(3

153 22 3
                                    

Oukej. Přehodnocuju své rozhodnutí.

Byla to totální chyba a už se to nesmí opakovat! Tedy... ne nesmí, mohlo by se to opakovat, ale...

Kurva do hajzlu!

Políbil jsem Kennyho!

Políbil jsem kluka, do kterého jsem už dva roky zamilovaný a on mi řekl, že to byla chyba!

Vyautoval jsem se před někým ze školy! Před ním!

Ne. Vůbec z toho nepanikařím. Vůbec si teď nepředstavuju, jak to vykládá všem ve škole až se to donese k mé matce a...

Ne rozhodně mi to nevadí!

Musím zachovat klid a chladnou hlavu. Trochu to rozeberu a připravím se na všechny možné důsledky.

Kenny byl opilý. Dost hodně opilý, takže je hodně vysoká šance, že si to nebude pamatovat. Což je... dobře? Je to dobře? Vážně se mi zamlouvá představa, že na tu pusu zapomene? Protože ruku na srdce, nelíbí se mi to.

Chci, aby si pamatoval, že jsem ho líbal. Chci, aby si pamatoval, že se mu ta pusa líbila. Líbila se mu?

Tak vezmeme v úvahu tu možnost, že si to Kenny pamatuje. Pamatuje si, jak jsme se líbali v koupelně a já se k němu tiskl, dotýkal se ho a on mi sténal do úst. Všechno tohle si pamatuje. Jaká je pravděpodobnost, že to řekne někomu dalšímu?

Další varianta. Řekne to dál a roznese se to po škole. Oukej, to zvládnu. Poperu se s tou pozorností, která se na mě uvalí a bude to v pohodě. Jsem přece zvyklý. Všichni se kolem mě motají už jen kvůli těm medailím v plaveckých závodech, které jsem škole vyhrál za poslední tři roky, takže to nebude natolik horký, jak se zdá.

A to nejhorší. Když to budou vědět lidi ve škole, za jak dlouho to zjistí máma?

Dost mě překvapuje, že ji to nevyžvanila Lucie hned při první příležitosti. Neměl jsem si toho kluka tahat k nám domů, jenže mě ani ve snu nenapadlo, že mě sem přijede zkontrolovat, jestli dostatečně jím a uklízím, zatímco je máma pracovně v Londýně.

Už si ani nevzpomínám, jak se jmenoval, ale pamatuju si, jak jsem Lucii prosil málem na kolenou, aby o tom mámě nic neříkala a vážně, dodržuje to.

Samozřejmě si neodpustí spoustu uštěpačných poznámek na mou adresu a sexuální orientaci, ale pořád před ní mlčí.

Jenže Kenny je něco jiného. Kenny je... u něj bych moc rád říkal můj Kenny. Sice je to velice nereálná představa, která se nikdy neuskuteční, ale v rámci představivosti a snů bych se vztahu s ním vůbec nebránil. I tomu boji s mou rodinou.

Ležím rozvalený na posteli a konečky prstů si přejedu po rtech. Nemyslím si, že ve svém životě ještě někdy dostanu pusu, která by mé myšlenky pohltila i do dalšího dne.

Postupně se smiřuju s faktem, že si to Kenny nebude pamatovat a mě tak zůstane na paměti jen těch několik málo minut v koupelně.

Musím toho kluka přestat milovat.

○○○○

Kenny si nic nepamatuje.

Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli mě to těší nebo jsem zklamaný, proto se nad tím snažím povznést.

Všechno je zpátky ve starých kolejích, tak jako před prázdninami a před týdnem. Ta pusa se zkrátka nikdy nestala. Alespoň pro něj ne. Mě zůstanou jenom vzpomínky.

Kenny naši čtveřici úspěšně ignoruje a já se ho snažím napodobit. Proběhne mezi námi maximálně konverzace formou pozdravu a rozloučení, ale víc nic.

Propaluju svůj batoh s učením, protože v něm mimo jiné schovávám i červený šátek, který nechal tehdy v koupelně. Chtěl jsem si s ním promluvit, předat mu ho a poprosit ho, aby o té puse nikomu nic neříkal, ale není třeba.

Ve středu ráno máme odjíždět na výlet do přírody a dost se na to těším. Se Stáňou máme v plánu se válet a on se zařekl, že mě rozveselí. Chce mi pomoct se zbavit toho vlivu, který na mě Kenny má a trochu mi otevřít oči, protože on není tak dokonalý, jak si o něm myslím.

Chci se hádat, jenže má pravdu. Nikdo není dokonalý.

Ale náš plán na výlet rozmete na kousíčky naše třídní Kučerová, když vběhne do třídy pořádně naštvaná. Pokud to nejde poznat podle toho, jak za sebou práskne dveřmi, tak nám to potvrdí svými slovy.

„Zklamali jste mě třído," řekne na uvítanou a nikdo ani nedutá. Trochu nechápu, co jsme provedli, ale dle chování Sabiny a Ireny, ony to nejspíš tuší. „Kdybychom už ve středu neodjížděli na výlet, všechny bych vás z toho odvolala a zůstali byste ve škole," přejede přísným pohledem každého v lavici. „Naneštěstí pro vás, jsem se rozhodla vám to znepříjemnit co to jde. Pro začátek, tady mám seznam vašich nových spolubydlících v chatkách a zkuste mi odporovat." Do prvních lavic odhodí štosy papírů, až sebou naši spolužáci trhnou a pošlou nám je dozadu.

„Paní učitelko?" odváží se ji oslovit Stáňa. „Co se stalo?"

Ona jen semkne rty do ještě užší přímky, než je měla do teď. „Pokud chcete bližší informace, obraťte se na své spolužáky," řekne jen a Sabina celá zrudne v obličeji. Tak teď mám opravdu strach, co ty tři mohly vyvést. Ester se sice tváří tak nezaujatě jak jen to jde, ale poznám na ní, že je nervózní, jak se kouše do rtu.

Dostaneme do ruky papír, na kterém jsou rozepsané jména, kdo s kým bude na chatce. Stanislav Sokolník a Ondřej Modrý. Super. To k našemu plánu, jak si užít výlet.

„Proč kvůli chybě nějakých pipin máme trpět všichni?" ozve se Kenny celkem naštvaně.

„Jeden za všechny, Kenny," vysvětlí mu učitelka. „Jste dospělí, ale místo toho abyste kopali za jeden tým a byli si navzájem oporou se jen štěkáte mezi sebou," uzemní nás všechny do jednoho. „Tohle je váš poslední rok a vy budete spolupracovat jednotně. Pokud po tom výletu neuvidím nějaké změny ve vašem chování vůči vašim spolužáků a kantorům, rozesadím vás dle seznamu."

Podívám se na seznam, abych zjistil, s kým bude Kenny na chatce, že s tím má takový problém a dech se mi zadrhne v hrdle šokem. Musím se několikrát zhluboka nadechnout, abych se sebral a nesložil se na místě.

Vedle Kennyho jména je to moje.

Odhodlám se na něj podívat a všimnu si, jak drží Danielu za ruku, protože se zdá, že ani jí se nelíbí nové uspořádání.

Učitelka začne mluvit anglicky a rozebírat dnešní téma, ale nevěnuju jí pozornost. Jen se koukám na Kennyho a snažím se odhadnout jeho reakci, jak moc je naštvaný, že je na chatce zrovna se mnou.

Znovu očima zabloudím k seznamu a uvidím Danielino jméno spojené s Ester. Ty dvě jsou jako den a noc. Ester je až brutálně upřímná a Daniela příliš stydlivá. Mám takový dojem, že tohle jedna z nich nepřežije a klidně sázím na Ester. Roztrhá Danielu na kousíčky.

Zamrazí mě na zádech a já zvednu oči od lavice. Setkám se s Kennyho pohledem a nechám se pohltit jeho černýma očima. Dokázal bych se na něj dívat hodiny, ale... rychle cuknu hlavou směrem k učitelce. V angličtině plavu. Měl bych dávat pozor, jenže mi stejně pořád před očima vyskakují jeho oči a mé soustředění je naprosto v hajzlu.

Znovu se mi v hlavě vyrojí spoustu otázek a taky seznam pro a proti. Zase nemám nejmenší tušení, jestli mi pobyt na chatce s Kennym vadí nebo mám být nadšený.

RozpolcenýKde žijí příběhy. Začni objevovat