Kafamı işten kaldıramadığım için çok bunalmıştım onu da geçtim Babam bütün işi üzerime yıkmış kenarda köşede Asrınla oynaşıyordu .
Hainler .
Çalışma odasındaydım içerisi kalabalıktı ondan buraya geçmiştim oda ses geçirmiyordu ama kulaklarım iyi duyduğu için bazı şeyleri duyabiliyordum .
Kapı çaldı .
"Gel " dedim gözümdeki gözlüğü çıkarıp kenara koydum .İçeriye giren Darian ile gözlerimi devirdim gelmişti yine baş belası
"Beni özlemişsin öyle duydum " dedi yanıma gelip kendini koltuğun üzerine bıraktı ."Her gördüğümde çalışmak
zorunda mısın ? " Dedi iğreniyormuş gibi yüzünü buruşturdu ve masanın üzerindeki kağıtlara baktı ."Evet " dedim sahte bir gülümseme yapıp yüzümü eski haline geri çevirdim .
"Ayy cidden yeter ben daraldım " dedi sinirli bir sesle .
"Seni bazen kıskanıyorum çok çalışıyorsun " dedi dudakları büzülmüştü yine hâlâ çocuktu .bu hâline gülerek Kafamı iki yana salladım elimdeki kalemi masaya bıraktım, biraz ara versem sorun olmazdı .
"Bende seni kıskanıyorum boş gezecek vaktin var " dedim geriye yaslandım .
Yüzünü buruşturup bana ters ters baktı.
"Bana laf mı sokuyorsun ? " Dedi parmağıyla kendini gösterdi ."Hayır " dedim, evet öyle yapmıştım ama üzerime atlayacağını bildiğim için bir şey dememek daha mantıklı gelmişti .
"Neyse bunu duymamış gibi yapıcam" dedi umursamaz bir tavırla ,saçını geriye iteledi ve ayağa kalkıp yanıma geldi .
"Kalk işlermiz var " dedi elimden tutup beni çekmesiyle gücünden dolayı yerimden oynadım ama kalkmadım .
"Nereye hem ben gelmek istiyor muyum seninle sordun mu bana ?" dedim ona yandan bakışlar atıyordum ama o da sıçmayayım ağzına bakışları atıyordu .
"Sana sorduğumu hatırlamıyorum zaten " dedi gülümseyerek, hiç şirin değil psikopat gibi gülüyor , ona kaşlarımı kaldırarak baktım bu çocuk ne ara böyle oldu ?
"Ekin'in yanına gidelim bir şeyler içeriz " dedi asıl amacını anladığım için elini ittirdim .
"Hayır " dedim net sesimi duyunca dudakları büzüldü .
"Lütfen Leon, istediğin her şeyi yaparım ne olur ? " Dedi gözlerini gözlerime sabitlemişti alnına bastırıp onu iteledim .
O kurnaz aklından neler geçiyordu ?
"Beni etkin altına alamayacağının farkındasın değil mi ? " Dedim alnını ovup kafasını salladı .
Huysuz bir bebek.
Ellerini beline koyup bana dik dik bakmaya başladı.
"Leo beni zor kullanmak zorunda bırakma " dedi sesini sert çıkarmaya çalışmasıyla sırıttım .Ellerimi iki yana havaya kaldırdım .
"Çok korktum lütfen bana zarar verme " dedim yalancı bir ifadeyle bunları söylememle sinirle koluma vurdu ."Hadi Leon yorma beni işte " dedi gözlerimin içine üzgün bir ifadeyle bakıyordu , elimi yanağına uzattım ve soğuk tenim onun soğuk tenine değince hiçbir şey hissetmemişti normal .
Normalde kabul ederdim ama amacını biliyordum .
"Olmayacak bir şeyi istiyorsun " dedim yanağını okşayıp elimi çektim .
"Senin gibi " dedi buruk bir gülümsemeyle , haklıydı hiç tanımadığım hayatımda bir kere gördüğüm şu anda nerde ve nasıl olduğunu bilmediğim bir çocuğa çok aşıktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .