(2

175 24 4
                                    

Nemůžu ho nikde najít. V domě je tolik lidí a já ho prostě nevidím. Robin pozval snad celou školu! To je přesně jeden z důvodů, proč jsem sem nechtěl jít. Příliš mnoho lidí, kteří si se mnou chtějí povídat a jen se zeptat, jak se mám. Občas mám chuť je všechny poslat do prdele, ale... prostě to neumím.

Nevím, proč všechny tak zajímají mé pocity a jak jde život, ale z nějakého pro mě neznámého důvodu je to zajímá. Nemám to srdce jim říct, že to není jejich věc – přestože není – když mi chtějí věnovat svůj čas.

„Nevěděla jsem, že umí Kenny zpívat," pronese zrovna Sabina na jeho adresu a já začnu konečně vnímat dění okolo. Téma, které mě zajímá.

„Třeba neumí a bude to totální trapas," odsekne Ester a založí si ruce na hrudi.

„Ale umí," uchechtne se Robin. „Myslíš, že bych je o to žádal, kdybych od nich nic neslyšel?" zakoulí očima, protože o něm Ester pochybuje. „Začal jsem ho sledovat na Insta a vtipné na tom je, že má všechny videa z jejich koncertů na svém účtu."

Tak to ani náhodou!

Všichni jako na povel vytáhnou telefony a najednou si na Kennyho účet na Instagramu. Koutkem oka si všimnu, jak mu několik lidí dá sledovat a pro zachování kolektivního nátlaku, ho začnu sledovat taky.

Nebudu se omlouvat za své chování!

A pak to na mě všechno vyskočí. Nejde se divit, že má přes osmdesát tisíc sledujících.

Proč jsem si těch videí nikdy nevšiml?

Pro uklidnění mé dušičky, nejsem zase takový stalker, jak jsem si o sobě myslel, když mi o něm unikl tento dost důležitý fakt.

„Už jsou nachystaní," houkne Robin a rozběhne se k pódiu. Konečně se mi tak naskytne pohled na Kennyho. Strašně mu to sekne.

„Ahoj lidi," ozve se z reproduktorů Robinův hlas a zvedne se vlna nadšení. „Naši spolužáci souhlasili, že nám předvedou svůj talent, tak snad se vám budou líbit, jako mě," kývne na ně. „Dobře se bavte," řekne ještě, než sejde z pódia a připojí se k nám.

A Kenny začne zpívat.

Jsem v hajzlu. Totálně mě mrazí po celém těle jen z toho důvodu, že on zpívá. Má tak dokonalý hlas, a to zpívá rockové písničky!

Několik lidí si ho natáčí na telefon, a dokonce zpívají i spolu s ním.

Ester se naprosto sekla. Někdo tak perfektní by si nemohl udělat trapas a vystoupit před celou školou s falešným zpěvem.

„Tak fajn lidi, poslední písnička od nás," řekne do mikrofonu a všichni okolo zabučí na protest. Ani jsem si nevšiml, že Robin odběhl za DJ, který dorazil.

Kenny se na všechny usměje. Musí mít radost, že se všem jeho zpěv a celkově jejich hraní líbí.

On i Marika si odloží kytaru a přejde k mikrofonu. Když spustí písničku Doom days a celkově pochoduje po malém pódiu, pořád se musím hlídat, abych očima nesjížděl k jeho odhalenému pasu. Jen on si může oblíknout něco, kde mu jde vidět tolik kůže. Žádný jiný kluk by na jeho outfity nenašel odvahu bez ohledu na orientaci.

Na sucho polknu, když zvedne ruce nad hlavu a odhalí tak všem holé břicho. Není svalnatý, ale je zatraceně hubený a... je kurevsky sexy!

Přiměju se odvrátit pohled, protože už mi stojí od chvíle, co zpívá a dívat se na něj ještě chvíli... nevydržím to a buď se na něho vrhnu, nebo si najdu jinou oběť, kterou zase využiju pro své potřeby.

RozpolcenýKde žijí příběhy. Začni objevovat