Capitolul Special 2: Sila 💙 Wayu

954 35 10
                                    

-O petrecere de reuniune? a întrebat Sila când iubitul lui s-a apropiat să ul invite. Ieși sa cumpere haine să meargă la o recepție din perioada universitară.

-Da, nu mi-ai spus încă? a întrebat el, surprins. Sila clătină din cap. Wayu și-a îmbrățișat în grabă iubitul.

-Credeam că ti-am spus deja phi Sila. Prietenii mei mi-au trimis un mesaj prin Line de la începutul lunii, a spus Wayu cu o voce tachinată pentru că a crezut că i-a spus cu adevărat Silei.

-Nu face nimic unde va avea loc evenimentul? a întrebat Sila, pentru că el și Wayu erau destul de ocupați în aceste zile. Deoarece se apropia ziua deschiderii hotelului din Phuket, au fost nevoiți să facă multe aranjamente pentru a se pregăti.

-Hotel... Wayu rosti numele hotelului.

-Vrei să te trimit? Sau va veni un prieten să re ia? a întrebat Sila.

-Phi Sila, nu mergi cu Wayu? a întrebat Wayu înapoi pentru că a putea să ia membrii familiei sa mearga împreună. Dar Sila clătină din cap.

-Hai să te distrexi cu prietenii. Prefer să aștept acasă, a răspuns Sila. Întotdeauna îi lăsa spațiu personal iubitului său.

-Apoi o să merg doar cu Big. Și când na întorc phi Sila, te rog vino să mă iei, A spus Wayu, pentru că dacă termină târziu nu va trebui sa ii spun lui Big să mă aducă acasa.

-Da, ai fost de acord să ieși și să cumperi haine noi, nu? a întrebat Sila, primul motiv pentru care iubitul lui a venit să vorbească cu el.

-Da, a răspuns Wayu zâmbind. Sila a fost de acord să renunțe la slujba lui pentru a se pregăti să-l ducă pe Wayu să cumpere haine de la magazinul universal. După ce s-a căsătorit, Wayu s-a mutat în casa lui Sila unde locuia cu tatăl său. În timp ce Wayu nu plănuiește deloc să construiască o casă nouă, uneori cei doi stau într-un apartament, în funcție de ocazie.

-Mă duc la magazin... Acum că am ajuns, să mergem să găsim ceva de mâncare. I-a spus Wayu Silei când cei doi au ajuns la mall. Azi a venit Sila cu doi Wayu. Nu existau alți bodyguarzi care îl însoțea pentru că era timp privat și toată lumea credea că Sila ar putea deja să aibă grijă de Wayu.

-Sigur, a răspuns Sila.

Cei doi mergeau mână în mână, fără să-le pese de privirile nimănui. Pentru că acum situația lui Sila nu mai este la fel . El și Wayu au putut să se exprime așa cum și-au dorit , când au ajuns la magazinul lor obișnuit de îmbrăcăminte. Wayu s-a dus imediat să aleagă hainele. Cu Sila lângă el, așteptând să-și dea cu părerea când Wayu se întoarce să întrebe.
Alți oameni s-ar putea plictisi când trebuie să-i urmeze pe cei dragi la cumpărături, dar Silei îi plac momentele ca acesta pentru că Wayu îl roagă pe el pentru că vrea să petreaca mult timp cu Wayu pentru a recupera timpul pierdut în trecut

-Phi Sila, ce culoare crezi că e bună? a întrebat Wayu pe iubitul său când a venit să aleagă o cămașă pentru petrecere .

-Albastrul este mai bine, a răspuns Sila, făcându-l pe Wayu să-și încrunte sprâncenele pentru că în mână avea alb și albastru deschis.

-Phi Sila, vrei să spui asta albastră? a întrebat Wayu, ținând în sus o cămașă albastru deschis  .

-Nu, mă refer la cămașa de pe suport. Sila se apropie și luă cămașa atârnată de balustrada pentru Wayu.

-Phi Sila, alege pe una din astea doua. De ce nu te duci să alegi alta?, a mormăit Wayu cu o voce joasă. Se purtat ca un copil doar când era cu Sila.

-Cele dous pe care le ți în mână sunt prea subțiri. Dacă le îmbraci ți se va vedea pieptul, a spus Sila direct cu o expresie calmă, făcându-l pe Wayu să i se încingă fața .

-Eu... nu văd nimic rău în asta. Sunt bărbat. Wayu a răspuns puțin mai mult.

-Phi Huang, a răspuns Sila. Îl face pe Vayu să zâmbească până când obrajii aproape că i se sparg.

-Dar dacă  folosesc siun sacou?a continuat Wayu.

-Dacă așa stau lucrurile e bine. Dar nu mă lăsa să văd că o porți fara, spuse Sila
Wayu s-a apropiat și și-a frecat capul de umărul puternic într-un mod rugător.

-Te asigur, a răspuns Wayu, așa că Sila s-a uitat din nou la cele două cămăși.

-Atunci ia-o pe cea albastră. Sila a fost de acord să ajute să aleagă cămașa din mâna lui Wayu, comparativ cu cea albă. Albul pare mai subțire decât albastrul. A ales albastrul.

-Și lui Wayu îi place această culoare. Atunci o iau pe cea albastra. Wayu a răspuns cu un zâmbet că iubitul său a ales exact ceea ce își dorea. Apoi Wayu a ales haine pe care să le poarte la petrecerea reuniunii.

-Te-ai hotărât asupra unei teme? a întrebat Sila.

-Minimalist. Toată lumea nu vrea să fie prea formală. Văd că vor veni și seniori, a răspuns Wayu zâmbind în timp ce alegea hainele.

-Le voi lua pe astea două și le voi încerca mai întâi. Wayu ridică cămașa și Pantalonii pe care i-ai ales apoi i-au fost arătate Silei. Sila dădu din cap. Înainte ca Wayu să plece În cabina de probă, Sila stătea pe o canapea mică din interiorul magazinului.

-Sila, strigă o voce de fată. Făcandu-l pe Sila să se întoarcă și să privească înainte de a-și aminti că era fosta lui iubită de la universitate.

-Chiar Sila, a spus femeia cu un zâmbet dulce.

-Oh, a răspuns Sila încet în gât. Nu am salutat înapoi

-Vii să cumperi haine? Vrei să te ajut să alegi? s-a oferit tânăra. Sila se încruntă ușor,

-Nici o problemă, a răspuns Sila concis, ca de obicei.

-Deci... ,Sila este liber? Aș vrea să vă invit să mâncăm puțin împreună, ca să putem vorbi și să ne actualizăm despre viața noastră, a invitat tânăra pentru că vrea să construiasca din nou o relație cu Sila, inițial credea că poate are deja o familie dar văzând ca Sila era singur sa gândit că ar putea incerca.

-Sunt bine, sunt deja căsătorit Sila i-a dat femeii o actualizare despre viața lui chiar aici, făcând-o puțin surprinsă pe femeie.

-Deci... căsătorit?... Cine este femeia aceea norocoasă? a spus femeia cu voce joasă, cu fața puțin plictisitoare.

-Nu este o femeie norocoasă. Omul acesta este norocosul. Vocea lui Wayu răsună mergan il țina de braț pe Sila și dând un zâmbet  fetei, Wayu a auzit când Sila ia spus celeilalte părți că este căsătorit, ceea ce l-a făcut să se simtă destul de încântat. Cand iubitul lui dezvăluie lucruri despre ei înșiși anunțand cealaltă parte oentru a nu mai avea de ce să își faca griji.

-Un bărbat? a întrebat femeia șocată înainte de a se uita la Wayu care stătea în picioare, ținându-l de braț pe Sila. Purta și un inel asemănător cu cel al Silei pe degetul inelar stâng

-Da... nu-mi spune ca voi doi... Femeia arătă spre Wayu și Sila, alternând înainte și înapoi.

-Da, noi doi suntem căsătoriți de ceva vreme, a răspuns Wayu, întorcându-se să-i zâmbească lui Sila. Sila s-a uitat la fața lui Vayu și a zâmbit ușor și el .

-Așa că, când ne întâlnim, voi doi... a spus fata pe un ton confuz, neștiind ce să spună.

-În acel moment, noi doi încă nu ne cunoșteam sentimentele, a răspuns Sila. Nu dorea ca nimeni să știe prea multe despre ei doi .

-Uh... atunci nu vreau să mai deranjez. Vă rog să mă scuzați. După ce a spus asta, femeia a plecat în grabă. Wayu oftă încet.

-Am crezut că trebuie să devin un răufăcător sa agresez o femeie, a spus Wayu, iar Sila a râs ușor.

-Probabil că nu ne va mai deranja, a spus Sila zâmbind. Wayu se uită ușor la iubitul său.

-Credeam că vechiul foc se va reaprinde din nou, a tachinat Wayu sarcastic, tocmai se juca cu iubitul sau.

-A dispărut cu mult timp în urmă. Sau poate nu s-a aprins. de la început, a spus Sila. În acel moment, se întâlnea cu o tânără dar in adâncul sufletului, probabil că a vrut doar să-și ascundă sentimentele fata de Wayu chiar dacă în acel moment credea că nu s-a gândit la Wayu, dar cine știa ce gândește de fapt subconștientul lui?

-Sunt atât de geloas pe tine, a spus Wayu cu o voce rugătoare. Sila a ridicat mâna și a clătinat ușor din capul iubitului sau.

-Poți fi posesiv, dar nu ne face să ne luptăm. Dacă este ceva, va trebui să vorbim direct unul cu celălalt, a răspuns Sila. Pentru că nu vreau să pierda timpul și să prelungeasca cearta.

-Da,  a răspuns Wayu zâmbind.

-Deci, ai încercat hainele? a întrebat Sila, iar Wayu și-a îndreptat atenția către cumpărarea de haine.

Ziua a trecut și a venit ziua când Wayu a trebuit să meargă la petrecerea reuniunii. A făcut un duș și s-a pregătit să aștepte să vină Big. Cât despre Sila, el stătea și lucra în casa făcând treburi casnice

Cioc.... cioc...

Se auzi o bătaie în ușa biroului. Înainte ca Wayu să se deschidă și să zâmbească, Sila și-a ridicat ușor capul și s-a uitat la el.

-Esti gata, a ajuns? a întrebat Sila când a văzut că iubitul lui era pregătit.

-Este aproape aici. Wayu a venit să-l vadă pe phi Sila mai întâi, a răspuns Wayu înainte de a merge spre Sila. Stând in  poala lui puternică, Sila se înfășura în jurul taliei lui Wayu.

-Hainele se vor sifona în curând, a spus Sila, ajutând să țină hainele lui Wayu la loc.

-E în regulă. Vreau să stau în poala lui phi Sila, a spus Wayu cu voce tare cerșind,

-Nu vei merge chiar acum, a răspuns Sila, uitându-se  la Wayu cu ochii strălucitori.
-Azi, iubitul tău vrea să se îmbrace drăguț. E ca și cum mă întorc în tinerețea mea. Când studiam la universitate, simțind parfumul personal al lui Wayu pe care Sila îl place. Sila nu s-a putut abține să nu isi apese nasul în curba gâtului alb. Wayu și-a micșorat ușor gâtul.

-Oh, nu. Așteaptă ca Wayu să se întoarcă prima data, spuse Wayu ridicand ușor sprâncenele. Sila ciupi nasul lui Wayu.

-Acesta nu este timpul de lucru. De ce mai lucrezi? Wayu se uită la documentele de pe biroul Silei.

-Tocmai am verificat niște documente, a răspuns Sila, exact când telefonul mobil al lui Wayu suna

Wayu a răspuns la telefon și a vorbit cu Big pentru a spune că a sosit.

-Du-te, te duc la mașină, a spus Sila și și-a luat iubitul din poală cu grijă, apoi îl ținu de mână și il conduce pe Wayu să meargă în fața casei, unde Big  așteaptă deja in mașină.

-Bună ziua, phu Sila. Chiar nu mergeți împreună, nu? Big lasa geamul mașinii în jos si il salută pe Sila.

-Nu, te rog să arunci o privire la el pentru mine, vin să te iau când se termină petrecerea. Sila vorbi din nou. Acum Vayu poate merge oriunde fără ca bodyguarzi să il urmărească în timpul tău personal? Pentru că nu există dușmani? Problema este aceeași ca înainte dar Sila are uneori oameni să il urmărească de la distanță când Wayu iese să se întâlnească cu prietenii.
Astăzi, Kowit va fi cel care îl va  urmari și va avea grijă de Wayu de la distanță dar nu va intra la eveniment

-Sigur, a răspuns Big.

-Hai să mergem mai întâi, i-a spus Wayu lui Sila înainte de a-și întinde mâna să-și sărute iubitul pe obraz și apoi să urce în mașină împreună cu prietenul său. Când Wayu a urcat în mașină, Big pleacă imediat

-Phi Sila pare îngrijorat pentru tine. De ce nu mergeti împreună? a tachinat Big. Privind în oglinda retrovizoare, l-am văzut în continuare pe Sila stând și uitându-se la mașina lui.

-P’ Sila nu vrea ca ceilalți oameni să fie incomozi, a răspuns Wayu zâmbind. Se simțea fericit și mândru de fiecare dată când știa că persoanei iubite îi pasă de el .

-Oh, astăzi am văzut că au venit și P’Jo și P’Jai”, a spus Big,

-Deci P’Jai s-a întors în Thailanda? Wayu a întrebat despre geamănul lui, Jo este Phi-ul lui Wayu. Cât despre Jai, el este fratele geamăn al lui Jo, care studiază în aceeași facultate. Joe conduce afacerea familiei, în timp ce Wayu știa de la Jo că Jai a plecat să studieze și să lucreze în străinătate.

-Ei bine, am văzut că sa întors să deschida o companie cu un prieten. Big a răspuns conform a ceea ce știa. Wayu a dat din cap în acord.

-Wayu, oare phi Jai încă te place? a întrebat un Big, pentru că atunci când era la școală, Jai avea întotdeauna grijă de el și încerca să fie aproape de Wayu. Big il tachina pe Wayu în mod regulat. Dar Wayu a văzut cealaltă parte ca fiind doar un senior. El avea o singură persoană pentru inima lui și acea persoană era Sila.

-Câți ani au trecut până acum, poate are deja un copil și o soție. A spus Wayu zâmbind.

-Chiar și tu îl iubesti pe phi Sila, de multi ani și nu te-ai răzgândit. A spus o Big în timp ce se gândea.

-Eu și phi Sila încă ne vedem des, așa că ar putea fi dificil să ne lăsăm. În ceea ce mă privește pe mine și pe P’Jai, trăim în locuri diferite. Nu ne-am văzut deloc. Poate că a uitat fața mea , a spus Wayu râzând.

-Asta este, a răspuns Big. Ei au continuat să vorbească despre alte lucruri până au ajuns la hotelul unde avea loc petrecerea reuniunii. Imediat ce am parcat mașina și au intrat în sala de recepție, s-au întâlnit cu mulți prieteni vechi cu care s-au salutat călduros. Tem și Ban sosiseră și ei primii.

-Hei, ticălos obraznic, a salutat o voce. Înainte ca capul lui Wayu să fie scuturat înainte și înapoi.

-Oh, P’Jo, părul meu o să se ciufuleascs, a strigat imediat Wayu către fratele său de cod din vremea lui de școală. Pentru că fața celeilalte persoane nu se schimbase prea mult, și-a amintit de asta. În plus... s-au mai văzut și din când în când.

-Sunt enervat de frumusețea și drăgălășenia ta, a răspuns Jo.

Împreună cu încetarea să-l tachineze pe Wayu, acests și-a ridicat mâna și i-a mângâiat părul pentru a-l coafa, apoi a salutat.

-Nu mă pot abține, phi. Nici eu nu-mi pot reduce frumusețea, a răspuns Wayu. Jo a zâmbit.

-Ati mâncat ceva? Întreba Jo  un grup de juniori.

-Nu încă, doar ce am sosit, Big a răspuns amuzat pentru că unii dintre ei nu s-au văzut de când au absolvit. Unii oameni își aduc copiii și soțiile cu ei.

-Este adevărat, phi Jo. Am auzit că P’Jai va veni la eveniment, nu? a întrebat Ban despre fratele geamăn.

-Ei bine, am venit împreună. S-a dus la baie.
Jo face semn propriului sau geamăn, care a mers in cealaltă parte în spatele lui Wayu și toată lumea s-au întors. Înainte de a-l vedea pe tânăr. Aspectul ascuțit nu este diferit de cel din facultate dar pare mai frumos.

-Bună, P’Jai,  Wayu și prietenii l-au salutat pe Jai într-un mod prietenos.

-Bună ziua tuturor, nu v-am văzut de mult. Toată lumea a devenit mai chipeșă, a salutat Jai și s-a uitat din nou la Wayu.

Wayu arati mult mai drăguț decât înainte, îl salută Jai pe Wayu zambind cald.

-Înseamnă că nu eram drăguț înainte, phi Jai? a întrebat Wayu pe un ton amuzant.

-Ai fost drăguț și înainte, a răspuns Jai cu un râs blând, Wayu a simțit ca ochii lui transmit semnificația inimii care il privește și nu se putea abține să nu creadă că încă îl mai place.

-Deci, ce ați mâncat încă? Începe să-mi fie foame. Să mergem cu toții să luăm niște mâncare. Wayu a vorbit despre mâncare pentru că voia să-i distraga ochii care rau  sfâșietori, Nu se temea de ochii lui Jai. Dar nu voia sa acționeze incorect fata de  cealaltă parte care il privea mai mult ca pe un junior.

-Sa mergem, au răspuns prietenii lui Wayu.

-Voi merge cu tine, a cerut Jai , Wayu a dat din cap în semn de acceptare pentru că dacă ar refuza ar fi un pic nepoliticos. Big, se apropie și îl luă de braț.

-Oh, văd că există și sushi, a spus Big, trăgându-l pe Wayu să meargă mai repede. Deoarece mâncarea era tip bufet, a trebuit să meargă și să o ia singur.

-Pariez că P’Jai încă te place cu siguranță, Big vorbi in şoaptă lui Wayu.

-Poate că nu, a răspuns Wayu, dar era și enervat pentru că nu voia să fie prea narcisist. Când mergea spre zona de mâncare, Wayu a luat o farfurie pentru a lua de mâncare.

-Îți voi lua eu. Ce vrei să mănânci? Jai sa dus și am stat lângă Wayu și am luat cleștele pentru sushi. L-a făcut pe Vayu să se oprească puțin.

-E în regulă, phi Jai. Prefer să-le iau eu însumi. Cum poti îți iei și pentru tine? a spus Wayu zâmbind.

-Te deranjeaza? a întrebat Jai înapoi, încă zâmbind.

-Nu ma deranjeaza ,Sunt doar grijuliu. Wayu a încercat să se comporte normal înainte de a ridica un nou clește. Apoi a luat sushi-ul pe care voia să-l mănânce și l-a pus în propria farfurie. Jai nu a spus nimic. Dar îl urmărea din când în când pe Wayu , și-l invita să vorbească. Wayu vorbea ca de obicei. Înainte de a-și arunca ochii spre Big pentru ai veni în ajutor.

Big care tocmai terminase de scos mâncare s-a îndreptat în grabă spre Wayu.

-Ai luat tot ce vrei? a întrebat Big.

-Ce ai luat? a întrebat Wayu din nou.

-Arata delicios. Wayu se uita la farfuria lui Big.

-Oh, e acolo. Te duc să vezi. Big a terminat de vorbit și l-a tras pe Wayu în cealaltă parte a  bufetului. Jai nu l-a urmărit deloc, așa că Wayu rasufla ușurat în secret

-Firtează cu tine? Întrebă Big in  șoaptă.

-Invită doar să vorbim normal. Dar am simțit în secret că încă era interesat de mine, Wayu a spus-o direct.

-Este adevărat, treaba este că ești căsătorit, alți oameni în afară de noi încă nu stiu asta, Big a vorbit când și-a amintit. Wayu dădu din cap în semn de acord.

-Să vedem cum merge mai întâi, Spuse Wayu din nou înainte de a culege mâncarea și de a merge înapoi să stea la masă, grupul lui Jo și Jai a venit să stea la aceeași masă cu Wayu, între Wayu și Jai , era Ban. Toată lumea vorbea și mânca mâncare, Wayu vorbea  ca de obicei. Dar ochii lui Jai se uită mereu la Wayu.

-Ajuți la companie? a întrebat Jai.

-Da, a răspuns scurt Wayu.

-Deci nu vrei să încerci ceva nou? Compania mea ar dori să te invite să lucrezi împreuna cu mine, Jai a încercat să îl convinga, dar nu a oferit detalii despre ce fel de muncă va face Wayu.

-De ce ar merge să lucreze ca subaltern al tău? Când azi deține o companie, a spus în glumă un alt prieten.

-Nu poate merge să lucreze cu tine. Soțul său  nu îl va lăsa să o faca. Big, a avut imediat ocazia să vorbească despre această chestiune. Acest lucru i-a făcut pe seniorii de la masă să se întoarcă și să se uiți la Wayu cu o expresie confuză. Cât despre Jai, s-a încruntat imediat când a auzit asta.

-Sot? Ce? Ce vești am omis? a întrebat Jai, uitându-se la fața lui Wayu. Wayu a zâmbit încet, știind că prietenul lui ar putea ajuta să-i elibereze drumul știind că Wayu este căsătorit.

-Se întâmplă să fiu căsătorit, a răspuns Wayu, făcându-i pe toți să fie uimiți, cu excepția grupului său de prieteni.

-Căsătorit? Soț? Asta înseamnă că ești căsătorit cu un bărbat? a întrebat Chaiya pe un ton normal. Nu era deloc dezgust.

-Da, a răspuns Wayu.

-Nu știam? a întrebat Jai, întorcându-se către Jo. Pentru că dacă există ceva legat de Wayu ii va spune mereu. Auzind asta, clătină din cap.

-Când te-ai căsătorit? Jai a continuat să întrebe.

-Au trecut câteva luni de când m-am căsătorit. Wayu a răspuns cu un zâmbet.

-Cu siguranță nu mi-ai spus, Jo  l-a folosit pentru a întreba din nou. Wayu izbucni în râs.

-Nu ti-am spun. La eveniment au participat și acești trei oameni. Wayu se uită la cei trei prieteni ai săi.

-Nu credeai că daca mă inviți voi  veni? a întrebat Jo din nou. În parte, a întrebat în numele geamănului său, care a tăcut când a aflat că Wayu este căsătorit.

-Am organizat evenimentul în liniște în familie., nu am organizat niciun eveniment mare. Deci nu am spus nimănui. Îmi pare rău. A spus Wayu cu un zâmbet, cerându-și scuze tuturor.

-Apropo de asta, nu sunt șocat să știu că ești căsătorită cu un bărbat pentru că, când era la școală, eri preferat de multi bărbați de la universitate. Doar nu știu cine îndrăznește să te abordeze direct pentru că tuturor le era frică de fratele tau și de Bodyguard?, a spus în glumă un senior.

-Și... persoana cu care s-a căsătorit Wayu? Il cunoaștem? A întrebat Jai.

-Ei bine, voi obișnuiați să-i vedeți fața des când eram încă la școală, a început Wayu, iar seniorii păreau confuzi.

-Cine venea să-l ia des în timp ce studia este acea persoană?. Big dădu un indiciu, pentru seniorii.

-Persoana care venea des să-l  întâmpine este un bodyguard pe nume Sila, nu? a întrebat Jai.

-Da, P’Sila este prietenul lui P’Tin, dar il ajuta să aibă grijă de mine și se ocupa de siguranță lui P’Tin. Spuse Wayu cu un zâmbet

Jo se întoarse imediat să se uite la chipul geamănului său care stătea cu fața încordată pentru un timp înainte să existe o conversație pentru a schimba subiectul.
Wayu s-a uitat din nou la fața lui și a zâmbit, mulțumindu-i prietenului său pentru că a ajutat să dezvăluie problema. Petrecerea a fost plină de distracție. Wayu a vorbit cu toată lumea ca de obicei până când a crezut că va fi timpul să se întoarcă. I-a trimis un mesaj lui Sila. Wayu a stat cu toată lumea o vreme, apoi Sila a trimis un mesaj că a sosit și așteaptă in hol.

-Hei, phi Sila ai sosit, șopti  Wayu lui Big

-Vrei să te conduc? A întrebat Big.

-E în regulă, pot să plec singur, Wayu bătu ușor pe umărul prietenului său înainte de a se întoarce spre propriul senior

-Fraților, vreau sa plec mai întâi, a spus Wayu. Jai era liniștit de când știa ca Wayu era căsătorit, dar sa uitat la Wayu din nou.

-Bine, sa ai o călătorie sigura. Ne vom mai întâlni, a răspuns Jo. Toți și-au luat rămas bun. Wayu s-a întors să se uite din nou la Jai.

-Mă voi întoarce primul, phi Jai, a spus Wayu, iar Jai a dat din cap ca răspuns. Înainte ca Wayu să se ridice de la masă și să plece spre locul unde era Sila, Jai la urmărit, Wayu a mers până a ajuns în hol și niște mâini puternice l-au ținut de braț mai întâi făcându-l pe Vayu să tremure imediat în stare de șoc.

-Îmi pare rău Wayu, a spus el când a văzut că Wayu era șocat.

-Oh, phi Jai, am crezut că este altcineva, a spus Wayu ușurat.

-Este ceva în neregulă? a întrebat Wayu înapoi. Jai și-a strâns buzele ușor.

-... e ceva despre care vreau să vorbesc. A spus Jai. Nu erau mulți oameni în preajmă unde stăteau ei.

-Ce este? a întrebat Wayu, lăsând să scape un oftat greu.

-Îmi place de tine. Te-am plăcut de la școală. A mărturisit Jai sincer.

Wayu a tăcut un pic când a auzit asta. Dar nu a fost deloc surprins.

-Stiu, a răspuns Wayu, făcându-l pe Jai să ridice puțin din sprâncene.

-Știi? a întrebat Jai înapoi.

-Ei bine... acum știu, am avut niște îndoieli. A răspuns direct Wayu.

-Asta înseamnă că am ajuns prea tarziu? a întrebat Jai cu voce joasă.

-Am încercat să câștig experiență și apoi m-am întors să deschid o companie. Intenționând ca atunci când voi avea totul pregătit, il voi curta serios pe Wayu. Nu credeam că voi veni prea târziu. A intervenit Jai.

-Nu este asa. De fapt, Sila și cu mine avem sentimente bune unul pentru celălalt de când eram la școală. Dar din cauza multor lucruri, eu și el am ajuns sa fim împreună mai târziu ,tocmai m-am căsătorit. Wayu a ales să nu dezvăluie detaliile dintre el și Sila .

-Wayu e pe cale să spună că nu am  avut sanse de la început, nu? a întrebat Jai pe un ton trist.

-Da, strigă vocea profundă a altui bărbat. Pe care Wayu o stia bine, a cui voce era, se întoarse imediat să se uite.

-Phi Sila, i-a spus Wayu iubitul sau cu un zâmbet. Nu am fost șocată că a venit iubitul sau și la auzit vorbind despre sentimentele și inima lui.

Jai la văzut pe Sila și a fost puțin surprins. În timp ce simțea ca inima i se frânge.

-Uh... Eu sunt... Jai nu știa ce să spună, știind că Sila probabil auzise ce a spus mai devreme.

Sila stătea calm cu brațele în jurul taliei lui Wayu, recunoscând că era enervat când îl auzea pe seniorul lui Wayu mărturisindu-și sentimentele.

-Nu mă deranjează să-ți mărturisești sentimentele iubitului meu, pentru că înțeleg asta spunându-le direct Este mai bine decât să-l păstrezi și sper că poți accepta faptul că e deja căsătorit cu mine, spuse Sila pe un ton normal.

-Da, răspunse Jai cu o voce joasă. Știind că nu avea nicio șansă și  nici nu a existat de la început.

-Îți mulțumesc pentru sentimentele tale față de mine. Și îmi pare rău că m-am gândit la tine doar ca un senior, a răspuns Wayu.

-Nu face nimic Trebuie să-ți cer scuze asta te-a făcut să te simt inconfortabil înainte, a spus Jai, recunoscând adevărul. Wayu a zâmbit încet înapoi.

-E în regulă. Cred că mai  bine te întorci la petrecere. Mă duc si eu acasă. A intervenit Wayu.

-Da, atunci vă rog să mă scuzați. Scuze inca o data khu Sila. Jai il salută pe Sila înainte de a se întoarce la petrecere cu capul plecat.

-Știind asta, era bine pentru mine să vin cu tine, a spus Sila, făcându-l pe Wayu să zâmbească și să râdă.

-Ești gelos? a întrebat Wayu zâmbind.

-Atât de decis cât și posesiv e bine că e cineva care acceptă lucrurile cu ușurință. Sila a spus-o și Wayu i-a aruncat un zâmbet dulce.

-Asa esti tu ? Nu există niciun simptom în afară de o față calmă. Wayu s-a prefăcut că întinde mâna și strânge obrazul iubitului său.

-Vrei să am simptome? a întrebat Sila, iar Wayu dădu repede din cap.

-Atunci hai să mergem acasă. Îți voi arăta ce se întâmplă când ești cu adevărat gelos, a spus Sila înainte de a-și înfășura brațele în jurul taliei lui Wayu și de a ieși din hotel să mearga împreună la parcare.
Și în seara asta, Wayu a aflat despre gelozia iubitului său. Cât de grava este...🔥🔥🔥



   Lovitură din dragoste 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum