Capitolul 27

1K 59 6
                                    

Curând au ajuns la pub-ul lui Watin.
Wattan intră încet în camera Samran. Mulți dintre subordonații lui Watin sunt deja familiarizati cu Klong.

-Hai să stăm și să așteptăm mai întâi în cameră. Aș vrea să merg să salut oaspeții VIP mai întâi. Watin se întoarse să vorbească cu Klong când îl văzu pe comandantul poliției. Care sunt foarte aproape în camera Samran.

Klong dădu din cap. Apoi intră separat în biroul lui Watin.

Klong nu a stat mult. Ușa a fost deschisă și Klong s-a întors să se uite înainte de a ridica mâna în semn de salut când a văzut că era Wayu. Fratele mai mic al lui Watin

-Ai fost de acord să vii cu P’Tin? a întrebat Wayu, Klong zâmbi.

-Am venit din cauza vicleniei lui, a răspuns Klong. Wayu a râs.

-Deci, unde s-a dus phi Tin? Wayu l-a întrebat pe fratele său înainte de a pune dosarul cu documente pe masă.

-A mers să salute oaspeții VIP. a răspuns Klong înainte de a putea termina. Watin deschise apoi ușa.

-Bună Wayu, ce sa întâmplat? l-a întrebat Watin pe fratele său mai mic.

-Ți-am adus un cec suplimentar și contractul de împrumut al clientului. Vă rog să-l păstrați, Este pe masă, a răspuns Wayu.
Watin dădu din cap și se duse să-l deschidă pentru o privire rapidă.

-Dar... ce încerci să faci aici? Tocmai ai plecat de la serviciu, nu? A întrebat Wayu zâmbind.

-A venit să stea și să se uite la mine, a răspuns Watin pe un ton normal.
Klong își strânse buzele de enervare. Wayu a râs încet,

-Este foarte plictisitor, Klong. Ți-ar plăcea să mergi sus și să bei un pahar cu mine? Chiar acum, mă distrez, a invitat Wayu.

-Nu este încă închis? a întrebat Klong confuz pentru că era deja 1:00 a.m.

-Totuși, acest loc se închide la 2:00, a răspuns Wayu. Klong își ridică ușor sprâncenele și se uită la Watin.

-Vrei să te duci și să arunci o privire? a întrebat Watin.
Klong dădu imediat din cap.

-Wayu, te rog, uită-te bine la Klong, se întoarse Watin către fratele său mai mic.

-Deci nu urcam împreună? a întrebat Klong inocent, făcându-l pe Watin să zâmbească puțin.

-Aș vrea să salut clienții într-o clipă, apoi o să te urmez. Nu iti face griji, nu te voi lăsa să scapi prea mult timp din vederea mea Klong, a spus Watin zâmbind.
Klong se comportă de parcă nu simte nimic, dar de fapt este cald de cuvintele lui Watin, cât și de ochii orbitori.

-Atunci te voi duce să încerci. Nu trebuie să iti faci griji. Phi Sila este aici, a răspuns Wayu înainte de a da din cap și al chema pe Klong.
Klong la urmat imediat pe Wayu. Înainte să se oprească un pic când a văzut bărbatul înalt care stătea în fața camerei.

- Persoana asta..., arătă Klong spre Sila.
Sila și-a plecat ușor capul.

-Acesta este P’Sila, cel mai apropiat bodyguard al lui P’Tin, a sugerat Wayu.

-Acela este cel care mi-a îndreptat pistolul spre față? a întrebat Klong pentru că și-a amintit vag.

-Da, a răspuns Sila. Klong a zâmbit ironic.

-Phi Sila, nu acţiona atât de dur cu Klong. De îndată ce vei îndura, te vei plânge. Il voi duce pe Klong sus, a invitat Wayu înainte de al împinge pe Klong  de la spatele , să mergem împreună.
Până să ajunga sus in pub Sunetul muzicii era puternic peste tot și la fiecare masă erau petrecăreți care dansau frenetic. Klong l-a urmat apoi pe Wayu până la etajul doi, secțiunea VIP.

-Hai! Date deoparte și lasa-l pe fratele meu mai mic să stea. Wayu și-a ridicat mâna pentru a-și alunga prietenul așezat intins pe toată canapeaua.

-Lasă pe micuțul meu să stea singur. Va trebui să te urmez în curând. Wayu a terminat de aranjat scaunele și l-a împins pe Klong să stea pe canapea. El însuși s-a prefăcut că merge să stea cu prietenul său în cealaltă direcție. Dar Sila l-a prins de guler și l-a tras departe.
Stând pe o canapea Wayu a fost de acord să stea nemișcat.

-Ce vrei să bei? a întrebat Wayu.

Klong s-a mutat să stea aproape de Wayu pentru că nu cunoștea pe nimeni.

-Alcool amestecat cu sifon și apă este în regulă, a răspuns Klong, privind în jur.

- Interesant când am venit prima dată eram jos, fără să știe că sunt și VIP-uri la etaj.

-De când Wayu are un frate mai mic? a întrebat unul dintre prietenii lui Wayu.

-Ar trebui să-ți spun Nong sau așa ceva? Dar lasă-mă să-ți spun asta, nu atinge această persoană dacă nu vrei să mori prematur. A amenințat Wayu, iar prietenii lui păreau nedumeriți.

-Huh, aceasta este cumnata mea. Dar el este mai tânăr decât noi. Înțelegi ? Spuse Wayu
Ochii prietenilor lui s-au mărit. Cât despre Klong, fața lui era fierbinte în timp ce prietenii lui Wayu îl priveau uimiți.

-Phi Wayu, de ce spui asta? protestă Klong grăbit. Din cauza timidității se gândise că va fi nemulțumit. Dacă cineva vorbește despre el în felul ăsta, dar când îl aude, sa simțit și mai stânjenit.

-Spun doar adevărul. Oh, am uitat să vă prezint prietenului meu. Această persoană este Tem, Ban și Big voi băieți, acesta este Klong, a introdus Wayu.
Klong ridică imediat mâna pentru a aduce un omagiu prietenilor lui Wayu.

-Acesta este copilul lui phi Tin? a întrebat persoana pe nume Ban. Wayu dădu din cap în semn de acord.

-Ceea ce ți-am spus înainte. Ai spus că ești student la o școală tehnică, a întrebat Ban.

-Oh, așa e, a răspuns Wayu în glumă din nou.
Klong nu arată bine. Pentru că nu știu ce va face fiecare dintre prietenii lui Wayu sau Ce crede despre el?

-Idolul meu, phi Tin, este acum nemuritor, a spus Ban zâmbind.

-De ce? a întrebat Wayu înapoi.

-Oh! Se spune că dacă mănânci un copil vei deveni nemuritor, a răspuns Ban, făcându-i pe prietenii lui Wayu să râdă.
Klong stătea și zâmbi puțin, nevrând să spună mare lucru, temându-se că  va fi tachinat. Klong stătea și bea și răspundea la întrebările prietenilor lui Wayu din când în când. A fost suficient să simta că cei trei prieteni ai lui Wayu nu simteau dispreț sau antipatie pentru Klong, dar la făcut pe Klong să se simtă mai în largul lui. Până a venit Watin  cu alți doi subalterni. Prietenii lui Wayu și-au ridicat imediat mâinile pentru a-i aduce un omagiu lui Watin. Watin s-a apropiat și s-a așezat lângă Klong și a dat din cap în omagiu prietenilor fratelui său.

-Simte-te confortabil, a terminat Watin de vorbit cu prietenul fratelui său și s-a întors către Klong.

-Ți-e foame? Poți cere la cineva să-ți cumpere ceva de mâncare? a întrebat Watin îngrijorat pentru că după muncă la barul lui Sin Klong nu a mâncat încă.

-Putin. Dar pot mânca când plec de aici. A răspuns Klong fără nicio iritare când vorbea a trebuie să spuna mai tare decât înainte. Dacă nu vorbești puțin tare trebuie să vorbești lângă ureche pentru că trebuie să concurezi cu muzica de  jos.

Watin dădu din cap. Înainte de a se aşeza cu braţele întinse peste spătarul canapelei in spatele lui Klong ,pare că il îmbrățișează. Dar pe Klong nu il deranjează.

-Dacă ești beat, voi profita de tine. Nu mă învinovăți, spuse Watin lângă urechea lui Klong, făcându-l pe Klong să se întoarcă și să-l privească cu ochii încețoșați.

-Dacă vrei să continui să fiu supărat, încearcă, a răspuns Klong. Watin a zâmbit ușor in colțul gurii. Înainte de a folosi mâna care a fost pusă pe spătar sa mângâie usor capul lui Klong.

-Daca nu mi-ar fi teamă că phi Tin mă va ucide primul. Vreau să fac o fotografie pentru a imortaliza momentul, Ban spuse zâmbind.
Watin ridică suspicios din sprâncene.

-De ce? întrebă Watin înapoi, iar Klong îl privi cu curiozitate.

-P’Tin este foarte blând. Este o mare binecuvântare pentru noi, a spus Ban, tachinător.
Watin zâmbi ușor. Cât despre Klong, el stătea cu buzele strânse, reprimându-și jena înainte de a se întoarce să  vadă că Sila mergea să blocheze un bărbat care merge spre ei. Omul acela a fost urmat de doi oameni. Chipul lui Watin a devenit imediat calm. Klong privi suspicios. Dar nu am întrebat nimic.

-Am vrut doar să vin să-l salut pe șeful tău ca doar ne cunoaștem, nu? Se auzi vocea bărbatului.

Sila se întoarse să se uite la Watin. Watin dădu din cap.

-Nu vă faceți griji. Paznicul de la pub ne-a luat armele, a spus bărbatul. Înainte de a se aşeza pe canapea fără să il invite nimeni

-Bună Wayu. De mult timp nu ne vedem. Cealaltă parte la salutat pe Wayu.
Cu ochii posomorați Wayu a zâmbit în colțul gurii. Dar cealaltă parte nu a răspuns la nimic. Până când bărbatul s-a întors spre Klong și a ridicat din sprâncene când a văzut că  lângă Watin stătea un tânăr frumos. Plus poziţia aşezată a lui Watin poate indica cât de importantă este această persoană.

-Nu ai de gând să-mi prezinți oamenii de lângă tine, Khun Watin? a întrebat cealaltă persoană.

-Ați venit la Bangkok cu afaceri, Khun Sathorn? Watin nu răspunse. Dar l-am întrebat pe Sathorn. Așa că Klong știa numele bărbatului din fața lui și putea ghici că Watin și Wayu nu-l plăcea prea mult acest bărbat.

-Heh, da. Trebuia doar să vin să încasez plata unui împrumut al unui client, a răspuns Sathorn cu ochii încă holbați la Klong.

-Trebuie să fie o mulțime de flori. Pentru a te face să fii de acord să-ți părăsești locul. Cum ai ajuns tu aici? a întrebat Watin înapoi cu o expresie calmă. Sincer, era destul de enervat de ochii lui Sathorn privindu-l pe Klong. Voia să-l arunce  din pub afara.

-Da, este și una mare, așa că am profitat de ocazie să trec pe aici și să te salut pe tine  si pe Wayu. După ce a spus asta, s-a întors să-i facă ochi dulci lui Wayu. Klong zâmbi tachinător  in colțul gurii.

-Ce zâmbești, tinere? a întrebat Sathorn pentru că s-a întors pentru la vedea pe Klong zâmbind. Toți prietenii lui Wayu se uitau la Klong cu curiozitate. Cum va reacționa Klong față de cealaltă parte?

-Sunt doar curios, a spus Klong. Watin nu la împiedicat pe Klong să vorbeasca. De asemenea, voia să știe ce îi va spune Klong lui Sathorn.

-Ce te întrebi? a întrebat Sathorn.

-Mă întreb pe care a luat-o ochii ăia grasi, a spus Klong, făcându-i pe prietenii lui Wayu și pe Wayu însuși să izbucnească în râs. Gura lui Watin a zâmbit ușor. Chiar și subalternii lui Watin s-au întors în secret să zâmbească în altă direcție.
Sathorn se opri puțin înainte ca un zâmbet să-i curbeze buzele.

-Copilul dumneavoastră este foarte amuzant, khun Watin. Merită să ceri să faci niște comedie. Îl tachina Sathorn pe Watin.

-Această persoană nu este persoana pe care o poți cere, Khun  Sathorn, a spus în schimb Wayu, știind că Sathorn putea să vadă ce era intre Klong si Watin.

-Oh, într-adevăr? Am crezut că sunt doar niște copii pe care khun Watin i-a crescut să-i mănânce pentru a se distra. Când se plictiseste, îi vor arunca ,ca să mă joc și eu cu ei, a spus Sathorn, făcându-i să i se strângă fața lui Klong. Watin însuși nu era mulțumit de cuvintele lui Sathorn. Era pe cale să spună ceva dar a fost oprit când Klong și-a ridicat picioarele și le-a așezat pe masa de sticlă în timp ce stătea cu brațele încrucișate pe canapea și se uita la fața lui Sathorn fără teamă.

Sathorn însuși a fost puțin surprins. Subordonații lui Sathorn încă nu s-au mișcat pentru că subordonații lui Watin încă stăteau de pază. Klong își mișcă ușor picioarele.

-Nu stii sa mănânci. Tocmai am aflat ca iti place sa aștepți ca sa ronțăi resturile de la phi Tin, căutând ceva bun. Vocea lui este sarcastica. Cu o privire disprețuitoare la faţa lui Sathorn
-P’Tin dacă ai de gând să arunci ceva pentru ca alți oameni să mănânce sau cu care să se joace, lasă niște lucruri bune. Nu mânca tot sa lași doar oasele și apoi le arunci nu. Klong s-a întors să vorbească cu Watin. Îl face pe Watin să vrea să râdă în hohote de curajul lui Klong. Și nu-l deranjează când vorbește cu Sathorn așa

-Crezi că sunt un câine, nu!? Sathorn se ridică încruntat. Klong  ridică fără teamă sprâncenele spre Sathorn. Subordonatul lui Watin se pregătește să-si apere imediat șeful. Dacă se întâmplă ceva

- Vorbește frumos, Khun Sathorn, a avertizat Sila.

-N-am spus niciun cuvânt despre ceea ce ești. De ce trebuie ai necazuri? a întrebat Klong, tachinat.
Sathorn era atât de supărat încât fața i s-a înroșit.

-Nu cred că te distrezi prea mult cu pub-ul meu. O să cer cuiva sa va insoteasca la mașină, Khun Sathorn, spuse Watin într-un mod politicos, făcându-l pe Sathorn să strângă pumnii, dar nu a putut face nimic. Tânărul s-a apropiat imediat și a apăsat. Sila i-a comunicat bodyguard-ului să-l escorteze pe Sathorn până la mașină.

👏...👏....👏...

Sunetul de aplauze de la cei trei prieteni ai lui Wayu a răsunat, făcându-l pe Klong să se întoarcă să se uite înainte ca Ban să-i dea degetul în sus.

-Aceasta este valoarea pe care o merită P’Tin, a tachinat Ban. Klong părea ușor confuz înainte de a zâmbi când și-a dat seama ce voia să spună Ban.

-Foarte tare. La varsta asta, nu ti-e frica de un naș ca Khun Sathorn. A spus Big zâmbind pentru că toată lumea îl cunoștea deja bine pe Sathorn.

-Oamenii sunt odată nași? a întrebat Klong.

-Face afaceri similare cu phi Tin. Dar ceva mai joasă, a răspuns Wayu ridicând din umeri de parcă nu i-ar păsa de Sathorn.

-De ce mă gândesc la el mai degrabă ca un operator de cazinou, nu ca un naș sau proprietar de cazinou? a răspuns Klong în timp ce se gândea, stârnind râsul tuturor foarte bine.

-Dar după asta, Klong trebuie să fi atent. Sathorn este un învins și un bătăuș, dar nu ar îndrăzni să facă nimic foarte violent. Pentru că ei știu ce ar trebui să riște și ce nu ar trebui să riște, a spus Watin. din cauza pierderii și îl caut pe Sathorn de multă vreme așa că știu niște obiceiuri.
Klong dădu din cap. Dacă l-ai lăsat pe Klong să aleagă să-i fie cu adevărat frică fără a lua partea nimănui, i-ar fi mai frică de Watin decât de Sathorn. Watin are ceva în el care face oamenii sa se teme, dar caracterul lui Sathorn nu îi dă același sentiment. Ca cineva căruia îi place să se arate asa.

-Cred că „Pa” trebuie să fie îl placă pe Klong, phi Tin, a spus Wayu. Klong se întoarse pentru a privi chipul lui Watin, întrebându-se despre cine vorbea Wayu. Watin zâmbi puțin.

-Cred că da, răspunse Watin.

Klong nu putea decât să se uite confuz la cei doi frați. Dar sa gândit să-l întreb pe Watin mai târziu.

După ce a stat și a băut o vreme Klong l-a înghiontit apoi pe Watin să-i spună că el vrea să se întoarca și să se odihneasca. Watin s-a conformat imediat.

-Wayu, lasă-mă să-l duc pe Klong înapoi să se odihnească mai întâi. Băieți, trăiți bine împreună, i-a spus Watin fratelui său mai mic.

-Unde te întorci atât de grăbit, phi Tin? l-a întrebat Wayu pe fratele său. Klong vrea să se odihnească. Tocmai întors de la muncă și nu a mâncat încă, a spus Watin înainte de a trage pe Klong și de a-si lăsa subalternii să-l urmeze.

-Sila, te rog, aruncă o privire la Wayu, îi ordonă Watin lui Sila înainte de al urma pe  Klong îndeaproape.

-De ce nu am apucat să il văd pe bodyguardul tău apropiat Sila? a întrebat Klong când a urcat în mașină.

-În acel moment, m-am gândit că Klong s-ar putea să-și amintească de Sila deci nu am vrut sa îl vezi. Așa că l-am pus să aibă grijă de Wayu în schimb. Sila este unul dintre prietenii mei, nu doar un bodyguard normal, i-a spus Watin lui Klong despre asta. Relația dintre familia lui și familia lui Sila, Klong dădu și el din cap.

-Și cine este „Pa”? a întrebat Klong mai departe. Watin a zâmbit puțin.

-„Pa” este tatăl meu și al lui Wayu. Îi spunem „Pa” Dacă există o oportunitate potrivită, il voi lua pe Klong să-l cunoasca, Watin a vorbit pentru a arăta sinceritate fata de Klong, Klong s-a oprit puțin.

-Imi dai voie să-l văd pe tatăl tău. Nu vreau. Klong clătină imediat din cap. Watin chicoti încet în gât. Știa că Klong nu era că nu vrea să meargă, dar că Klong pur și simplu nu îndrăznea.

-„Pa” nu este aprig. Alt lucru... N-am luat niciodată pe nimeni să il prezint lui „Pa”, cu excepția prietenilor, spuse Watin din nou, facandu-l pe Klong să devină puțin tăcut. Nu-l cunoștea pe Watin cu adevarat? Dar Klong era fericit că Watin îi vedea importanța.

-Lasă-mă să fiu gata mai întâi, apoi îți voi spune, a zâmbit Watin. Înainte ca Klong să întrebe despre această chestiune oe Watin tot drumul Watin însuși răspunse de bunăvoie până au ajuns apartamentul lui Watin

-Ce vrei sa mânanci Klong? O să pun pe cineva să-ți cumpere, a întrebat Watin când a coborât din mașină.

-Există mâncare proaspătă în cameră? a întrebat Klong.

-Dacă nu există, atunci Klong nu se va întoarce. Deci nu știu de ce le-am cumpărat și le-am pus acolo. Spuse Watin lui Klong.

Klong face o față dezgustată.

-Vreau slănină, ouă, ceapă, coriandru, ceapă, roșii, morcovi. Poți să mi-le iei? Klong a spus ce a vrut. Îl face pe Watin să zâmbească imediat.

-Klong va face orez prajit cu bacon, nu? Fă-l și pentru mine. Vreau să mănânc. Watin a întrebat din cauza a ceea ce a spus Klong. Ingredientele sunt folosite pentru a face orez prăjit.

-Dacă le poți găsi. Te rog să-mi iei si orez aburit. Mi-e lene să gătesc. Până când termin de gătit, probabil că voi adormi primul, a răspuns Klong. Apoi Watin și-a sunat subalternii sa meargă să cumpere articolele de care are nevoie Klong cât mai repede posibil.

-Îți deranjez oamenii? a întrebat Klong când și-a amintit. Chiar dacă Watin are subalterni care să se ocupe de diverse chestiuni, Klong încă se simte grijuliu:

-E în regulă, daca asta vrea Klong. În camerele acestea sunt oameni mei, deci daca ai nevoie de ceva spune-le, Răspunse Watin lui Klong.

Așa că se poate simți puțin ușurată. Înainte de a urca în camera lui Watin

Klong a intrat și a tras adânc aer în piept când a simțit un miros familiar pentru că a mai fost cu Watin aici înainte.

-Hainele lui Klong sunt încă în dulap ca de obicei. De fapt, vreau să le pun în penthouse. Dar vreau să aștept și să întreb mai întâi daca vrei Klong, a spus Watin.

Klong a zâmbit puțin, mulțumit pentru că dacă Watin i-ar luat lucrurile lui Klong să le ducs in penthouse. Klong ar fi și mai supărat. Klong a intrat în dormitor, s-a uitat la pat și s-a gândit la timpul trecut, ceea ce l-a făcut pe Klong să vrea să sară pe pat pentru a se potrivi cu nostalgie. Dar mai întâi și-a pastrat atitudinea nu vreau ca Watin să il tachineze.

-Pot să dorm și eu aici? a întrebat Watin în cazul în care Klong se simțea nerăbdător.

-Nu, răspunse scurt și la obiect Klong .

-O să termin de mâncat în curând. Să mergem pe drumurile noastre separate și să dormim, P’Tin, a confirmat Klong cuvintele sale.

Watin se apropie și se așeză pe marginea patului cu o expresie plictisită.

-De ce ești rău cu mine? a întrebat Watin în glumă.

Klong îşi miji uşor ochii spre Watin.

-Sunt foarte amabil. Chiar vrei să fiu răutăcios? Klong se prefăcu că întreabă înapoi.

Watin clătină imediat din cap.

-Bine, nu voi continua să întreb Klong. Mai întâi fa un duș, nu? Fă mai întâi orez prăjit, a cerut Watin să schimbe subiectul.

-Aș prefera să fac ceva de mâncare mai întâi. Voi face un duș și o să dorm, a răspuns Klong înainte ca ei doi să iasă în bucătărie. Klong se pregătește pe a găti.

În curând, subordonații lui Watin au adus obiectele pe care le dorea Klong. Klong a acționat imediat fluent. Cu Watin stând și așteptând pe un scaun în bucătărie, Watin a zâmbit puțin, fericit că a avut ocazia să stea și să se uite la Klong că face din nou acest fel de mâncare. Își dădea seama că Klong nu era supărat pe el și voia doar să-i dea o lecție. Watin era dispus să-l lase pe Klong să predea așa cum dorea.

Klong însuși știa că Watin stătea și îl privea. Dar nu s-a întors să spună nimic. Klong s-a gândit și la această atmosferă dintre el și Watin. Klong s-a ridicat și a făcut orez prăjit și a zâmbit încet până s-a terminat totul. Orez prajit cu bacon. A fost scos pe două farfurii. Klong să aranjat să toarne apă fierbinte într-o cană cu cuburi de supă pentru a face să mănânce .

-Mulțumesc, a spus Watin înainte de a scoate orezul prăjit și a-l mânca cu Klong  Watin a stat și a mâncat în liniște până când Klong a fost surprins.

-Phi Tin, ce e cu tine? a întrebat Klong curios.

Watin ridică privirea spre Klong și îi aruncă un zâmbet cald.

-Sunt fericit. Pentru ca pot mânca din nou mâncare făcută de tine, spuse Watin cu o voce serioasă, făcându-l pe Klong să se simtă cald în inima lui si simțea că ar putea pluti imediat

-Chiar, spuse Klong, dar nu vorbea serios. Dar și-a acoperit jena.

-Spun adevărul. La început, mi-a fost teamă că Klong nu se va întoarce la mine. Nu m-am gândit niciodată înainte că voi fi vreodată atât de stresat, Watin a vorbit din nou și Klong a zâmbit pentru că cunoștea bine sentimentele lui Watin pentru că Klong simt la fel. Klong nu credea că se va întoarce vreodată să stea aici și să gătească mâncare pentru ca Watin să mănânce din nou.

-Așa că acum poti să nu îti mai fie frică să nu mai fi stresat. M-am întors acum, a spus Klong înapoi. Făcându-l pe Watin să zâmbească cu satisfacție. Cei doi au sta și au mânca împreună până sau săturat. Așteptand voluntari să curețe.

-După ce ai mâncat suficient, te poți întoarce la penthouse-ul tău. O să dorm puțin, a spus Klong când Watin a terminat de spălat vasele.

Watin se uită la Klong cu ochi rugători pentru a crea simpatie.

-Huh. Serios. Ești cu adevărat un șef? De ce te porți ca un copil? a întrebat Klong în glumă.

-Esti singurul cu care fac asta, Klong. Nu ai observat ? a întrebat Watin zâmbind. Il face pe Klong puțin liniștit pentru că este adevărat, așa cum a spus Watin. Din moment ce Klong a ajuns aproape de a fi într-o relație cu Watin, Klong a văzut că cu alți oameni Watin tinde să fie rezervat și tăcut. Chiar și cu Wayu însuși în timp ce cu Klong ,Watin părea mai relaxat, de parcă și-ar fi eliberat propriile poveri și era el însuși . Klong a zâmbit puțin pentru că se simțea mândru că Watin nu era cu nimeni așa și că doar el a văzut această latură a lui Watin.

-Știu, dar acum poți să te duci și să te odihnești. Vreau să fac un duș și să dorm. Vorbim despre asta mâine, bine? a spus Klong din nou.

Watin dădu din cap în semn de capitulare.

-Bine atunci, ne vedem mâine. Pot să intru și să te trezesc Klong ? a întrebat Watin din nou.

-Hai să venim să ne vedem la ora unsprezece. Dacă vii să mă trezești mai repede, pot să-ți spun că nu mă vei mai vedea niciodată, a amenințat Klong dinainte. Watin chicoti.

-Bine, atunci voi merge primul. Dacă vrei pe cineva care să te îmbrățișezi, sună-mă. Mă voi grăbi să cobor. Spuse Watin în ultimele cuvinte. Klong zâmbi și râse.

Watin a ezitat puțin să iasă din această cameră, așa că Klong a trebuit să-l împingă repede de la spate până când Watin a ieșit și a rămas în fața ușii.

-Noapte bună, a spus Klong înainte de a întinde rapid mâna și de a-și lipi fața de buzele lui Watin, apoi s-a îndepărtat în grabă si închise imediat usa, Watin, care era cât pe ce să îl apuce pe Klong, nu a putut decât să apuce aerul.

-Hei, lasă-ma și pe mine, a spus Watin în fața ușii cu un zâmbet înainte de a merge spre lift cu fericire. Klong stătea în picioare în camera râdea și râdea că putea să-l tachineze pe Watin.

Klong a intrat înapoi în cameră și a făcut un duș pentru a merge la culcare.


Klong.... Klong, dragă, trezește-te. E deja ora unsprezece. Vocea profundă și frumoasă a lui Watin se auzi în apropiere. Făcând ca Klong să-și deschidă încet ochii sa vada.

-Ce este, phi Tin? Tocmai m-am dus la culcare. Cum poate fi ora unsprezece? se plânse Klong, nefiind serios. De fapt, de îndată ce a pus capul pe pernă, Klong a adormit imediat pentru că era deja familiarizat cu locul. Dar simtea de parcă a dormit decât puțin. Klong și-a ridicat capul și s-a uitat la ceas și a văzut asta Ora unsprezece, după cum a spus Watin. Așa că s-a întors și s-a uitat la persoana întinsă pe o parte care se uită spre Klong.

-Cine te-a rugat să dormi lângă mine? a întrebat Klong, iar Watin a zâmbit.

-Am venit să te trezesc Klong, a răspuns Watin.

Klong se uită amorțit la fața lui Watin.

-Chiar la timp, a tachinat Klong. Înainte de a se întinde pentru a elimina oboseala

Tru... Tru... Tru

Atunci a sunat telefonul mobil al lui Klong. Klong l-a ridicat și s-a uitat la el și și-a încruntat sprâncenele pentru că nu știa numărul care îl suna.

-Cine a sunat? a întrebat Watin curios când l-a văzut pe Klong încruntat.

-Nu știu. Nu am văzut niciodată acest număr până acum. Klong ezita dacă să accept sau nu apelul.

-Poți să raspunzi, în cazul în care cineva are o problemă, a spus Watin, apoi a apăsat să răspundă la telefon.



   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum