Capitolul 18

735 50 2
                                    

Klong vorbeste într-un mod ușor tulbure. Făcându-l pe Watin să zâmbească multumit

-Asta e. Dacă nu ești mulțumit, spune doar că nu ești mulțumit daca esti enervat  spune că esti enervat și nu este dificil. Chiar dacă vreau să te sărut îți spun, nu vezi? spuse Watin zâmbind, făcându-l pe Klong să vrea să-l lovească in fața pe Watin pentru o clipă.

-Nu sunt la fel de deștept ca tine, a răspuns Klong. Watin a ridicat ușor din umeri.

-Klong are un echilibru excelent. N-ai auzit vreodată de asta? a întrebat Watin, zâmbind, cu fața tare.

-Gluma unui bătrân, murmură Klong, nu tocmai serios. Dispoziția tulbure s-a stins puțin, dar încă nu a dispărut complet din sentimentele sale.

-Sunt doar cu doisprezece ani mai în vârstă decât Klong, spuse Watin din nou. Klong îi zâmbește în secret lui Watin. Uitând că este îmbrățișat de Watin.

-Îndrăznește să spui că este doar atât. În realitate, au trecut doisprezece ani. Își corectă Klong cuvintele. Watin zâmbi ușor.

-Nucile de cocos, cu cât îmbătrânesc, cu atât devin mai dure si mai uleioase. Watin încă îl folosește cuvinte pentru a continua sa-l tachineze pe Klong . Făcându-l pe Klong să vrea cu adevărat să se uite la Watin.

-Atunci nu vrei să știi dacă... este... adevărat sau nu? spuse Watin, ambigu lângă urechea lui Klong făcandu-i chipul să se simtă fierbinte.

-Sunt o ființă umană, nu o nucă de cocos, a spus Klong, întrerupând imediat gluma lui Watin. Pentru a-si acoperi propria timiditate Watin a râs încet când a auzit asta.

-Te rog să mă tratezi. Vreau să-l testez pe Klong repede. Watin continuă să tachineze, urechile lui Klong se înroșiră din cauza cuvintelor lui Watin.

-Poți să nu mai vorbești despre păsărica ta? a întrebat Klong cu o voce severă.

-Gata. Asta e. Nu mai vorbi și fă-o. Watin termină de vorbit și sărută imediat pe Klong.

Klong a tresărit ușor dar l-a sărutat pe Watin înapoi. De data aceasta, Klong l-a sărutat pe Watin într-un mod captivant. Klong îi mușcă și buza lui Watin. Anxietatea legată de Buk merge împreună cu ea. Recunoaște că a fost enervat când l-a văzut pe Watin că are o relație strânsă cu Buk.

Watin și-a dat seama că Klong  îl sărută mai intensă decât înainte. Așa că a răspuns neclintit la fel.

-Uf! Klong scoase un sunet din gât. Când Watin suge buzele lui Klong și gemetele sunt mai puternice ca niciodată. Klong își desfăcu repede buzele. Apoi și-a dus imediat mâna la propria gură.

-Doare, P’Tin, se plânse Klong cu o voce supărată.

-Și cine te-a pus să-mi mușcti buza mai întâi, Klong? Am crezut că Klong vrea să joace un rol violent, a spus Watin pe un ton tachinator. Klong îl privi cu ochi furiosi, Watin și-a folosit degetul pentru a întinge ușor pe buzele lui Klong.

-Este normal că trebuie să vorbesc cu alți studenți pentru că sunt profesor, nu Klong? a întrebat Watin înapoi cu o voce profundă și blândă, facandu-l pe Klong să se liniștească puțin.

-M-ai văzut făcând asta altor oameni? M-ai văzut mergând să ii sărut? Pe cine urmăresc la facultate? a explicat Watin și a întrebat. Pentru că știa la ce se gândește Klong.

-Orice vrei să faci cu oricine este treaba ta. Cum pot să te opresc? Klong s-a prefăcut că vorbește de parcă nu i-ar păsa. Dar am fost în secret mulțumit că Watin a venit să vorbească despre această chestiune. Asta înseamnă că Watin știe ce crede sau de ce este nemulțumit.

   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum