DOPORUČENÍ: Pro jistotu znovu pro nové čtenáře. Nejedná se sice o druhý díl, každopádně doporučuji najet na můj profil a přečíst si jeden z mých prvních příběhů s názvem Dohoda, pokud jste ještě neudělali. Tento příběh je jeho věrná kopie, akorát z pohledu Mikuláše. Zde se již v první kapitole vyskytuje spoiler k ději příběhu Dohoda, tak abyste o nic nepřišli, pro jistotu varuji předem.
Takže, jak jste jistě pochopili, toto je příběh o Kennym a Mikulášovi. Je to ten stejný příběh, který jste četli jen pod názvem Dohoda, jenže tentokrát to celé bude z pohledu Mikuláše. Setkáme se tady s jeho hodně rozjitřenými pocity, jeho zmateností a nerozhodností. Bylo to vážně těžké se s ním v tomto ohledu ztotožnit. Mnohem víc, než v předchozím příběhu, hlavně proto, že Mikulášem lomcuje strach a stejně tak touha po někom, koho chce mít, ale nemůže. Je to taky kompletní náhled do jeho myšlenek, kde si neskutečně protiřečí, proto i změna názvu u jeho příběhu. Doslova to k němu sedí.
Popravdě, nevím, jestli jste z těch dvou stejně nadšení, jako třeba já a moje BF, které jsem tento příběh napsala v rámci jejích narozenin, každopádně, když už existuje, je mi líto ho sem nezveřejnit.
No a protože příběh je stejný, hlavně co se týče děje a mluvené konverzace, tak vám sem budu házet kapitolky na denní bázi. Krom víkendů. Pardon, ale potřebuji trochu prostoru pro BTS povídky :) vyjde to na 8 týdnů přesně.
Na co se můžete těšit? Rozhodně tady najdete bonusové kapitolky, které v minulém příběhu nebyli, jako je krátký prolog, který vyjde ven hned v pondělí společně s první kapitolou, a taky pár kapitol navíc, které se mi povedly zakomponovat do příběhu. Víc nepovím, tak se nechte překvapit ;)
Užijte si to! ❤️
PS: Kdo ještě nepostřehl můžete mě nově sledovat na IG a TikToku :) odkazy jsou kdyžtak na mém profilu. ❤️
ČTEŠ
Rozpolcený
RomanceDOPORUČENÍ: Před přečtením tohoto příběhu doporučuji dříve přečíst můj první příběh s názvem Dohoda. Najdete ho na mém profilu. Toto není druhý díl, ale už v první kapitole se setkáte se spoilerem, který se postupně odhaluje v první knize. Mikuláš L...