(28

136 18 4
                                    

Holky nachystají občerstvení v podobě chlebíčků a brambůrek a my si s kluky otevřeme láhev whiskey. Kennymu je ještě špatně po včerejším dni a pořád si vybavuje, jak měl hlavu v záchodě, když půlku noci zvracel, takže nás s díky odmítne a zůstane jen o vodě.

Sedí v tureckém sedu a opírá se mě kolenem. Položím mu ruku na stehno a všimnu si, jak po nás Irena pokukuje. Vypadá velmi rozladěně. Fakt mě to mrzí, ale nebudu si kvůli ní kazit prázdniny.

Vanesa začne u Robina se Sabinou, kteří dostanou osm bodů z deseti. Pointou je, že musí oba odpovědět správně. Pokud jeden neuspěje, bod jde dolů. Robin nevěděl, k jakému zvířeti by Sabinu přirovnal a ona jeho oblíbenou barvu.

Všichni vybuchneme, když je na řadě Vanesa s Davidem a ona ho přirovná ke koale.

„Je roztomilý," brání se, ale tím to moc nezachrání, protože vysoký a svalnatý David je všechno, jen ne malý roztomilý koala.

Mám v sobě už asi čtvrtého panáka, a tak trochu se vznáším. Cítím se strašně dobře a nemůžu uvěřit, že jsem konečně sám sebou. Nemusím předstírat, že mi na Kennym nezáleží a rozhodně nemusím lhát o své sexuální orientaci.

Přehodím si Kennyho paži okolo ramen a opřu se o jeho hruď. Kenny to celé bere naprosto normálně a přirozeně se mě dotýká. Jako svého kluka. Ucítím jeho tvář ve svých vlasech a zaslechnu, jak se zhluboka nadechne.

„Zase to děláš," řeknu tiše a zasměju se. Vanesa vytáhne jiný druh otázek pro Irenu a Ester.

„Nemůžu za to, že hezky voníš," zašeptá mi do ucha a zlehka ho zkousne. Trochu se celý napnu, ale teď není ta vhodná chvíle, abych se tomu poddal. „Vlastně je to tvoje vina. Víš, jak mě to vzrušuje."

„Výmluvy. Tebe na mě vzrušuje všechno."

Chystá se něco namítnout, ale znovu se mu nedostává slov. Zaraženě na mě hledí a já se samou radostí rozesměju. Přimět Kennyho, aby nevěděl, co říct, je vážně umění a v poslední době se mi to daří čím dál častěji.

„Dobře, máš pravdu," uzná mi. „Jsem do tebe udělaný a teď mě nech fetovat." Přitiskne si mě víc k sobě a znovu se zhluboka nadechne.

„Jsi úchyl," zakroutím hlavou, každopádně si to užívám.

„A to je něco, co udělá tebe."

„Teď vy dva," houkne na nás Vanesa.

„Nemyslím, že je to dobrý nápad," namítne Kenny, když se všechny hlavy v místnosti otočí směrem k nám.

„Nekažte zábavu," dloubne ho Sabina do žeber. „Vlastně jsme na vás všichni zvědaví."

„Tomu věřím," odfrkne. „Ale ne."

„Ty si myslíš, že neprojdeme," zasměju se. Popravdě mi ta hra přijde padlá na hlavu, ale je to zábava.

„Ty snad znáš odpovědi na ty otázky? Protože já ti na rovinu říkám, že to projedeme," uzemní mě Kenny.

„A já se s tebou vsadím, že dáme deset z deseti," řeknu rozhodně, ale ani trochu si nevěřím. Kdybych Vanesu alespoň poslouchal, co za otázky pokládala, ale byl jsem až příliš soustředěný na Kennyho. A taky mi alkohol zatemnil rozum.

„Prosím tě, kolik jsi toho vypil?" uchechtne se lehce nervózně, protože nás všichni pohledy vybízejí k tomu, abychom to zkusili. Popravdě si to chci vyzkoušet. Rád bych věděl, jestli tvoříme alespoň trochu dobrý pár. „O co se chceš vsadit?"

Zakřením se a nenapadne mě nic lepšího než nějaká aktivita v posteli. A taky něco, co mi Kenny včera ráno slíbil, protože to moc často neděláme.

RozpolcenýKde žijí příběhy. Začni objevovat