Capitolul 7: Sila 💙 Wayu

753 40 4
                                    

După ce Sila l-a trimis pe Watin la penthouse. S-a întors la propria sa casă, fără să-și facă griji că nu va fi nimeni care să aibă grijă și să-l protejeze pe Watin. Pentru că erau mulți bodyguarzi la penthouse.

-Cum te simți, tată? a întrebat Sila în timp ce deschidea ușa dormitorului.

El însuși a văzut că tatăl lui încă stă întins și se uită la televizor:

-E mai bine. Nu ai ramascu Watin, nu? a întrebat tatăl Silei.

-Aș vrea să mă întorc acasă. Ieri am văzut că tata nu se simțea bine, așa că am venit să arunc o privire, a răspuns Sila.

-Nu e mare lucru. Doar o  răceală obișnuita, a răspuns tatal Silei.

-Ce se întâmplă cu tine? l-a întrebat Hin pe fiul său.

-Nu-i nimic. Doar obosit de muncă? Dar sunt bine. Răspunse Sila. Pentru că nu vreau ca tatăl sau să-și facă griji.

-Dar inima ta? a întrebat Hin despre Wayu. Sila a tacut imediat:

-Este normal, a raspuns tanarul cu voce joasa.

-Este normal la tine acasă. Nu sunt surd și orb, Hin nu s-a putut abține să nu-și bată joc de propriul fiu .

-Chiar crezi că ceea ce faci este bine? Și că ceea ce crezi tu că  e bine cât de mult rănește sentimentele lui Wayu? a spus Hin, avertizându-și propriul fiu.

-Wayu va putea trece peste asta, a răspuns Sila.

-Asa crezi, te rog fii ferm. Nu crezi că genul ăsta de voce joasă ar strica numele mânei drepte a familiei Chakrabodin. Tatăl Silei încă isi batjocorea în continuare fiul.

-Ești un pui tânăr. Hin batjocorit din nou.

-Părinte, strigă Sila încet pentru sine. Tatăl lui doar a scos un sunet din gât.

-Dar terenul din provincia Nan pe care l-ai cumpărat? Îl vei păstra sau ce vei face? a întrebat Hin când și-a amintit. Pentru a schimbă și subiectul, pentru că probabil că nu ar avea nimic de-a face cu Wayu.

-Voi construi o căsuță în care să mă relaxez, astfel încât tatăl meu să vrea să locuiască acolo. Cât despre plantația de orez, el plănuiește să-l închirieze sătenilor din zonă pentru agricultură. Sila a răspuns că are în plan să construiască o casă în mijlocul câmpului de orez. Hin  s-a uitat imediat la fața fiului său:

-Ești sigur că ai făcut-o pentru tine? a întrebat Hin înapoi, făcându-l pe Sila să se oprească puțin.

În această chestiune, Hin știa de ce s-a dus Sila să cumpere câmpul de orez. Când Wayu era  studia pentru diploma de licență în Thailanda a fost într-o tabără de voluntari ajutând sătenii la o fermă de orez, Când s-a întors, s-a așezat și le-a spus tuturor, împreună cu a le cere părinților săi că vrea un teren pentru a construi o căsuță lângă un câmp de orez pentru a se odihni. La vremea aceea, părinții lui Wayu nu s-au gândit serios la asta pentru că s-au gândit ca Wayu era probabil doar încântat de lucrurile noi pe care le întâlnise si iau placut. A vorbit des despre această problemă cu Sila până când Sila chiar a spus că o va face pentru el. Hin însuși uitase și de asta până când la auzit pe Sila ca vorbește despre construirea unei mici case.

-Este doar pentru odihnă, părinte. Sila nu a recunoscut direct pentru că nu a vrut că tatăl său să mai întrebe.

-Du-te să faci un duș și să te odihnești. O să dorm și eu acum, i-a spus Hin fiului său.

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum