(15

144 18 2
                                    

Na Robinovu párty dorazím se značným zpožděním a hned ve dveřích se srazím s Irenou a Ester. Normálně je pozdravím, ale Irena mi skočí okamžitě kolem krku a políbí mě na krk.

Jemně ji odstrčím a Ester na mě zakoulí očima, že to její kamarádka nevidí. Rychle se ztratím v davu, než na mě začne Irena zase něco zkoušet a vnímám tu husí kůži po těle.

Celým domem se ozývá Kennyho hlas, jak v obýváku on a jeho kapela hrají. Není to tak, že by mi z toho brněly útroby, ale Robin na hlasitosti rozhodně nešetří.

Opřu se o zeď u vchodu do obýváků a jen co mě Kenny v tom davu postřehne mrknu na něj jedním okem. Celou dobu se opájím jeho hlasem, a přitom všem se skrývám v pozadí před ostatními. Hlavně před Irenou.

Ona je hlavní důvod, proč nerad chodím na Robinovy párty. Jak nadržená nymfomanka nebo co. Kenny zase, je hlavní důvod, proč na párty chodím. Jen ho pozorovat mi vždycky stačilo a teď jsme k tomu přihodili i sex v jednom z pokojů v domě.

Jedná se jen o rychlovky, ale stejně je fajn, nemuset se krotit. Jak je v celém domě hluk z hlasité hudby, Kennyho ani nenapadne nedat mi hlasitě najevo, jak moc se mu líbí, když s ním šukám.

Nebo když on šuká mě.

Irena mě má zase na očích, tak se rychle skloním a někde se vytratím. Kenny s kapelou už skončili a domem se ozývá namixovaná hudba z Robinova počítače.

Všimnu si Kennyho v kuchyni spolu s Danielou a Stáňou, ale znovu... Irena!

Ta holka je snad všude. A ještě k tomu dneska, je jako utržená ze řetězu. Co to s ní sakra je? Většinou se na mě jen usmívá a nenápadně kroutí zadkem – jo všiml jsem si, Kenny ho má stejně hezčí – a myslí si, že mě znovu dostane, nebo co!

Ne díky. Ten sex a ní nebyl tak úžasný, jak si zřejmě ona myslí.

Rychle zapadnu do koupelny v přízemí a opřu se čelem o dveře.

„Čau," vyděsí mě Ester, která... tady byla dřív než já.

„Sakra, sorry," zahučím a otočím se k ní zády. Nic moc jsem neviděl, jen že sedí na záchodě a dle zvuků i čůrá. „Proč ses nezamkla? A vůbec, nemáš sem zákaz?" Robin přece říkal, že Ester a Sabina na jeho párty nesmějí.

„Myslela jsem že jo," odsekne. „Robin se slitoval. Irena mu hrála na city. Neodejdeš?"

„Já..." Jo měl bych. Jenže za dveřmi stojí Irena a nejspíš na mě čeká, takže... nechce se mi. „Pokud ti to moc nevadí, tak raději ne."

Zaslechnu Ester si povzdechnout. „Protože jsi jediný chlap ze školy, co se mě nesnaží dostat do postele, tak to přejdu, že před tebou čůrám. Jen... buď zády, ano?"

Přikývnu a nechám ji dokončit, co začala. Zaslechnu spláchnutí a vím, že se už otočit můžu, ale jen se čelem stále opírám o dveře.

„Je ti něco?" zajímá se Ester.

„Ale ne, jen..." máchnu rukou do prostoru.

„Irena," konstatuje. „Jo, dneska tě chce sbalit, tak by ses jí měl vyhýbat."

„O to se snažím," povzdechnu si. „A ty mi to říkáš proč?"

„Vlastně ani nevím," uchechtne se. „Nejspíš se jen bavím těmi jejími trapnými pokusy. A Sabina ji v tom ještě podporuje."

Otočím se čelem k ní a se zoufalým výrazem se opřu o dveře, jen tentokrát zády.

„Co jsem komu udělal?" nechápu.

RozpolcenýKde žijí příběhy. Začni objevovat