1. Başlangıç

3.4K 167 21
                                    

Leon
_________
Üzerimdeki ceketin düğmelerini
tek tek kapattım ve kendi etrafımda dönerek aynaya baktım bence gayette olmuştu .

Babam bir şey demezse olmuştu .

Çalan kapıyla sırıttım ne zaman geleceğini nasıl da biliyordu.
"Girebilirsin Baba " dedim bağırarak .

Kapı açıldı ve beyaz gömleğini düzelterek içeriye Asrın Babam girdi .
"Oğluş " dedi sırıtarak takım giydiğim için benimle uğraşıyordu .

Gözlerimi devirdim
"Baba kaç kere dedim bana bunu deme " diye hayıflanmamla kahkaha attı .

Elleri gömleğimin yakalarını buldu ve düzeltti .
"Ne ara bu kadar büyüdün bebeğim" dedi gözleri dolmuştu yine buara bana bakarken sürekli ağlayacak gibi bakıyor Zemheri babam onu teselli etmesine rağmen arada ağlıyordu .

"Baba hâlâ senin küçük bebeğinim " dedim boyum uzamış ve iri yarı bir şey olmam hâlâ onun küçük bebeği olmadığım anlamına gelmiyor .

"Ve sen hâlâ çok genç ve güzelsin " dedim onu kendime çekip sıkıca sarıldım , kollarını belime doladı kafası göğsüme geliyordu.

Evet ikisi de hâlâ ilk günkü kadar genç bir yüze ve bedene sahiplerdi yaşlanmıyorlardı , ben ise büyümüştüm.

"Beni şımartıyorsun" dedi göğsümden yavaşca ittirerek, gülümseyip elini tuttum .

"Bir yıl kaldı büyümenin durmasına heyecanlı mısın? " Dedi onun benden daha da heyecanlı olduğu belliydi .

Kafamı salladım
"Çok heyecanlıyım ama biraz da korkuyorum " dedim tam devam edecektim ki içeriye giren Babamla ona baktım .

Hâlâ nasıl bu kadar heybetli gözükebilirsin be adam?

"Ne konuşuyordunuz benim duymayacağım bir şey mi ?" Dedi tek kaşını kaldırıp yanımıza geldi ve elini Asrın'ın beline koydu .

" Leon'um yakında tamamen büyecek ve yaşlanması duracak ondan konuşuyorduk " dedi Asrın benim yerime açıklamıştı .

Zemheri Babam bana baktı ve yutkundu ikiside büyümemi zor kabulleniyorlarladı.

"Yakında lider olacaksın " dedi elini saçıma koyup okşadı .
"Biraz korkuyorum Baba" dedim yutkundum beni bunun için zorlamıyorlardı ama korkuyorum.

"Korkmak ,ne için ?" dedi şaşkın bir sesle .

"Sadece " dedim gözlerimi ikisinde gezdirdim.

"Sadece sizi üzmekten ,bana bu kadar iyi eğitim vermişken bunu elime yüzüme bulaştırmaktan çok korkuyorum ve ya vampirleri idare edemezsem " dedim daha gençtim yanlışlar yapabilirim.

Babam elini koluma koyup pat patladı.
"Bu tarz saçma düşünceler sadece kafanı meşgul eder , tek başına değilsin istersen tüm işi birbirine kat emin ol hemen düzeltiriz , yanımızda olman bizim mutluluğumuz Leon yanlışlar yapman çok normal bizi bunlar üzmez " dedi beni kendine çekip sarıldı Asrın Babamda araya girmeye çalışıyordu .

"Hem eşini bulmana da az kaldı ha " dedi sırıtarak .

"Baba " diye bağırdım utandırıyorlardı beni .

Benden ayrıldılar ve Zemher Asrın'ın elinden tutup kapıya doğru çekti .
"Aman be sanki aşık olmayacak " dedi Zemheri kahkaha atarak odadan Asrınla beraber çıkmıştı.

Aynaya dönüp hafif kızaran suratıma baktım bana sürekli bir şeyleri ima ediyorlardı .
Hem ben zaten birini istiyordum benim için imkansız olan birini .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin