45.sona bir

116 14 4
                                    

Aren
______________
Gözlerimi açarken başımda bir ağrı vardı ve elimde de ağırlık gözlerim yavaş yavaş netleşirken yanımda yatan bedene baktım.

Leon elimi tutmuş beni izliyordu .
"Uyandın sonunda " dedi ,içi rahatlamış gibi nefes verip elini yanağıma koyup okşadı .

Ağrım falan yoktu acı da gitmiş ama boşluk vardı ve bu boşluk artık kurdumun olmadığını göstergesiydi .

Ağlama hissiyatıyla kendimi tutmadan ağlamaya başladım canım yanıyor ama fiziksel değil ruhsal olarak çok boş hissediyorum .

"Bebeğim ağlama güzelim ağrın mı var çağarayım mı  birilerini ?" dedi ,yerinden doğrulup beni kendine çekti .

"Yetersizim artık Kurdum yok " dedim Leon'a sarılırken o da gider miydi ? Herkes gibi beni bırakır mıydı ?

"Beni bırakma " dedim göz yaşlarım arasından, onu sıkıca tutarken belimi okşayan elleri durdu ve beni kendine bakmaya zorladı .

Göz yaşlarım akarken onun karşısında bu kadar çaresiz olmaktan nefret ediyorum herkesin benim bu halimi görsün istemiyorum ,yıllarca güclü durdum ama şimdi her şey benim elimde değil gibiydi .

Artık bir sürüm yok , gücüm yok , kimsem yok .

"Aren sen ne yetersiz ne yalnızsın ben varım ve sana söz veriyorum hep yanında olucam , lütfen kendini daha fazla yıpratma " dedi ,dudağımı kısacık öpüp geri çekildi .

"Hem vampir olabilirsin artık eğer istersen tabi , seninle uzun bir ömür geçirmek çok isterim , artık benimle yaşamanı bir ömür beraber olmayı her şeyden çok isterim " bende isterdim ama korkuyorum yine acı çekecek miydim bilmiyorum .

"Eğer korkun varsa istersen Asrınla konuş hmm o sana yardımcı olur " dedi ,kafamı salladım ve omzuna  yaslandım .

_______________________________

Leon
_______

Areni evde bıraktıktan sonra zemhere'nin dediği yere gelmiştim .

Uzaktan elleri cebince görünen babamla yanına hızla gittim gecenin karanlığında yukarıdaki ay tam tepede yerini almışken babamın gözleri kırmızıya dönmüş ama sınırlı ifadesinden aksine heyecanla yanan yere bakıyordu bir dakika bir yer alev alev yanıyordu hatta baya ateşler sarmıştı .

"Baba " dedim sorgulayan sesimle bana kısacık bakıp yaslandığı ağaçtan rahatlığını bozmadan doğruldu.

"Güzel görüntü değil mi ? " gülümsemesi kanımı dondurmuştu resmen .

"Kendine bak Leon gülümsemen gerektiği yerde bu ifaden de ne ? " dedi yanıma yaklaşıp kafamı ateşin oraya çevirdi .

"Ben seni böyle yetiştirmedim bir şeyi alıyorsan daha fazlasını isteyeceksin eğer biri canını yakıyorsa sen daha çok yak " diye fısıldadı ama fısıldaması bana tokat etkisi yaratıp şok dalgasından sıyrılmamı sağladı .

Ben de safkandım onun gibi ama onun ve benim karakterimiz birbirinden farklıydı ben onun kadar yeterli güçlü veya hızlı düşünebilen biri değildim.

Doğru kararlar vermek için elli kere düşünürken o işleri hemen yoluna sokup çıkıyordu .

"Ne yaptın Baba " dedim beni üzecek bir şey yapmazdı bunu biliyorum .

Ona hitap şeklimle her seferinde gözleri parlıyordu .

"Oğlumu üzenlere hadlerine bildirdim sadece " dedi , Aren'in evi miydi burası o kadar sakladıkları yer doğru ya Arenle ilk karşılaştığımızda annesinin yanına gitmişti ,biraz uzaktaydık sadece .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin