Urmează mai întâi. Atunci vei ști, a spus Watin. Klong a fost de acord să coboare din mașină și să-l urmeze pe Watin. La început, Watin a vrut să il țină de mână, dar Klong s-a scuturat. Watin a intrat apoi în loc.
Watin îl conduse în spate, ceea ce era o cale specială pentru el. Klong privi în jur confuz și îndoiat. Până a ajuns la subsol, Klong a rămas uluit când a văzut priveliștea din fața lui. Această cameră era mult mai mare decât pub-ul de deasupra. Klong nu s-a gândit niciodată că cineva ar putea construi un subsol în această zonă. Și au fost oameni care păreau să aibă statut , umblând pe la diferite mese de jocuri de noroc și, dacă Klong nu vede greșit, era ca și cum l-ar fi văzut pe directorul Ayutthaya. Directorul său de facultate a mai spus:
Klong, a strigat Watin când a văzut că Klong se opreste.
Klong se întoarse să se uite la Watin. Apoi l-a urmat în cameră, uluit:
-Sai, du-te și ia niște băuturi pentru mine și Klong vreau să stam doar noi doi, i-a ordonat Watin subalternului său, așa că Sai i-a rugat pe ceilalți să părăsească camera și apoi s-a dus să ia de băut.
Cineva a venit să îl servească pe Klong înainte să plece. Până când Watin și Kasong au fost lăsați singuri în biroul lui Watin.
Klong, te rog stai jos, spuse Watin cu o voce blândă.
Klong s-a așezat pe canapea. Împreună cu privirea în gol la fața lui Watin, Klong era acum extrem de confuz.
-Aceasta este o altă afacere pe care o fac, îi informă Watin pe Klong, care stătea nemișcat.
-Nu trebuie să-mi spui. Nu este treaba mea. A răspuns Klong cu o atitudine nonșală.
-Atunci hai să vorbim despre noi, spuse Watin înainte de a arunca o privire. Klong nu își întoarse privirea.
-Mi-e dor de Klong, spuse Watin încet. Îi făcu să tremure puțin inima lui Klong, dar gândindu-se la asta îl făcu imediat pe Klong să se simtă slăbit. Trebuia să strângă din dinți pentru a-și înăbuși emoțiile și să nu fie la fel de sensibil ca inima lui.
-Hm! Ți-e dor de mine? E amuzant. Crezi că doar cuvântul dor îmi va readuce sentimentele? a întrebat Klong cu o voce dureroasă.
Watin s-a ridicat și s-a așezat lângă Klong, dar Klong s-a îndepărtat, dar nu s-a ridicat și a fugit.
-Știu că nu pot aduce înapoi sentimentele pierdute ale lui Klong, dar mi-ar plăcea ca Klong să se deschidă și să asculte puțin despre motivul pentru care am făcut asta, a început Watin.
Inima lui Klong tresări înainte ca el să dea din cap.
-Vreau să vorbesc, vreau să explici, doar spune, a răspuns Klong, pentru că a crezut că era timpul să-l lase pe Watin să spună totul.
-Klong își amintește pub-ul de mai sus, nu? Întrebă Watin. Klong părea ușor confuz. Klong se întreba de ce a întrebat Tin așa.
-Da, răspunse scurt Klong.
-Îți amintești asta? a întrebat Watin, strângându-și capul ușor.
-Am ceva de-a face cu acest pub, a răspuns scurt Klong pentru că nu vedea ce legătură are asta cu ceea ce explică Watin?
-Da, Klong are o poveste la acest pub. Klong a lovit o persoană pentru că te-ai gândit că este un pervers care s-a uitat în secret la tine in baie? A spus Watin, făcându-l pe Klong să se oprească puțin, întrebându-se de ce știa Watin. A deschis încet ochii când și-a amintit de paznicul care îl condusese înăuntru spuse ca persoana pe care a loviti Klong este proprietarul pubului.
-Eu sunt cel pe care Klong l-au lovit în ziua aceea. Dar nu eu am fost cel care s-a dus să se uite în secret la tine. Watin ia spus lui Klong.
Klong era uluit pentru că nu se aștepta.
-Deci... cum? întrebă Klong confuz.
-Când am fost lovit de Klong am devenit fascinat de tine . Așa că am pus oameni care sa te urmărească. Am investigat povestea ta Klong până când am știut unde studiezi. Așa că mi-am folosit influența. Un pic pentru a merge la facultate să caut Klong, a continuat Watin.
Klong rămase nemișcat în stare de șoc.
-Nu ar fi puțin murdar? a întrebat Klong, fără să vrea.
-Viața reală este chiar mai putredă decât în romane, a spus Watin.
Klong era puțin tăcută.
-Sunt om de afaceri. Fac multe afaceri. Inclusiv asta ( cazinou). Viața mea este doar plictisitoare. Până am venit să-l văd pe Klong pentru că Klong mi-a atras atenția, așa că am mers la facultatea aceea să caut .Recunosc că la început m-am abfost pentru a scăpa de plictiseala. Dar acum nu mai e așa, Kling, încercă Watin să explice cât mai bine posibil.
-Asta fiind spuse, nu este. Pentru că ai găsit pe cineva pe care vrei să-l tachinezi din nou, nu? A spus Klong tachinător.
Watin a făcut o față de neînțelegere.
-Pe cine am întâlnit? a întrebat Watin.
-Acum te-ai conectat cu cineva nou. Dar, o persoană bogată ca tine va... Poți să faci ce vrei cu oricine. Răspunse Klong sarcastic.
-Klong, nu am avut niciodată pe cineva nou. Te am doar pe tine. Persoana care m-a făcut aproape să înnebunesc așa. Există un singur Klong, spuse Watin cu nonșalanță. Înțelegeți la cine ma refer Klong?
-În ziua aceea, pe cine ai luat cu tine în mașină? Mă refer la acea persoană, a răspuns Klong, făcându-l pe Watin să se gândească imediat la Buk.
-L-am dus pe Buk la el acasă pentru că aveam un motiv. Am un motiv să iti dau totul Klong. Vreau doar ca Klong să ma asculte explicând, a repetat Watin, pentru că el și Klong nu se vor înțelege dacă Klong nu-l ascultă.
-Sincer, chiar dacă explici totul. Inca nu stiu daca ar trebui să am încredere în tine sau nu? a spus Klong pe un ton serios. Acum m-am săturat de tot în viața mea, inclusiv de familia mea și de oamenii de lângă mine.
-Dacă termini de ascultat si, Klong nu o să creadă. Nu mă deranjează, doar întreb Klong ma ascultă, repetă Watin. Klong a devenit tăcut lăsându-l pe Watin să vorbească
Watin a spus lui Klong despre povestea lui Buk că a trebuit să-l trimită acasa dintr-un motiv oarecare, ceea ce a făcut ca Klong să se oprească puțin. Când știi că îl înțelese pe Watin greșit în această chestiune. Dar tot nu-l face pe Klong săi dispară furia pentru că a fost păcălit.
-Klong, dacă nu vorbesc serios. Nu mi-aș pierde timpul pretinzând că sunt profesor. Și să explic așa ceva lui Klong. Am fost plecat de săptămâni și nu am venit să vorbesc cu tine oentru că trebuie să rezolv o problemă și sunt singurul care se poate ocupa de această problemă. Și ce om de afaceri crezi că sunt ? Cine îndrăznește să lase munca și banii să vină să atragă un singur student. Dacă nu este cu adevărat serios în privința acelei persoane. A spus Watin cu o voce plină de tristețe Durerea este diferită. A făcut ca inima lui Klong să tremure când la auzit acum, ochii lui Klong erau ațintiți asupra paharului de băutură. Nici măcar nu sa uitat la fața lui Watin.
-Klong, nu crezi că sufar pentru că nu am putut să-l vad pe Klong? Am fost îngrijorat pentru Klong, am fost gelos. Am fost despărțiți când am avut o problemă. Klong, nu-i așa? Crezi că nu mi-e frică să nu fiu abandonat și de Klong? a întrebat Watin. Ton serios Klong și-a mușcat buza strâns.
-Cine va rămâne cu siguranță în urmă? Lumea ta și a mea sunt foarte diferite. Chiar și tu, nu vrei să intru în lumea ta. Cum putem fi împreună așa? a întrebat Klong cu oarecare inimă.
Watin îl ținu de mână pe Klong. Klong încercă să-l îndepărteze, dar Watin il ținu strâns.
-Klong, ascultă-mă, aceasta este lumea despre care vorbesc . Se referă la lumea exterioară sau interioară. Lumea exterioară la care te uiți este statutul și modul tău de viață. Da, se poate. Va arăta diferit, dar mă concentrez pe lumea interioară. Asta înseamnă mai multe gânduri, sentimente, dragoste și înțelegere, a explicat Watin.
-Îmi pare rău că am ascuns asta de Klong. Nu pentru că nu vreau ca Klong sa vina in lumea mea Dar nu am găsit ocazia să-i spun lui Klong. Din cauza deghizării am devenit profesor, așa că vreau să merg mai întâi să te iau Klong, a spus Watin cu voce tare. Era moale când a văzut că Klong nu mai încerca să-i smulgă mâna.
-Unde sa mă iei? Clar că m-ai molestat. Klong s-a plâns. Watin a zâmbit puțin.
-Ei bine, este modul meu de a flirta. Nu am cochetat niciodată cu nimeni până acum. Tot ce m-am putut gândi a fost această metodă. Dar a funcționat, nu-i așa? Watin încercă să-l tachineze.
Klong își strânse buzele. A simțit că fața i se încălzește de jenă și urechile i s-au înroșit pentru că a convenit în secret în inima lui că a funcționat cu adevărat înainte să-și scoată mâna din mâna lui Vatin. Apoi s-a așezat cu brațele încrucișate pe piept și s-a rezemat de spătarul canapelei cu o expresie calmă. Klong nu știe dacă ar trebui să-și lase sau nu furia față de Watin. Parcă ar mai fi rămas niște sedimente în inima lui. Watin s-a apropiat puțin de Klong. De data aceasta, Klong nu s-a îndepărtat, ceea ce a făcut ca inima lui Watin să se ridice.
Watin însuși nu fusese niciodată nevoit să stea și să speculeze așa înainte. Klong a fost prima persoană pentru care ar face orice. Watin și-a lăsat fruntea să se odihnească. Strângând de umărul lui Klong Îl face pe acests să stea puțin încordat. Dar nu la împins. Watin nu este eliberat în niciun fel. Klong a recunoscut că tânjea după atingere lui Watin la fel .
-Klong, îmi pare rău. Te rog să mă ierți. De mult vreau să-ți spun. Dar încă nu a avut o șansă. Klong va continua să fie supărat pe mine. Nu m-am săturat să mă împac cu Klong, dar pot să-l rog pe Klong să mă ierte? a spus Watin mai încet.
Inima lui Klong bătu la cuvintele rugătoare ale lui Watin.
-Nu simți că ți-ai pierdut fața? Esti un mare om de afaceri, o persoană influentă, dar ești aici să întrebe un băiat simplu ca mine. A întrebat Klong suspicios.
Oameni ca Watin au destul de mult respect în societate. Este bine cunoscut în cercurile înaltei societăți, deoarece Klong a stat și a deschis știrile pentru a găsi informații despre Watin, dar a ajuns să cerșească unui om obișnuiți ca el.
Klong nu a fost surprins că el sau ceilalți din facultate nu știau. Cine este Watin? Pentru că societatea în care trăiesc și viețile lor sunt diferite și nu sunt interesați de poveștile oamenilor de afaceri. Dacă e vorba de poveste unor cântăreți ar fi altceva.
-Dacă ar fi să aleg între a-mi pierde fața și a-l pierde pe Klong. Este mai bine dacă alegi să pierzi fața. A răspuns Watin imediat. Făcând ca Klong să se întoarcă în secret și să zâmbească în altă direcție.
-Vorbesti din nou cu un bătrân, îl tachina Klong, dar îl făcu pe Watin să se simtă bine. Pentru că îl făcea să simtă că Klong s-a înmuiat oarecum.
Klong aruncă o privire spre una dintre mâinile lui Watin. A văzut că era o fasa de tifon. Pastă în mijlocul palmei ,Klong și-a încruntat imediat sprâncenele. Watin și-a ridicat capul să se uite la Klong când Klong a tăcut. Înainte de a vedea că Klong se uita la mâna lui
-Am fost puțin nepăsător, spuse Watin, iar Klong își întoarse repede privirea.
-De ce să-mi spui? Este treaba ta, personajul tău, a răspuns Klong, de parcă nu i-ar fi păsat, dar ar fi vrut cu adevărat să știe ce sa întâmplat cu Watin.
-Klong nu vrea să știe, e în regulă. Vreau doar să-ți spun. Watin a avut ocazia sa găsească ceva care să atraga atenția.
-M-am tăiat într-un pahar când m-am dezlănțuit cu Bass, a spus Watin sincer. Nu este un erou care se preface că tace că rana a fost cauzată de un accident pentru a nu-l îngrijora pe Klong. Pentru că dacă îi spune și el este dispus să cedeze, o va face. Apoi i-a spus tot ce sa întâmplat pentru a atrage atenția lui Klong și a funcționat .Klong se întoarse imediat să se uite la fața lui Watin.
-De ce te-ai înfuriat? a întrebat Klong șocat, uitând de sine și untrebandu-l pe Watin.
Watin a zâmbit în secret, dar nu a protestat. Pentru că îl vrea pe Klong înapoi .
- Bass a venit sa îți spună, a răspuns Watin, sprâncenele lui Klong s-au încruntat imediat.
-Dacă nu-mi spune. Sunt un prost care se lasă păcăli în continuare. Argumentează Klong.
Watin clătină din cap.
-Klong nu este un prost. Eu sunt nebunul care la ascuns pe Klong. Adevărul este că în ziua aceea am vrut ca Klong să afle de la mine pentru că am vreaut să fiu persoana care iti spune povestea de unul singur Cred că Klong are suficiente motive să te înțeleagă, dar Bass a stricat povestea. Nu încerc să dau vina pe Bass, dar am vrut sa spun adevărul din gura mea . Crezi că e mai bine să știi de la altcineva, Klong, nu crezi? întrebă Watin serios.
Klong este de acord cu Watin în inima lui. Dacă în ziua aceea Watin a fost cel care a vorbit el singur Probabil că nu era la fel de supărat sau trist pe cât a auzit de la Bess.
-Ați avut o ceartă serioasă? a întrebat el curios.
-Ei bine... nu știu, poate a fost prea puternica. Eram atât de supărat încât mi-am spart paharul din mână, din ziua aceea nu la-am mai văzut pe Bass, a spus Watin sincer.
Nu l-a mai văzut pe Bass. Dar am aflat de la prieteni că Bass a fugit în secret să se odihnească într-o țară străină.
Klong simt simpatie pentru Bass. Dar se simte mulțumit în același timp. Klong însuși nu este un om bun, ca un călugăr care a fost provocat până când se întâmplă ceva, nu se va supăra. El este destul de suparat și pe Bass. Dar când am aflat că Watin s-a dezlănțuit și la pus pe Bass la locul lui, sa putut gândi doar că Bass si-o făcuse singur.
-Klong, iartă-mă. Ce vrei să știi? Îți voi spune totul, a spus Tin.
Dacă chiar întrebi Klong crede că îl poate ierta pe Watin, dar furia lui încă nu a dispărut.
-Pot să te întreb ceva? a spus Klong când a apărut gândul la tatal său.
-Doar întreabă, sunt gata să răspund la tot.
-Când am avut probleme cu tatăl meu. Pe vremea aceea, ai fost dispus să stai lângă mine sau ai făcut-o doar de nevoie ca am venit la tine?. A întrebat Klong.
Watin și-a ridicat ușor sprâncenele.
-Klong, dacă spun asta, vei crede cuvintele mele? Și toate acțiunile pe care le-aj arătat în acea noapte. Klong îți ofer încredere sau credință. Iti poti imagina că sunt dispus să stau lângă Klong?, a spus Watin.
Klong a înțeles imediat că Watin voia ca Klong să se uite la acțiunile lui. În acel moment, Klong și-a dat seama din suflet că Watin era cu adevărat dispus.
-Serios, cuvintele pot fi spuse oricât de elegante ar fi. Dar o persoana care pune accent pe acțiuni mai degrabă decât pe cuvinte ca Klong. Probabil că poți vedea asta, nu? Ești dispus să o faci sau doar o faci pentru că nu poți avea grijă de asta? a întrebat Watin. Klong însuși este o persoană încăpățânată. Nu spune care sunt adevăratele sentimente ale inimii lui, ci expresia lui klong transmitea tot ceea ce se gândea. Klong s-a oprit puțin când a auzit. Pentru că este adevărat tot ce a spus Watin.
Klong oftă încet.
-Bine, te iert, a răspuns Klong. Alții ar putea crede ca Klong îl iartă prea ușor pe Watin. Dar Klong a venit să stea și să se gândească la diferitele lucruri pe care Watin le făcuse pentru el. Asta a făcut ca Klong să accepte motivul pentru care Watin a trebuit să-și ascundă identitatea.
Watin a zâmbit imediat când a auzit asta.
-Dar nu că voi înceta să fiu supărat pe tine, spuse din nou grăbit Klong.Watin încă zâmbea larg.
-Nu-i nimic, te rog să mă ierți. Indiferent cât de mult esti supărat pe tine, mă pot împăca cu tine. A spus Watin fericit.
Klong privi cu dezgust la zâmbetul lui Watin.
-Atunci poți să mă duci la o plimbare. Vreau să mă întorc în pat, sunt obosit. Klong vorbi serios.
-Ai vrea să dormi la penthouse? Watin încercă să-l invite în caz că ar fi de acord să meargă cu el.
- Deci mă lași să merg la penthouse-ul tău? a întrebat Klong tachinat, întorcându-se sarcastic.
-Hai! Klong, nu fi sarcastic cu mine. Acum lasă-mă să-ți ofer tot ce este al meu. Încă pot să mă imoac cu Klong, spuse Watin cu voce plânsă.
Klong zâmbește ușor în colțul gurii.
-Nu vreau. Nu vreau ca nimeni să poată spune că l-am iertat pe Phi Tin, pentru că ești bogat. Klong a vorbit cu adevărat din propriile sale gânduri.
-Oricine ar spus ceva Klong, doar spune-mi , voi avea grijă de el pentru tine, a spus Watin.
Klong își dădu ochii peste cap obosit.
-Nu plec nicăieri. Doar la căminul meu, cred că te iert. Dacă vin cu tine, mă vei lăsa să dorm ușor? a întrebat Klong cu o voce furioasă.
-Ok, mă voi întoarce. Dar înainte de a mă întoarce, pot să cer un lucru? A spus Watin .
Klong își miji ochii și se uită neîncrezător la fața lui Watin.
-Nu te uita așa la mine. Vreau doar să știu de unde sunt zgârieturile de pe tine. Sincer, sunt foarte enervat. Văzându-te așa te doare?, a spus Watin în timp ce se uita la colțul gurii lui Klong.
-Probabil că puțin nu va durea dar nu la fel de mult ca atunci când știi că ai fost păcălit, a spus Klong, respingându-l pe Watin.
-Klong, de ce ai spus că m-ai iertat? se gândi Watin.
-Oh, încă ceva... de ce ai lăsat oamenii să vină să mă urmărească? Este considerată o încălcare a drepturikir personale. A strigat Klong despre asta când și-a amintit.
-Ei bine, sunt îngrijorat. Nu te pot lăsa să stai și să nu ma gândesc dacă klong este în siguranță. Vreau să fiu sigur că Klong va fi bine. Când am văzut poza ta, mi-am dat seama cât de subțire și trist era Kling. Aproape că înnebunesc, știi asta? a spus Watin într-o serie de cuvinte. Pentru că ia pus pe subordonații săi să facă în secret poze cu Klong lasă-l să vadă.
Klong icni nu cred că Watin ar lăsa oamenii să-i facă poze în secret.
Klong este de obicei o persoană observatoare. Dacă cineva il urmărește în secret, vai ști. Dar în trecut, se gândea doar la Watin. Așa că nu am acordat prea multă atenție împrejurimilor.
-Nu prea am multe de făcut. Tocmai am fost lovit cu pumnul și piciorul. Un alt lucru... oamenii tai au venit să ma ajute , Klong a răspuns la problema pe care Watin dorea să o afle.
-Unde ai fost lovit cu piciorul? a întrebat Watin din nou, ținându-se de guler, dar și-a deschis cămașa pentru a-l lăsa să se uite la el. Watin strânse din dinți când a văzut.
-De ce s-au dus să te ajute așa tarziu Klong? a spus Watin aspru și sa comportat atât de enervat încât Klong a fost nevoită să-și incheie rapid cămașa.
-Nu este vina lor, de unde să știe ca am dușmani de care nu ar trebui să mă plâng? Dacă ești îngrijorat pentru mine, vino tu să ai grijă de mine. Nu vreau ca alți oameni să aibă grijă de mine. A strigat Klong înapoi. Pentru că îi era teamă că Watin va pleca să-și pedepseasca propriul subordonat
-Klong, vino să stai cu mine. Voi putea avea grijă de tine, Watin a avut ocazia să-l invite pe Klong să vină locuiasca cu el imediat.
-Sunt... supărat...... spuse Klong subliniind cuvintele sale. Watin a trebuit să ridice mâinile în semn de capitulare.
-Bine, am uitat. Atunci te trimit. Klong se va odihni. Mâine, vin să te caut din nou, a spus Watin liniștit. Înainte să se ridice și să întindă mâna pentru ca Klong să o țină.
Dar Klong a bătut mâna lui Watin cu furie și a refuzat să o țină, împreună Apoi l-a condus pe Watin afară.
Watin le-a spus subordonaților săi să pregătească mașina. Pentru că urma să trimită pe Klong curând.
-De fapt, mă pot întoarce și singur, a spus Klong.
-Nu, te trimit, spuse Watin pe un ton serios. Deci Klong se supune . Watin este șoferul însuși, ca întotdeauna. De data aceasta, subalternii lui Watin il poate urma deschis. Pentru că Klong știa deja totul până când a ajuns în fața căminului lui Klong. Klong a vrut să coboare din mașină, dar Watin îl apucă primul de braț. Klong a ridicat din sprâncene când a întrebat care a fost problema:
-Bine, ne înțelegem, nu? Klong te înțelege cu adevărat, nu? a întrebat Watin din nou pentru a fi sigur.
Klong se uită în gol la fața lui Watin. Înainte de a da din cap în semn de acceptare
-Te înțeleg acum. Înțeleg totul și fiecare motiv pentru care ai făcut-o. Recunosc că la început am fost trist, am fost foarte supărat pe tine, dar apoi m-am așezat și m-am gândit la ce mi-ai făcut. Așa că înțeleg și te iert. Sper ca nu am luat hotărarea gresita astăzi să te iert, a spus Klong pentru că și-a dorit asigurarea lui Watin.
Watin luă mâna lui Klong și o sărută blând.
-Îți voi arăta eu însumi Klong. Că Klong nu au luat decizia greșită de a mă ierta astăzi. Watin vorbi pe un ton serios. Klong a putut să zâmbească.
-Dute înapoi, mă duc la cămin. Klong își trase încet mâna și deschise ușa mașinii.
Watin a avut grijă de Klong până când Klong a intrat înăuntru, apoi și-a transformat subalternii în șoferi pentru a-l duce înapoi în camera de plăcere.
Klong deschise ușa camerei cu ușurare, ca și cum un munte i-ar fi fost ridicat din piept. Acest lucru la făcut pe Song care mânca tăiței instant să se întoarcă să-i privească șocat.
-Hai! Cum poti să te întorc? Nu va-ti înțeles când ați vorbit? Sau va-ti ceartat? Este violent sau ce? De ce ți-a permis să te întorci? a întrebat Song preocupat pentru prietenul său.
Klong râse încet, făcându-l pe Song să-și ușureze unele dintre griji.
-Eu și el am vorbit și ne-am înțeles. L-am iertat, dar încă nu am trecut peste furia mea față de el, așa că a fost de acord să mă aduca aici, a spus Klong pe scurt.
-Deci, ce ți-au spus? Vreau să știu. Te rog spune-mi. Song făcură un gest, dorind să afle, facandu-l pe Klong să zâmbească.
Nici nu mai are nimic de ascuns de acest prieten pentru că Song este o altă persoană care este mereu îngrijorată pentru el. Klong spune toată povestea. După cum i-a spus Watin. Nu știu dacă am prea ușor încredere în oameni. Pentru că a crezut în ceea ce a spus Watin. Song a ascultat și a dat din cap.
-Crezi că l-am iertat prea ușor? l-a întrebat Klong pe prietenul său cu îngrijorare. Vreau sa sti
-Nu, înțeleg. Alt lucru... de ce crezi că cineva de nivelul lui s-ar coborî să te urmeze ? Deci, există cineva care este dispus să investească și să găsească o singură persoană? Care s-au întâlnit doar pentru o privire Dacă nu ar fi fost serios cu tine, nu te-ar urmări în așa măsură. Asta arată că este cu adevărat interesat de tine. Spuse Song în timp ce se gândea. Klong dădu din cap.
-De asemenea... tot ce a făcut pentru tine. Alți oameni ar putea crede că el a facut-o pentru a-i face plăcere pentru că ești încă nou cu el. Îți spun că această persoană nu ar face așa ceva. Din câte mă uit eu la el Dacă vederea mea este încă bună, această persoană nu va face nimic pentru nimeni fără să simtă cu adevărat așa, a continuat Song. Nu a spus-o pentru a-și face prietenul să se simtă confortabil. Dar a spus-o pentru că chiar așa simțeam.
-Dacă mă uit greșit? a întrebat Klong tachinat.
-Voi rămâne lângă tine , a răspuns Song, făcându-l pe Klong să zâmbească. El poate veni indiferent de suferința pe care o întâmpină. Cel puțin are mereu un prieten ca acesta.
-Atunci sper că tu și cu mine nu ne uităm greșit la oameni, a spus Klong în timp ce se gândea, pentru că nu îl văzu pe Watin deloc diferit de ceea ce spusese Song.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...