16. Sana yardım edebilirim

714 89 56
                                    

Okula girer girmez gözlerim ilk olarak Atlası aradı ama bulamayınca omuzlarımı düşürüp kantine ilerledim .

Beklediğim gibi ikinci aradığım kişi hep oturduğumuz yere oturmuş elindeki kahveye bakıyordu , dalgın duruyor .

Yavaş yavaş yanına ilerledim .
"Ekin " dememle bakışları hızla bana döndü onu korkutmuş olmalıyım .

"Neden geldin ? " Dedi, sesi sinirli değil kırgındı .

"Oturabilir miyim ? " karşısındaki sandalyeyi gösterdim sandalyeye yandan bir bakış atıp omuz silkti .

"Beni ilgilendirmiyor ne istiyorsan onu yap sanki her şeyi bana sorarak yapıyorsun " dedi sinirle .

Bu hâli nedensizce beni gülümsetmişti çünkü çocuk gibi huysuzlanıyor .

"Sinirin azalmamış bile, bana neden kırgın olduğunu az çok anladım , Atlastan hoşlanmadığını biliyorum ama bu konuda ne yapmamı istiyorsun ? " dedim ,bana bir çözüm sunsa onu zaten yapacaktım.

Dudağının kenarı kıvrıldı normal gülmeden çok alaycı bir gülümsemeydi .

"Ondan uzak durmanı net bir dille belirttiğimi düşünüyorum Leon ne o
O çocukta mı senin için değerli oldu ? Arkadaşını göremeyecek kadar mı ?" dedi, elini masaya koydu .

"Senin yerin ayrı Ekin bunu bilmiyormuşsun gibi konuşma " dedim , o benim için değerliydi arkadaş, kardeşti .

"O zaman ona göre davran " dedi, sesinden biraz olsun sakinleştiğini anladım .

Kafamı salladım .
"Peki ona göre davranmaya çalışıcam" dedim , zaten öyle davranıyorum ama Ekin alınıyorsa üzerine daha çok düşerdim .

Bir iki saniye bana bakıp gülümsedi
"Kırgın değilsin değil mi ? " elimi uzatıp onun masadaki elinin üzerine koydum .

Gözlerini gözlerime dikti, gözleri titremişti görmüştüm .
Yutkundu .
"Öyleydim geçti " dedi gülümseyerek , elimi çektim .
"Benimle akşam bara gelmeni istesem" dedi ,hemen şart koş zaten hiç bekleme .

Gözlerimi devirdim ama bir şey demedim, gözlerime beklentiyle bakıyordu.

"Peki Ekin istediğin olsun "  ellerimi teslim olmuş gibi havaya kaldırdım .

Zaferle sırıtıp kahvesini yudumladı.
"Eee nasıl hissediyorsun kendini " dedi ,dün gelmemiştim ya ondan soruyordu büyük ihtimalle.

"Vücudum yorgun hâlâ daha aç hissediyorum " dedim birde istek vardı , Atlastan bahsediyorum dişlerimi boynuna saplamak onu ağlatmak istemiştim .

"Birini ıssırmadım bu sefer kendime sahip çıktım ama bende çok yorgundum ve istek çok fazlaydı " dedi ve kendi kendine sırıttı .

"Normal ama gözlerini evde nasıl sakladın " dedim o ailesiyle yaşıyordu sonuçta ve evde kimse onu bilmiyor .

"Çok zordu " korkmuş gibi gözlerini büyüttü .

"Anneme hastayım dedim, odadan çıkmadım, Babam da işi çıktığı için eve gelemedi odamdaki kilitli dolaptan sürekli kan alıp içtim " dedi, onun için zor olmuş olmalıydı .

"Bana gelseydin ya " dedim sonra ise düşününce gelmemesi kesinlikle daha iyi olmuştu .

Düşünsenize Atlas gecenin bir saati bana geliyor ve evde Ekin var ,sonra ikisinin dırdırını hiç çekemem .

"Kırgındım sana nasıl geleyim ? " dedi, omuz silkti .

Bana bir şey anlatmak için ağzını açmıştı ki masanın üzerinde duran telefonu titredi .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin