Cítím, jak se mě Kenny dotýká. Cítím, jak zhluboka oddechuje, ale úplně šílím, když znovu tvrdě přirazí. Hlasitě zasténám a jsem rád, že je jeho brácha u své holky. Zrovna teď by nebylo moc dobré, kdyby nás slyšel. I když to už máme taky za sebou.
„Kenny, už nemůžu," vydechnu a cítím, že se usmívá. Mučit mě při sexu zbožňuje. Už je to měsíc od chvíle, kdy jsem se seznámil s jeho bráchou a oba už jsme stačili přijít na to, co se tomu druhému líbí. Kenny moc dobře ví, že miluju oddalování orgasmu a tvrdý sex. Když mě kouše do bradavek nebo na krku, dá se říct, že je to taková moje erotogenní zóna, po které se udělám. V jeho případě je to jednodušší. Je neskutečně citlivý na uši a krk.
Povedlo se nám naladit na tu správnou vlnu a rozhodně jsem nikdy nezažil lepší sex. Už jen proto, že je s ním je dokonalý.
Pomalu zakrouží boky a znovu prudce přirazí, až se mi zatmí před očima. „Kenny," zasténám. Dělá to zase. Zase jen oddaluje orgasmus a celé si to vychutnává.
„Popros," přitiskne se zády na ty moje, a to slovo mi doslova vydechne do ucha. To nikdy neudělám.
„Jsi zasraný zmrd. O nic tě prosit nebudu," zavrčím, jenže on ze mě vystoupí až na špičku penisu a já tak udeřím do zdi nad postelí přede mnou. To je takový hajzl.
Nemohl bych ho milovat víc.
„Popros," zopakuje, ale to určitě nemám v plánu.
Natáhnu ruku za sebe. Popadnu ho za zadek a silou si ho přitáhnu do sebe, až se mi hrudí zhroutí na záda a dlaní se musí opřít o zeď vedle mé hlavy.
Potěšeně se zakřením, protože Kenny zafuní a zaboří mi obličej do zad. Taky není daleko od orgasmu.
„Říkal jsem, že o nic prosit nebudu," zavrčím a ohlídnu se na něj.
„Hajzle," odsekne a pohne pánví.
„Zmrde," oplatím mu a ten blbec mě za to kousne do ramene. Popadne mě za boky a nasadí zběsilé tempo. Tuhle polohu nemám moc rád. Chci se ho neustále dotýkat a vidět ho, když se udělá. Natáhnu za sebe ruce a zabořím mu je do vlasů. Sám rozhýbu boky, aby ty přírazy byly intenzivnější. Pořád mi nejde na rozum, že ho vzrušuju stejně jako on mě.
Ruku přesune k mému klínu a ani trochu není jemný. Rty mi lehce přejíždí po krku až mě na konec kousne a já vykřiknu v orgasmu. Jako by na to čekal, protože se udělá hned po mě. Celého mě to pohltí a já se svalím na břicho do postele. Kenny mě zalehne, ale nepřestane se mě dotýkat.
„Kurva," vydechnu, když si přelehne na záda vedle mě. Otočím se a nechám ho, aby mi zajel rukou do vlasů. „Přestane to někdy být tak dobrý?"
„Doufám, že ne," odpoví a z nočního stolku popadne krabičku ubrousků, aby nás očistil. Hlavně spíš mě. „Jinak bychom my dva nedávali smysl."
„Vždyť toho máme tolik společného," namítnu se smíchem.
„Naše společná láska k hudbě je nedocenitelná," nadhodí.
„Naše pravidelné tréninky v bazénu."
„Náš oblíbený film Doktor spánek."
„Rozhodně náš oblíbený film s Deadpoolem."
„A co teprve naše oblíbená italská restaurace?" rozesměje se.
„Přesně tu sushi restauraci mám na mysli," přikývnu, ale víc nedám a vybuchnu smíchy. Bohužel je pravda, že až na ten neuvěřitelný sex, jsme každý úplně jiný. A přesto jsem se nikdy tak nebavil, jako v jeho přítomnosti. Je celkem komplikované se naladit na jeho vlnu humoru, ale povedlo se mi to. Když si někoho připustí k tělu, nejde nevidět, jak neuvěřitelně úžasný člověk Kenny je. Docela i rozumím tomu, proč ho polovina školy nesnáší. Je prostě svůj, a ne každému se to líbí.
ČTEŠ
Rozpolcený
RomanceDOPORUČENÍ: Před přečtením tohoto příběhu doporučuji dříve přečíst můj první příběh s názvem Dohoda. Najdete ho na mém profilu. Toto není druhý díl, ale už v první kapitole se setkáte se spoilerem, který se postupně odhaluje v první knize. Mikuláš L...