9.Yardım

794 107 45
                                    

Üzerimdeki kıyafetleri değiştirmenin verdiği mutluluk vardı üzerimde, kurtulmuştum manyağın kıyafetlerinden .

"Ne alaka yani siz kavga edip durmuyor musunuz ? Bu çocuk sana neden kıyafetlerini verdi ? " Dedi Ekin ellerini beline koymuş karşımda dikiliyordu ,şahsen bende o konuya biraz takılmıştım .

"Nereden bileyim ben manyağın teki garip hareketleri var " dedim ayaklarımı koltuğa uzatmış oturuyordum .

"Neyse ne ben bu çocuktan zerre hoşlanmadım " dedi tripbi bir sesle
o da karşımdaki koltuğa kendini attı.

Onun trip atan hâline göz devirdim .

"Ben çok hoşlandım zaten aşkımdan ölücem " dedim dalga geçen sesimle , bana ters bir bakış attı.

"Geç dalganı sen " dedi imalı sesiyle gülümsedim .

"Neyse Ekin kafamı şişirdin bi rahat bırak beni " dedim bacaklarımı kendime çekip kafamı yasladım .

"Yok rahat sana , sabah bana söz verdin kalk hazırlan bara gidiyoruz " dedi zaten kafam şişmişti bir de bar çıkardı başıma .

"Yok ,beni bırak sen git " dedim bıkmıştım ya .

"Yok öyle bir şey , yürü çabuk kalk " dedi , kolumdan tutup beni çekiştirdi oflayıp kalktım .

"Bırakmayacaksın değil mi peşimi ? " dedim kafasını iki yana salladı ve dişlerini göstererek gülümsedi .

"Hayır gelmezsen ne yapacağımı biliyorsun bence kaşınma " dedi beni çekiştirerek odama doğru götürdü, onun beni çekmesine izin veriyordum yoksa bir adım bile attıramazdı .

"Tamam Ekin git içeri beni bekle duş alayım üzerimi giyineyim çıkarız" dedim, hiç içimden gelmiyordu ama çenesinden kurtulamazdım işte sorun orada .

Odama girip kapıyı kapattım ve banyoya ilerledim .

__________________________

"Beni ne demeye yine buraya getirdin  ne yapıcam burada ?" dedim arabadan inerken bile söyleniyordum .

"Ay yeter Leon , yol boyu hiç susmadın " dedi Ekin , onun bana yaptığını ben ona yapmıştım , ehehe intikam .

"Sırıtma da yürü " dedi beni arkamdan kapıdan içeri ittirdi .

"Hem Darian hâlâ o çocuğu yakalamaya çalışıyor biliyorsun " dedi onun ben neyse , takmıştı çocuğa .

İçeriye girdim ,gözlerimi barda gezdirdiğimde daha yeni yeni dolmaya başlamıştı ,bu ortamdan zerre hoşlanmıyorum .

Yukarı kata çıktım, Darian orada tek başına demirlere yaslanmış aşağı seyrediyordu .
"Pişt " seslenip yanına yürüdüm hemen bana döndü .

"Öldürücem seni " dedi bana ters ters bakıyordu , yanına gidince koluma vurdu .
"Beni nasıl satarsın ? benim yerime Ekini seçtin " dedi ikimize de sinirli bir ifadeyle bakıyordu .

"Ne yapabilirim Darian ben vampirlerin arasında bir süre daha bulunmak istemiyorum dedim zaten, bunda alınacağın bir durum yok ki " dedim elimi saçına koyup okşadım .

"Beni dışladınız" dedi dudağı yine büzülmüştü.

Onu kendime çekip sıkıca sarıldım.
"Saçmalama lan , sen benim kardeşimsin ikinizde benim kardeşimsiniz " dedim eğilip kafasını öpüp geri çekildim.

Bana sarılıp geri çekildi.
"Affettim " dedi buruk bir sesle zaten bana kıyamazdı .

Onun bu hâline gülüp bizi seyreden Ekine döndüm .
"Eee bugün ne diyordun " dedim bir şey var diye çağırmıştı beni .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin