Watin, fratele lui Wayu nu a răspuns la apelul fratelui său pentru că vorbea despre un nou cazinou care urma să se deschidă. Așa că am oprit telefonul personal și la păstrat în dormitorul din penthouse Când am terminat de vorbit, sa întors în cameră cu Sila.
-La-ai dus acasă aseară? Watin a întrebat despre fratele său mai mic.
-În jurul orei 1 a.m. răspunse Sila pe un ton normal.
-Era beat? Întrebă Watin.
-Da era beat.A baut niște vin. Sila lovi cu pumnul practic. Pentru că oamenii nu știau că Wayu este alergic la vin.
Este interesant de văzut că Sila începea să își piardă calmul doar gândindu-se la asta, apoi intrăm și isi scoase telefonul mobile. Am văzut că era numărul privat al fratelui său.
-Sa dus Wayu undeva astăzi? Watin a întrebat mai departe pe Sila.
-Nu a plecat. Kowit m-a sunat astăzi să-mi spună că a vorbit cu Khun Wayu și ia lasat să se odihnească, a răspuns Sila.
-Ei bine, probabil că doarme, spuse Watin fără să se gândească prea mult. Apoi a stat și a vorbit despre muncă cu Sila. După un timp, mama lui a sunat.
-Da, mamă. Watin a răspuns imediat la telefonul mamei sale.
(„Tin, Wayu te-a sunat ?” a întrebat mama lui Watin cu voce joasă îngrijorată
-A sunat deja, dar nu am răspuns. Tocmai am văzut numărul acum. Este ceva în neregulă cu el? a întrebat Watin. Sila se uită la Watin în tăcere, cu curiozitate, pentru că bănuia că celălalt probabil vorbea despre Wayu.
(„A ieșit la mall cu prietenii săi. Dar nu si-a luat bodyguard cu el. Mama mi-a spus te sune. Mama este îngrijorată, așa că te-am sunat.) a răspuns mama lui. Îl face pe Watin puțin tăcut.
-Mamă, nu-ți face griji. O să pun pe cineva să se uite la el. Ti-ai spus la ce mall va merge?a întrebat Watin pe un ton tensionat înainte ca mama lui să-i spună numele mall-ului și să mai vorbească puțin. Watin a închis telefonul.
-Sila, sună-i pe Kovit și pe Jira. Și întrebai dacă cei doi nu știau că şeful lor a ieşit singur. Și bodyguardul de acasă De ce nu a raportat nimic? a spus Watin cu severitate. Sila a rămas tăcut .
-A ieșit singur? întreba Sila uimit.
-Oh, s-a dus la mall... si-a aranjat o întâlnire cu un prieten. Este cu adevărat rușinos, s-a plâns Watin.
-Atunci mă voi scuza mai întâi, spuse Sila, iar Watin dădu din cap. Înainte ca Sila să se ridice și să iasă din camera lui Watin, el l-a sunat în grabă pe Kowit, iar atât Kowit, cât și Jira au fost șocați să afle că Wayu a ieșit singur.
(„La început a spus că nu merge nicăieri. Așa că am rămas acasă, phi.) Kowit vorbi cu o voce tachinată.
-Oh, sa dus la mall. O să merg dupa el și Jira a mers să-l întâmpine. Să ne întâlnim chiar acolo, a spus Sila înainte să-și apuce cheile de la mașină și să se grăbească spre mall-ul unde Wayu și prietenii lui au ieșit la plimbare.
👊....👊......👊
Ceu trei prieteni apropiați s-au plimbat si au cumpără lucruri din Centrul comercial a fost distractiv. Wayu și Big au putut să stea și să aștepte să aleagă lucruri fără să se plângă. Au ajutat și la transportul articolelor.
-Mi-e foame. Să mergem să luăm ceva de mâncare.” Spuse Kaem.
Wayu și Big au fost de acord. Cei trei au ales un restaurant thailandez în aer liber unde puteau vedea oameni trecând și Big s-a așezat lângă Kaem, în timp ce Wayu s-a așezat singur pe partea opusă. După ce au comandat mâncarea, s-au așezat și au vorbit fără să-și dea seama că un grup de oameni a intrat în restaurant și venea spre el pentru că Wayu stătea cu spatele la intrare, obrajii i s-au brăzdat ușor când a văzut persoana care a intrt. Pentru că chipul era familiar
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...