25. Kan ve Ruh eşi

688 81 22
                                    

Leon
___________________
Ekinle ikimiz hep oturduğumuz yere oturmuş etrafımızı seyrediyorduk .

"Bazen suratına bir tane vurasım geliyor " dedi dişlerini sıkaran , onun bu hâline sabahtan beri gülüyordum .

Bana olan küslüğü çoktan bitmişti ama hala küs olduğuna inandırmak için bana sürekli söyleniyordu .

Elimi kafasına koyup saçlarını karıştırdım.
"Leo " dedi sahte bir sinirle .

"Sus kız " onu itmemle sandalyeye tutunup kendini toparladı .

"Off aptal " dedi dirseğini karnıma vurmasıyla sırıttım bazen küçük bir çocuk olabiliyor .

"Seninle daha işim bitmedi Ekin o Okan denen itle ne kadar yakışsanız da ikinizin gerçekten çıkmadığını anlamadım mı sanıyorum hmm" ona yaklaşarak sorduğum soruyla hızla bana dôndü .

Beni kandırabileceklerini falan mı sanıyorlar iki öpüştüler tamam , Okan denen bebe çok sinir bozucu bir tipti Ekinin zerre tipi olmayan biri ne ara aşık oldular .

Ekin kafasını iki yana salladı.
"Daha çok yeni " dedi yalan sesi den bile yalan söylüyorum diye bağırıyordu .

"Hem size karşı sinir bozucu olabilir ama bana karşı hiç değil hatta yanımda oluyor " dedi elini saçına çıkarıp okşadı .

Ahh Ekin beni aptal mı sanıyor ? Hareketlerinden bile yalan söylediğini anlayabilirim .

"Peki öyle diyorsan senin adına sevindim tebrik ederim " dedim , kokusu çıkardı şimdi ayak uydirmak daha iyi .

"Sağ ol " dedi kısık bir sesle sanki tebrik etmek hoşuna gitmemiş gibi duruyordu.

"Siz peki " dedi , kaşarlarımı çatı bana baktım biz kimle ben .
Yüzümde gôzlerini gezdirdi
"Atlasla yani siz aranız nasıl " bunu sorarken dudağını ıssırıyordu.

Adını duyunca bile içine bir sıkıntı çöküyor .
"Boşversene " dedim , gözlerim kendi kendine kapanırken yutkundum.

Atlas benden nefret mi ediyorsun yoksa seviyor musun ya da sadece Ilgın mi var anlamıyorum , senin gibi biriyle uğraşmak aşırı yorucu .

"Üzülme " Ekin koluma girip kafasını omzuma yasladı saçları çeneme değince istemsiz huylanmıştım .
"Belki de onu unutmalısın " unutmak bunun düşüncesi bile şimdilik kötü geliyordu

"Neyse Asrın ve Babam seni soruyorlardı " bunu dememle hızla kafasını kolumdan kaldırıp yüzüme beklenti ile baktı babamın adını duyunca nasıl da mutlu oluyor .

Babamı sal çocuk

"Gidelim beraber en yakın zamanda " dedi gülümseyerek kafamı salladım .

"Atlas bugün gider miyiz akşam çok eğlenceli olur hmm gece de bizim yere gideriz " arkadan gelen gülüşme ve bağırma sesleri arasından tek takıldığım ismiydi .

Ekin oraya bakınca kafamı çevirip kantinin girişine baktım Atlas arkadaş gurubuyla gülüşerek içeri giriyordu .

"Olur Aslında " dedi sahte gülümsemesi katlanılmazdı .

"Gökhan sen de gelir misin " dedi yan tarafa dönüp sorduğu soruyla tepki vermemek için kendimi sıktım .

S.keyim

Bunlar ne ara ? Hani Atlas bununla sürekli kavga ediyordu hani bunlar birbirlerini sevmiyorlardı , lan ben boşuna mı Gökhanla tartışmıştım.

Gökhan Atlasa baktı ve elini onun omzuna attı kafamın içinde yankılanan ses ve onun kolunu kırma düşüncesi aklımdan sürekli geçerken kendimi bastırmak için dişlerimi sıktım .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin