7. Beklenilmedik

916 108 25
                                    

"kendine düşman edindin ilk günden" söylene söylene arabadan inen Ekine yandan baktım , yarım saattir kafamın etini yemişti .

Çenene sokayım çocuk .

"Ekin , Aptal mısın ? " Dedim yüzüme düz bir ifadeyle baktı .

"Zaten yeterince düşmanım var emin ol aptal bir ergenle uğraşmak benim için oyuncakla oynamaktan farksız , ciddi meselelere dönelim " dedim
Anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve eve girdim .

"Şu evininde dekarasyonunu değiştirmek gerek bu ne karanlık ?içim karardı " dedi etrafa bakıp kafasını iki yana salladı .

"Evime de karışma " dedim ceketimi çıkarıp koltuğun üzerine attım .
"Hem baban burada olduğunu öğrense ne der ? " Koltuğa oturdum
o da benim gibi montunu çıkarıp karşıma oturdu.

"Herhalde beni azarlar odaya kapatır uzun sürede çıkmama izin vermez buraya gelmemem konusunda kesindi" dedi gülerek , burada olduğu için hiç pişman durmuyordu .

Onun açısından bir sorun yoksa benim açımdan hiç sorun yok.

"Bana biraz içecek verir misin ? Susadım " dedi kafamı sallayıp hızla buzdolabına gittim ve iki paket kan alıp onun yanına geri döndüm birini uzatınca gözleri parlamıştı .

"Yavaş yavaş kendini tutmaya alışıyorsun bugün çok iyi iş çıkardın" dedim kendi yerime geçip pipeti pakete geçirdim ve içmeye başladım .

"Yani biraz zorlandım ama tuttum yine de " dedi durdu ve parmağıyla beni gösterdi .

"Sen çok garipsin yani onca insanın yanında bile hiç yüzünde kan kokusunu canın çekiyormuş gibi değildin " dedi hayran bir sesle .

Dişlerimi göstererek gülümsedim .
"Çekmiyor çünkü , ben bir safkanım Ekin kendimi kontrol etmeyi çok küçükken öğrendim bir çok eğitim aldım " dedim kafamı geriye yasladım.

"Safkan olmak " dedi lafının devamını getirecekti ama ben devam ettim .

"Safkan olmak sorumluluk demek " dedim yutkundum .
"Bu benim için böyle " dedim merakla bana bakıyordu .

"Başka safkan var mıdır sence ? " Dedi dudağımı büzdüm olup olmadığını hiç bilmiyorum ama olmaması benim için daha iyi .

"Bilmiyorum mesela Zemheriyle karşılaştığımda ben çok küçüktüm , belki bir yerlerde vardır büyük ihtimalle vardır , benden uzak olması daha iyi " dedim derin nefes verdim .

Ekin pipeti dişlerken kırmızıya dönen gözlerinin farkında olmadan elimdekine bakıp tekrar bana baktı .

"Neden senden uzak olması daha iyi ?" Dedi meraklı bir sesle .

Dudağımı yaladım .
"bu kişilik meselesi biraz ama iki safkan yan yana gelirse güç çatışması meydana gelir kim kimi yerse " dedim sivri dişlerimi gösterdim , yüzünü buruşturmuş beni dinliyordu.

"Bu garip " dedi .

"Biliyorum bence de garip eğer karşıma benim kadar güçlü biri çıkarsa neden ona benim daha güçlü olduğumu kanıtlamaya çalışayım ki" dedim , tek kaşını imalı bir ifadeyle havaya kaldırdı .

"Yani şimdi biri gelip senin elinde olan bir şeyi almaya kalksa onunla savaşmayacak mısın ? " Dedi , verdiği örnek bile sinirlenmeme yetti .

"Öyle biri varsa buyursun " dedim sesim sert çıkmış olacak ki gözlerini büyütüp elini iki yana kaldırdı .

"Ben sustum " dedi , onun bu hâline güldüm .

Bir iki saniye rüzgardan dolayı ağaçların sallanma sesi dışında ikimizden de ses çıkmadı ama yüzündeki düşünceli bir ifadeyle beni dikkatlice izliyordu .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin