6.İlk gün

962 115 52
                                    

"Leon çıkman gerekiyor biliyorsun hadi hazırlan ve çık " Asrın babam sur kapılarına dayanmış gibi kapıya dayanmıştı .

Bir dakika ben kendi evimdeydim bunlar burayada mı geldi ya ?

Kapıya ilerleyip odamın kapısını açtım, Asrın ellerini duvara dayamış bana sırıtıyordu .
"Günaydın" dedi  gülümseyerek arsız ,kafamı salladım sabah sabah bu ne enerji ?

"Günaydın Baba erkencisiniz,
evimde de mi rahat yok ? " Dedim kolumu kapı pervazına koyup yaslandım .

"Yok biz yaşadığımız sürece " dedi sonra da devam etti .
"Bir kaç asır daha " dedi kahkaha atarak .

"Az kızarmış et yemek ister misin ? " Dedi yanağımı öpüp geri çekildi, bu an geçişleri kafamı yoruyor .

"Hayır sabah canım pek bir şey istemiyor , banyoya girip çıkıcam zaten " dedim , kafasını salladı tam gidecekti ki durup döndü .

"Üzerine bir şey giy cıbıl cıbıl geziyorsun etrafta " dedi koluma vurdu , sırıtıp ona öpücük attım .

Odaya girip kapıyı arkamdan kapattım , üşüme duygusu yok bizde, bir çok duygu yok zaten, bedenim hep soğuktu, tenim beyaz acaba tenime başka renk gider miydi ? diye düşünmeden edemiyorum , göz altlarımda bazen çökmeler oluyordu ve kırmızı gözler kana susadığımda ve ya zevkten yeşil gözlerim kırmızı oluyor .

Seviyorum aslında böyle olmayı çoğu kişiden daha güçlüydüm .

Öz annem ve babam beni dünyaya getirmeseler öldürülmeyeceklerdi belki Alexs tarafından , ben tesiste kalsam ne olurdu acaba ?

Orada yetişsem beni Babamın yani Zemheri'nin karşısına atacaklardı onu yeneyim diye , ben hiçbir zaman böyle bir şey istemedim ama şimdi Zemheri beni kendisi vampirlerin lideri yapacaktı ne kadar komik
değil mi  ?

Daha yeni yaşlanması yavaşlamış bir vampire göre bir sürü şeyim vardı maddi açıdan çok rahatım .
Asrın beni o zaman saklanırken bulmasaydı ölmüş bile olabilirdim .

Ne kadar acı .

Gözlerimi odamdaki büyük aynada gezdirdim .
"Sen başardın Leon büyük bir adam olmayı, Zemheri kadar güçlü olmayı başardın " kendi kendime gülüp banyoya girdim , duş alıp üstümü giyinip çıkmalıyım .

___________________________________

Elimdeki havluyu saçlarımda gezdirerek banyodan çıktım ıslık çalarak dolaba ilerledim ve giyecek bir kaç şey çıkardım boğazlı üst siyah pantolon ve ceket .

Aldıklarımı yatağa atarken bir anda açılan kapıyla elimdeki havluyu yere düşürdüm .

"Leo " içeriye bir anda giren Ekin önce durdu bana baktı sonra beni süzdü ve kızarmaya başladı .

"Yanlış bir zaman " dedi hızla arkasını döndü , onun bu panik haline gülüp belimdeki havluyu çıkardım .

"Seni bu kadar heyecanlandırdığımı bilmiyordum " dedim alay ediyordum ama o yandan, kızarmış suratıyla bana bakıp geri duvara bakmaya devam etti .

"Saçmalama " dedi sesi kızıyormuş gibiydi ,onu daha fazla sinirlendirmeden  üzerimi hızla giyindim .

"Dönebilirsin " dedim ceketi üzerine geçirirken , yavaş yavaş bana döndü .

"Beraber gidelim demeye gelmiştim " dedi hâlâ sesi utangaçtı .

"Biliyorum , bende sana gelecektim de erken çıkamadım " dedim kafasını iki yana salladı. 

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin