După un timp, Watin a ieșit cu un pahar pe care l-a adus Klong, dându-i-l lui klong care stătea pe canapea, aruncând o privire a văzut că Watin băuse tot ,ceea ce l-a făcut pe Klong să se simtă profund mulțumit, dar a păstrat fața lui stabilă ca de obicei. Watin a luat paharul să il spele și l-a pus în bucătărie și apoi s-a dus din nou să-l caute pe Klong.
-Îți este foame? Vrei să suni și să comanzi mâncare? Ce vrei să mănânci? a întrebat Watin, pentru că era deja târziu
-Depinde de profesor. Pot să mănânc de toate. De fapt, vreau să plec. Să găsim ceva de mâncare afară, răspunse Klong.
-Nu o face încă, nu ți-ai revenit bine. Te vei întoarce în camera ta și îți îmi va crește iar febra. Probabil că mâine nu vei putea merge la școală, a spus Watin îngrijorat.
Klong a dat din cap înțelegând.
-Atunci comandă ceva care să nu fie terci sau orez, a sugerat Klong.
-Bine, atunci așteapta o clipă a spus înainte de a lua telefonul în mână și a ieși pe balcon să vorbească. Klong nu putu decât să-l privească confuz, dar când Watin intră înapoi Klong nu a întrebat nimic.
Klong stă și se uită la televizor în timp ce așteaptă cina. Cât despre Watin, își aducea laptopul la serviciu pe canapea și trimitea din când în când mesaje subalternilor, fără să știe ce face Watin. Klong s-a întors să se uite la Watin și a văzut că Watin ridică periodic degetele pentru a-si masa sprâncenele și tâmplele.
-Dacă nu poți face asta, atunci odihnește-te, a spus Klong, pentru că putea vedea că Watin era obosit și stresat.
Watin se întoarse și își ridică sprâncenele către Klong și zâmbi încet.
-Ești îngrijorat? a întrebat Watin.
-Nu, doar enervat. Te-am văzut masându-ti capul și sprâncenele de multe ori. Klong nu recunoaște că este puțin îngrijorat în secret. Watin însuși știe cât de încăpățânat este Klong.
-Hm, e bine să iau o pauză, a răspuns Watin înainte de a se întinde pe spate, pentru că cei doi stăteau pe aceeași canapea lungă.
Klong Nu s-a îndepărtat când tot capul lui Watin a fost coborât ușor, pe umărul lui .
-Pot să-mi odihnesc ochii așa? Watin a spus cuvântul „Pot” și s-a uitat în ochii lui Klong care se uita în jos la el. Sunetul pare să fie blocat în sens invers. Face ca Klong să-și strângă puțin buzele. Inima lui o luase razna.
-Doar un pic!! Bine, o să te acuz că ești rău cu bătrânii.
Încercă să răspunda, dar nu îndrăznește să faca contact vizual. În schimb, zâmbește puțin și închide ochii.
Klong când a văzut cei doi ochii închizându-se s-a uitat la fața lui. Luand în considerare viitorul candidat , Nas înalt, buze ondulate sprâncene întunecate asortate cu ochi ascuțiți. Care se uită mereu la Klong. Klong nu înțelege de ce cineva la fel de arătos ca Watin ar putea fi interesat de el. Klong își folosește degetul mijlociu și degetul mare pentru a apăsa ușor în jos ambele sprâncene ale lui Watin
-Huh? Watin se prefăcu că deschide ochii pentru a vedea ce face Klong.
- Închide ochii, profesore, spuse Klong cu severitate. Watin a fost de acord să închidă ochii definitiv. Cu un mic zâmbet la colțul gurii, Klong apăsat ușor și a masat ușor, făcându-l pe Watin să se simtă foarte relaxat.
CITEȘTI
Lovitură din dragoste 💜
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Inte...