Capitolul 2

873 36 0
                                    

-Serios, P’Tin? L-a întrebat Wayu pe fratele său. Astăzi dimineață, fratele său va fi profesor și va preda cursuri de educație pentru sănătate în infirmeria universității de inginerie mecanică.

După ce Watin l-a contactat pe directorul universității, Wayu a cerut să petreacă noaptea la apartamentul lui Watin, să aștepte și să vadă dacă propriul său frate merge sau nu.

-Sunt deja pregătit așa. Mai crezi că glumesc? Watin a răspuns în timp ce se uita în oglindă pentru a-și examina  hainele. Astăzi a ales să poarte o cămașă albastră și pantaloni negri, alături de a-și lăsa părul să cadă pentru a-și acoperi puțin fața; Asta îl face pe Watin să pară mai blând ca niciodată. Wayu și-a privit îngrozit fratele, care s-a ridicat brusc și și-a schimbat înfățișarea așa

-Cred că trebuie să fi înnebunit, e doar un băiat care te-a lovit. De ce ești atât de dispus să investești atât de mult și să faci așa ceva? a întrebat Wayu din nou, Watin și-a ridicat un zâmbet ușor din colțul gurii.

-Cautam ceva de facut sa scap de plictiseala. In plus, nu am plecat deloc de la serviciu, după de la facultate, o sa vin sa mă ocup de munca ca de obicei, nu te plânge prea mult, a răspuns Watin.

-Cred. Cum ar putea tata să-ți permită să faci așa ceva? spuse Wayu slab, amintindu-și când tatăl său i-a spus fratelui său: „Fă ce vrei, doar nu-ți pierde slujba”.

-Nu te mai plângi și pregătește-te să vezi evenimentul la mine, care va avea loc în Chiang Mai săptămâna viitoare, și-a sfătuit imediat Watin fratele mai mic, înainte de a-și pune ochelarii falși, pe care i-a cumpărat, pentru că se presupune că este miop, dar adevărul este că îi pune doar pentru a-și schimba look-ul

-Da, a răspuns Wayu fără tragere de inimă, înainte ca cei doi frați să coboare la parterul mansardei, unde micul dejun a fost deja pregătit.

-Ești sigur că nu mă vei lăsa să merg cu tine? Întrebă Sila, văzând că Watin urmează să fie profesor la Facultatea de Inginerie Mecanică, dar nu-l lasă să meargă cu el ca întotdeauna.

-De ce ai merge? Ai de gând să-i faci pe studenți să intre în panică? Dacă ești atât de îngrijorat, poți să mă aștepți în fața universității, bine? i-a spus Watin celui mai apropiat prieten al său, care au crescut împreună.

-Bine, răspunse Silla.

-P’Sila, nu-ți face griji pentru P’Tin, e mai bine să-ți faci griji pentru acel tânăr care va trebui să se întâlnească cu P’Tin.

-Hei, P’Tin, nu rupe din greșeală mâinile acelui copil, i-a spus Wayu în glumă fratelui său.

Sunt doar doi oameni pe care Wayu îi numește phi, iar aceștia sunt fratele său și confidentul și cea mai bună prietenă a lui Watin, Sila, pentru că au crescut împreună de când erau mici, dar dacă sunt afară, îi va numi pe nume.

-Nu mai vorbi prea mult și mănâncă mai bine, ca să poți merge la muncă, și-a certat Watin fratele mai mic înainte ca ei trei să ia micul dejun împreună.

👊.....👊.....

-Klong, eu voi merge primul, sună vocea lui Song, făcându-l pe Klong să se uite suspicios la prietenul său.

-Ai cursuri după-amiaza, unde mergi atât de grăbit? a întrebat Klong, pentru că este doar  7 dimineața

-Îl duc pe Nong Tong la școală, a spus Song, despre o eleva în anul 5 de la o școală privată cu care el cocheta .

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum