„Fajn, tak spusť," udeří na mě Stáňa jen co si sedneme do kavárny. Dneska máme rande s Danielou a Kennym, ale on mermomocí trval na tom, že se tady sejdeme dřív a hezky pěkně mu vyklopím o jaké dohodě to Kenny mluvil.
Mluvit o tom ve škole je dost komplikované, když před námi sedí David s Robinem, jinak dvě velké drbny. Sice dokáží udržet tajemství, ale nemohli by si nechat ujít ty nemístné poznámky na mou a Kennyho adresu, až by to skončilo jasným prozrazením.
„Nevím, co chceš slyšet," odseknu.
„Mikuláši," řekne varovně a já se kousnu zevnitř do tváří. „O jaké dohodě to Kenny mluvil?"
„Je to dost složité," povzdechnu si.
„Tak to zjednoduš," vztekne se.
„Prostě..." nadechnu se a vydechnu. „Kennyho brácha mu zakázal nezávazný sex, jinak ho vykopne z bytu. Takže před ním předstíráme, že jsem jeho přítel, a přitom si ten nezávazný sex užíváme."
„Teď si ze mě děláš prdel, že?" přimhouří oči, a tak jen pokrčím rameny. „Ty jako šukáš s člověkem, kterého miluješ a bereš to jen nezávazně?"
„Mám na vybranou?" odseknu. „Kluka bych mít nikdy nemohl. Takhle s ním alespoň spím a až přijde čas, ukončíme to. Jsme prostě... kamarádi."
„Kamarádi?!" vykřikne Stáňa, ale naštěstí je v kavárně až příliš rušno a nikdo nám nevěnuje pozornost. „Ty... ty jsi naprostý blbec!"
Zakoulím očima a raději se napiju své kávy. Přesně proto, jsem mu to nechtěl říkat. Nepochopil by to.
„Co z toho máš?" pokládá mi další otázku.
„Co myslíš?" nakrčím čelo.
„Tak nejspíš Kennymu kryješ prdel před jeho bráchou a ty co? Pomáhá ti s angličtinou?"
„Ne," vydechnu a sklopím pohled ke stolku. „Mám jeho."
„Nechápu," nakrčí čelo.
„Předstírám, že jsem Kennyho přítel a za to ho můžu šukat," pronesu na rovinu a Stáňovi málem vypadne huba z pantů.
„Co se jeho týče, umíš myslet jen ptákem," odvětí nakonec a rezignovaně se opře o opěradlo křesla. „Tak povídej. Je to takové, jaké sis vysnil?"
Zakřením se. „Lepší," pokývu hlavou, když se zamračí.
Než stihne Daniela s Kennym přijít, řeknu mu ještě několik podrobností ohledně naší dohody, jako jsou třeba rande. O sexu s ním nemluvím. Ne, že by mu homosexuálové vadili, ale pokaždé se oklepe, když si představí, jak to probíhá. Svůj zadek bere jako posvátný.
Všimnu si Kennyho a Daniely jako první. Stojí u pultu a zrovna si objednávají kávu. Daniele to moc sluší. Je krásně nalíčená a děsně ji to sekne. Jenže v mých očích je jen Kenny.
Má na sobě světlé kalhoty s vysokým pasem, ve kterých má zastrčené světle růžové tričko. Když si odloží kabát a ukáže mi svůj zadek, který mu ty kalhoty obtahují, málem jdu do kolen. Musím polknout slinu a rychle se odvrátím nebo udělám něco neuváženého.
„Sekne ti to," houkne mi do ucha. Se Stáňou máme jen obyčejné džíny a tričko, ale vzali jsme si sako. Nechtěl jsem to moc přehánět, navíc, když jdeme jen do kina a na večeři.
„Když už máme to rande," zakřením se.
Rozhostí se mezi námi trapné ticho, které nikdo není schopný zaplnit. Daniela se Stáňou po sobě vrhají nervózní pohledy a já si musím promnout ret, abych zamaskoval smích.
ČTEŠ
Rozpolcený
RomanceDOPORUČENÍ: Před přečtením tohoto příběhu doporučuji dříve přečíst můj první příběh s názvem Dohoda. Najdete ho na mém profilu. Toto není druhý díl, ale už v první kapitole se setkáte se spoilerem, který se postupně odhaluje v první knize. Mikuláš L...