Capitolul 19

997 43 10
                                    

După vacanța Sila și Wayu s-au întors la muncă și și-au continuat îndatoririle. Când lucrează, ei se comporta normal dar când aveau timp privat, erau dulci unul cu celălalt. Doar Sila și Wayu trebuie să fie atenți să nu il lase pe Klong să afle încă cine este de fapt Watin. Wayu aștepta ca propriul frate sa-i mărturisească adevărul lui Klong.

În ultimul timp, Bass, un prieten apropiat a lui Watin, pare nemulțumit când află că Watin este într-o relație cu o Klong, Wayu știa despre fratele său mai mare și despre acest prieten apropiat. Watin nu-i păsa de Bass dincolo de cuvântul prieten. Chiar dacă sau culcat împreună o dată. Dar Bass a încercat să folosească cuvântul prieten pentru a-l aduce mai aproape, Întotdeauna pe Watin până când Bass ia spus adevărul lui Klong despre cine era Watin și ce a făcut el. Acest lucru a făcut ca Klong să fie foarte supărată pe Watin pentru că la mințit. În ceea ce il privește pe Watin, el a luat-o razna cu Bass. Până aproape că a tăiat prietenia. Ceilalti prieteni au venit să-l ajute si să-l oprească pe Bass și să îl ducă înapoi.

Watin a trebuit să aștepte aproape o lună până când Klong  a vrut să asculte motivul lui Watin și  să-l ierte. Acest lucru l-a făcut pe Wayu să fie ușurat pentru fratele său mai mare, deși Klong era încă puțin furios.

Astăzi este ziua lui Sila și Wayu. Așa că cei doi au venit împreună la apartamentul lui Sila si acum Sila se pregătește să facă prânzul pentru Wayu.

Sunetul de notificare a mesajului de pe telefonul mobil al lui Sila a sunat. Wayu la luat pentru a se uita la el și a da clic pentru a citi în locul lui Sila. Pentru că Sila ii dă tot dreptul lui Wayu.

-P’Sila, P’Tin a trimis un mesaj. Să mergi în camera lui, a spus Wayu. Sila și-a ridicat ușor sprâncenele.

-Zice ca este cu Klong , a spus Sila pentru că aseară Watin la adus pe Klong să doarmă în camera de lângă el pentru că Klong a refuzat să urce in penthouse-ul lui Watin

-Ar putea fi ceva cu care poti ajuta. P’ Sila poate merge mai întâi să-l vadă pe P’ Tin. A răspuns Wayu înainte de al ajuta pe Sila să-i dea jos șorțul.

-Mulțumesc. Sila s-a aplecat și a sărutat ușor capul lui Wayu, făcându-l pe Wayu să zâmbească puțin timid. Înainte ca Sila să iasă din camera lui, Wayu a venit să vadă dacă  poate ajuta în bucătărie  în locul lui Sila. În cele din urmă, a reușit să facă ceva, a așteptat până când Sila a intrat înapoi cu o expresie ușor grăbită.

-Este ceva în neregulă? a întrebat el curios.

-Wayu, trebuie să ies cu Tin și  Klong. Dacă ti-e foame,  comanda? Poți să mănânci mai întâi? Sila a vorbit pentru că nu voia ca iubitul lui să-i mârâie stomacul în așteptare.

-Da, deci ce se întâmplă, a întrebat Wayu, curios să știe cine era persoana respectivă. Unde vor merge klong și fratele meu?
Sila i-a spus apoi pe scurt că sora mai mică a lui Klong a fost vândută de mama ei vitregă pentru a plăti dobânda împrumutului. Și acel creditor este Sathon.

-De ce este lumea așa, phi Sila? Ce-ar fi să vii și să-l întâlnești pe tipul ăla? a spus Wayu.

-Oricum, te aștept în camera ta. Orice vrei, sună, cheamă oamenii noștri, înțelegi? Sila și-a urmărit iubitul, Wayu a răspuns și s-a îndreptat spre el.  După ce Sila s-a dus cu Watin, Wayu a stat și și-a așteptat iubitul, atât de nerăbdător încât a uitat complet de prânz. Wayu a pornit apoi un film. Privind și omorând timpul, așteptând întoarcerea lui Sila.

Până a trecut după-amiaza,  Sila s-a întors în cameră. A deschis ușa. Și-a văzut iubitul dormind pe canapea, așa că Sila s-a apropiat și l-a trezit ușor.

-Wayu, Wayu, de ce dormi aici? Huh? a strigat Sila încet și a scuturat ușor corpul iubitului său, făcând ochii lui Wayu să se trezească.

-Te-ai întors ? a întrebat el cu o voce liniștită. Înainte de a se ridica

-Cum e, phi Sila? a întrebat imediat Wayu, din curiozitate, apoi Sila i-a spus că Watin a fost de acord să plătească patru sute de mii, datoria în numele mamei vitrege a lui Klong și să o aducă înapoi pe sora mai mică a lui Klong. Dar datoria nu a fost dată gratuit, mama vitregă a lui Klong a trebuit să semneze un contract ca debitoare a lui Watin.

- Uau, măcar sora mai mică a lui Klong nu a fost rănită de Sathorn, spuse Wayu oftând uşurat.
Când Vayu a terminat de vorbit, stomacul i-a mârâit în semn de protest. Wayu zâmbi sec cu puțină jenă

-Ai mâncat prânzul? a întrebat Sila cu înverșunare, Wayu a clătinat din cap înainte și înapoi.

-Sunt doar îngrijorat pentru phi Sila și pentru phi Tin. Așa că am uitat să comand mâncare de mâncat. A spus Wayu cu voce joasă.

- O să te doara stomacul, spuse Sila puțin aspru.

-Dar Wayu nu a mâncat. Phi Sila nu a mâncat încă, nu? a întrebat Wayu pentru că atunci când Sila a ieșit cu Watin nici Sila nu luase prânzul.
Sila nu se putea certa cu iubitul lui dar a zâmbit slab

-Stai puțin, așteaptă-mă o clipă. Am de gând să gătesc pentru tine, a spus Sila, prefăcându-se că se ridică și merge să gătească. Dar Wayu și-a tras mâna mai întâi.

-Cred că ar fi mai bine să ieșim să mâncăm. Phi Sila nu va trebui să fie obosit, spuse Wayu liniștit.

-Deci ce vrei să mănânci? a întrebat Sila.

-Ei bine, sa mergem să mâncam mâncare japoneză în apropiere. E mai bine să mergi într-un restaurant. Doar o scurtă plimbare, a răspuns Wayu pentru că nu prea departe de apartament era un restaurant japonez.

-Atunci du-te să te speli pe față și pe ochii, a spus Sila, trăgându-l pe Vayu să se ridice de pe canapea. Wayu s-a grăbit să-și spele fața și ochii. Apoi cei doi au coborât din apartament să mergem la restaurantul japonez.

-Îmi doresc foarte mult să merg mână în mână cu phi Sila, a tachinat Wayu pentru că, în mod normal, când ies împreună de cele mai multe ori este vorba de muncă. Nu există nicio modalitate de a merge mână în mână.

Sila care a auzit asta a zâmbit ușor înainte de a-i ține propria mână , și a face lucrurile mărunte pe care i le cere Wayu. Căldura care a apărut l-a făcut pe Wayu  să zâmbească de fericire, deși erau oameni care mergeau în direcții opuse pe drum.

-Serios, îți pare rău pentru mine? a întrebat Sila în timp ce se îndrepta spre restaurant.

-Sunt câteva. Dar înțeleg că in unele situații nu pot exprima mare lucru, a spus Wayu.

-Dar când vine vorba de timp personal, de plăcere și de a face tot ce vreau, sunt fericit. A răspuns Wayu zâmbind. Sila a zâmbit și el pentru a accepta că iubitul lui l-a înțeles.
În timp ce cei doi mergeau mână în mână de-a lungul trotuarului de pe marginea drumului, Trecu pe lângă o mașină. Persoana din mașină era Sathorn. Sathorn il vede pe Sila și Wayu. A simțit resentimente în inima lui. Și vrea ca  să-l posede pe Wayu, dar nu poate face nimic neplăcut acum. Deci nu puteam decât să se uite.


  A trecut o lună.

Sila și Wayu au continuat să-și trăiască viața împreună. Watin, fratele mai mare al lui Wayu, isi ia persoana iubită să o prezinte părinților săi și să-i cunoască și este întâmpinat de familia lui Wayu foarte bine.

-P’Sila pleaca cu P’Tin? a întrebat Wayu pe Sila în timp ce era în cameră. Trebuie să vorbim puțin despre muncă iar Watin a vorbit cu Sila despre a merge împreună să vada noi proiecte în Pattaya.

-Da, de ce? a întrebat Watin. Wayu se încruntă ușor.

-Deci te vei întoarce târziu? a întrebat el, fără să răspundă încă la întrebare .

-Inca nu sunt sigur. E ceva în neregulă? întrebă Sila pentru că acum erau doar ei trei în biroul lui Watin, nu trebuia să fie prea atent cu cuvintele lui.

-Cred că o să-l invit pe phi Sila să urmărească un film la la cinema . Astăzi este ultima zi a poveștii pe care vreau să o văd în cinema, a spus Wayu pe un ton indirect. Tocmai luase decizia azi târziu, așa că a plănuit să il invite pe Sila să vizioneze împreună un film în această seară.

-Nu sunt sigur dacă e târziu sau nu. În plus... Trebuie să il iau pe Sila cu mine pentru această slujbă. Probabil că nu îl pot lăsa să vada un film cu tine. Watin a fost cel care i-a răspuns fratelui său mai mic.

Wayu își strânse ușor buzele. Când era singur în fața lui Watin și Sila Wayu și-a arătat întotdeauna comportamentul copilăresc, făcându-l pe Sila să arate de parcă ar fi fost cu colți.

-Se pare că ești nebunește îndrăgostit de frățiorul meu, Sila. Watin nu a putut rezista gândului, văzând ochii lui celui mai bun prieten al sau uitându-se la fratele său mai mic

-La fel ca tine și Kling, s-a uitat Sila înapoi. Gura lui Watin s-a curbat ușor într-un zâmbet. Și nu s-a certat cu nimic parcă a acceptat că și el este îndrăgostit nebunește.

-Chiar vrei să-l vezi? a întrebat Sila, iar Wayu a dat din cap.

-Poti  să iti inviti prietenii să il vizioneze cu tine mai întâi? Chiar nu pot merge cu tine, a oferit Sila.

Wayu oftă încet. Pentru că înțeleg că Sila trebuie să lucreze.

-Nu face nimic, voi invita un  prieten. A răspuns Wayu.

-Să ai mai gruja când iesi, a îndemnat Sila, chiar dacă în acest timp Sathorn a fost tăcut. Dar Sila se simțea oricum neîncrezătoare în situație.

-Da, a răspuns Wayu înainte ca Watin să-și continue conversația și să se  pregăteasca pentru călătorie la Pattaya

-Dacă vrei să vezi spectacolul, nu uita să suni și să-mi spui, i-a spus Sila lui Wayu în timp ce aștepta ca Watin să coboare împreună în parcare.

-Da, phi Sila. Odată ce ai ajuns, te rog trimite-mi un mesaj. A răspuns Wayu.

Sila a acceptat cuvântul în gât. Înainte de a se despărți de ei, Wayu s-a întors în propriul său birou și a sunat un prieten drag

-Oh, eu sunt... ești liber în seara asta? O să te invit să vezi un film. Wayu a vorbit cu o altă persoană pentru a-l invita să meargă să veda un film împreună. Big, a acceptat invitația. Și s-au oferit voluntar să cumpere bilete Cei doi au mai vorbit puțin înainte de a închide.

-Ma duc la cinema cu Big, phi Sila, i-a spus Wayu la telefon lui Sila. La ora șase seara zilei Când s-a întors de la serviciu, Wayu a făcut un duș și și-a schimbat hainele pentru a merge să se uite la un film cu prietenul său.

(„La ce ora pleci.) întrebă Sila înapoi.

-La 20:00 seara, a răspuns Wayu. În timp ce coboram din dormitor

(„De ce ai rezervat această ora? Nu este până la ora 22:00 când se termină filmul? Întrebă Sila îngrijorată.

-Big, a spus că toate celelalte runde sunt pline. În afară de asta... filmul se termină la 22:00. Încă nu știu dacă phi Sila se va întoarce sau nu, a spus Wayu înapoi cu o voce tachinată.

(„O să te culci cu mine?) a întrebat Sila înapoi.

-Este posibil? a întrebat imediat Wayu.

(„Hehe, bine. Când te întorci, sa imi trimiti un mesaj. Ai grijă de tine, te sun curând. Du-te și ia-l pe Pat si  Kowit. Sila repetă asta pentru că nu se simte foarte confortabil. Dar nu s-a gândit să-i spun iubitului sau apoi Sila închide telefonul. Wayu a mers la mașina  cu Pat, Kowit a așteptat imediat.

-Phi Sila a sunat, mi-a repetat de multe ori, a spus Kowit în timp ce se afla în mașină, unde tocmai închisese cu Sila. Și acum il ia pe Big.

-Phi Sila trebuie să fie foarte îngrijorat”, a spus Big zâmbind.

-Adevărul este că nu ai de ce să-ți faci griji. Acum viața este foarte liniștită. Wayu a răspuns cu un zâmbet.

-Phi Sila trebuie să fie îngrijorat pentru domnul Sathorn, a spus Pat, pentru că Sila subliniază întotdeauna problema lui Sathorn.

-Probabil că nu există nimic. S-a liniștit în ultima vreme. Nu ne-am văzut prea des. Am auzit vești că este pe cale să deschidă un cazinou și în Malaezia. A spus Wayu în timp ce a primit vestea.

-Dacă este atât de ocupat încât nu ne acordă atenție, e în regulă, a spus Kowit, simțindu-se puțin ușurat. Când crezu că Sathorn nu il va mai deranja pe Wayu.

-Si acești doi oameni vor merge să se uite la un film cu noi? Big a întrebat despre Pat și Kowit.

-Vom aștepta în fața intrării în cinematograf și apoi coboram și aștept în mașină. Pat a răspuns că mall-ul se va închide înainte de a se termina filmul. Nu au putut aștepta în mall-ul din fața cinematografului, așa că au așteptat în mașini.

-Dacă khun Wayu coboară, te rog să-ma suni și să-mi spui mai întâi. O să te aștept să te iau la ieșirea din parcare, a spus Kowit.

-Îmi pare rău că v-a fac pe toți să stați și să așteptați mult timp, a spus Wayu, pentru că era considerat mai aproape de Pat și Kowit  pentru că se simte prost fata de ei, din cauza lui Sila.

-Este datoria noastră, a răspuns Pat. Wayu a stat și a vorbit cu el până au ajuns la mall. Pat și Kowit l-au urmat și l-au trimis pe Wayu în fața cinematografului Wayu și Big au cumpărat apă și au cumpărat câteva lucruri de mâncat și apoi au mers împreună să intre în cinematograf.
Cât despre Kowit și Pat, au coborât să aștepte în mașină. Între timp, sunt cu ochii pe împrejurimi. Zona închisă va fi o zonă VIP pentru spectatori.. Dar pe măsură ce trece timpul până la închiderea mall-ului, au rămas doar mașinile oamenilor care vin să se uite la filme noaptea târziu. Mașinile oamenilor care vin în vizită în general încep să plece toate. Dar Pat și Kowit stăteau și il așteptau pe Wayu.

Wayu, se bucurau de filmul pe care îl urmărea, iar când filmul s-a încheiat, cei mai buni prieteni au ieșit din cinematograf împreună cu alți oameni.

-Wayu, hai să mergem la baie, a invitat Big pentru că suferea de ceva vreme.
Wayu dădu din cap și se îndreptă spre baia de lângă liftul pe care urma să coboare. Spre parcare, alte persoane au continuat să coboare.

-I-ai sunat și le-ai spus celor doi că cobori? a întrebat un Big în timp ce stătea unul lângă celălalt și se spală pe mâini.

-Oh, am uitat, a răspuns Wayu înainte de a ridica telefonul mobil și de a suna.

-Ei bine, cobor... Bine, a spus Wayu pentru scurt timp înainte de a închide. Cei doi au stat apoi în picioare așteptând ca liftul să coboare la parter. Acea zonă era lângă ușa de ieșire către parcare de la acest etaj. Și brusc , Lângă ușa de ieșire în parcare. În timp ce stăteau în fața liftului, cinci bărbați îmbrăcați negru au intrat pe ușa de ieșire din parcare și s-au închis imediat cu Vayu și Big.

-Ce?! strigă Wayu șocat în timp ce folosea artele marțiale pe care le învățase. Încearcă să lupți cu cealaltă parte dar era ingrijorat pentru prietenul sau făcându-l pe Wayu să fie blocat împreună cu tragerea mâinii peste gură. Era o dubă care aștepta și nu erau agenți de pază în jur.

-Trebuie să il iei singur, a spus vocea persoanei care aștepta în mașină.

-Ia-i pe amândoi, a spus persoana care l-a luat pe Wayu și l-a târât pe Wayu și pe Big în dubă. Și a urmat imediat să preia controlul asupra lui Vayu și Big. Wayu și-a tras în grabă prietenul aproape de el:

-Cine ești?! a întrebat Wayu confuz. A încercat să suprime propriul lui șoc Mașina se îndrepta acum spre ieșire. Unde Wayu crede că trebuie să-i întâlnească cu siguranță pe Pat și Kowit. El trebuie să găsească o modalitate de a le da un semnal pentru amândoi să știe, dar era peliculă neagră pe toată mașina, cu excepția  parti din față a mașinii.

-Veți ști singur, domnule Wayu, a spus unul dintre ei, făcându-l pe Wayu încrezător că el era cel pe care acești oameni și-l doreau. Cât despre prietenul lui, doar a avut ghinionul sa fie cu el in acest moment.

-Îmi pare rău Big. Ca te-a făcut să întâlnești aceste lucruri nebunești, Wayu a vorbit cu o voce nu foarte tare.

-E în regulă, nici eu nu vreau să fii prins singur, Big răspunse, cei doi ținându-se strâns de mână. Atunci Vayu și-a dat seama că el Avea telefonul mobil în buzunarul din spate, l-a scos încet și a găsit un loc unde să il ascundă ca să nu fie luat si  a oprit sunetul de când a intrat în cinematograf, E bine că acești oameni nu iau legat mâinile și picioarele .

-Hyung, nu-ți iei telefonul mobil? A fost considerat norocos pentru Wayu că s-a gândit la asta înainte ca acești oameni să se poată gândi la telefoane mobile.

-Oh, băieți, căutați și luați-le telefoanele mobile. Persoana care părea să fie Șeful a vorbit. Înainte ca subalternii săi să vină să cerceteze trupurile lui Vayu și Big, au reușit să obțină doar telefonul mobil al lui Big.

-Unde a dispărut telefonul tău mobil? l-a întrebat bărbatul care l-a căutat pe Wayu.

-Probabil că a scăpat-o când m-ați prins în fața liftului, șuieră Wayu, aruncându-l înapoi.

Liderul se încruntă ușor. Dar dădu din cap către subalterni. Se crede că telefonul mobil al lui Wayu a fost de fapt scăpat în timpul haosului. Duba care l-a prins pe Wayu A început să coboare la primul etaj. Wayu a încercat să privească în altă parte. A văzut că era aproape în punctul în care mașina lui este parcata.

Pat veni să stea în fața liftului, așteptându-i pe Vayu și pe Big. Cât despre Kowit, era în mașină cu motorul este pornit.

Își încruntă ușor sprâncenele pentru că nu vedea că liftul urma să coboare. Așa că l-a sunat pe Wayu, dar nu a avut timp să sune. Se auzi un zgomot ca al frânelor unei mașini. Se întoarse să se uite și văzu o dubă. Părea că a fost o problemă, dar s-a revenit la condus normal. Împreună cu mersul direct la ieșirea închisă, a apăsat pe apel pentru a-l căuta pe Wayu, dar nimeni nu a răspuns la telefon. L-a făcut să înceapă să se simtă anxios.

-Khun Wayu nu a coborât încă? Kowit a coborât din mașină și a întrebat.

-Nu încă. Am sunat și nu au ridicat telefonul. El a refuzat să răspundă, iar cei doi s-au uitat la lift

A fost liniște unul în fața celuilalt pentru mai puțin de un minut.

-Duba ce tocmai a trecut. Crezi că este suspect? a întrebat Pat

-Grăbește-te și cheama oamenii noștri. Lasă-l să verifice locația telefonului mobil al domnului Wayu, spuse Kowit nerăbdător. Cel puțin dacă verificăm și Wayu este încă în mall, se va simți confortabil. Cei doi au fugit imediat la mașină.


-Vrei să mori?! A strigat imediat bărbatul care era liderul grupului. Când poate părăsi mall-ul și și-au pus mâinile peste gura lui Wayu și Big . Pentru a împiedica sunetul să fie auzit de persoana care așteapta un fața liftului, mașina și-a pierdut controlul acum o clipă ,A fost pentru că Vayu s-a repezit înainte și l-a apucat brațul șoferului în față, fără ca șoferul să fie conștient. Wayu știa că nu poate face mașina să se oprească, dar voia să facă semn lui Pat si Kowit, sa fie  puțin suspicios.

-Da, vreau să mor cu voi toți, a strigat Wayu înapoi. Când este prins sa stea în același loc. Pentru că acum mașina a părăsit mall-ul, dar sunt oameni lângă Vayu și alții înăuntru. Deocamdată, spera să Pat si Kowit sa fie suspiciosi și găsește-l pe el și pe Big cât mai repede posibil.

-Nu vreau să fiu dur cu tine, domnule Wayu, pentru că șeful meu mi-a spus să am grijă de tine, a spus persoana care arăta ca subalternul celorlalți, cu vocea mohorâtă.

-Oricum, băieți, o să mă duceți să mă întâlnesc cu șeful vostru. Nu puteți să-mi spuneți cine este șeful vostru? a întrebat Wayu din curiozitate pentru că ar fi prins neprevăzut.

-Șeful meu este domnul Sathorn.
Wayu care a auzit asta a tăcut imediat. Nu credea că Sathorn ar îndrăzni să lase oamenii să vină să-l răpească.

-Este greu să mori, a înjurat Wayu pentru că tocmai vorbise despre asta astăzi. El și Big s-au întors imediat să se uite unul la altul.

-Șeful tau, îndrăznește să aivă o problemă cu fratele meu? a întrebat Wayu, întorcându-se înapoi, amenințându-l .

-Până când te găsește fratele tău. Probabil că șeful meu ar primi ceva. Asta si-a dorit. Cealaltă parte a răspuns cu un rânjet. Wayu și-a mușcat buzele frustrat de incapacitatea lui de a se lupta cu acești oameni.

-Calmează-te înainte să ajungi. Cred că cei doi trebuie să se grăbească și să pună pe cineva să ne găsească,vorbi Big încet cu Wayu, Wayu dădu din cap ca răspuns.

De fapt, Wayu știa că telefonul său mobil era echipat cu un dispozitiv de urmărire . Era normal și exista de mult timp. Era sigur că Watin îi va putea găsi cu siguranță. Dar Wayu trebuie să întârzie cât mai mult timp posibil.

Tru... Tru... Tru

Telefonul mobil al lui Sila a sunat. În timp ce el și Watin se pregătesc să se întoarcă la Bangkok. Când l-a ridicat, a văzut că este numărul lui Kowit, așa că a răspuns imediat la telefon. Inima i se simțea ciudat de tulburată.

-Ce... Ha! Ce vrei să spui... ma grabesc... L-ai spus oamenilor noștri să urmareasca semnalul în avans. Și trimite-mi-l și mie spuse Sila cu o voce nerăbdătoare. Făcându-l pe Watin să se încrunte ușor.

-Ce s-a întâmplat?”a întrebat imediat Watin. Când Sila a închis telefonul de la Kowit

-Cineva i-a răpit pe Wayu și Big. Acum oamenii noștri conform semnalului urmăresc telefonul mobil al lui Wayu. A spus Sila, făcându-i ochii lui Watin să strălucească de furie. Chiar dacă era adesea rece față de fratele său mai mic, el l-a iubit și a avut mereu grijă de fratele său mai mic.

-Spune-le oamenilor noștri să-l găsească pe Wayu cât mai repede posibil. Si afla cine a fost cel care l-a luat pe Vayu, a spus Watin cu o voce calmă. Grăbindu-se sa urce imediat în mașină cu Sila xare conduce masina.

-Știu că ești îngrijorat pentru fratele meu mai mic, și eu la fel. Dar ar fi mai bine dacă ți-ai suprima emoțiile. Înainte să murim cu toții si nu vom reușit să-l vedem pe Wayu la timp Watin vorbi cu o voce liniştită. Pe măsură ce Sila conducea din ce în ce mai repede

Cuvintele lui Watin l-au făcut pe Sila să încetinească. Dar inima îi era încă fierbinte. Între timp, Watin a avut un alt subaltern care a sunat pentru a se coordona cu alți subalterni prin trimiterea de mesaje. Oamenilor le place că au afaceri de care să se ocupe urgent.

Sunetul de notificare al mesajului sună pe telefonul mobil al lui Silei, îl ridică, se uită și văzu că era locația telefonului mobil al lui Vayu pe care i-o trimiseseră oamenii lui Watin. Sila conectează imediat locația pe ecranul mașini.

-Uită-te la poziție. Se pare că merge spre coasta de est. Spuse Watin cu sprâncenele strânse. Când se uită la ecranul din mașină apoi cei mai buni prieteni s-au privit prin oglinda retrovizoare de parcă ar fi ghicit ceva.

-Sathorn? a spus Sila pe un ton de furie.

-Dacă este într-adevăr Sathorn Asta înseamnă că îl va duce cu siguranță pe Wayu peste graniță, a spus Watin.

-Trebuie  să ne grăbim înainte să treacă granița, spuse Sila nerăbdător, apoi se întoarse să se concentreze asupra conducerii.

-Sai l-a contactat pe comandant. Lasă-l să intercepteze mașina care l-a capturat pe Wayu . Spune-i că voi ierta jumătate din datorie, a spus Watin când și-a dat seama că ar putea. Poate folosi poliția Și sunt sigur că nimeni nu va ezita în această chestiune.

Când a auzit asta, l-a contactat imediat, așa cum îi spusese Watin. Când comandantul Narong a primit chestiunea. A dorit să ceara câteva detalii suplimentare înainte de a da un ordin către poliția locală. Și a contacta poliția de pe autostrada pentru a opri imediat vehiculul suspect.


   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum